- Довге очікування
- Стиль - це все
- Стиль - це більше, ніж усе
- Універсальний двигун
- Чому Captur?
- Технічні характеристики Renault Captur
Стиль – це більше, ніж усе
Вкотре оцінив зручність ключа-карти Renault Captur, за допомогою якого можна відімкнути авто лише потягнувши двері за ручку. З іншого боку його пласка форма не видається мені достатньо зручною і практичною. До того ж складається враження, що його легко зламати, тож потрібно завжди пам’ятати про ключ у кишені. На ньому розмістили 4 вже знайомих по Renault Espace кнопки:
- відімкнення авто;
- замкнення авто;
- окремого відмикання кришки багажника;
- функцію «знайди мене на парковці», коли машина підморгує фарами, якщо ви забули, де її залишили.

На стандартному ключі-карті кнопки відкриття/закриття машини, а також активації системи “Знайди мене на парковці” та відкриття кришки багажного відділення

За допомогою чорної кнопки на водійських дверцятах автомобіль можна закрити й відкрити. Звісно, за умови, що карта-ключ лежить у вашій кишені

Біля кнопки запуску двигуна знаходиться отвір для карти-ключа. У ніші під ними знаходиться розетка на 12 В.
Обшивка салону світла – синьо-бежева, однак її можна зняти та випрати. А під ними темна обшивка, з якою деякий час також можна поїздити. За шкіру доведеться доплатити 13 880 грн. Важіль регулювання висоти сидіння водія великий, розташований з лівого боку подушки. Діапазон регулювань широкий, до того ж високий дах дозволяє сісти зручно. Оскільки тест-драйв проходив за значної мінусової температури в нагоді став і підігрів сидінь, який чудово доповнював стандартні функції клімат-контролю.

Плафон освітлення над переднім рядом має матоване покриття, лампи для водія і пасажира, а також лампочку загального освітлення. Перед ним – мікрофон Bluetooth, а далі – датчик непричепленого паска безпеки й індикатор увімкнення пасажирської подушки безпеки

Парадна обшивка кріпиться до сидіння за допомогою блискавки, тож її можна зняти і випрати, натомість тимчасово поїздити з практичнішою чорною

Ручка регулювання спинки передніх сидінь за кутом нахилу розташована нетипово для сучасних авто – це автентична крутилка з правого боку крісла

Важіль регулювання висоти сидінь переднього ряду великий і зручний, хоч і знаходиться на традиційному місці важеля регулювання кута нахилу спинки

Натиснувши на заглиблення в кріпленні паска безпеки переднього ряду, розблоковуємо механізм і можемо відрегулювати його по висоті

Два підсклянники для передніх пасажирів розташовано на центральному тунелі, справа від важеля ручних гальм

Кнопки увімкнення ECO-режиму і круїз-контролю/обмежувача швидкості знаходяться під важелем ручника. Тут же невелика ніша для невеликих речей
В меню бортового комп’ютера можна дізнатися тиск у шинах, щоправда, на тестовому Рено Captur постійно вибивало помилку, тож зрозуміти ефективність датчика тиску не вдалося.

В торці правого підкермового перемикача є кнопки, якими можна гортати меню бортового комп’ютера, зокрема, подивитися тиск у шинах

За кермом типовий блок, що відповідає за аудіо в машині. Верхніми кнопками можна прокручувати хвилі радіо, а також приймати чи відхиляти дзвінки. Клавіші справа відповідають за гучність аудіосистеми
Кермо на Captur надзвичайно стильне, я би навіть сказав смачне. До такої асоціації приводять вставки з пластику кольору кави «лате». Решта керма обшита сірувато-кремовою шкірою – також надзвичайно приємний колір.
Салон машини має симпатичне голубе оздоблення центральної консолі, бокових повітроводів та динаміків у тон кольору кузова Renault Captur. Тут встановлено надзвичайно хорошу мультимедійну систему MediaNAV2, основну частину якої займає 7-дюймовий екран, який водночас є сенсорним. Саме за його допомогою керується левова частка усіх функцій мультимедійки. Вона володіє передвстановленою картою навігації, яка детально пророблена і знає другорядні дороги. Автомобіль оснащено Bluetooth, через який підключається телефон, однак будьте готові, що до сірого телефону машина може не підключитися. У верхньому правому кутку лицьової панелі знаходяться поряд два входи – USB та jack. Динаміків у Captur лише два, однак вони надають цілком хороший звук.

Мультимедійна система Renault Captur організована таким чином, щоб мінімізувати кількість кнопок. Над 7-дюймовим екраном розташовані лише кнопки увімкнення системи і збільшення/зменшення гучності. Правіше – входи USB і AUX

Над центральною консоллю розташували додатковий місткий відсік, однак його кришка самостійно не підпружинена, тож доводиться тягнути її угору вручну
Блок клімат-контролю простий, але функціональний. Фактично візуально він розділений на два мікроблоки – з великою крутилкою ближче до водія і набором кнопок справа. І такий розподіл місця непростий. Адже крутилка, що відповідає за зміну температури використовується найчастіше, а посередині неї – кнопка Auto, яка й вмикає режим клімат-контролю. Мені сподобалася інформативність цього засобу, оскільки цифри добре видно, до того ж кожне значення підсвічується індикатором. З правого боку:
- кнопка швидкого розігріву лобового скла;
- під нею – увімкнення підігріву заднього;
- ще правіше три кнопки, що відповідають за напрямок обдуву – на голову, тіло чи ноги;
- завершують композицію кнопки увімкнення кондиціонера;
- увімкнення режиму рециркуляції.
Поряд ще одна крутилка, за допомогою якої можна змінити швидкість вентилятора. Ефективність роботи кліматичної системи можна оцінити як добру, оскільки хотілося би лише трішки швидшого розігріву салону взимку. Вже звичною стала наявність протисажового фільтра серед обладнання салону, завдяки чому повітря всередині чистіше. Особливо зважаючи на те, що під капотом тестового авто – дизельний двигун.
Традиційно на дверному підлокітнику розмістили блок передніх та задніх електросклопідйомників. Однак прикро, що з-поміж них імпульсним являється лише водійський. Прикро, адже навіть авто старшого покоління, наприклад, корейський Kia Sportage не шкодували цієї функції для усіх пасажирів. Позад них розташована кнопка, яка блокує електросклопідйомники від дітей.

Водійські двері обшиті двоколірним пластиком, на підлокітнику – блок електросклопідйомників, а перед ним електроприводу дзеркалець заднього огляду. У кишеньку входить невелика пляшка, однак тоді, крім неї, жодних високих речей уже не покладеш. Динамік аудіосистеми тут оздоблено синім пластиком

Грибок керування електроприводом дзеркалець розташований тут же на підлокітнику, перед блоком електросклопідйомників
Перед електроcклопідйомниками «гриб» електрорегулювань зовнішніх дзеркалець. Останні володіють функцією підігріву, і, мушу сказати, вона працює чудово й швидко – сколупувати лід з поверхні жодного разу не довелося. Зручності паркуванню заднім ходом додають парктронік та камера заднього огляду. Остання має вказівки траекторії руху, що допомагає найбільше під час руху назад. Якщо ж ці лінії вам заважають, то їх можна вимкнути у меню.

На передній панелі, зліва від керма, розмістили блоки регулювання кута нахилу фар і підсвітки приладів. Справа – кнопка відключення парктроніка
Кнопка центрального замка в Renault Captur розташована над екраном мультимедійки, поряд з «аварійкою». Вона велика, тому нею зручно користуватися, примусово замикаючи автомобіль зсередини. Так само корисна й аварійна сигналізація, якою часто дякуєш на дорозі ввічливому водію.

Над монітором мультимедійки, у розширенні синього обідка, розмістили кнопки увімкнення аварійної сигналізації та центрального замка
Датчик дощу працював навіть у сніг, очищуючи заліплене скло. Однак сніг все ж встигав засипати лобове настільки, щоб дорогу було майже не видно. Перевірити роботу датчика світла в заміських умовах не вдалося, однак у місті машина не вмикала дальнього світла, хоч перемикач постійно стояв саме на дальньому.

Датчик дощу працював добре, але не ідеально. Оскільки машина випробовувалася у зимовий час, склоочисники іноді не встигали автоматично розчищати скло від снігу
Безпеку передніх пасажирів у Renault Captur здійснюють дві фронтальних, а також дві бокових подушки безпеки, зашиті в спинках сидінь.
Речовий відсік дуже оригінальний, виконаний подібно до моделі Espace, яку ми тестували раніше – він висувний. Однак його привід механічний – є кнопка, натискаючи яку потрібно потягнути ящик на себе за ручку з кремовою накладкою. Всередині відсік повністю виконаний з голубого пластику. Можливо, саме завдяки такій конструкції досягнуто 11 л. об’єму.

Інтер’єр світлий завдяки використанню світлого та сірого пластику. Темний пластик розташований вище поясної лінії, тож влітку він не буде відбиватися у лобовому склі. Прямо перед пасажиром розміщена подушка безпеки. Бокові дефлектори обдуву мають матове облицювання кольору кави з молоком, а сам блок крутилок – синій
Renault Captur надзвичайно дружній до молодих сімей з дітьми, адже дитяче сидіння можна встановити не лише ззаду, але й спереду, про що красномовно свідчать відповідні надписи в основі спинок крісел.
Задній ряд оснащено зсувною подушкою сидіння, яка керується важелем під нею, а також роздільною спинкою 2/3, що дозволяє перевозити габаритні вантажі й при цьому ще брати одного чи двох пасажирів назад.

Задні двері також мають двоколірне оформлення. На підлокітнику розмістили кнопку електросклопідйомника, під ним – відділення під пляшку та місце для динаміка аудіосистеми
Усі три задніх пасажири мають повноцінні підголівники, що охоплюють голову. В опущеному стані вони не впираються в спину, а у піднятому виконують належну їм функцію допомоги відпочинку для голови. Завдяки додатковому тонуванню скла задніх дверей, а також кришки багажника позаду буде затишніше і не так спекотно у жарку погоду.

Задній ряд дарує достатньо простору для людини середнього зросту, хоча за певних обставин головою доведеться тертися об дах

Зручність підголівників заднього ряду полягає у тому, що в опущеному стані вони не впираються в спину і не перекривають огляд
Автомобіль насичений оригінальними рішеннями – одним із них є традиційна кишенька на спинці передніх сидінь, однак виконана доволі нетрадиційно. Адже вона зроблена у вигляді набору гнучких струн, що у деяких випадках може бути навіть практичніше, ніж суцільна тканина. Ще одне практичне рішення – пластикова спинка передніх сидінь.

Кишеньки на спинках передніх сидінь виконані оригінально – у вигляді гнучких струн. Практичності додає в пластикова обшивка спинки
Багажник Renault Captur, як на міський кросовер, місткий. На жаль, в машині не стало місця для повнорозмірного колеса, тож доведеться задовольнятися докаткою, однак тут у мене суттєве зауваження. Підлогу багажника, оббиту ковроліном, неможливо зафіксувати у піднятому стані, тож якщо доведеться діставати запаску, то рукав куртки або піджака точно замаститься.

Спинки задніх сидінь складаються в пропорції 2/3. Щоб опустити їх, необхідно з боку пасажирського салону потягнути на себе важіль, розташований зверху спинки

Зі складеним заднім рядом отримуємо на диво рівний майданчик, що дуже сподобається прагматичним власникам

Фішкою багажника Captur є поличка за допомогою якої можна розмістити багаж на двох рівнях. У поличку вмонтована зручна ручка