Renault Talisman: зразковий європейський седан
Зміст
На перший погляд, наш Renault Talisman 2017 року схожий на свого молодшого брата Renault Megane Sedan, але придивившись, можна побачити, що лінії тестового седана більш згладжені й аристократичніші. З іншого боку, автомобіль нагадує сучасні американські седани, на зразок, Chrysler 200. І це говорить про те, що машина могла би мати непоганий успіх на американському ринку, враховуючи, що кермується вона все ж краще за пересічний автомобіль із США. Насправді, сівши за кермо тестового Renault Talisman у 2018 році, це була лише моя друга візуальна зустріч із цим авто. Тож я зовсім не знав, чого можна від нього чекати, але розчарованим я не залишився…
Переглядайте також тест-драйв Renault Kadjar – найстильнішого кросовера на українському ринку!
Renault Talisman: ніби знайомий, та все ж не дуже
Renault Talisman – незвичайний автомобіль, особливо для нашого ринку. Так, якщо не знаєш про існування цього авто, то офіційний сайт імпортера чи дилера про це не розповість. Машини привозять лише під замовлення. Наразі Talisman є найбільшим легковим автомобілем у модельній лінійці Renault, тож статус зобов’язує, і не лише в Україні. Наприклад, вперше автомобіль презентували ще 6 липня 2015 року, причому в незвичному місці – старовинному маєтку Шантильє. Тоді показали версію седан, яка має кодову назву LFD, але є й версія універсал Renault Talisman Estate, яку презентували дещо пізніше.

Visio System на Renault Talisman відповідає за такі опції, як стеження за розміткою і автоматичне увімкнення/вимкнення дальнього світла

Останнім часом ключовою відзнакою усіх нових Renault, зокрема, й Renault Talisman, є характерна смужка світлодіодних вогнів денного світла, об’єднана з поворотниками під блоком основної фари

Виставивши лівий підкермовий перемикач на Auto, оптика Renault Talisman вмикатиметься автоматично з настанням темряви

Правий же підкермовий перемикач у режимі Auto дозволяє забути про ручне вмикання склоочисників під час дощу
Автомобіль створили на платформі CMF-CD, яку Renault створило спільно зі своїм японським партнером Nissan. Один автомобіль на цій платформі ми вже випробовували – це був «кросоверовий» мінівен Renault Espace. Renault Talisman – лише друга машина, побудована на її основі. За рахунок цього планують зменшити витрати на виробництво і добитися більшого об’єму випуску автомобілів. До речі, про кількість авто. По суті, попередником Talisman була дуже добре знайома нам Laguna. Звісно, безпосереднім попередником був усе ж Renault Latitude, який вирізнявся дуже стриманим, але привабливим дизайном, однак у нас він не надто добре пішов. Натомість Laguna зараз масово завозять навіть потримані з Європи. Сподіваюся, що Talisman встигнуть розсмакувати, і він буде представлений у нас набагато ширше.

По низу порогів Renault Talisman проходить виштамповування, яке додає машині водночас простоти і вишуканості

На передніх крилах Renault Talisman облаштовано дизайнерські обманки – імітацію повітрозабірників як на спортивних авто

Уночі Renault Talisman підсвітить простір біля дверей за допомогою лампочки вмонтованої в зовнішнє дзеркальце заднього огляду

На ручках передніх дверей Renault Talisman знаходиться датчик, за допомогою якого можна замкнути/відімкнути двері, просто торкнувшись його пальцем
Образ Renault Talisman значною мірою перегукується з компактнішим Renault Megane Sedan: тут є ті ж передні фари химерного дизайну, задні ліхтарі з видовженою лінією габаритів, довгий капот і короткий задній звіс. Однак саме з капоту починаються головні відмінності. У Talisman капот трохи заходить на колісні арки, таким чином, будучи подібним на VW Arteon. Колісні диски мають 19-дюймовий радіус, а їхній візерунок певною мірою можна назвати 3D. Додаткового стилю машині додає хромований дизайнерський елемент на передніх крилах, який нагадує решітку вентиляції. Єдине що трохи збентежило – це дещо завеликі зазори між кришкою багажного відсіку і кузовом. А в решті автомобіль виглядає просто неперевершено!

Задня частина Renault Talisman вища за передню, тож під час паркування заднім ходом можна менше боятися високих бордюрів

Світловідбивні катафоти в задньому бампері Renault Talisman стилістично продовжують лінії вихлопних труб химерної форми

Наша топова версія Renault Talisman мала 19-дюймові диски, які, однак, на наших паршивих дорогах дещо незручні – оптимальніше брати машину на 17 радіусі
Renault Talisman: бізнес-клас лише для двох
Усередині Renault Talisman водій одразу приймає напівлежаче положення. Щоправда, у цьому може не бути нічого дивного, просто після великої кількості кросоверів звикаєш до вертикальнішої посадки. Самі сидіння широкі. Можливо, трохи не вистачає бокової підтримки, однак для людей високого зросту і більших за мене в ширину облаштуватися в кріслі можна буде ідеально. Доповнюється зручність і підголівниками, що складаються з двох частин, які можна відтягнути вперед. З іншого боку, фіксація цього налаштування відсутня, тож поклавши на них голову, підголівники складаються назад.

Пластик салону Renault Talisman має свій, особливий колір, який межує із сірим і коричневим. Карта водійських дверей обшита шкірою, є вставка під дерево, а також кишеня з місцем для пляшки

На водійському підлокітнику Renault Talisman знаходиться блок електросклопідйомників та електроприводу зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Тут же кнопка блокування склопідйоників, а також перемикач електроприводу складання дзеркалець

Посадка в Renault Talisman низька, сидіння радісно приймають у свої обійми, однак бокової підтримки дещо не вистачає

Хоч стилістично салони сучасних Renault дуже схожі, однак за тонкою передньою панеллю вгадується легковий характер Renault Talisman. Причому панель обшита шкірою з прострочуванням

На лівій спиці керма Renault Talisman – керування круїз-контролем: кнопкою R запам’ятовується актуальна швидкість, кнопкою О – наново перезаписується у пам’ять, а перемикачем +/- змінюється з кроком у 2 км./год. Права спиця відповідає за інформаційні системи: кнопкою, на якій зображені телефонні трубки, приймаємо і відхиляємо дзвінки, зліва кнопка, якою можна змінювати інформацію у верхньому лівому кутку центрального екрана (навігація, інфо з радіо, компас). Нижче – кнопка ОК, яка, за даними з інтернету слугує для скидання окремих даних бортового комп’ютера. Із самого низу – увімкнення голосового керування системами авто. Перемикачами ж змінюються показники бортового комп’ютера під центральним екраном панелі приладів

Салон Renault Talisman оздоблено панелями під дерево. Причому вони зроблені дуже якісно, і спершу мені було важко повірити, що це не справжнє дерево. Причому заздалегідь я знав, що дерева в машині не має бути!..

Салон Renault talisman по периметру підсвічується п’ятьма різними кольорами залежно від обраного режиму Renault Multi-Sense
Сидіння водія Renault Talisman повністю оснащене електроприводами. Усього налаштувань 8, враховуючи валик поперекової підтримки. Він же водночас виконує роль масажної функції. Меню останньої викликається за допомогою сріблястої кнопки поряд із перемикачами електрорегулювань. Режимів масажування три, хоча на мій неприскіпливий смак вони не надто відрізняються. Зрештою, у деяких моїх пасажирів цей масаж викликав далеко не однозначне враження. Описували вони його за допомогою слів «ніби хтось дихає в спину». Але що точно вражає – це двоступенева вентиляція передніх сидінь. Звісно, ефективність системи не найвища, однак все одно в літню спеку їхати на шкіряному сидінні вже набагато приємніше й комфортніше. Не забули тут і про двоступеневий підігрів передніх сидінь, який на автомобілях Renault зазвичай працює відмінно. Дуже важливо, що й сидіння переднього пасажира має той же комплекс електрорегулювань, що й водійське.

Підголівники Renault Talisman можна відрегулювати не лише за висотою, але й відігнути вперед їхню рухому частину. Однак вона не фіксується, тож легко подається назад під натиском голови

Усі регулювання сидіння водія Renault Talisman здійснюються за допомогою електрорегулювань: глибина, висота, нахил спинки, а також поперекова підтримка. Сріблястою кнопкою на центральний екран мультимедійки можна викликати меню масажу сидіння

Перед дзеркальцем заднього огляду Renault Talisman знаходяться індикатори водійського паска безпеки, а також активованої подушки безпеки переднього пасажира. Вище – дві лампочки освітлення, а також нічний світильник, який світиться відповідно до обраного у Multi Sense режиму

Мультимедійна система Renault Talisman нам уже знайома за іншими топовими моделями французької марки. Традиційно у фоновий режим виведено зображення аналогового годинника, дату над ним і температуру зовнішнього повітря під ним. Сенсорні кнопки чомусь розмістили з правого боку екрану: угорі – вимкнення системи, нижче збільшення/зменшення гучності аудіосистеми, ще нижче – повернення до домашнього меню, вхід у меню допоміжних систем автомобіля, а також до меню управління конфігурацією домашньої сторінки. Унизу монітора знаходиться меню клімат-контролю, яке “витягується” знизу-вгору

З правого боку керма Renault Talisman знаходиться типовий для марки пульт керування аудіосистемою. Кнопка Source Audio допомагає у режимі радіо змінити тип хвиль, Mode OK – джерело програвання, Tel – меню телефону на мультимедійці. Крайніми клавішами збільшується і зменшується гучність або ж переводиться у режим Mute

Renault Talisman оснащений двозонним клімат-контролем, для кожної із зон передбачена окрема ручка зі сріблястим обрамленням. Між ними знаходиться ряд кнопок, що відповідають за ефективний розігрів лобового скла, увімкнення системи рециркуляції повітря, режиму власне клімат-контролю, а також обігріву заднього скла. Під ними кнопки аварійки і центрального замка. Ще нижче – нова для нас функція двоступеневої вентиляції передніх сидінь, триступеневого їхнього обігріву, активація режиму ECO-налаштувань автомобіля, відключення системи Start/Stop і увімкнення допомоги під час паркування

Біля важеля КП Renault Talisman знаходиться відсік із закривною кришечкою, у якому знаходяться два слоти USB, а також по одному для SD-картки і для розетки на 12 В. Причому остання йде зі ще однією кришечкою. Тут же й роз’єм AUX

Прямо перед важелем КП Renault Talisman знаходиться відсік з кришкою, куди зручно класти телефон у дорозі, під’єднавшись до машини через Bluetooth. Однак коли важіль перебуває у режимі P діставати телефон не дуже зручно

Соромно зізнатися, та лише з Renault Talisman я почав активно користуватися контролером на центральному тунелі. Раніше бажання не виникало, бо все ж хочеться трохи більш оптимізованого керування функціями. Так, ручкою підтверджуєш вибір в мультимедійці або ж здійснюєш його, прокручуючи її. Навколо неї розміщені кнопки повернення до попереднього меню, переходу в домашнє, а також виклик додаткового випадного меню. Позаду контролера – перехід до вибору режимів фірмової системи Renault Multi Sense

Позаду контролера Multi Sense знаходиться перемикач стоянкового гальма Renault Talisman і вибір круїз-контролю або обмежувача швидкості

Бокс між передніми сидіннями Renault Talisman виділився тим, що навіть поличка для невеликих речей обшита ворсом, вже не говорячи про дно боксу. Плюс у бокс підводиться повітря від системи мікроклімату через отвори, які можна закрити кришкою

Речовий відсік Renault Talisman обшитий ворсом. На його кришці знаходиться ніша для паперів і документів, а над ним – приймач CD

Карта задніх дверей також обшита шкірою в місцях дотику, також є обробка під дерево. Є й невеличка кишенька, однак я би ще додав ручк під зручний обхват
Ззаду в такій машині очікуєш трохи більше простору для ніг, хоча злегка їх витягнути цілком можливо. Не так уже й дивує брак простору для голови на крайніх місцях та його недостатність на центральному, адже це легковий кузов седан зі спадною лінією даху, а, об’єктивно кажучи, не кожен кросовер з рівнішим дахом пропонує більше місця. Зрештою, по центру ситуація не така вже й погана – подушка м’яка. З іншого боку, підлокітник заднього ряду тонкий і оснащений двома підсклянниками й відсіком для дрібних речей. Тому й спинка центрального місця здалася твердішою, ніж у багатьох інших авто. Усе-таки Renault Talisman призначений для комфортного перевезення лише двох пасажирів ззаду. Хотілося б і окремого блоку клімат-контролю, але це вже прискіпування – дефлектори є і з них дме доволі добре. А от під ними є два слоти USB, AUX і розетка на 12 В. Специфічну конструкцію мають і задні підголівники – їх можна підняти й опустити, однак, крім цього, вони подаються назад під натиском голови, таким чином, імовірно, мінімізуючи наслідки травм для шиї після удару ззаду.

На задньому ряді Renault Talisman є можливість під’єднати два пристрої через USB-входи, один AUX, а також розетку на 12 В

Зовнішня поверхня кришки речового відсіку на центральному підлокітнику заднього ряду Renault Talisman обшита шкірою

Крім звичних підсклянників, підлокітник заднього ряду Renault Talisman обладнаний відсіком для дрібних речей, обшитий ворсом

Кріплення ISOfix на задньому ряді Renault Talisman заховані за декоративними клапанами з інфографікою

На задньому ряді Renault Talisman є верхні кріплення для дитячих сидінь, що натякає і на сімейне призначення цього великого седана

Для забезпечення естетики верхні кріплення дитячих сидінь в Renault Talisman заховані під декоративною кришечкою з інфографікою
Змиритися доведеться зі значним відставлянням ноги в сторону під час висадки, адже машина низька, а поріг широкий, тож його доводиться переступати.
Багажний відсік, як для седана, вражає. Передусім своєю глибиною. Перехилившись через його борт і спробувавши дістати рукою спинки задніх сидінь, навряд чи дістанеш. Причому під підлогою заховано запасне колесо і допоміжний дорожній інструмент. Для зручного оперування із запаскою, підлогу можна зачепити за край отвору багажного відсіку – для цього призначений спеціальний пластиковий гачок. Щоб дрібні речі не літали по відсіку, для них призначено пластикові «загони» позаду обидвох колісних арок. Конструкція задніх сидінь дозволяє скласти обидві спинки у співвідношенні 2/3 і 1/3. Причому, що мені ще більше сподобалося – це легке повернення спинок на місце – вони сідають на кріплення з приємним клацанням і без зайвих зусиль. У спинці ж центрального місця навіть є лючок, через який можна або щось дістати з багажника або ж протягнути довгий багаж, наприклад, лижі.

Відкривається кришка багажного відсіку Renault Talisman за допомогою оригінальної кнопки під хромованими літерами надпису Talisman

Renault Talisman має буквально бездонне багажне відділення. Кумедно, що з внутрішнього боку лючка в салон є ручка. Однак дідька лисого до неї дотягнешся знадвору. Петлі кришки заховані в кожухи

За задніми колісними арками Renault Talisman є спеціальні “загони” з пластиковим парканчиком для невеликих речей

У спинці заднього ряду Renault Talisman є лючок в багажний відсік, за допомогою якого зручно перевозити, наприклад, лижі. Та чи треба?.. До того ж кришечка, якою закривається лючок падає всередині відсіку, тож закривати її незручно, просовуючи руку в отвір

Щоб запаску було зручніше діставати, підлогу багажного відділення Renault Talisman можна підвішати за край отвору на пластиковий гачок

Під підлогою багажного відділення Renault Talisman лежать запасне колесо на сталевому диску, буксирувальний гак, домкрат і балонний ключ. Розміщені вони в спеціальному органайзері
Renault Talisman: унікальний турбодизель та КП з двома зчепленнями
Я був у захваті, коли дізнався, що матиму проїхатися на Renault Talisman – тест-драйв автомобіля мав проводитися у заміських режимах, які є найцікавішими. У нашому випадку седан було оснащено вельми цікавим силовим агрегатом. Під широким і довгим капотом розмістився… не V8 і навіть не великооб’ємний V6. У рух машину приводить звичайний 1,6-літровий 4-циліндровий турбодизель. Хоча як звичайний – якесь дуже недоречне слово, коли мова йде про французькі машини. Цей турбодизель насправді являється бітурбо, а його потужність може вразити навіть затятих любителів Volkswagen, адже з одного літра об’єму тут знімаються усі 100 к. с. з повним показником у 160 к. с. Безумовно, це не абищо – є безліч німецьких автомобілів, у яких лінійка моторів у цьому класі починається приблизно з таких же показників. Але чи є сенс гнатися за «мустангами» в седані, який покликаний рухатися виключно розмірено і переважно по місту? Скоріше всього ні, та й наявних сил більш, ніж вистачає для впевнених розгонів та обгонів на трасі.
Коробка передач – уже знайома нам за іншими моделями Renault EDC з подвійним зчепленням. Вона перемикає передачі з ледь відчутною заминкою, однак по факту ця заминка відчувається лише за рахунок зміни тональності роботи двигуна, жодного розриву тяги немає. З велетенським крутним моментом у 380 Нм коробка також справляється нормально, а це, щоб ви розуміли, рівно стільки ж, скільки має пікап Mitsubishi L200 у базовому виконанні. Є у КП й мануальний режим, у якому можна крутити мотор до червоної зони, однак спускати передачі під час збавляння швидкості автомат буде самостійно.

Традиційно тестові автомобілі Renault оснащують фірмовим автоматом EDC на 6 передач. Однак, на відміну від нашого попереднього невдалого досвіду з ним на Renault Kadjar, у Talisman він працював відмінно. Справа від нього – відсік, у якому заховано вхід USB
Хоч Renault Talisman і сприймається виключно як преміальна машина, особливо на ринку України, куди його масово не постачають, однак, на мій великий подив, керується авто доволі азартно. Принаймні для його розмірів. Седан оснащений фірмовою системою Renault MultiSense, однак що в спортивному, що в комфортному режимі суттєвих відмінностей я не помітив. Якщо спробувати охарактеризувати коротко реакцію на різкий поворот керма, скажімо, під час об’їзду ями, то реакція така: уявіть, що ви щойно відтиснулися від підлоги 100 разів і сіли перепочити на диван; але на дивані лежала голка; ви скочите з нього швидко, але безсило, з плавною і ватною реакцією. Якесь подібне враження складається і від керма. Воно дозволяє маневрувати швидко, але реакції дещо нечіткі, зворотній зв’язок все ж розмитий, через що часто крутити кермо на великі кути не дуже хочеться. Разом із тим на швидкості з’являється надзвичайно туга протидія будь-якому повороту, за рахунок чого виникає приємне враження, буцімто тримаєш на повідку здоровенного пса, що прагне зірватися з місця.

Залежно від обраного режиму Multi Sense зображення Renault Talisman на екрані мультимедійки повертається різними сторонами

Штатно для режиму ручних налаштувань системи Multi Sense в Renault Talisman призначено фіолетову підсвітку

Для нейтрального режиму в Renault Talisman встановлена жовта пдісвітка, а електронна шкала тахометра отримує класичніший вигляд, здобуваючи більшу кількість дрібних відміток

У спортрежимі шкала тахометра Renault Talisman отримує стилістику нейтрального режиму, однак підсвітка червона. На правому верхньому екранчику з’являються шкали потужності і крутного моменту

У комфортному режимі на центральному екрані панелі приладів Renault Talisman з’являється шкала спідометра, а підсвітка стає блакитною

В екорежимі на панелі приладів Renault Talisman з’являється шкала економетра, а з правого боку – показник витрати пального
Підвіска, попри великі 19-дюймові колісні диски здалася нам навдивовижу комфортною, хоча повністю усі недоліки українського дорожнього покриття вона не ліквідує. Справа в тому, що навіть у режимі Comfort відчуваються найдрібніші тріщини, але відчуваються віддалено, ніби це не Talisman наїжджає на них. А от режим Sport взагалі перетворює машину на гігантський карт. Особливо добре зміна реакцій підвіски відчувається на гравійному покритті – авто буквально підстрибує на кожному камінчику. Однак і їздити стає трохи цікавіше. Взагалі, як уже було сказано вище, цей великий седан неймовірно гарно керується. Однак треба розуміти, що тут є заслуга і фірмової системи 4Control – по суті це система повнокерованого шасі (під час повороту передніх коліс задні повертаються у протилежний бік на незначний градус, дозволяючи машині сильніше вгвинчуватися в поворот). І вона справді працює – таких реакцій просто іноді не очікуєш від седану D-класу, настільки все прекрасно. Якщо придиратися, то зрідка, під час проходження швидкісної ділянки траси з хвилями на асфальті від вантажівок, машина трохи виляла хвостом, коли, маневруючи, уникав катастрофічного притирання хвиль з днищем автомобіля. Та якщо ви все ж наважитеся на замовлення цього унікального авто, майте на увазі, що 4Control стоїть лише в топовій комплектації, як у нас. Під час тесту Renault Talisman в Україні у вільному продажу була ще одна машина, однак вона була в біднішій комплектації, і саме на ній відсутня 4Control (детальніше про це у висновках). Ще одна рекомендація: якщо ви таки придбаєте цей розкішний автомобіль, пожалійте його. Не випускайте машинку навіть на заміські дороги. Або випускайте, але виключно, якщо знаєте, що дорога буде хорошою. Справа в тому, що в топовій комплектації на машині стоять 19-дюймові диски, відповідно гума має ну дуже вже низький профіль. Відтак поранити її дуже легко. А подібні покришки недешеві, тож пожалійте і свій гаманець та насолоджуйтеся комфортним дрейфуванням міськими магістралями.

Табличкою 4Control позначають версії Renault Talisman оснащені системою повнокерованого шасі, де задні колеса трохи повертаються в протилежний до передніх коліс бік у момент проходження повороту
Ще однією причиною закохатися в цей Renault Talisman є його гальмівна система. Зізнаюся, іноді мені навіть байдужа кількість коней під капотом і комфорт автомобіля, якщо він має потужні й сильні гальма. І на Talisman вони такі, як треба! Реакція миттєва і різка, та не позбавлена комфортності.
Renault Talisman: ідеальний представник D–класу
Що можна сказати про Renault Talisman після тижневого тест-драйву? Однозначно те, що автомобіль вартий ширшої уваги, адже він нічим не гірший за однокласників, а подекуди навіть кращий. Зокрема, мова про двигун із чудовою віддачею об’ємом всього 1,6 л., що позитивно відобразиться на економності машини. Прекрасно працює й підвіска, яка до того ж має кілька режимів – від спортивних налаштувань до комфортних. Врешті-решт, не спасував автомобіль і перед легким бездоріжжям. Звісно, їхав я дуже обережно і повільно, щоб не зачепити довгою і низькою передньою губою бампера черговий перекат. Але, як наслідок, Renault Talisman ні за що й не зачепився. У зв’язку з цим, якщо ви все ж наважитеся на придбання цього авто, беріть модифікацію з вищим профілем покришок – тоді й авто буде ще м’якшим, а ризик пошкодити гуму буде меншим. Взагалі, стихія цього автомобіля – це вузькі міські вулички, а також респектабельний рух великим містом. Ви звертаєте на себе увагу, коли їдете в ньому. А Talisman звертає увагу тільки на вас.
Говорячи ж про вартість Renault Talisman, то ціна складає близько 40 000 євро. Але це у багатому оснащенні!

На фоні старих міцних будівель розумієш наскільки монументально виглядає й Renault Talisman.
PS: на фото так звана Вітряна брама у Кам’янці-Подільському
Renault Talisman – характеристики |
|
Характеристики кузова | |
Довжина/Ширина (з дзеркальцями)/Висота (враховуючи рейлінги/з відкритими дверима багажного відсіку), мм. | 4449/1836(2058)/1607(1613/2069) |
Споряджена/повна маса, кг. | 1518/2118 |
Максимальна маса причепа з гальмами/без, кг. | 1850/750 |
Об’єм паливного баку, л. | 47 |
Діаметр розвороту (із системою 4Control), м. | 10,8 |
Характеристики двигуна | |
Тип, к-сть циліндрів/клапанів | дизельний, 4/16 |
Об’єм, куб. см. | 1598 |
Потужність, кВт (к. с.) / об./хв. | 118(160)/4000 |
Крутний момент, Нм / об./хв. | 380/1750 |
Впорскування | Система розподіленого впорскування дизельного пального під високим тиском Common Rail, два турбонагнітача |
Клас токсичності | Euro VI |
Характеристики трансмісії | |
Привід | передній |
Коробка передач | 6-ступенева EDC |
Характеристики підвіски | |
Розмір шин | 245/40 R19 98Y |
Передня/задня підвіска | псевдо McPherson з важелями трикутної форми/напівжорстка з Н-подібною балкою |
Ходові характеристики | |
Гальма передні/задні | дискові вентильовані діаметром 320х28/дискові діаметром 290х11 |
Максимальна швидкість, км./год. | 215 |
Розгін 0-100 км./год., с. | 9,4 |
Викиди CO2 у змішаному циклі, г./км. | 116 |
Витрати пального місто/траса/середні, л./100 км. | 5/4/4,4 |
Додаткові системи | Stop&Start, система рекуперації енергії (ESM) |