Напевно багато хто з нас чув щось середнє між свистом і дзвінким шумом з-під капота багатьох машин, переважно тих, що вже від’їздили свою життєву норму по наших дорогах. Як і будь-яка інша проблема, ця також має свою причину і шляхи її вирішення. Зважаючи на фінансовий стан більшості наших співгромадян значній їхній кількості доводиться замислюватися про покупку вживаного автомобіля, а не нового. Відповідно цілком можна очікувати на поломки, зокрема, і на цей же свист з-під капота. Найчастіше свистіти можуть генератор або помпа, однак з метою профілактики варто покрутити їх вручну. Якщо вони “мовчать”, а шків не провертається, то доведеться лагодити несправні механізми.
Якщо у вас не працює генератор, то доїхати до найближчої СТО все одно можна за умови, що маєте повністю заряджений акумулятор. Тоді генератор не знадобиться. Більше того, заряду можу вистачити не на одну поїздку, а на цілий день їзди. При цьому варто відмовитися по максимуму від усіх споживачів електроенергії на борту. Значно важче, коли проблема спіткала вас далеко від дому, а акумулятор не заряджений – доведеться або брати евакуатор, або бігти по новий акумулятор. Якщо є можливість зарядити його, то це врятує ситуацію, однак зарядка триватиме довго, тому вона може й не вирішити проблему.
Якщо ж проблема криється у помпі, то слід на повну потужність увімкнути опалення салону, а під час руху тримати оберти не вище середніх. Це не врятує двигун від перегріву, однак надасть змогу відстрочити цю неприємність на зайвий десяток кілометрів завдяки умовно природній циркуляції охолоджувальної рідини. Коли ж стрілка датчика температури поступово почне наближатися до червоної зони, негайно глушіть мотор і чекайте поки він вистигне. Як альтернатива – той самий евакуатор. Набагато більш прикро ,якщо ці дві проблеми поєднуються в одну – виходи із ситуації ті ж, але значно ускладнені.