Щодня на осінній OldCarLand-2018 можна було прийти о 9 ранку і залишити фестиваль аж о 20 вечора, а протягом цілого дня насолоджуватися рідкісними й екзотичними експонатами. Що ж можна було побачити на осінньому OldCarLand-2018 з-поміж дорослої техніки?
Переглядайте також експозицію екзотичних ЛАЗів на OldCarLand-2018!
Boschung на OldCarLand-2018
Зміст
Швейцарський роторний снігоочисник Boschung B4 1998 року випуску реставрували 2017, але явно не для продовження виконання робочих обов’язків. Продуктивність машини складає 800 т./год.:
Chevrolet на OldCarLand-2018
Dodge на OldCarLand-2018
Для багатьох досі залишається незрозумілою та велика кількість американських автомобілів часів Другої Світової війни на території нашої країни. Давайте спробуємо трохи прояснити ситуацію на прикладі цього медичного Dodge WC-54. Уже квітні 1944 року в складі Стратегічного командування ВПС США в Європі (USSAFE) створили Східне авіаційне командування (ECUSSAF), штаб якого під керівництвом полковника Альфреда Кесслера розмістили в Полтаві. Згодом Кесслер, отримавши звання бригадного генерала перейшов на позицію начальника штабу командування, а його попередню посаду зайняв генерал-майор Роберт Велш. Кожна з авіабаз мала свою кодову назву, наприклад, полтавська – AAF-559, пирятинська – AAF-560, а миргородська – AAF-561. По суті це були скорочення від USAAF Station – авіабаза ВПС США. Використовувалися також легші скорочення Station 559, Station 560 і Station 561. Перша група американських офіцерів у Полтаві нараховувала всього 46 осіб. Основний же склад авіабази – 390 американських військовослужбовців – прибули на місце призначення через Іран. Саме тоді почали активно готувати аеродроми та інфраструктуру. Усе мало бути готове через півтора місяці. Допомагали облаштовувати базу й мешканці Полтави: всього виконали 29 000 кв. м. земляних робіт, уклали 250 000 кв. м. металевих плит, побудували або капітально відремонтували будинок для офіцерського складу на 96 квартир, три казарми на 1300 людей, 20 корпусів санітарних частин, розрахованих на 720 осіб, сім харчоблоків, шість банно-пральних комбінатів, три літніх табори, три насосні станції з артезіанськими свердовинами, три командних пункти і 150 сховищ. Була виконана колосальна робота, що нараховувала 31 000 людино-днів. І саме тут розпочинається головне – санітарні частини укомплектували саме такими Dodge WC-54. Найцікавіше те, що за умовами ленд-лізу подібні автомобілі не мали надходити і це був єдиний прецедент їхнього ввезення. Коли в квітні 1945 року бази згорталися і виїжджали з країни, одна така машина залишилася. Відомо, що 21 і 22 квітня 1944 року німці здійснили набіг на базу, який вважається чорним днем операції “Френтік” (саме так умовно називалася операція з розміщення авіабаз в Україні). Можливо, автомобіль тоді було пошкоджено, тому його вирішили залишити. Або ж багаті американці вирішили, що ресурси на вивезення додаткового автомобіля не виправдані, й залишили зразок сучасного на той момент автомобілебудування Dodge WC-54, щоб доведені до стану тварин радянські люди хоч подивилися на здобутки цивілізації:
Ще один Dodge WC-54 3/4 т. (G502) в базовому виконанні було показано на осінньому OldCarLand-2018 у вигляді багатоцільової вантажівки Другої Світової війни. Ми досі не прояснили, що взагалі означав індекс WC: усе дуже просто – Weapons Carrier (носій зброї). Найчастіше Dodge виконував функції військової санітарної машини Медичного корпусу армії США протягом уже вказаної війни, а також на початку війни в Кореї. Використовували авто й у ролі радіофургона Корпусу зв’язків армії США. Машина була популярною й у інших арміях аж до кінця 1960-х років. Основна мета розробки цієї вантажівки полягала в заміні застарілого повнопривідного 1/2-тонного шасі Dodge WC-27 (індекс G505), яка також виготовлялася як медичне авто (амбулаторія). Для новинки взяли дещо довше шасі Dodge 3/4 “Beep” з м’якшою підвіскою. Корпус обшивався металевими листами, а всередині могли розміститися водій, медик і 5-7 пацієнтів. На підвісних носилках можна було вкласти чотирьох людей. У кабіні було встановлено великий радіатор опалення. Доступ до санітарної частини кузова був ззаду. З 1942 до 1945 року всього виробили 255 173 подібних вантажівки, з-поміж яких 22 857 машин були створені в санітарній версії. 1945 року, до кінця війни, виготовили ще 3500 машин Dodge WC-64 з місткішим кузовом, який дозволяв перевезти більше людей. Географія використання цих військових машин вражає – крім армії США, це Королівський армійський медичний корпус Англії, підрозділи Вільна Франція, Бразильський експедиційний корпус, Грецька армія, Військово-повітряні сили Греції, Збройні сили Австрії, Збройні сили Бельгії, а також Норвезька армія:
Ikarus на OldCarLand-2018
Цей Ikarus 250.59 1986 року випуску не зовсім простий автобус. З нього спробували зробити репліку моделей які колись возили пасажирів до аеропорту і називалися “Політ”. На машині встановлено дизельний двигун об’ємом 10,5 л.:
Mercedes-Benz на OldCarLand-2018
Mercedes-Benz 308
Унікальний будинок на колесах 1979 року випуску, побудований на шасі Mercedes-Benz 308 з дизельним 2,4-літровим двигуном:
Mercedes-Benz Atego 817
VW на OldCarLand-2018
VW Type 2a
Своєрідний ажіотаж був біля одного зі стареньких мікроавтобусів VW Type 2a 1970 року випуску. Особливістю цих фургонів було заднє розташування опозитного 1,6-літрового двигуна:
VW Transporter T3 Caravelle
Досі залишилися люди, які цінують практичність компактних мікроавтобусів VW Transporter T3 Caravelle. Один із таких 1989 року випуску в непоганому стані можна було навіть придбати. Які характеристики були в машини, що її ак любили і досі люблять:
- двигун – опозитний 4-циліндровий
- об’єм – 1913 куб. см.
- тип пального – бензин
- КПП – 5-ступенева механічна
- привід – задній: