Rolls Royce Phantom I, показаний на ілюстраціях, почав своє життя в 1925 році. Як і на всі інші довоєнні Rolls-Royce, окремо замовлялося шасі та відправлялося на кузовну фірму. Виробником була обрана Hooper & Co, і в 1925 році завершений автомобіль зі стандартним кузовом кабріолет був доставлений першій власниці – пані Х’ю Діллман. Через кілька років Rolls-Royce був куплений раджею Nanpara і в 1932 році був помічений у Бельгії.

Такий вражаючий автомобіль, безумовно, повинен мати ексцентричного власника і, звичайно, народитися в стилі ар-деко 1930-х років. Ця філософія дизайну привернула увагу раджі Nanpara, і через два роки її тодішній власник перевіз машину в ательє Jonckheere – відомого виробника екстравагантних кузовів. Сьогодні ми знаємо цю фірму як виробника автобусів VDL Jonckheere. Купе виготовлене в Jonckheere було частиною руху в дизайні зі злиттям модернізму і математичних геометричних фігур, які були популярні в той час. На жаль, пожежа, що трапилася на фабриці, знищила всю звітність, і дізнатися, хто робив замовлення і хто проектував закритий двомісний кузов вже неможливо. Тим не менш, в 1934 році був виготовлений один з найекзотичніших кузовів усіх часів і народів – двомісне аеродинамічне купе Rolls Royce Phantom I Jonckheere.

Шестиметровий розкішний Rolls-Royce із величезними передніми крилами, овальними дверима і похилою задньою частиною із жалюзі замість вікна і величезний задній хвостовий плавець. Він також був одним з небагатьох “Фантомів”, який виконали зі зміненою передньою решіткою. Через незвичайні двері, які фактично є овальними, в яких стоїть скло з двох півмісяців, автомобіль отримав прізвисько “The Round Door Rolls”. Його зовнішність робить більшість інших довоєнних автомобілів нудними і буденними. Хоча дизайн вийшов спірним і не високо цінується більшістю шанувальників Rolls-Royce. Безумовно, більшість інших Rolls-Royce виглядає статечними і манірними в порівнянні з цим фастбеком.

Автомобіль був закінчений якраз до конкурсу елегантності в Каннах на Французькій Рив’єрі, де він виграв нагороду «ГранПрі» і разом з новим власником відбув до Сполучених Штатів. Автомобіль пройшов через руки кількох інших власників, і зник з очей. Phantom I Jonckheere був заново відкритий в 1950-х роках в Нью-Джерсі на звалищі. Не відомо, хто врятував машину від руйнації, але на Східному узбережжі підприємець Макс Обі зрештою придбав незвичайний Rolls-Royce і він був відремонтований. У 50-і роки автомобіль, пофарбований золотою фарбою, стояв поруч з іншими диковинками 1930-х в автомобільному паноптикумі, куди міг потрапити кожен, купивши квиток за 1 долар. Після цього довгі роки автомобіль знаходився в запущеному стані.

У 1980 році автомобіль був відроджений і проданий на аукціоні. В описі було некоректно зазначено: “Створено для принца Уельського”. Мав всього лише 5000 миль на одометрі. На піку повального захоплення класичними автомобілями цей видатний раритет схожий на золотого бегемота, був проданий з аукціону японському колекціонерові за 1,5 мільйона доларів. Простоявши в приватній колекції двадцять років, у 2001 він був проданий власникам Автомобільному музею Petersen. Містер і місіс Петерсон вирішили довести машину до первісного стану. Кожен компонент був знятий, перевірений на предмет зносу і достовірності, відновлений або замінений в міру необхідності. Автомобіль був пофарбований у чорний колір, який підкреслює його витончені контури і яскравий профіль.

Після ретельного відновлення, показаний на конкурсі елегантності в Пеббл Біч (Pebble Beach Concours d’Elegance) у 2005 році.