Сьогодні знову торкнемося процесу електромобілізації – передусім світової, зокрема – української. Ті, хто вміють відрізняти електромобілі в суцільному київському потоці може вже навіть не звертає уваги на те, наскільки багато електромобілів уже їздить нашими шляхами. Більше того, в Києві організовано спеціальну службу таксі на електромобілях Nissan Leaf. Та й що казати, коли особисто я вже не дуже здивувався, коли побачив білосніжну Tesla Model S в одному з відносно глухих кутків Києва – у самому кінці проспекту Науки, де є лише кілька новобудов. Кілька місяців тому біля Золотих Воріт мені на очі трапився футуристичний та міський Renault Twizy. А сьогодні біля центрального автовокзалу на Московській площі натрапив на другого представника електромобілів Renault – Zoe. До речі, саме про Renault буде наша сьогоднішня стаття. Адже не так давно компанія виготовила свій 100-тисячний електромобіль, що заслуговує на повагу. На жаль, в Україні попри шалене зацікавлення електромобілями, марку Renault поки що ця слава обходить. І це дивно, оскільки європейська статистика свідчить, що кожен четвертий електромобіль на дорогах Європи вироблений саме французьким Renault, а у самій Франції це число дорівнює половині.
Саме Renault Zoe став тим 100-тисячним екземпляром. А придбав його норвежець, житель міста Осло. 41-річному дядькові шалено пощастило, бо разом зі своїм новим автомобільчиком у подарунок на честь такого свята він отримав 5(!) років безкоштовної зарядки, щоправда, вже від місцевого постачальника електроенергії Fortim. До речі, Норвегія поряд із Францією, Німеччиною та Великобританією являється одним з основних ринків для збуту електромобілів.
Врешті, зазначені дві моделі з лінійки Renault не єдині. Так, надкомпактний Twizy має також вантажну (!!!) версію, а якщо Renault Twizy виявиться замалим, то клієнт зможе придбати електричний Renault Kangoo! І це не говорячи про електричний Fluence, що доволі добре знайомий українцям завдяки своєму неперевершеному набору сімейних характеристик, за які його дуже часто обирають сімейні пари. З усіх моделей саме Zoe купують найчастіше. Так, модель має цілих 23% ринку по усій Європі. При цьому лідером серед електричних фургонів являється той же Renault Kangoo, а корейський ринок підкорив SM3 ZE, що фактично споріднений з компанією Renault чере іншого партнера – Nissan (згадаймо найпопулярніший в Україні електромобіль – Nissan Leaf). Також статистика свідчить, що лише за перше півріччя було продано 15 000 електромобілів Renault, при цьому відбулося зростання продажів порівняно з минулим роком на 32%. Але знову сюрприз. Це не враховуючи малюка Twizy.