Синергія сучасності та історії

Підходжу до дверей Porsche 911 Carrera S і тягну на себе й трошки вгору ручку… Вона піддається з приємним легким спротивом, і важкі довгі двері розчиняються на широкий кут. Салон зустрічає водія духом розкоші, спортивності та водночас легендарності. Адже основні лінії панелі приладів залишаються без змін ледь не з першого покоління 911, що вийшло у далекому 1965 році. Задля підкреслення враження – на порогах вказана модифікація автомобіля, назва якої, до того ж, підсвічується.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Посадка в салон Porsche 911 вимагає певних “акробатичних” вмінь, але, потрапивши всередину, переміщаєшся у зовсім інший вимір – розкоші та швидкості

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Карти дверей Porsche 911 поєднують у собі класичний та сучасний стилі оздоблення

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

В окремих модифікаціях Porsche 911 може бути встановлена пам’ять на налаштування сидінь

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

На водійських дверях Porsche 911 стандартний набір кнопок – електросклопідйомників, регулювання дзеркалець та їхнього складання

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

На порозі Porsche 911 розташована планка із вказівкою модифікації – Carrera S. Поряд кнопки відкривання багажника і капоту

Навіть стандартне оснащення автомобіля цілком гідне: шкіряні сидіння, мультимедійна система з навігацією і кольоровим «тачскріном», двозонний клімат-контроль, біксенонові фари, фірмова підвіска PASM і спеціальна система проти викрадення машини. Основні зміни стосуються інформаційної підтримки: тепер для Porsche 911 доступна система Apple CarPlay, голосове управління, доступ до хмарного ресурсу, а також подібний до iPad екран мультимедійки.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Опційно в Porsche 911 можна встановити пакет Sport Chrono Plus

Посадка в машину по-спортивному “акробатична”, але, звісно, після кількох таких входів-виходів починаєш робити це спритніше. Сидіння розташовані фактично на підлозі й ноги майже повністю випрямляються. При цьому подушку і спинку із вбудованим підголівником зробили максимально довгими, щоб надійно утримувати водія і його супутника, а значна бокова підтримка стримуватиме тіло в поворотах. Попри те, що крісла виконані у спортивному стилі, їх можна підлаштувати під людей різної комплекції, оскільки вони обладнані електроприводами (крім ручки регулювання переміщення сидіння вперед-назад – вона механічна). Права рука лягає на високий довгий підлокітник, під кришкою якого знаходиться відсік для дрібних речей, а також роз’єм USB.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Панель приладів Porsche 911 уміло тримає в собі той незабутній стиль, який їй надали творці ще у далеких 1970-х

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

На кермі розташовані кнопки керування телефоном, за ним блок управління круїз-контролем, а також пелюстки перемикання передач

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Якість пророблення деталей емблеми на кермі Porsche 911 викликає повагу

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Підлокітник Porsche 911 широкий і зручний. Під його кришкою невеликий, зате довгий бокс, у якому розташовано ще один USB-вхід

Ергономіка водійського місця ідеальна. Під рукою важіль фірмової КП з двома зчепленнями PDK (Porsche Doppelkupplung). Центральний тунель, на якому він розташований, розташовано під кутом задля максимально зручного оперування кнопками та перемикачами.

Тими, що знаходяться внизу, під важелем, можна, наприклад, увімкнути спеціальний спортивний режим роботи силового агрегата (кнопка Sport), налаштувати роботу амортизаторів (PASM), відключити систему стабілізації. З правого боку – кнопки примусового підняття заднього антикрила та увімкнення спеціальних звукових ефектів, що посилюють враження від заводського звучання вихлопу. Натиснувши на перемикачі по центру можна прибрати шторку під зсувним дахом і насолоджувати красою неба або ж у нічний час милуватися безліччю сузір’їв; також задля кращої вентиляції салону можна підняти задній край люка або ж взагалі обійтися без нього, зробивши зі свого купе фактично кабріолет або ж, точніше, фірмовий для компанії кузов Targa. Між іншим, в автосалоні мені зізналися, що попри унікальність і неформатність модифікації Targa для України, перший проданий автомобіль у нас був саме таким.

 

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

На центральному тунелі розташувався блок кнопок. Зокрема, ближче до пасажира розташувалися кнопки примусового підняття заднього антикрила, а також особливого, спортивнішого, звучання вихлопної системи. По центру розмістили кнопки керування люком: верхньою можна зсунути шторку, нижніми – припідняти люк або ж зсунути його назад. Біля водія кнопки увімкнення радикального спортивного режиму, жорсткіших амортизаторів, а також відключення системи стабілізації курсової стійкості

Блок двозонного клімат-контролю розташували перед важелем. Там же, на центральній консолі – мультимедійна система. Щоправда, підозрюю, усі налаштування краще закінчити до початку поїздки, адже важіль трохи перекриває кнопки її керування. Та і на тій шаленій швидкості, яку може дозволити цей спорткар, хочеться повністю віддатися керуванню, а не розбору функцій мультимедійки.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Автомобілі Porsche наскрізь просякнуті духом історії. Їх обирають справжні поціновувачі

Переходячи до головного – керма і панелі приладів Porsche 911 – слід передусім вказати на їхню класичність і сучасність водночас. Посередині керма – значок марки Porsche, що, як і на багатьох сучасних суперкарах зі своєю історією, нагадує швидше фамільний герб багатої родини. Поєднання червоного, чорного і золотистого кольорів створює враження чогось водночас урочистого, але у той же час абсолютно серйозного і спортивного. Про історичного предка нагадує і срібляста смуга, що обрамлює по колу серцевину керма, ніби відсилаючи до декоративних спиць середини минулого століття. На обидвох бокових планках рульового колеса розташували кнопки керування прийомом дзвінків. Зліва під ними – перемикач управління круїз-контролем. Хоч тут і автоматична коробка передач, але вона має ручний режим перемикання, яким можна керувати або важелем, або пелюстками за кермом.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Справа, під спицею керма, розташовано блок керування, за допомогою якого можна загострити реакції авто

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Під лівою спицею керма Porsche 911 блок круїз-контролю

На відміну від більшості автомобілів тут цілих 5 колодязів із приладами. Причому чільне місце посідає не спідометр, який знаходиться зліва від центрального “віконця”, а тахометр. З правого боку екран навігатора, який має дуже насичені і яскраві кольори, тож зображення і літери читаються дуже добре.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

По центру панелі приладів Porsche 911 розташовано не спідометр, а тахометр з індикатором увімкненого режиму коробки передач. Спідометр зліва від нього. У правому ж віконці екран навігатора, який вмикається після запуску мотора

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Коли мотор Porsche 911 заглушений, на екрані навігаційки залишається образ автомобіля зі вказівкою модифікації і годинник

Ще один класичний елемент, яким Porsche 911 відрізняється від усіх інших автомобілів – розташування замка запалювання. Тут він зліва, а не справа. Так було завжди на усіх класичних авто цієї марки.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Усі Porsche 911 завжди відрізнялися розташуванням замка запалювання

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Під замком запалювання і блоком керування фарами розташовано важіль електричного стоянкового гальма

Вгорі, перед люком встановили блок лампочок, а поряд з ними і кнопку відключення паркувальних датчиків. Традиційно, у протисонячних козирках облаштували місце для дзеркальця, яке підсвічують по дві лампи з м’яким, приємним світлом.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Над дзеркальцем заднього огляду кнопки увімкнення салонних лампочок та відключення паркувальних датчиків

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

В козирку розміщено дзеркальце, яке підсвічується двома лампами із м’яким світлом

З боку пасажира можна знайти достатньо місткий відсік, як для агресивного спорткара, що не претендує на звання найпрактичнішого з них. Тут можна знайти ще один вхід USB, а також AUX. Кришка відсіку закривається на ключ. Над ним, за відкривною планкою, заховані два підстаканники, що регулюються під тару різного об’єму.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Двері без віконних рамок виглядають дуже стильно і легко

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Навіть з пасажирського боку сідати в салон слід акуратно, щоб не замастити розкішну обшивку. У цьому плані практичнішою виявиться темна, наприклад, синя обшивка, яка виглядає не менш шикарно

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Підстаканники висувні, заховані за декоративною кришкою

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Підстаканник можна відрегулювати під тару різного об’єму

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Вхід AUX і USB знаходиться всередині кришки бардачка

Щодо задніх сидінь, то їх тут фактично немає. Вони зорієнтовані скоріше на дітей, але найкраще їх використовувати для дорожніх сумок і пакетів, які часто возиш із собою. Це практичніше, ніж намагатися закинути пакунки на поличку за заднім рядом. До того ж сам багажник ніколи не був відмінною рисою цих авто – задля кращої аеродинаміки ніс Porsche 911 роблять максимально низьким, однак дві цілком великих сумки сюди влізе.

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Задні сидіння Porsche 911 не пристосовані для перевезення дорослих людей. Там краще почуватимуться діти (передбачено навіть кріплення ISOfix для дитячих сидінь) або пакунки з магазину

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Porsche 911 продється також із біло-синім салоном, що виглядає надзвичайно респектабельно

тест-драйв, Porche 911 (991 II), kk-auto.com.ua

Багажник не велетенський, але, на відміну від багатьох інших спорткарів, він досить місткий

Сторінка 3 з 512345