Ілон Маск, засновник і керівник широковідомої компанії з виробництва електрокарів Tesla, втомився займатися банальним автобізнесом і вирішив привнести в нього елементи… мережевого маркетингу! Останнім часом багато говорять про нову, трендову, модель цієї компанії – кросовер Tesla Model X. Відтак, щоб збільшити цікавість до автомобіля, за залучення нових клієнтів можна буде отримати в подарунок свою модель або ж, принаймні, робитиме суттєву знижку на придбання машини. Зокрема, про таке повідомляє Business.ua.
Зокрема, одному приведеному покупцю автомобіля Model S зроблять знижку на автомобіль у 1000$, а рекомендувачам подарують віртуальний сертифікат на таку ж суму, яку можна використати або у сервісі, або просто у фірмовому магазині аксесуарів. Рекомендатори, що мають за плечима цілих 5 клієнтів, зможуть відвідати завод компанії Tesla у Неваді, який має ім’я “Гігафабрика”. Цікавість такої екскурсії полягатиме у тому, що 2017 року тут почнеться збірка літій-іонних батарей. А ось поціновувачі електрокарів Tesla, що змогли за шкибарки затягнути в автосалон цілих 10 людей очікує знижка у цілих 20 000 $ на новесенький кросовер Tesla Model X (машина з’явитсья цієї осені), який не відрізняється цікавим дизайном, але його технічні характеристики і надають йому того шарму, який мають усі автомобілі цієї молодої, але вже дуже популярної марки.