Тепер Mitsubishi Outlander не впізнати
Зміст
На мою думку, до останнього часу (приблизно до 2015 року) у кількох японських виробників був кризовий період у плані дизайну екстер’єру. Частково це стосувалося і Mitsubishi: вигляд дорестайлінгового Outlander був настільки пісним, що при його спогляданні починало хилити на сон. Та рестайлінгова версія 2015 року надала абсолютно новий подих моделі, й тепер, коли повз мене проїжджає оновлений Аутлендер, я скручую собі шию, аби краще його роздивитися. І врешті мені пощастило відчути себе не пасивним споглядачем, а власником такої автівки. Це було вдвічі цікавіше, адже ранньою весною мені вдалося грунтовно випробувати одного з основних конкурентів Mitsubishi Outlander – Nissan X-Trail. Ось що я з’ясував протягом активного тижневого тест-драйву…
Робота над помилками в дизайні Mitsubishi Outlander
Парадоксально, але якщо придивитися, то чітко видно, що за орієнтир для рестайлінгу нинішнього покоління Mitsubishi Outlander ставилася… дорестайлінгова версія минулого покоління! На це яскраво вказують фари з характерним зрізом по нижньому краю. Власне, саме за передньою оптикою передусім і можна упізнати модифікований Outlander, де з’явилися світлодіодні лампочки не лише денного світла, але й ближнього і протитуманок. Задні ліхтарі також мають інший дизайн і тепер вже не виглядають якимись недоробленими й неповноцінними – навпаки, вони додають автомобілю необхідної краси та престижності своїм глибоким темно-червоним кольором. Усе це зроблено в рамках приведення модельного ряду компанії в єдиний стиль під назвою Dynamic Shield. Крім цього, автомобіль оснащено сріблястими функціональними рейлінгами, на які можна закріпити додатковий багажник. Але й без нього рейлінги мають компактний і стильний вигляд.
Однією з особливостей максимальної комплектації Mitsubishi Outlander є люк у даху, що керується за допомогою електроприводу. Чорний слайдер управління люком знаходиться на стелі між плафонами внутрішнього освітлення. Якщо легко потягнути його назад, активується функція Tilt, і люк дещо підіймається над дахом для провітрювання. Якщо ж сильніше потягнути слайдер, то люк повністю від’їде на салазках назад. З одного боку, цю опцію вже хочеться бачити на авто подібного класу як «must have». З іншого боку, він є лише в максимальній комплектації плюс зараз багато автівок уже мають широкі люки на всю стелю або, як мінімум, панорамний дах. Та, гадаю, з наступним поколінням Outlander усе це має з’явитися.
Мене приємно здивувала наявність світлодіодних фар ближнього світла на Mitsubishi Outlander, адже на минулих тестових автівках цього бренду стояв максимум нехай якісний, але таки “олдскульний” ксенон. До оптики нових моделей Mitsubishi у мене питань немає. Навпаки, я захоплююся видимістю, яку вона надає вночі.
У рестайлінговій версії Mitsubishi Outlander додали також світлодіодні фари денного світла, що встановлюються стандартно вже з базової комплектації.
У передньому бампері Mitsubishi Outlander вмонтовано світлодіодні протитуманні фари, які світять яскравим синім світлом, тож вночі я часто вмикав їх разом із головною оптикою. Протитуманки розміщені в межах пластикової накладки бампера і по периметру оточені стильними хромованими смугами.
Вище протитуманок, над хромованою смугою, знаходяться омивачі передніх фар.
Якщо на Mitsubishi Outlander раптом спустить якесь із коліс, то в цьому випадку маю гарну новину для усіх його майбутніх власників: у випадку пошкодження шини десь посеред болота вам не доведеться вивантажувати усі пожитки з багажного відділення в те болото, щоб дістатися запаски. Однак погана новина полягає в тому, що як і в справжніх вантажних автомобілів запасне колесо підвішане зовні, під підлогою багажника, тож у болоті доведеться валятися самому водію. Зізнаюся, такий варіант мені більше до вподоби, хоч він і дещо архаїчний. Навіть попри те, що кріплення запаски потрібно додатково змащувати, аби в потрібний момент мати змогу скористатися нею. Легше один раз випрати одяг, ніж спочатку викласти усі речі з багажника, вийняти запаску, закласти проколоте колесо, а потім уже закладати всі речі назад. Уявімо, що багажне відділення завантажене доверху – тоді процедура заміни колеса може зайняти близько години замість 10-20 хвилин. Між іншим, про самі колеса… На рестайлінговий автомобіль поставили легкосплавні диски нового візерунку із сучасним сріблясто-чорним забарвленням. І мушу зазначити, що саме такі диски машині особливо добре підходять за стилем.
Оскільки Mitsubishi Outlander призначений не лише для вояжів асфальтовими дорогами, але й форсування незначного бездоріжжя, його красивий кузов треба було якось убезпечити. Це завдання покладене, зокрема, на тонкі, але функціональні накладки колісних арок з непофарбованого чорного пластика. Вони допоможуть вберегти лакофарбове покриття від подряпин, якщо власник притулиться якимось із м’язистих крил до перешкоди. Між іншим, це базова опція, тож навіть той, хто бажає зекономити, отримає такий простий, зате функціональний захист.
Крім цього, поза задніми колесами Mitsubishi Outlander теж у базі встановлюють спеціальні пластикові бризковики, які, з одного боку, не дозволяють великій кількості бруду з-під коліс потрапляти на зовнішню поверхню задніх крил, а, з іншого боку, упереджують дискомфорт для водіїв авто, що їдуть позаду. Адже кросовер досить високий, і з-під нього на скло машин може вилітати навіть каміння.
Однією з характерних ознак оновленого Mitsubishi Outlander є ефектні задні світлодіодні ліхтарі, що встановлені на авто незалежно від комплектації. Найбільш стильно автомобіль виглядає вночі, коли світяться габарити: три смужки, загнуті вниз із зовнішніх боків. Вигляд має, наче космічний корабель…
Скільки простору дає Mitsubishi Outlander
Ще з весняного тест-драйву Mitsubishi ASX мені запам’ятався дещо грубуватий за стилем, але водночас елегантний і прагматичний ключ-брелок дистанційного керування центральним замком. З одного боку ключа розміщена емблема японської марки, а з іншого – акуратно, одна за одною, розташували кнопки блокування, розблокування дверей автомобіля, а також відмикання кришки багажника (детальніше – внизу сторінки). На одному з країв є зручна провушина, за яку брелок можна підвішати до решти ключів. Для активації центрального замка зсередини на підлокітнику водійських дверей знаходиться спеціальна кнопка. Імобілайзер тут функціональніше, ніж в авто зі звичайним ключем, адже поки брелок не знаходиться всередині машини, двигун не запуститься. Разом із тим систему безключового доступу в базі не встановлюють – буде звичайний механічний ключ.
У салоні Mitsubishi Outlander зміни менш помітні. Наприклад, керму додали хромованих смуг і лакованих поверхонь на нижній спиці та вздовж нижньої частини ободу. Лакованим зробили і пластик, на площині якого розміщені кнопки мультифункціонального керма. Між іншим кермо має підігрів, у якому іноді виникає велика потреба. Адже воно обшите шкірою, і морозними вересневими та жовтневими вечорами було не надто приємно торкатися холодного обідка. Але є й певний недолік – верхня частина ободу не нагрівається. Незначних змін зазнала обшивка даху, задні сидіння, а також замінили кнопки електросклопідйомників на дверях. Салон лише в максимальній комплектації обшитий якісною шкірою. До того ж тільки в такому випадку водійське сидіння матиме набір із 8 регулювань з електроприводом: стандартні вперед-назад, кут нахилу спинки, висота подушки і кут її нахилу. Посадка спереду висока, сидіння має розвинену бокову підтримку, яка одразу фактично стискає водія у своїх обіймах. Простору, навіть за наявності люку в даху – більш, ніж достатньо. З місця водія відкривається чудовий огляд з боків. Салонне дзеркальце заднього огляду має функцію автозатемнення, тож зайве турбуватися про переведення його в нічний режим не буде потреби. Заднє скло достатньо велике, тож огляд через нього мене також задовольнив. Оскільки автомобіль має великий кліренс (215 мм.), то й посадка ззаду супроводжується дещо піднятими колінами, хоча на комфорт це суттєво не впливає, адже ноги можна буквально витягнути, а вкупі з регулюванням спинки за кутом нахилу і високою стелею, почуваєшся ззаду ледь не як у лімузині.
Внутрішні ручки дверей мають хромоване оздоблення, що додає яскравості чорному пластику дверей. З іншого боку, я би ще додав хромований перемикач центрального замка – було би ще стильніше.
Само собою в базі Mitsubishi Outlander має електропривід передніх і задніх склопідйомників. Разом із тим функція антизащемлення є лише у водія, хоча я сумніваюся, що доросла людина, яка керує машиною, буде сунути пальці під скло. А от діти на задньому сидінні цілком можуть це зробити, тож ця проста функція була би корисною ззаду, хай би навіть її не було на передніх дверях.
Дзеркальця заднього огляду мають зручну прямокутну форму, тож рухатися назад із їхньою допомогою доволі зручно. Уже в базовій комплектації корпус дзеркалець пофарбовано в колір кузова, також у них вмонтовано повторювач вказівника повороту. Блок керування електроприводом дзеркалець можна знайти на підлокітнику водійських дверей. Перемикачем спереду обираємо сторону, яку хочемо відрегулювати (ліву чи праву), а багатофункціональною кнопкою, натискаючи на одну з чотирьох її сторін, задаємо напрямок регулювання.
Поряд із блоком регулювання дзеркалець розмістилася кнопка електроприводу складання зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Ця функція автоматично активізується під час замикання Mitsubishi Outlander.
Кермо машини обшивається шкірою, дуже подібною до тої, що я вже бачив у молодшого Mitsubishi ASX – вигляд має якісний і дорогий, на дотик приємна. Mitsubishi Outlander, як і той же таки ASX, оснащений повним комплектом подушок безпеки. У серцевині керма заховано водійську подушку, а над бардачком – передню пасажирську. У боковинах передніх сидінь зашито бокові передні подушки. А от шторки безпеки в екстремальній ситуації вбережуть не лише передніх, але й задніх пасажирів! Вмонтовані вони в стійки даху машини.
Посередині колодязів панелі приладів Mitsubishi Outlander розташували великий кольоровий екран бортового комп’ютера. Він мені сподобався ще з Mitsubishi ASX, який я випробовував 2 роки тому. Один із ключових показників на екранчику – середня витрата пального. Це дозволяє коригувати їзду на Mitsubishi Аутлендер у бік зменшення поїдання бензину, адже 2,4-літровий мотор для сучасних реалій досить таки великий. Нижче актуальних витрат пального, з лівого боку, облаштовано електронну діаграмку температури охолоджувальної рідини, а з правого – рівень пального. Вони правильно і без відхилень відображали покладену на них інформацію. Між ними – показник обраного режиму варіатора. У самому низу борткомп’ютера – показники пробігу, а також температура навколишнього середовища. Примітно, що такий простий, але інформативний «інфоцентр» є і в базовій комплектації! Навряд чи такий зручний функціонал є в більшості популярних авто, скажімо, в тих же здобуваючих широке визнання Хендай Крет.
Штатна мультимедійна система має непоганий перелік функцій, причому доступні вони вже із самої бази. Наприклад, крім звичного радіо Mitsubishi, система запропонує отвір для прийому CD і відтворюватиме формат MP3 із 6 динаміків. Доповнюється це можливістю підключення USB-носія (слот розміщений у боксі між передніми сидіннями на спеціальному подіумі: не найзручніше місце для тимчасового підключення флешки, але воно фірмове для Mitsubishi, та й із передньої панелі нічого не стирчить). Щоправда, в базі ви ще не знайдете сенсорного екрана і, що важливіше, камери заднього огляду! А от чого ви точно не знайдете в жодній із комплектацій, крім преміальної – це престижна аудіосистема Rockford&Fosgate з 8 динаміками і сабвуфером на арці лівого заднього колеса. Мушу визнати – раніше ми мали претензії до звучання штатних аудіосистем Mitsubishi, але тут усі питання знімаються – дається взнаки марка. Звісно, такими інсталяціями зараз бавиться небагато виробників, тож від такої опції віє аутентикою і старими часами, коли, почувши слова Rockford&Fosgate, ще поцокував язиком.
Mitsubishi Outlander надає можливість водію не відволікатися від процесу керування автомобілем, адже телефон може мирно лежати у боксі центрального підлокітника, поки його функції виконує штатна мультимедійка. Машина самостійно буде транслювати звук через штатні динаміки і приймати його через свій же мікрофон. Щоб активувати систему «вільні руки», необхідно у головному меню мультимедійної системи знайти сенсорну кнопку Bluetooth. За приймання/відхилення дзвінків відповідають дві кнопки у нижній лінії на лівій спиці керма. Раніше в мене був китайський недосмартфон, який нечасто підключався до штатних систем автомобілів, однак нещодавно я його змінив на нормальний смартфон від Sony, щоправда, замовлений він був у Америці. Можливо, саме з цієї причини штатна мультимедійка банально не сприймала і не бачила мій телефон. Принаймні, я сподіваюся, що проблема саме в смартфоні…
На лівій спиці керма знаходиться й керування аудіосистемою Mitsubishi Outlander. На круглій комбінованій кнопці суміщено управління зміною треків (ліва і права кнопки) і регулювання гучності (згори й знизу). По центру знаходиться кнопка зміни режимів відтворення (Mode: радіо, CD-привід, Bluetooth-зв’язок, USB-слот). Оскільки кнопки гарно спрофільовані, то користуватися ними в дорозі зручно на дотик, не відволікаючись.
Праву спиця керма Mitsubishi Outlander повністю віддали під управління круїз-контролем. Вмикається він кнопкою із умовним позначенням шкали спідометра. Вимикається кнопкою Cancel. Перемикачем Res (+) збільшуємо значення фіксованої швидкості на 1 км./год., перемикачем Set (-) відповідно зменшуємо. Також останній слугує для самої фіксації швидкості, після того як машина її вже набрала. Круїз на цьому авто актуальний, як ніде інде, адже саме на такому авто й хочеться кудись некінченно їхати по широких і вузьких трасах, насолоджуючись його тишею та м’якістю.
Mitsubishi Outlander укомплектовано двозонним клімат-контролем, блок керування яким знаходиться у нижній частині центральної консолі. До його контроллерів не доводиться тягнутися, тож я б сказав, що його ергономіка непогано продумана. Структурно він складається з двох круглих кнопок зліва і справа, між якими розміщено решту допоміжних клавіш. Ці круглі кнопки функціонально розділені на дві частини, що відповідають за підвищення і зниження температури системи клімату для кожної із зон відповідно. Кнопки посередині розташовані в два яруси. На нижньому, ближче до лівого боку знаходиться перемикач, що відповідає за активацію режиму рециркуляції повітря в салоні, правіше йдуть кнопки увімкнення обдуву лобового скла (вона спершу вводить в оману, адже під центральною консоллю знаходиться перемикач зі схожою піктограмкою, і деякий час я не міг зрозуміти, навіщо дублювати функціонал; пояснення див. нижче), режиму клімат-контролю, обігріву заднього скла, а в кінці – вимкнення системи мікроклімату. На першому ж ярусі зліва-направо кнопки активації кондиціонера (якщо він увімкнений, на чорно-білому екрані з’являється велика піктограма сніжинки – як на мене, інформативно), керування швидкістю вентилятора (зліва – зменшити, справа – збільшити швидкість, див. фото) і кнопка Mode, якою змінюєш напрямок обдуву. Було незвично бачити замість традиційних крутилок кнопковий привід регулювання температури, однак на практиці робити це зручно, хоч і дещо довше. Зрештою кнопки мають зручний та інформативний профіль. Система клімату працює ефективно, претензій до неї не було. Але, гадаю, головною перевагою цієї системи й автомобіля в цілому є можливість взяти базову комплектацію і користуватися таким же двозонним кліматом!
У ніші під центральною консоллю розташовано блок кнопок, одна з яких дозволить зекономити немало часу взимку – це електрообігрів лобового скла. Якщо поспішаєш на роботу, це просто шикарна опція, адже сніг традиційно випадає без попередження і зненацька.
У базовій комплектації Mitsubishi Outlander оснастили також двоступеневим підігрівом передніх сидінь, який у холодну пору стає незамінним при виїзді вранці на роботу. Кнопки його приводу розташовані перед боксом центрального підлокітника. Єдина претензія – їхнє незручне розташування.
Багажне відділення справді велетенське, призначене для великої сім’ї. І я міг відкрити його кришку з королівським комфортом – замість мене фізичною роботою займався електропривід, який можна активувати з кнопки або на брелоку, або на самій кришці під декоративною планкою. За необхідності автоматичне відкриття можна й відключити спеціальним перемикачем у салоні під центрально консоллю. Однак до цієї кнопки є зауваження – вона в цьому авто виглядає як чужорідний елемент і занадто дешево. Такий вигляд зазвичай мають кнопки переведення машини на газ, якщо на неї кустарно встановлюють ГБО. Окремої уваги заслуговує органайзер під підлогою багажного відділення Mitsubishi Outlander! Зізнаюся, навіть побачивши той об’єм, що надають додаткові відсіки, я не здогадувався, що на практиці вони виявляться настільки місткими. Так, я вирішив зіграти роль божевільного дачника з безліччю банок консервації, які я повинен перевезти з пункту А в пункт Б. Навіть за умови, що в нас була би базова, менш престижна комплектація, в салоні авто розміщувати городину і банки навряд захочеться. Тож усе має поміститися виключно в багажник. Відкриваємо кришку ближчого до завантаження відсіку – вона з’єднана з кришечкою другого відсіку за допомогою гнучкого кріплення і у відкритому стані лягає зверху на неї. Зацікавила множина отворів та ніш між відсіками та в самій кришечці. Мені здалося, що у випадку музичної інсталяції машини тут можна розмістити і поєднати між собою елементи звукового тюнінгу. Але в нас інша мета. Кладу всередину стандартну півлітрову банку… і не вірю своїм очам! Верхній край її кришки один в один збігається з верхнім краєм стінки. І таких баночок можна покласти лише в крайній відсік близько 8 штук! Таким чином я визначив, що Mitsubishi Outlander – ідеальний автомобіль для прискіпливого дачника, а також, що у нас із Японією однаковий стандарт півлітрових банок. Знімаємо кришку другого відсіку. Він дещо більший і має правильнішу форму, адже не закруглений з одного із боків. Сюди хазяйновитий дачник покладе ще більше аналогічних банок, не враховуючи різноманітних мішочків з бобовими та іншими невеликими за розмірами городніми культурами. Але тут кришку доведеться виймати, вона не з’єднана з поверхнею третього відсіку. І не дарма, адже остання кришечка має ще одну особливість – вона складається з трьох частин, а дві крайні лягають зверху на центральну. Це на випадок, якщо вам не потрібен увесь об’єм ящичка. Примітно, що останній також поділений на три частини, центральна з яких має спеціальні пази, щоправда, я так і не зрозумів їхнього призначення. Тож наразі це найкраща організація багажного простору, яку я взагалі коли-небудь бачив на інших авто.
Прихована сила Mitsubishi Outlander
Оновлений Mitsubishi Outlander трохи оновився і в технічному плані, хоча переважно це стосується покращеної ізоляції. Цього вдалося домогтися за рахунок товщого скла вікон і гумок ущільнювачів. Зміни припали і на підвіску, зокрема, на її сайлент-блоки. Попри це підвіску я чув досить таки добре, тож тут ще э над чим працювати. В решті – це надзвичайно тихий автомобіль. І, чесно, я не очікував, що 2,4-літровий двигун буде працювати практично безшумно на всіх обертах, крім близьких до максимальних. Між іншим про мотор. На тестовому авто стояв топовий двигун, що працює на бензині. Його потужність складає 167 к. с., що, звісно, не змусить серце битися частіше, але сімейній людині такої потужності вистачить з головою. Заміські обгони машина здійснює надзвичайно просто. Але не так потішили витрати пального – при 110 км./год. вони склали близько 9 л./100 км., а на 90 км./год. мій максимум – 8,2. І найгірше те, що навіть за заводськими показниками базовий 2,0-літровий мотор бере не набагато менше.
Мотор зкомпонований із безступеневим варіатором, у якому в ручному режимі можна обирати з 6 віртуальних передач. Не можу сказати, що ручний режим (Sport-режим) при цьому дуже запотребований, адже мова не про класичний автомат – розривів тяги я не відчував взагалі, а зміну шуму двигуна не чутно з уже зазначених причин – протишумка тут одна з найідеальніших. Цікаво, що коробка має понижений режим, щоправда, він виявився не надто ефективним саме в парі з варіатором – спускаючись із горба машина спокійно розганяється, а гальмування мотором не дуже ефективне. У ручний режим можна перейти прямо під час руху, натиснувши підкермовий пелюсток. Це може бути корисно під час обгонів. Якщо потреби в такому режимі більше немає, то скинути його можна, потримавши кілька секунд правий пелюсток. Хоч протягом тест-драйву я не відчував нагальної потреби користуватися підкермовими пелюстками Mitsubishi Outlander, однак мушу визнати, що їхнє розташування зручне, я би навіть сказав вивірене часом. Адже однакову конструкцію цією системи ми зустрічали, починаючи з Mitsubishi Pajero Sport попереднього покоління.
Підвіска Mitsubishi Outlander дозволяє плавно і комфортно рухатися по рівній поверхні. Якщо дорога стає горбистою або посіченою ямками, то кожен наїзд супроводжується глухим стуком з боку підвіски, а також плавними похитуваннями кузова. Щоправда, жорстких ударів немає. Взагалі підвіска має дуже довгий хід. Протягом тест-драйву вдалося щільно завантажити автомобіль під зав’язку. І коли виїхали на трасу, у підвіски досі ще залишався велетенський запас ходу. Це мене здивувало – дається взнаки позашляхове походження авто і спорідненість зі старшою моделлю Pajero.
Повний привід тут буде запотребовано лише за реальної потреби. Насправді ж найчастіше користуєшся лише переднім, тим паче, що на повному витрати 2,4-літрового мотора стануть просто нестерпними. Режими 4×4 змінюються так само, як і в Mitsubishi ASX – за допомогою кнопки на центральному тунелі. Стандартно автомобіль їде лише на передньому приводі. Натиснувши один раз, переключаємо на автоматичний розподіл тяги між вісями. Натиснувши ще раз, жорстко блокуємо колеса 50/50. Та до цього дуже рідко доходить. До того ж, маю сумніви, що хтось буде витягувати такий красивий позашляховик на справжнє бездоріжжя.
Машина слухається керма непогано. Щоправда, через підвіску, яка підкидає машину на нерівностях, реакції бувають дещо змазані. Та це й не дивно, адже в першу чергу Mitsubishi Outlander – кросовер. Попри вказані характеристики підвіски, активна система стабілізації курсової стійкості (MASC) жодного разу не спрацьовувала, отже, автомобіль гідно витримує наші дороги.
Робота гальм дуже ефективна, однак вона максимально прихована за плавністю реакції на натискання педалі. І хапають гальма моментально, варто лише добряче натиснути на них. Така комфортна робота стала можливою завдяки цілому набору систем безпеки: антиблокувальної системи гальм (ABS), система розподілу гальмівного зусилля (EBD), динамічна система контролю гальмівних зусиль (MATC), а також система допомоги при екстреному гальмуванні (BA). Досить непомітно працює система допомоги при старті вгору (HSA), не в останню чергу за рахунок непоганого крутного моменту 2,4-літрового двигуна, що навіть на найкрутіших підйомах одразу починав потихеньку тягнути авто вперед. Додавши ж газ, машина буквально зривалася з місця. На інших автомобілях мені вже зустрічалися електронні стоянкові гальма. На Mitsubishi Outlander вони також встановлені і їхній привід звичний: потягнув важіль вгору – поставив на ручник, натиснув – зняв. Однак у цьому автомобілі є особливість, яка ще більше полегшує процес керування машиною – помічник Autohold, який автоматично ставить машину на стоянкові гальма. Його можна відключити, натиснувши відповідну кнопку біля перемикача ручника.
Під час руху Mitsubishi Outlander всіляко допомагає водію концентруватися на дорозі, не відволікаючись на зайвий контроль простору позаду, адже автомобіль оснащений системою контролю сліпих зон (BSW). Тож щойно вмикаєш поворотник, а в мертвій зоні опиняється інше авто, звуковим сигналом і піктограмкою на поверхні відповідного дзеркальця заднього огляду японський кросовер попередить водія про наявність небезпеки. Оскільки машина велика, то доречною виявляється й система попередження про поперечний рух ззаду під час виїзду заднім ходом (RCTA). Наш екземпляр було оснащено камерами, однак вони викривляють масштаб зображення і надають лише інформацію про наявність об’єкта на шляху, і скільки до нього залишається неясно. Саме тут на допомогу і приходить RCTA, інформуючи, що об’єкт рухається занадто близько до автомобіля.
Оригінальною для Mitsubishi виявилася система кругового огляду, яка має свою специфіку відображення картинки. Враховуючи, доволі суттєві розміри кросовера, чотири камери (в решітці радіатора, кришці багажника, а також у корпусах бокових дзеркалець) значно полегшують маневрування в тісних умовах. Саме зображення достатньо чітке, однак з країв воно дещо розмите. І коли на екрані здається, що машина вже треться бортом, насправді до перешкоди залишається ще сантиметрів 5-10. Що ж, дезінформація, але вона убезпечує від випадкових подряпин.
Я був приємно здивований, коли дізнався, що вже в базі доступні датчики дощу і світла. Головна оптика на Mitsubishi Outlander світить непогано, а враховуючи відсутність необхідності самостійно її вмикати, їздити на авто в сутінки зручно. Датчик дощу ж налаштований грамотно і вранці, після заморозків, маючи повністю обморожене лобове скло, датчик не спрацьовував.
Mitsubishi Outlander для середнього класу
Mitsubishi Outlander уособлює в собі більшість основних якостей хорошого автомобіля для сім’ї. Разом із тим мені стало чітко зрозуміло, що більшість негативних моментів, які має машина, стають негативними лише в Україні – для Європи і Японії це ідеальне авто. Воно має просторий салон, достатньо потужний мотор (незалежно від об’єму), комфортний варіатор, велике багажне відділення і значний кліренс. Разом із тим мені не вистачило в цьому автомобілі навігаційної системи, енергоємнішої та тихішої роботи підвіски, а також економнішого дизельного двигуна. Та людина, що цінує якість Mitsubishi, не звертатиме уваги на ці незначні недоліки, адже в решті це справді ідеальний сімейний автомобіль для середнього класу. Тож наразі Міцубісі Аутлендер поряд з Nissan X-Trail у моєму особистому хіт-параді посідають перші місця в категорії найкращі сімейні автомобілі.
Технічні характеристики Mitsubishi Outlander |
|
Характеристики кузова | |
Довжина/Ширина/Висота, мм. | 4695/1810/1710 |
Колісна база, мм. | 2670 |
Передня/задня колія, мм. | 1540/1540 |
Передній/задній звіс, мм. | 990/1035 |
Дорожній просвіт, мм. | 215 |
Споряджена/повна маса, кг. | 1505/2210 |
Об’єм паливного баку, л. | 60 |
Характеристики двигуна | |
Тип двигуна | бензиновий з електронним впорскуванням, MIVEC |
Об’єм, куб. см. | 2360 |
Потужність, кВт (к. с.) / об./хв. | 167/6000 |
Крутний момент, Нм / об./хв. | 222/4100 |
Характеристики трансмісії | |
Привід | повний |
Тип коробки передач | CVT INVECS-III – Sport Mode |
Ходові характеристики | |
Тип передньої/задньої підвіски | незалежна, типу Макферсон зі стабілізатором поперекової стійкості/незалежна, багатоважільна зі стабілізатором поперекової стійкості |
Гальма передні/задні | дискові вентильовані/дискові |
Електронні помічники | ABS, EBD, BAS, MASC, MATC, HSA |
Розмір шин | 225/55 R18 |
Розмір дисків | 18” х 7,0 JJ легкосплавні |
Розмір диска запасного колеса | 18” х 7,0 JJ легкосплавне |
Максимальна швидкість, км./год. | 198 |
Розгін 0-100 км./год., с. | 10,2 |
Витрати пального місто/траса/середні, л./100 км. | 10,4/6,8/8,1 |
Ціна Mitsubishi Outlander з мотором 2,4 л. в комплектації Ultimate на 11.01.2018 – 914800 грн. (наразі діє знижка у розмірі 98400 грн.; знижки є також на інші комплектації цієї моделі та увесь модельний ряд Mitsubishi!)
Висловлюємо глибоку подяку “ММС Україна” за можливість випробувати автомобіль!
Також ми вже встигли випробувати й утилітарну модель – пікап Mitsubishi L200.