Привіт, друзі! Сьогодні поговоримо про те, як живеться Hyundai Accent у ролі таксі. В однієї з компаній незвичайний підхід до підбору комплектації автомобіля та співпраці з водіями. На відміну від багатьох конкурентів, підприємство закуповує автомобілі Hyundai Accent тільки з мотором 1.6 і автоматичною коробкою передач. Водії не наймаються за класичним принципом найму через сайти пошуку роботи (на зразок, https://ua.jooble.org), а навпаки – вони орендують автомобілі, що є звичайною практикою для таксопарків, але при цьому вони самі платять за обслуговування та ремонт.

В автопарку знаходяться приблизно до сімдесяти автомобілів. Вони експлуатуються близько 2 років. За цей час вони встигають накатати по 15 000 — 170 000 км. Після цього їх розпродують по залишковій вартості.

Ці автомобілі не проходять ніякої додаткової підготовки, окрім оклеювання плівкою та установки службових атрибутів. Accent обслуговують відповідно до заводського регламенту, а також сам сервіс таксопарку виконує всі види необхідних робіт, аж до кузовного ремонту.

А де збирають двигуни для Accent? Made in China. Але немає причин для хвилювання, тому що в таксопарку не було жодного випадку ремонту двигуна, окрім тих які постраждали в аваріях. Тепер невеличка історія про водія, який не зміг вбити свій двигун. Все почалося з того, що він постійно економив на обслуговуванні і протягом 40 000 км не міняв моторне мастило, вдало це приховуючи. Коли автомобіль все ж потрапив на сервіс, щуп був зовсім сухим, а масло нагадувало солідол. Вражаюче, але мотор навіть не гримів. Його промили відповідним маслом, а потім залили звичайне і ще замінили фільтр. Опісля лише дотримувалися регламенту обслуговування, і мотор без проблем від’їздив ще 150 000 км, згодом машину продали. Були ще декілька випадків “масляного” перепробігу, але в менш жорстких формах. Ще один помічений випадок: на двох автомобілях після пробігу 100 000 км замінили навісний ремінь з роликами через шум на непрогрітому моторі.

Щодо чотириступеневого автомату, то він надійний і проблем з ним не було. Головного болю завдавали лише автомобілі з перших партій (їх закуповували впродовж першого року випуску). Справа в тому, що при увімкненні задньої передачі виникала тривала затримка, а після різкий поштовх. Несправність випливала після 70 000 — 100 000 км пробігу. Як це виправили? В автопарку вирішили просто поміняти масло в агрегаті. Однак невдовзі виробник вніс деякі зміни і проблема відпала. Заводський регламент обслуговування досі не передбачає заміни мастила в автоматі — воно розраховане на весь строк його служби. На жаль, походження дефекту лишилося невідомим.

З охолодженням двигуна проблем не виникало. Лише забруднювався радіатор, що призводило до зниження ефективності роботи кондиціонера. Але при цьому радіатори знімати не треба для промивки, а просто продувати його на мийці.

Проблем з рульовим управлінням і ходовою частиною не було. Доводилося лише замінити передні ступичні підшипники: вони витримують мінімум 100 000 км. Стійки переднього стабілізатора міняли тільки на трьох автомобілях після такого ж пробігу. А гальмівних колодок на передніх колесах вистачало на 30 000 — 50 000 км, на задніх – 60 000 — 90 000 км.

Неполадки з електрикою виникали лише після встановлення нештатного обладнання в сторонніх компаніях через погану ізоляцію з’єднань.