Ілон Маск, засновник і керівник широковідомої компанії з виробництва електрокарів Tesla, втомився займатися банальним автобізнесом і вирішив привнести в нього елементи… мережевого маркетингу! Останнім часом багато говорять про нову, трендову, модель цієї компанії – кросовер Tesla Model X. Відтак, щоб збільшити цікавість до автомобіля, за залучення нових клієнтів можна буде отримати в подарунок свою модель або ж, принаймні, робитиме суттєву знижку на придбання машини. Зокрема, про таке повідомляє Business.ua.

фото Tesla Model X, Model S, Невада, мережевий маркетинг

Салон на перший погляд спартанський, однак наповнений усілякими пристроями.

Зокрема, одному приведеному покупцю автомобіля Model S зроблять знижку на автомобіль у 1000$, а рекомендувачам подарують віртуальний сертифікат на таку ж суму, яку можна використати або у сервісі, або просто у фірмовому магазині аксесуарів. Рекомендатори, що мають за плечима цілих 5 клієнтів, зможуть відвідати завод компанії Tesla у Неваді, який має ім’я “Гігафабрика”. Цікавість такої екскурсії полягатиме у тому, що 2017 року тут почнеться збірка літій-іонних батарей. А ось поціновувачі електрокарів Tesla, що змогли за шкибарки затягнути в автосалон цілих 10 людей очікує знижка у цілих 20 000 $ на новесенький кросовер Tesla Model X (машина з’явитсья цієї осені), який не відрізняється цікавим дизайном, але його технічні характеристики і надають йому того шарму, який мають усі автомобілі цієї молодої, але вже дуже популярної марки.

фото Tesla Model X, Model S, Невада, мережевий маркетинг

Салон просторий як в колінах, так і над головою.