Ні, нам, простому народу з бідної країни, цього не зрозуміти. Як можна тримати у себе на фермі (по нашому обійсті) колекцію екзотичних і дорогих авто, зібраних батьком, і з року в рік гноїти їх та віддавати під житлову площу мурашкам та іншим комашкам?! Зокрема, мова йде про надзвичайний Shelby 289 Cobra, який простояв серед іншого “вже майже мотлоху” коло 40 років.

Shely 289 Cobra, Carroll Shelby, спорткар, екзотика, Керролл Шелбі

Двигун очевидно потребує втручання мотористів, але по фото схоже, що він ще живий

Коротко схарактеризуємо цю машину. Вона мала свою ідеологію, адже не секрет, що європейський та американський автопром суттєво відрізнявся за своїми споживацькими характеристиками. Зрештою, порівнявши середньостатистичні розміри тих та інших одразу стає зрозумілою навіть психологія людей. Тому, пішовши з автоспорту в 1961 році, Керролл Шелбі вирішив поєднати ці дві філософії – вмістити американську школу моторобудівництва у компактний кузов європейця. Десь у цей же час Ford закінчив створення свого компактного V8, тому його одразу вирішили поставити на нову машину. Треба визнати, виготовили цієї екзотики не так багато – всього 654 екземпляри. Отже, було 579 штук з двигуном потужністю 289 к. с. і 75 із 260 “конячками”.

Shely 289 Cobra, Carroll Shelby, спорткар, екзотика, Керролл Шелбі

Попри надзвичайну запиленість авто не втратило своєї харизматичності. Я би навіть зняв його у такому вигляді в якомусь гостросюжетному фільмі-погоні з масою спецефектів.

За номером екземпляру, знайденого в сараї (CSX 2436), було з’ясовано, що першопочатково автомобіль споряджався багажним стійкою для багажа, антеною, радіо, а також так званими “вайтволами” – білим обрамленням шин навколо диска. Зараз від останніх лишилися лише якісь брудні мазки, більше подібні до невдалих спроб школяра-художника. Тим не менше в Gooding&Co пророкують неймовірно високу вартість цієї Cobra (близько 1 млн. $ мінімум), оскільки останні 40 років машина не використовувалась, а на одометрі не критичний пробіг – 33 509 миль.