Тепер Mitsubishi Outlander не впізнати

На мою думку, до останнього часу (приблизно до 2015 року) у кількох японських виробників був кризовий період у плані дизайну екстер’єру. Частково це стосувалося і Mitsubishi: вигляд дорестайлінгового Outlander був настільки пісним, що при його спогляданні починало хилити на сон. Та рестайлінгова версія 2015 року надала абсолютно новий подих моделі, й тепер, коли повз мене проїжджає оновлений Аутлендер, я скручую собі шию, аби краще його роздивитися. І врешті мені пощастило відчути себе не пасивним споглядачем, а власником такої автівки. Це було вдвічі цікавіше, адже ранньою весною мені вдалося грунтовно випробувати одного з основних конкурентів Mitsubishi Outlander – Nissan X-Trail. Ось що я з’ясував протягом активного тижневого тест-драйву…

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Після рестайлінгу стиль фронтальної частини Mitsubishi Outlander автомобіль став виглядати значно привабливіше і статусніше. Не в останню чергу авто завдячує новій стилістиці Dynamic Shield

Робота над помилками в дизайні Mitsubishi Outlander

Парадоксально, але якщо придивитися, то чітко видно, що за орієнтир для рестайлінгу нинішнього покоління Mitsubishi Outlander ставилася… дорестайлінгова версія минулого покоління! На це яскраво вказують фари з характерним зрізом по нижньому краю. Власне, саме за передньою оптикою передусім і можна упізнати модифікований Outlander, де з’явилися світлодіодні лампочки не лише денного світла, але й ближнього і протитуманок. Задні ліхтарі також мають інший дизайн і тепер вже не виглядають якимись недоробленими й неповноцінними – навпаки, вони додають автомобілю необхідної краси та престижності своїм глибоким темно-червоним кольором. Усе це зроблено в рамках приведення модельного ряду компанії в єдиний стиль під назвою Dynamic Shield. Крім цього, автомобіль оснащено сріблястими функціональними рейлінгами, на які можна закріпити додатковий багажник. Але й без нього рейлінги мають компактний і стильний вигляд.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Боковини Mitsubishi Outlander масивні й створюють враження престижного позашляховика. Нижні частини бортів убезпечені пластиковими накладками зі сріблястими молдингами

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Корпуси дзеркалець заднього огляду Mitsubishi Outlander пофарбовано у колір кузова. Крім цього, в них вмонтовано повторювач повороту, а також бокову камеру систему кругового огляду

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На функціональні рейлінги Mitsubishi Outlander можна закріпити додатковий багажник

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Задні світлодіодні ліхтарі Mitsubishi Outlander особливо ефектно виглядають уночі

Однією з особливостей максимальної комплектації Mitsubishi Outlander є люк у даху, що керується за допомогою електроприводу. Чорний слайдер управління люком знаходиться на стелі між плафонами внутрішнього освітлення. Якщо легко потягнути його назад, активується функція Tilt, і люк дещо підіймається над дахом для провітрювання. Якщо ж сильніше потягнути слайдер, то люк повністю від’їде на салазках назад. З одного боку, цю опцію вже хочеться бачити на авто подібного класу як «must have». З іншого боку, він є лише в максимальній комплектації плюс зараз багато автівок уже мають широкі люки на всю стелю або, як мінімум, панорамний дах. Та, гадаю, з наступним поколінням Outlander усе це має з’явитися.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Керування люком Mitsubishi Outlander знаходиться на стелі між передніми плафонами освітлення. Легко потягнувши слайдер назад, активуємо функцію Tilt, яка піднімає задню частину люку для провітрювання. Потягнувши сильніше, повністю прибираємо люк між дахом та його обшивкою. Зліва від слайдера перемикач, за допомогою якого переводимо внутрішнє освітлення в режим відкритих дверей (увімкнене лише за цієї умови). Перед слайдером динамік Bluetooth-телефонії. А от щоб увімкнути кожен плафон окремо, слід натиснути на сам його корпус. Судячи з усього, аналогічна система увімкнення була й у Mitsubishi ASX, одна з огляду на слабку інфографіку я так до цього й не додумався

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Між перемикачами салонного освітлення і керування люком – нічна лампочка, яка не відволікає від дороги, але дозволяє в темну пору доби бачити речі в салоні

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Якщо надворі прохолодно, можна просто насолоджуватися небом через скло закритого люку Mitsubishi Outlander або ж взагалі закрити його шторкою для затишнішої обстановки

Мене приємно здивувала наявність світлодіодних фар ближнього світла на Mitsubishi Outlander, адже на минулих тестових автівках цього бренду стояв максимум нехай якісний, але таки “олдскульний” ксенон. До оптики нових моделей Mitsubishi у мене питань немає. Навпаки, я захоплююся видимістю, яку вона надає вночі.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Ближнє світло в Mitsubishi Outlander тепер повністю світлодіодне! Черга за дальнім)

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

За рахунок щільних хромованих смужок на решітці радіатора Mitsubishi Outlander автомобіль виглядає дуже свіжо

У рестайлінговій версії Mitsubishi Outlander додали також світлодіодні фари денного світла, що встановлюються стандартно вже з базової комплектації.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Світлодіодні денні ходові вогні Mitsubishi Outlander розміщені у вигляді бумеранга

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander чудово пристосований до поганих доріг, даруючи комфорт і м’якість реакцій підвіски на нерівну дорогу

У передньому бампері Mitsubishi Outlander вмонтовано світлодіодні протитуманні фари, які світять яскравим синім світлом, тож вночі я часто вмикав їх разом із головною оптикою. Протитуманки розміщені в межах пластикової накладки бампера і по периметру оточені стильними хромованими смугами.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Протитуманні фари Mitsubishi Outlander мені подобаються не стільки хромованим оздобленням, скільки функціональністю, адже вони світлодіодні

Вище протитуманок, над хромованою смугою, знаходяться омивачі передніх фар.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Одразу під головною оптикою Mitsubishi Outlander знаходяться “грибочки” омивачів, хоча оптика не надто сильно забруднюється та й світло потужне!

Якщо на Mitsubishi Outlander раптом спустить якесь із коліс, то в цьому випадку маю гарну новину для усіх його майбутніх власників: у випадку пошкодження шини десь посеред болота вам не доведеться вивантажувати усі пожитки з багажного відділення в те болото, щоб дістатися запаски. Однак погана новина полягає в тому, що як і в справжніх вантажних автомобілів запасне колесо підвішане зовні, під підлогою багажника, тож у болоті доведеться валятися самому водію. Зізнаюся, такий варіант мені більше до вподоби, хоч він і дещо архаїчний. Навіть попри те, що кріплення запаски потрібно додатково змащувати, аби в потрібний момент мати змогу скористатися нею. Легше один раз випрати одяг, ніж спочатку викласти усі речі з багажника, вийняти запаску, закласти проколоте колесо, а потім уже закладати всі речі назад. Уявімо, що багажне відділення завантажене доверху – тоді процедура заміни колеса може зайняти близько години замість 10-20 хвилин. Між іншим, про самі колеса… На рестайлінговий автомобіль поставили легкосплавні диски нового візерунку із сучасним сріблясто-чорним забарвленням. І мушу зазначити, що саме такі диски машині особливо добре підходять за стилем.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Запасне колесо в Mitsubishi Outlander підвішане під підлогою багажника як у справжньої комерційної техніки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander однаково доречно виглядає як на асфальтовій дорозі, так і на грунтових шляхах

Оскільки Mitsubishi Outlander призначений не лише для вояжів асфальтовими дорогами, але й форсування незначного бездоріжжя, його красивий кузов треба було якось убезпечити. Це завдання покладене, зокрема, на тонкі, але функціональні накладки колісних арок з непофарбованого чорного пластика. Вони допоможуть вберегти лакофарбове покриття від подряпин, якщо власник притулиться якимось із м’язистих крил до перешкоди. Між іншим, це базова опція, тож навіть той, хто бажає зекономити, отримає такий простий, зате функціональний захист.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Крила Mitsubishi Outlander захищені тонкими накладками з непофарбованого пластику

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На Mitsubishi Outlander хочеться їхати далеко в невідомі й красиві місця

Крім цього, поза задніми колесами Mitsubishi Outlander теж у базі встановлюють спеціальні пластикові бризковики, які, з одного боку, не дозволяють великій кількості бруду з-під коліс потрапляти на зовнішню поверхню задніх крил, а, з іншого боку, упереджують дискомфорт для водіїв авто, що їдуть позаду. Адже кросовер досить високий, і з-під нього на скло машин може вилітати навіть каміння.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

За задніми колесами Mitsubishi Outlander встановлені пластикові бризковики

Однією з характерних ознак оновленого Mitsubishi Outlander є ефектні задні світлодіодні ліхтарі, що встановлені на авто незалежно від комплектації. Найбільш стильно автомобіль виглядає вночі, коли світяться габарити: три смужки, загнуті вниз із зовнішніх боків. Вигляд має, наче космічний корабель…

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Визначальною ознакою оновленого Mitsubishi Outlander є задні світлодіодні ліхтарі

Скільки простору дає Mitsubishi Outlander

Ще з весняного тест-драйву Mitsubishi ASX мені запам’ятався дещо грубуватий за стилем, але водночас елегантний і прагматичний ключ-брелок дистанційного керування центральним замком. З одного боку ключа розміщена емблема японської марки, а з іншого – акуратно, одна за одною, розташували кнопки блокування, розблокування дверей автомобіля, а також відмикання кришки багажника (детальніше – внизу сторінки). На одному з країв є зручна провушина, за яку брелок можна підвішати до решти ключів. Для активації центрального замка зсередини на підлокітнику водійських дверей знаходиться спеціальна кнопка. Імобілайзер тут функціональніше, ніж в авто зі звичайним ключем, адже поки брелок не знаходиться всередині машини, двигун не запуститься. Разом із тим систему безключового доступу в базі не встановлюють – буде звичайний механічний ключ.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Грубуватий, чоловічий брелок системи безключового доступу Mitsubishi Outlander сподобався мені ще з тест-драйву Mitsubishi ASX. Відчуваєш, що тримаєш в ручі серйозний гаджет. На ключі лише три кнопки – замикання/відмикання дверей і окрема для відкриття кришки багажника

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Відмикається Mitsubishi Outlander за допомогою гумової кнопки на дверній ручці, однак сила натиску не дуже добре збалансована – треба додати певні зусилля. З іншого боку, такий варіант виключає випадкове відмикання або замикання

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Карта водійських дверей Mitsubishi Outlander практична й багатофункціональна. Стильності дода
шкіряна обшивка і пластиковий декоративний елемент під дерево. Під внутрішньою ручкою знаходиться довга кишенька з місцем для пляшки, а також подіум преміальної аудіосистеми. Єдине, чого хотілося би ще, ручки під зручний обхват

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На передніх пасажирських дверяхиMitsubishi Outlander те ж саме, що на водійських, лише електросклопідйомник один

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

З лівого боку від валу керма Mitsubishi Outlander знаходиться ряд кнопок і заглушок. Крайня кнопка, біля дверей, відповідає за відімкнення комплексної системи безпеки Mitsubishi. Через заглушку йде вимкнення парктроніків і правіше – відкриття кришки багажника

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Система безключового доступу Mitsubishi Outlander передбачає кнопковий запуск двигуна. Приваблює охайність кнопки – вона має хромоване оздоблення, а також індикатор запущеного двигуна (зелений) і активованої електроніки (помаранчевий). Зміна підсвітки панелі приладів здійснюється за допомогою старомодної кнопки-“списа”, що виходить з правого боку панелі

У салоні Mitsubishi Outlander зміни менш помітні. Наприклад, керму додали хромованих смуг і лакованих поверхонь на нижній спиці та вздовж нижньої частини ободу. Лакованим зробили і пластик, на площині якого розміщені кнопки мультифункціонального керма. Між іншим кермо має підігрів, у якому іноді виникає велика потреба. Адже воно обшите шкірою, і морозними вересневими та жовтневими вечорами було не надто приємно торкатися холодного обідка. Але є й певний недолік – верхня частина ободу не нагрівається. Незначних змін зазнала обшивка даху, задні сидіння, а також замінили кнопки електросклопідйомників на дверях. Салон лише в максимальній комплектації обшитий якісною шкірою. До того ж тільки в такому випадку водійське сидіння матиме набір із 8 регулювань з електроприводом: стандартні вперед-назад, кут нахилу спинки, висота подушки і кут її нахилу. Посадка спереду висока, сидіння має розвинену бокову підтримку, яка одразу фактично стискає водія у своїх обіймах. Простору, навіть за наявності люку в даху – більш, ніж достатньо. З місця водія відкривається чудовий огляд з боків. Салонне дзеркальце заднього огляду має функцію автозатемнення, тож зайве турбуватися про переведення його в нічний режим не буде потреби. Заднє скло достатньо велике, тож огляд через нього мене також задовольнив. Оскільки автомобіль має великий кліренс (215 мм.), то й посадка ззаду супроводжується дещо піднятими колінами, хоча на комфорт це суттєво не впливає, адже ноги можна буквально витягнути, а вкупі з регулюванням спинки за кутом нахилу і високою стелею, почуваєшся ззаду ледь не як у лімузині.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

З лівого боку водійського сидіння Mitsubishi Outlander – слайдери електроприводу його регулювань. Усього їх 8 – вперед-назад, зміна куту нахилу спинки і подушки, а також регулювання висоти крісла

Внутрішні ручки дверей мають хромоване оздоблення, що додає яскравості чорному пластику дверей. З іншого боку, я би ще додав хромований перемикач центрального замка – було би ще стильніше.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Хромовані внутрішні ручки дверей Mitsubishi Outlander додають салону розкішності, однак я би хромував також перемикач центрального замка і обід ручки

Само собою в базі Mitsubishi Outlander має електропривід передніх і задніх склопідйомників. Разом із тим функція антизащемлення є лише у водія, хоча я сумніваюся, що доросла людина, яка керує машиною, буде сунути пальці під скло. А от діти на задньому сидінні цілком можуть це зробити, тож ця проста функція була би корисною ззаду, хай би навіть її не було на передніх дверях.

Дзеркальця заднього огляду мають зручну прямокутну форму, тож рухатися назад із їхньою допомогою доволі зручно. Уже в базовій комплектації корпус дзеркалець пофарбовано в колір кузова, також у них вмонтовано повторювач вказівника повороту. Блок керування електроприводом дзеркалець можна знайти на підлокітнику водійських дверей. Перемикачем спереду обираємо сторону, яку хочемо відрегулювати (ліву чи праву), а багатофункціональною кнопкою, натискаючи на одну з чотирьох її сторін, задаємо напрямок регулювання.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Електропривід зовнішніх дзеркалець заднього огляду на Mitsubishi Outlander здійснюється за допомогою перемикача між правим і лівим дзеркальцем, а також пульту регулювань на чотири сторони

Поряд із блоком регулювання дзеркалець розмістилася кнопка електроприводу складання зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Ця функція автоматично активізується під час замикання Mitsubishi Outlander.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кнопкою біля перемикача між лівим і правим дзеркальцем заднього огляду Mitsubishi Outlander можна примусово скласти зовнішні дзеркальця за допомогою електроприводу

Кермо машини обшивається шкірою, дуже подібною до тої, що я вже бачив у молодшого Mitsubishi ASX – вигляд має якісний і дорогий, на дотик приємна. Mitsubishi Outlander, як і той же таки ASX, оснащений повним комплектом подушок безпеки. У серцевині керма заховано водійську подушку, а над бардачком – передню пасажирську. У боковинах передніх сидінь зашито бокові передні подушки. А от шторки безпеки в екстремальній ситуації вбережуть не лише передніх, але й задніх пасажирів! Вмонтовані вони в стійки даху машини.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У серцевині керма Mitsubishi Outlander знаходиться фронтальна водійська подушка безпеки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Під валом керма Mitsubishi Outlander знаходиться спеціальна подушка безпеки для колін водія

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Фронтальна пасажирська подушка безпеки вмонтована в передню панель Mitsubishi Outlander

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Інфографіка по використанню пасажирської подушки безпеки доволі грунтовна, щоправда, захована зі зворотнього боку протисонячного козирка. Тут же косметичне дзеркальце з кришечкою і підсвіткою. Аналогічне є й у водія

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Одна з найчіткіших інфографік по відімкненню пасажирської подушки безпеки організовано на Mitsubishi Outlander. Добре пояснюється, що буде, якщо перемикач стоятиме на відмітці ON i OFF

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У боковинах спинок сидінь Mitsubishi Outlander зашито бокові подушки безпеки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Бокові шторки безпеки вмонтовано в стійки даху Mitsubishi Outlander

Посередині колодязів панелі приладів Mitsubishi Outlander розташували великий кольоровий екран бортового комп’ютера. Він мені сподобався ще з Mitsubishi ASX, який я випробовував 2 роки тому. Один із ключових показників на екранчику – середня витрата пального. Це дозволяє коригувати їзду на Mitsubishi Аутлендер у бік зменшення поїдання бензину, адже 2,4-літровий мотор для сучасних реалій досить таки великий. Нижче актуальних витрат пального, з лівого боку, облаштовано електронну діаграмку температури охолоджувальної рідини, а з правого – рівень пального. Вони правильно і без відхилень відображали покладену на них інформацію. Між ними – показник обраного режиму варіатора. У самому низу борткомп’ютера – показники пробігу, а також температура навколишнього середовища. Примітно, що такий простий, але інформативний «інфоцентр» є і в базовій комплектації! Навряд чи такий зручний функціонал є в більшості популярних авто, скажімо, в тих же здобуваючих широке визнання Хендай Крет.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Щиток приладів Mitsubishi Outlander класичний за компонуванням і сучасний за виконанням. Поля тахометра зліва і спідометра справа мають підсвітку, яка дозволяє нормально зчитувати інформацію і вночі. По центру – дисплей бортового комп’ютера, на якому показується безліч інформації. У верхньому лівому кутку екрана, якщо у вас повнопривідне авто, вказуватиметься режим повного приводу. Нижче йде змінне інфо бортового комп’ютера, зокрема, й середні витрати пального. У нижній частині – електронні показники температури охолоджуючої рідини і рівня пального в баку. Між ними – режим варіатора. У самому низу – цифровий одометр і актуальна температура зовнішнього повітря

Штатна мультимедійна система має непоганий перелік функцій, причому доступні вони вже із самої бази. Наприклад, крім звичного радіо Mitsubishi, система запропонує отвір для прийому CD і відтворюватиме формат MP3 із 6 динаміків. Доповнюється це можливістю підключення USB-носія (слот розміщений у боксі між передніми сидіннями на спеціальному подіумі: не найзручніше місце для тимчасового підключення флешки, але воно фірмове для Mitsubishi, та й із передньої панелі нічого не стирчить). Щоправда, в базі ви ще не знайдете сенсорного екрана і, що важливіше, камери заднього огляду! А от чого ви точно не знайдете в жодній із комплектацій, крім преміальної – це престижна аудіосистема Rockford&Fosgate з 8 динаміками і сабвуфером на арці лівого заднього колеса. Мушу визнати – раніше ми мали претензії до звучання штатних аудіосистем Mitsubishi, але тут усі питання знімаються – дається взнаки марка. Звісно, такими інсталяціями зараз бавиться небагато виробників, тож від такої опції віє аутентикою і старими часами, коли, почувши слова Rockford&Fosgate, ще поцокував язиком.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Штатна мультимедійна система Mitsubishi Outlander знайома ще за Mitsubishi Pajero Sport. У домашньому меню знаходиться ряд іконок, які відповідають за перехід у відповідний розділ. У верхньому ряду можна побачити перелік хвиль радіо: високо-, середньо- і низькочастотних. Нижче можна перейти в меню CD-приводу, USB-слоту і Bluetooth-зв’язку. У верхньому кутку – сенсорна кнопка підключення голосових команд, однак на практиці вона не дуже запотребована. Правіше – електронний годинник. З лівого боку екрану з’явився набір кнопок – активації СD-приводу, увімкнення радіо, переходу до активного зовнішнього джерела медіафайлів і меню налаштувань. Внизу крутилка, що відповідає за регулювання гучності, яка водночас виконує функцію кнопки вимкнення мультимедійки. Із правого боку – кнопка переходу в меню налаштування годинника, кнопки гортання треків вперед або назад і домашнє меню. Унизу – ще одна крутилка налаштувань радіохвиль, яка у функції кнопки активує режим Mute аудіосистеми

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На задній лівій арці Mitsubishi Outlander розташований сабвуфер аудіосистеми Rockford Fosgate

Mitsubishi Outlander надає можливість водію не відволікатися від процесу керування автомобілем, адже телефон може мирно лежати у боксі центрального підлокітника, поки його функції виконує штатна мультимедійка. Машина самостійно буде транслювати звук через штатні динаміки і приймати його через свій же мікрофон. Щоб активувати систему «вільні руки», необхідно у головному меню мультимедійної системи знайти сенсорну кнопку Bluetooth. За приймання/відхилення дзвінків відповідають дві кнопки у нижній лінії на лівій спиці керма. Раніше в мене був китайський недосмартфон, який нечасто підключався до штатних систем автомобілів, однак нещодавно я його змінив на нормальний смартфон від Sony, щоправда, замовлений він був у Америці. Можливо, саме з цієї причини штатна мультимедійка банально не сприймала і не бачила мій телефон. Принаймні, я сподіваюся, що проблема саме в смартфоні…

На лівій спиці керма знаходиться й керування аудіосистемою Mitsubishi Outlander. На круглій комбінованій кнопці суміщено управління зміною треків (ліва і права кнопки) і регулювання гучності (згори й знизу). По центру знаходиться кнопка зміни режимів відтворення (Mode: радіо, CD-привід, Bluetooth-зв’язок, USB-слот). Оскільки кнопки гарно спрофільовані, то користуватися ними в дорозі зручно на дотик, не відволікаючись.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Ліва спиця керма Mitsubishi Outlander обладнана керуванням аудіосистемою, а також Bluetooth-зв’язком. Кнопкою Mode змінюються джерела відтворення музики, навколо ж розміщені кнопки зміни гучності (вгору і вниз) і зміни треків (зліва і справа). Унизу зліва направо розміщено увімкнення голосового керування, прийому дзвінка і його відхилення. Одразу зацікавила кнопка у вигляді чашечки, якої не було на такому ж кермі Mitsubishi ASX. Спершу я гадав, що це якесь керування системою стеження за втомою водія. Однак насправді це умовне позначення дзеркальця заднього огляду. За її допомогою на центральному екрані вмикається система кругового огляду

Праву спиця керма Mitsubishi Outlander повністю віддали під управління круїз-контролем. Вмикається він кнопкою із умовним позначенням шкали спідометра. Вимикається кнопкою Cancel. Перемикачем Res (+) збільшуємо значення фіксованої швидкості на 1 км./год., перемикачем Set (-) відповідно зменшуємо. Також останній слугує для самої фіксації швидкості, після того як машина її вже набрала. Круїз на цьому авто актуальний, як ніде інде, адже саме на такому авто й хочеться кудись некінченно їхати по широких і вузьких трасах, насолоджуючись його тишею та м’якістю.

Mitsubishi Outlander укомплектовано двозонним клімат-контролем, блок керування яким знаходиться у нижній частині центральної консолі. До його контроллерів не доводиться тягнутися, тож я б сказав, що його ергономіка непогано продумана. Структурно він складається з двох круглих кнопок зліва і справа, між якими розміщено решту допоміжних клавіш. Ці круглі кнопки функціонально розділені на дві частини, що відповідають за підвищення і зниження температури системи клімату для кожної із зон відповідно. Кнопки посередині розташовані в два яруси. На нижньому, ближче до лівого боку знаходиться перемикач, що відповідає за активацію режиму рециркуляції повітря в салоні, правіше йдуть кнопки увімкнення обдуву лобового скла (вона спершу вводить в оману, адже під центральною консоллю знаходиться перемикач зі схожою піктограмкою, і деякий час я не міг зрозуміти, навіщо дублювати функціонал; пояснення див. нижче), режиму клімат-контролю, обігріву заднього скла, а в кінці – вимкнення системи мікроклімату. На першому ж ярусі зліва-направо кнопки активації кондиціонера (якщо він увімкнений, на чорно-білому екрані з’являється велика піктограма сніжинки – як на мене, інформативно), керування швидкістю вентилятора (зліва – зменшити, справа – збільшити швидкість, див. фото) і кнопка Mode, якою змінюєш напрямок обдуву. Було незвично бачити замість традиційних крутилок кнопковий привід регулювання температури, однак на практиці робити це зручно, хоч і дещо довше. Зрештою кнопки мають зручний та інформативний профіль. Система клімату працює ефективно, претензій до неї не було. Але, гадаю, головною перевагою цієї системи й автомобіля в цілому є можливість взяти базову комплектацію і користуватися таким же двозонним кліматом!

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander оснащують двозонним клімат-контролем, блок якого знаходиться внизу центральної консолі. З лівого і правого боку – круглі, оздоблені хромом, кнопки, кожна з яких відповідає за покрокове регулювання температури для кожної із зон. Між ними два ряди інших, менш запотребованих кнопок. Зверху – увімкнення кондиціонера, регулювання швидкості вентилятора, а кнопкою Mode змінюється напрямок обдуву. Унизу – активація режиму рециркуляції повітря, обдуву вітрового скла, режиму клімат-контроля, обігріву заднього скла і вимкнення системи мікроклімату. Дисплей системи мінімалістичний, але інформативний, з крупними значками. Над блоком кліматичної системи знаходиться індикатор непристібнутого паска безпеки пасажира, кнопка аварійної сигналізації, правіше – індикація увімкненої пасажирської подушки безпеки

У ніші під центральною консоллю розташовано блок кнопок, одна з яких дозволить зекономити немало часу взимку – це електрообігрів лобового скла. Якщо поспішаєш на роботу, це просто шикарна опція, адже сніг традиційно випадає без попередження і зненацька.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У ніші під центральною консоллю Mitsubishi Outlander знаходиться ряд додаткових, але не менш цікавих кнопок і слотів, розміщених у два ряди. Зверху – розетка на 12 В, відімкнення електроприводу кришки багажного відділення, а також слот для ключа-брелока, щоб він не лежав бозна-де по салону. Знизу – увімкнення обігріву лобового скла, керма і відключення системи стеження за мертвими зонами

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У холодну пору року, коли лобове скло вкривається корком льоду або великим шаром снігу, важко переоцінити наявність обігріву передньої скляної поверхні Mitsubishi Outlander

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Передні підсклянники на центральному тунелі розташовані перед важелем варіатора. Щоб додати естетики салону, їх можна закрити кришечкою з хромованою смужкою

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Зазирнувши під кришку боксу між передніми сидіннями, я виявив невеликий секретний відсік для невідомого мені предмета, а також кріплення для ручки!

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Усередині боксу між передніми сидіннями Mitsubishi Outlander знаходиться поличка, яка рухається вперед-назад на салазках. Із переднього краю корпусу боксу є спеціальні ніші, через які можна провести два дроти

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Центральний бокс Mitsubishi Outlander місткий, його дно вкрите м’яким покриттям. Уночі бокс підсвічується лампочкою на його стінці. На подіумі знаходиться розетка на 12 В і USB-роз’єм

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Об’єм відсіку для рукавичок вражає. Тим паче, що над основним відсіком знаходиться ще спеціальне відділення для паперів

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На кришці відсіку для рукавичок Mitsubishi Outlander є спеціальна ніша для пластикових карток

У базовій комплектації Mitsubishi Outlander оснастили також двоступеневим підігрівом передніх сидінь, який у холодну пору стає незамінним при виїзді вранці на роботу. Кнопки його приводу розташовані перед боксом центрального підлокітника. Єдина претензія – їхнє незручне розташування.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Карта дверей заднього ряду Mitsubishi Outlander виявилася доволі практичною. За статус відповідає часткова обшивка шкірою на підлокітнику й самій карті, а за практичність – ніша, у яку можна вмістити навіть дві пляшки. Поряд – динамік аудіосистеми

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Вражає той простір, що надає заднім пасажирам Mitsubishi Outlander. Ні посередині, ні скраю ніщо ніде не тисне. Звісно, третє місце факультативне і менш зручне

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Задній ряд Mitsubishi Outlander пропонує пасажирам зручний, повністю обшитий шкірою підлокітник, а також два підсклянника

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander оснащено кріпленням дитячих сидінь ISOfix. Отвори для їхніх кріплень знаходяться у спинках сидінь і позначені відповідною сріблястою піктограмою

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Для задніх пасажирів у спинках передніх сидінь Mitsubishi Outlander зроблено невеликі кишеньки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Задній ряд Mitsubishi Outlander освітлює лише один плафон з трьома режимами: вимкнено, увімкнено, увімкнено за відкритих дверей (центральне положення)

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Спинки заднього ряду Mitsubishi Outlander опускаються за допомогою зручного важеля на торцях самої спинки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Задній ряд Mitsubishi Outlander складається в пропорції 2/3, вивільняючи ще більше місця для багажа

Багажне відділення справді велетенське, призначене для великої сім’ї. І я міг відкрити його кришку з королівським комфортом – замість мене фізичною роботою займався електропривід, який можна активувати з кнопки або на брелоку, або на самій кришці під декоративною планкою. За необхідності автоматичне відкриття можна й відключити спеціальним перемикачем у салоні під центрально консоллю. Однак до цієї кнопки є зауваження – вона в цьому авто виглядає як чужорідний елемент і занадто дешево. Такий вигляд зазвичай мають кнопки переведення машини на газ, якщо на неї кустарно встановлюють ГБО. Окремої уваги заслуговує органайзер під підлогою багажного відділення Mitsubishi Outlander! Зізнаюся, навіть побачивши той об’єм, що надають додаткові відсіки, я не здогадувався, що на практиці вони виявляться настільки місткими. Так, я вирішив зіграти роль божевільного дачника з безліччю банок консервації, які я повинен перевезти з пункту А в пункт Б. Навіть за умови, що в нас була би базова, менш престижна комплектація, в салоні авто розміщувати городину і банки навряд захочеться. Тож усе має поміститися виключно в багажник. Відкриваємо кришку ближчого до завантаження відсіку – вона з’єднана з кришечкою другого відсіку за допомогою гнучкого кріплення і у відкритому стані лягає зверху на неї. Зацікавила множина отворів та ніш між відсіками та в самій кришечці. Мені здалося, що у випадку музичної інсталяції машини тут можна розмістити і поєднати між собою елементи звукового тюнінгу. Але в нас інша мета. Кладу всередину стандартну півлітрову банку… і не вірю своїм очам! Верхній край її кришки один в один збігається з верхнім краєм стінки. І таких баночок можна покласти лише в крайній відсік близько 8 штук! Таким чином я визначив, що Mitsubishi Outlander – ідеальний автомобіль для прискіпливого дачника, а також, що у нас із Японією однаковий стандарт півлітрових банок. Знімаємо кришку другого відсіку. Він дещо більший і має правильнішу форму, адже не закруглений з одного із боків. Сюди хазяйновитий дачник покладе ще більше аналогічних банок, не враховуючи різноманітних мішочків з бобовими та іншими невеликими за розмірами городніми культурами. Але тут кришку доведеться виймати, вона не з’єднана з поверхнею третього відсіку. І не дарма, адже остання кришечка має ще одну особливість – вона складається з трьох частин, а дві крайні лягають зверху на центральну. Це на випадок, якщо вам не потрібен увесь об’єм ящичка. Примітно, що останній також поділений на три частини, центральна з яких має спеціальні пази, щоправда, я так і не зрозумів їхнього призначення. Тож наразі це найкраща організація багажного простору, яку я взагалі коли-небудь бачив на інших авто.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На торці кришки багажного відділення Mitsubishi Outlander знаходиться кнопка активації її електроприводу

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Об’єм багажного відділення Mitsubishi Outlander у 591 л. в похідному стані не може не вражати! І це тільки до полички!

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Якщо полицю багажного відділення Mitsubishi Outlander скласти, отримуємо велетенський простір для перевезення найрізноманітніших вантажів. Нагадуванням про третій ряд сидінь слугує ніша на лівій арці колеса і два підсклянника на правій

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Зафіксувати невеликі предмети в багажному відділенні Mitsubishi Outlander можна, поклавши їх у ніші за арками задніх коліс. На задній стороні правої арки – розетка на 12 В. Також у багажнику є петлі для кріплення вантажу

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Ніша за лівою аркою заднього колеса Mitsubishi Outlander дещо менша, що зумовлено наявністю сабвуфера

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Багажне відділення Mitsubishi Outlander здивувало мене напевно найбільше! Навіть у похідному стані сюди влізе абсолютно все, що треба будь-якій людині: як прості дорожні сумки, так і городина в різних об’ємах 🙂

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кришка крайнього відсіку під підлогою відкривається і лягає зверху на інший сегмент кришки, що закриває другий відсік

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Другий відсік під підлогою багажного відсіку Mitsubishi Outlander вже має повністю з’ємну кришку. Між відсіками є отвір, через який можна протягувати, скажімо, проводку

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Третій відсік, розташований аж біля спинок заднього ряду Mitsubishi Outlander, поділений на три відділення. У центральному є навіть профілювання, щоправда, незрозумілого призначення. Кришка цього останнього відсіку складається вдвічі, що дозволяє використовувати за раз одне чи два відділення

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Петлі в багажнику Mitsubishi Outlander є, однак вони пластикові та не надають впевненості, щоправда, на міцність я їх не випробовував

Прихована сила Mitsubishi Outlander

Оновлений Mitsubishi Outlander трохи оновився і в технічному плані, хоча переважно це стосується покращеної ізоляції. Цього вдалося домогтися за рахунок товщого скла вікон і гумок ущільнювачів. Зміни припали і на підвіску, зокрема, на її сайлент-блоки. Попри це підвіску я чув досить таки добре, тож тут ще э над чим працювати. В решті – це надзвичайно тихий автомобіль. І, чесно, я не очікував, що 2,4-літровий двигун буде працювати практично безшумно на всіх обертах, крім близьких до максимальних. Між іншим про мотор. На тестовому авто стояв топовий двигун, що працює на бензині. Його потужність складає 167 к. с., що, звісно, не змусить серце битися частіше, але сімейній людині такої потужності вистачить з головою. Заміські обгони машина здійснює надзвичайно просто. Але не так потішили витрати пального – при 110 км./год. вони склали близько 9 л./100 км., а на 90 км./год. мій максимум – 8,2. І найгірше те, що навіть за заводськими показниками базовий 2,0-літровий мотор бере не набагато менше.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Капот Mitsubishi Outlander відкривається за допомогою важеля зліва від ніг водія під передньою панеллю

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Тестовий Mitsubishi Outlander оснащено найпотужнішим бензиновим двигуном на 167 к. с., який, однак, полюбляє гарно поїсти – 10 л./100 км. у комбінованому режимі

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Важіль відкриття лючка паливного бака Mitsubishi Outlander знаходиться на підлозі між водійським сидінням і порогом дверей

Мотор зкомпонований із безступеневим варіатором, у якому в ручному режимі можна обирати з 6 віртуальних передач. Не можу сказати, що ручний режим (Sport-режим) при цьому дуже запотребований, адже мова не про класичний автомат – розривів тяги я не відчував взагалі, а зміну шуму двигуна не чутно з уже зазначених причин – протишумка тут одна з найідеальніших. Цікаво, що коробка має понижений режим, щоправда, він виявився не надто ефективним саме в парі з варіатором – спускаючись із горба машина спокійно розганяється, а гальмування мотором не дуже ефективне. У ручний режим можна перейти прямо під час руху, натиснувши підкермовий пелюсток. Це може бути корисно під час обгонів. Якщо потреби в такому режимі більше немає, то скинути його можна, потримавши кілька секунд правий пелюсток. Хоч протягом тест-драйву я не відчував нагальної потреби користуватися підкермовими пелюстками Mitsubishi Outlander, однак мушу визнати, що їхнє розташування зручне, я би навіть сказав вивірене часом. Адже однакову конструкцію цією системи ми зустрічали, починаючи з Mitsubishi Pajero Sport попереднього покоління.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Роботою варіатора Mitsubishi Outlander я більш, ніж задоволений. Моменти перемикання віртуальних передач майже непомітні. Однак спеціальний режим L, що імітує понижений ряд передач, тут безглуздий і не надто ефективний в українських позашляхових реаліях. Панель варіатора оздоблена пластиком під алюміній, таке ж оздоблення є і вздовж куліси перемикання режимів та на самому важелі. Голівка важеля обшита якісною шкірою

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Ручний режим тут можливий виключно за рахунок підкермових пелюстків, оздоблених під алюміній. Перейти в “мануалку” можна натиснувши на один із пелюстків, вийти – притримавши пелюсток підвищення передачі

Підвіска Mitsubishi Outlander дозволяє плавно і комфортно рухатися по рівній поверхні. Якщо дорога стає горбистою або посіченою ямками, то кожен наїзд супроводжується глухим стуком з боку підвіски, а також плавними похитуваннями кузова. Щоправда, жорстких ударів немає. Взагалі підвіска має дуже довгий хід. Протягом тест-драйву вдалося щільно завантажити автомобіль під зав’язку. І коли виїхали на трасу, у підвіски досі ще залишався велетенський запас ходу. Це мене здивувало – дається взнаки позашляхове походження авто і спорідненість зі старшою моделлю Pajero.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Завдяки системі розподілу гальмівних зусиль BA Mitsubishi Outlander на дорозі завжди почуваєшся впевнено

Повний привід тут буде запотребовано лише за реальної потреби. Насправді ж найчастіше користуєшся лише переднім, тим паче, що на повному витрати 2,4-літрового мотора стануть просто нестерпними. Режими 4×4 змінюються так само, як і в Mitsubishi ASX – за допомогою кнопки на центральному тунелі. Стандартно автомобіль їде лише на передньому приводі. Натиснувши один раз, переключаємо на автоматичний розподіл тяги між вісями. Натиснувши ще раз, жорстко блокуємо колеса 50/50. Та до цього дуже рідко доходить. До того ж, маю сумніви, що хтось буде витягувати такий красивий позашляховик на справжнє бездоріжжя.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Режими повного приводу Mitsubishi Outlander змінюються за допомогою кнопки “4WD”, яка знаходиться на центральному тунелі позад важеля варіатора. Вона має стильне хромоване оздоблення. З правого боку помітний блок увімкнення двоступеневого підігріву передніх сидінь

Машина слухається керма непогано. Щоправда, через підвіску, яка підкидає машину на нерівностях, реакції бувають дещо змазані. Та це й не дивно, адже в першу чергу Mitsubishi Outlander – кросовер. Попри вказані характеристики підвіски, активна система стабілізації курсової стійкості (MASC) жодного разу не спрацьовувала, отже, автомобіль гідно витримує наші дороги.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Зліва від керма і панелі приладів Mitsubishi Outlander знаходиться кнопка відключення системи курсової стійкості (MASC). Кнопкою поряд можна змінювати інформацію на екрані бортового комп’ютера

Робота гальм дуже ефективна, однак вона максимально прихована за плавністю реакції на натискання педалі. І хапають гальма моментально, варто лише добряче натиснути на них. Така комфортна робота стала можливою завдяки цілому набору систем безпеки: антиблокувальної системи гальм (ABS), система розподілу гальмівного зусилля (EBD), динамічна система контролю гальмівних зусиль (MATC), а також система допомоги при екстреному гальмуванні (BA). Досить непомітно працює система допомоги при старті вгору (HSA), не в останню чергу за рахунок непоганого крутного моменту 2,4-літрового двигуна, що навіть на найкрутіших підйомах одразу починав потихеньку тягнути авто вперед. Додавши ж газ, машина буквально зривалася з місця. На інших автомобілях мені вже зустрічалися електронні стоянкові гальма. На Mitsubishi Outlander вони також встановлені і їхній привід звичний: потягнув важіль вгору – поставив на ручник, натиснув – зняв. Однак у цьому автомобілі є особливість, яка ще більше полегшує процес керування машиною – помічник Autohold, який автоматично ставить машину на стоянкові гальма. Його можна відключити, натиснувши відповідну кнопку біля перемикача ручника.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Притримавши колодки на гальмівних дисках Mitsubishi Outlander після зняття ноги з педалі гальм, система допомоги при старті вгору HSA запобігає випадковому скочуванню назад

тест-драйв, Mitsubishi-Outlander

Безпеці гальмування на Mitsubishi Outlander сприяє система розподілу гальмівних зусиль EBD

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Блок ABS знаходиться біля щитка моторного відсіку Mitsubishi Outlander, коло правої стійки колеса

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Динамічна система контролю гальмівних зусиль MATC на Mitsubishi Outlander є компонентом фірмового комплексу безпеки авто від цього японського виробника

Під час руху Mitsubishi Outlander всіляко допомагає водію концентруватися на дорозі, не відволікаючись на зайвий контроль простору позаду, адже автомобіль оснащений системою контролю сліпих зон (BSW). Тож щойно вмикаєш поворотник, а в мертвій зоні опиняється інше авто, звуковим сигналом і піктограмкою на поверхні відповідного дзеркальця заднього огляду японський кросовер попередить водія про наявність небезпеки. Оскільки машина велика, то доречною виявляється й система попередження про поперечний рух ззаду під час виїзду заднім ходом (RCTA). Наш екземпляр було оснащено камерами, однак вони викривляють масштаб зображення і надають лише інформацію про наявність об’єкта на шляху, і скільки до нього залишається неясно. Саме тут на допомогу і приходить RCTA, інформуючи, що об’єкт рухається занадто близько до автомобіля.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Система стеження за мертвими зонами BSW дозволяє водію Mitsubishi Outlander уникнути випадкового бокового удару під час зміни смуги руху

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

По периметру Mitsubishi Outlander розміщено 8 датчиків парктроніка, які надають додаткову слухову інформацію про наближення до перешкоди

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Камера заднього огляду Mitsubishi Outlander являється чільним елементом системи безпеки авто, який дозволяє безпечно маневрувати задом

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Система кругового огляду на такому великому кросовері, як Mitsubishi Outlander – справжній порятунок на вузьких вуличках. Мене вона суттєво врятувала під час заїзду/виїзду з одеського тісного дворика. Додаткова система попередження про рух біля авто RCTA попередить про небезпеку наїзду на пішохода або виїзду перед іншою машиною, що рухається поперек

Оригінальною для Mitsubishi виявилася система кругового огляду, яка має свою специфіку відображення картинки. Враховуючи, доволі суттєві розміри кросовера, чотири камери (в решітці радіатора, кришці багажника, а також у корпусах бокових дзеркалець) значно полегшують маневрування в тісних умовах. Саме зображення достатньо чітке, однак з країв воно дещо розмите. І коли на екрані здається, що машина вже треться бортом, насправді до перешкоди залишається ще сантиметрів 5-10. Що ж, дезінформація, але вона убезпечує від випадкових подряпин.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Права спиця керма Mitsubishi Outlander відповідає за управління круїз-контролем. Кнопкою з умовним зображенням спідометра вмикається система, а кнопкою Cancel – вимикається. Керування відбувається за допомогою Res+ (збільшення швидкості) і Set- (зменшення)

Я був приємно здивований, коли дізнався, що вже в базі доступні датчики дощу і світла. Головна оптика на Mitsubishi Outlander світить непогано, а враховуючи відсутність необхідності самостійно її вмикати, їздити на авто в сутінки зручно. Датчик дощу ж налаштований грамотно і вранці, після заморозків, маючи повністю обморожене лобове скло, датчик не спрацьовував.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Уже з базової комплектації Mitsubishi Outlander оснащено датчиками світла і дощу

Mitsubishi Outlander для середнього класу

Mitsubishi Outlander уособлює в собі більшість основних якостей хорошого автомобіля для сім’ї. Разом із тим мені стало чітко зрозуміло, що більшість негативних моментів, які має машина, стають негативними лише в Україні – для Європи і Японії це ідеальне авто. Воно має просторий салон, достатньо потужний мотор (незалежно від об’єму), комфортний варіатор, велике багажне відділення і значний кліренс. Разом із тим мені не вистачило в цьому автомобілі навігаційної системи, енергоємнішої та тихішої роботи підвіски, а також економнішого дизельного двигуна. Та людина, що цінує якість Mitsubishi, не звертатиме уваги на ці незначні недоліки, адже в решті це справді ідеальний сімейний автомобіль для середнього класу. Тож наразі Міцубісі Аутлендер поряд з Nissan X-Trail у моєму особистому хіт-параді посідають перші місця в категорії найкращі сімейні автомобілі.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander – справжній сімейний автомобіль. На такому красені хочеться нескінченно їхати кудись дуже далеко

Технічні характеристики Mitsubishi Outlander

Характеристики кузова
Довжина/Ширина/Висота, мм. 4695/1810/1710
Колісна база, мм. 2670
Передня/задня колія, мм. 1540/1540
Передній/задній звіс, мм. 990/1035
Дорожній просвіт, мм. 215
Споряджена/повна маса, кг. 1505/2210
Об’єм паливного баку, л. 60
Характеристики двигуна
Тип двигуна бензиновий з електронним впорскуванням, MIVEC
Об’єм, куб. см. 2360
Потужність, кВт (к. с.) / об./хв. 167/6000
Крутний момент, Нм / об./хв. 222/4100
Характеристики трансмісії
Привід повний
Тип коробки передач CVT INVECS-III – Sport Mode
Ходові характеристики
Тип передньої/задньої підвіски незалежна, типу Макферсон зі стабілізатором поперекової стійкості/незалежна, багатоважільна зі стабілізатором поперекової стійкості
Гальма передні/задні дискові вентильовані/дискові
Електронні помічники ABS, EBD, BAS, MASC, MATC, HSA
Розмір шин 225/55 R18
Розмір дисків 18” х 7,0 JJ легкосплавні
Розмір диска запасного колеса 18” х 7,0 JJ легкосплавне
Максимальна швидкість, км./год. 198
Розгін 0-100 км./год., с. 10,2
Витрати пального місто/траса/середні, л./100 км. 10,4/6,8/8,1

Ціна Mitsubishi Outlander з мотором 2,4 л. в комплектації Ultimate на 11.01.2018 – 914800 грн. (наразі діє знижка у розмірі 98400 грн.; знижки є також на інші комплектації цієї моделі та увесь модельний ряд Mitsubishi!)

 

Висловлюємо глибоку подяку “ММС Україна” за можливість випробувати автомобіль!

Також ми вже встигли випробувати й утилітарну модель – пікап Mitsubishi L200.