Renault Duster: такий суперечливий, такий популярний

Хтось каже, що Renault Duster буквально народився на бездоріжжі, хтось – що це помилка автопрому. Єдине, що мені точно відомо – було б це звичайне авто, воно б не викликало такого зацікавлення. Лише один факт – після останнього рестайлінгу 2013 року Рено Дастер виготовляється вже 5 рік поспіль. Чи варто звернути увагу на Duster, у чому нам допомогло офіційне представництво Renault в Україні.

Переглядайте також детальну фотопідбірку старшого кросовера Renault Kadjar!

Renault Duster, тест-драйв

Міцний, атлетичний образ Renault Duster знайомий вже багато років, однак досі аналогію за дизайном підшукати складно

Грубий і простакуватий стиль Renault Duster

Про Renault Duster важко сказати щось нове й унікальне, адже автомобіль випускається з 2009 року і вже встиг завоювати цілу армію прихильників, до якої опосередковано відношуся і я. Попервах автомобіль мені не надто подобався, здавався простакуватим і… ніяким на вигляд. Але вже потім я зрозумів, що саме завдяки цим якостям машину й купують для наших далеко не ідеальних доріг. З 2009 року збігло багато часу, не менше минуло і з 2013 року, коли було проведено рестайлінг цього компактного кросовера. Тоді оновлену машину представили на одному з найбільших автосалонів світу – Франкфуртському. Найпомітніші зміни внесли спереду – це оновлена, стильніша, хромована фальшрешітка радіатора, видозмінені блоки передніх фар, незначні зміни форми стійок даху і ще незначніші модифікації задньої частини. Також на модернізованому авто можна зустріти 16-дюймові диски нового дизайну. У решті це добре знайомий автомобіль зі вгадуваним дизайном екстер’єру. З одного боку, стилістика максимально проста, з іншого боку, є всі атрибути серйозного позашляховика, м’язисті арки коліс і рубаний чоловічий стайлінг.

Renault Duster, тест-драйв

Після рестайлінгу 2013 року Renault Duster отримав злегка осучаснені елементи екстер’єру, однак зіпсувати або покращити вигляд утилітарної машини доволі складно

Протитуманні фари – стандартна опція в топовій комплектації Renault Duster – заховані в глибині переднього бампера, щоправда, в його непофарбованій частині, тому їх випадково можна й «поранити».

Renault Duster, тест-драйв

У нашій комплектації бампери Renault Duster не повністю чорні, а частково профарбовані зверху

Верхня ж частина бампера забарвлена в той же колір, що й кузов. Однак це лише в нашій комплектації. Два простіших рівні оснащення мають виключно чорні пластикові бампери без будь-якого зафарбовування. Однак на темній машині більша привабливість Renault Duster не настільки помітна, як на світлій.

Renault Duster, тест-драйв

Протитуманні фари Renault Duster знаходяться в непрофарбованій нижній частині переднього бампера, тому, долаючи бездоріжжя, потрібно бути обережним

У базовій комплектації Renault Duster стандартно встановлені зовнішні дзеркальця заднього огляду з непофарбованим корпусом із чорного пластику. У тестовому варіанті вони мали сіро-сріблясті накладки, що надавало яскравості екстер’єру авто.

На даху Renault Duster встановлено леєри, які в нашому випадку також мали сріблясте забарвлення з надписом моделі. І мушу визнати, що вони більш, ніж міцні. Я міг спокійно взятися за леєр і розхитувати автомобіль, а сам рейлінг навіть не потріскував.

На відміну від більшості інших автомобілів, Renault Duster має кришечку горловини паливного баку, яка закривається на замок. Причому відкривається тим самим ключем, яким вмикає запалювання. Такий собі мінізахист від увімкненого двигуна на заправках і зловмисників. Зняту кришечку можна повішати на лючок – він обладнаний спеціальним гачком, а кришка – «вушком» для зачеплювання. Хоча я би просто так кришку не залишав без нагляду.

Renault Duster, тест-драйв

Лючок паливного баку Renault Duster не має замка, відкривається вручну, імовірно, з міркувань економії. Тому для захисту горловини її кришечка має механічний замок, що відкривається за допомогою ключа. На кришечці передбачено петлю, за яку її можна повісити на спеціальний гачок, розміщений з тильного боку лючка

У базі на Renault Duster стоять звичайні сталеві диски з ковпаками. Однак на нашій версії вже було встановлено стильний «легкосплав» сірого кольору, щоправда, розмір дисків і шин залишився таким же – 215/65 R16. Диски великого радіусу дозволяють виглядати ефектно, а високий профіль – згладжує нерівності дороги.

Сторінка 1 з 3123