Навколо загибелі голлівудського актора Пола Уокера розгортається новий скандал. Як вдалося з’ясувати журналістам, співробітники Porsche жартували над подіями, подібними до нещасливої аварії, що сталася в 2013 році. Щоправда, йдеться не про популярну модель Porsche 911, а про його старшого брата. Ми не звикли шкодувати за тими, кому доступна фактично будь-яка квартира, метро поруч з нею та найекзотичніші автомобілі, але цього разу мова не про наших олігархів, а про людину, яка заслужила славу і статки своєю працею.
Пол Уокер, який зіграв головну роль в кіноепопеї “Форсаж”, загинув у листопаді 2013 року в передмісті Лос-Анджелеса. Актор їхав на пасажирському кріслі Porsche Carrera GT, за кермом якого сидів його друг Роджер Родас. Через високу швидкість автомобіль занесло, розвернуло на 180 градусів, внаслідок чого машина врізалася в три дерева і загорілася. Від отриманих травм водій і пасажир померли на місці.
Однак, як стало відомо тепер завдяки новим документам, в Porsche могли бути в курсі потенційної небезпеки конструкції Carrera GT і навіть жартували над загиблими автовласниками. На це вказує листування, яке стало доступним адвокату дочки загиблого актора Мідоу Уокер. З нього видно, що в 2006 році відбулася дуже схожа аварія. Причому співробітник Porsche радів такій події. У листі він називав його “хорошою новиною для решти власників”, оскільки “GT тепер стане рідкіснішою машиною”.
“Думаю, тебе це зацікавить – ще одна Carrera GT “розклалася”… За кермом був автомеханік. Кажуть, він їхав 50 км/год і врізався в телефонний стовп. Але як на мене, то він “валив” набагато швидше”, – йдеться в листі співробітника Porsche. Це дивно, оскільки машина, вища класом за 911, мала би бути безпечнішою. На цьому фоні інша компанія зі Штутгарту – Mercedes Benz – має чим пишатися, адже такого розголосу з її автомобілями ще не спостерігалося.
Як пояснював адвокат Мідоу Уокер Джеффрі Міллі, це листування надзвичайно важливе для розслідування загибелі Пола Уокера. Навіть якщо відкинути в сторону моральну сторону питання, звідси можна дізнатися, що ще в 2006 році Porsche була в курсі потенційної небезпеки Carrera GT. Нагадаємо, як вважає сама Мідоу Уокер, її батько загинув саме через конструктивні проблеми автомобіля, а саме – слабкого силового каркасу, ремені безпеки, які зламали акторові ребра і не дали вибратися з машини. Також не спрацювала система стабілізації.
У цей час адвокати Мідоу Уокер мають намір з’ясувати, скільки всього автомобілів Porsche Carrera GT було розбито в період з 2006 по 2013 рік, і чому компанія Porsche ніяк не попередила власників про потенційну небезпеку спорткара.
Додамо, що в самій компанії Porsche цей інцидент поки що не прокоментували. Залишається лише сподіватися, що інші авто, наприклад, Cayenne, Porsche вдалося зробити достатньо міцним і надійним. У будь-якому разі компанії треба щось думати, адже аналоги завжди знайдуться, скажімо, серед лінійки дорогих і не менш харизматичніших моделей бренду Land Rover.
Свого часу нам пощастило з вітерцем проїхатися на Porsche 911, при цьому не перетворившись на фарш, результати цієї поїздки ми висвітлили у нашій публікації.
UPD. Судову справу проти Porsche AG Мідоу Уокер програла, але обіцяла не здаватися і припинити продаж дефектного авто.
Від редакції: програш в суді був доволі логічною справою оскільки автомобіль пересувався зі швидкість 151км/год в зоні з обмеженням у ~70км/год, та й жоден виробник не може вам гарантувати що ви виживете зустрівши на такій швидкості перешкоду. Бережіть себе!