Найсюрреалістичнішим тестом за час моєї роботи з автомобілями став тест-драйв Renault Koleos. Ще вчора береш на випробування найбільший кросовер у модельному ряді Renault в топовій комплектації та чілиш вечірнім Києвом під розслабляючу музику і вмонтований в сидіння водія масаж. А вже наступного дня прокидаєшся під вибухи ракет, створених ідеологічними бомжами, які не спроможні сприймати прекрасне взагалі. Що ж, Renault Koleos став краплиною естетичної розрядки для мене в ті дні. І попри все збентеження я таки познаходив усі моменти, якими авто відрізняється від своїх дорестайлінгових попередників.
Нові та різкіші лінії
у зовнішності
Зміни в передній частині
Цей кросовер і раніше виглядав дуже респектабельно. Тепер же тест-драйв Renault Koleos після двох рестайлінгів дав змогу оцінити його ще дорожчий фрак. На перший погляд, передня оптика не змінилася, проте саме вона звертає на себе головну увагу. І не просто так. Замість двох блоків у кожній фарі тепер по три. Темні вставки на хромованих планках решітки радіатора зникли. Натомість заглиблення у верхній частині планок стали наче ще глибшими і тепер доповнені такими ж з нижньої сторони планки. Суттєво видозмінився і передній бампер. Ключова відмінність – широка хромована пластина майже на всю його ширину. Змінився майданчик протитуманок: хром-декор став масивнішим, вже згадана пластина наче розрізає темний пластик бампера на дві частини, а самі протитуманні фари нової прямокутної форми немов населені на два виступи, що імітують вентиляційну решітку. У зв’язку з тим, що непофарбована частина бампера замість плавних отримала різкіші лінії, видозмінилося і місце розташування парктроніків. Інакшою стала і срібляста вставка в нижній частині бампера: у ній виокремили додатковий вентиляційний отвір, а непофарбований раніше чорний сегмент під нею тепер також фарбують сріблястим кольором, зменшивши в цьому сегменті кількість виштамповувань – три замість чотирьох. Якщо раніше бокові парктроніки розташовували біля протитуманок, то зараз їх опустили нижче – на нижню чорну вставку бампера, звідки зникла ще одна імітація решітки. На нових машинах замість неї лише ледь помітна лінія, що додатково підкреслює датчик парктроніка.
Зміни збоку
Якщо поглянути на Renault Koleos збоку, можна побачити, що на імітації решітки в передніх дверях додали ще одну хромовану перекладину. Змінили дизайн колісних дисків. Чесно кажучи, довго вдивлявся у нього і намагався зрозуміти, який виглядає краще – старий чи новий. Аж потім зрозумів, що новий, виконаний на зразок квіткових пелюстків, більше пасує флегматичному характеру авто, який зайве підтвердив і цей тест-драйв Renault Koleos. З іншого боку, старий дизайн з прямими спицями виглядав спортивніше, тож я би навіть залишив його як опцію, на любителя. Незмінним залишилося забарвлення дисків із двох кольорів – сріблястого і графітового. Ще одна ледь помітна деталь – форма лючка паливного бака. Він тепер не круглий, а прямокутний.
Зміни в задній частині
Крім цього, тест-драйв Renault Koleos продемонстрував і найпомітніше оновлення ззаду – нові блоки ліхтарів. Хоч їхня форма й не змінилася, проте їхній вміст грунтовно перероблено. Зокрема, світлі сегменти заднього ходу по центру ліхтарів перетворилися у вузькі смужки під ними. Основна ж площа блоків повністю заповнена червоними світлодіодами. Іншим став і задній бампер. Хромовані вушка по обидві його сторони стали більшими в діаметрі, а всередину них змістили пару датчиків парктроніка. Ще два датчика розташували на новій сріблястій накладці в нижній частині бампера, а два виштамповування у вигляді заглиблень відтепер менш виразні.
Усі зміни в інтер’єрі RenaultKoleos
Зміни на передньому ряді
Тест-драйв Renault Koleos починається з того, що машина дистанційно розпізнає смарт-картку в руках або кишені щойно підходиш до авто. Щоправда, для розблокування замків доводиться таки натиснути кнопку чи на ключі, чи на дверях. Але блокуються вони автоматично. Хоча все це було й раніше. Після рестайлінгу змінили лише забарвлення рамки – замість хромованого вона отримала сріблясте матове оздоблення.
Відкривши водійські двері, бачу першу зміну в інтер’єрі. А саме в оздобленні карт: темна вставка під дерево, що була у взятому раніше на тест-драйв Renault Koleos в дорестайлі, у нових машинах отримала світло-сірий колір.
Підлокітники дверей кросовера змін не зазнали, проте страшненькі й не такі ергономічні кнопки склопідіймачів, які я бачив, взявши на тест-драйв Renault Koleos дорестайлінгового періоду, замінили на нові, універсальні для всього модельного ряду Renault. Вони відрізняються значно меншими розмірами. Але крім звичних заглиблень у передній частині, з’явилися додаткові на поверхні кнопок. За рахунок цього процес натискання на них став значно приємнішим. Видозмінилася й кнопка блокування електросклопідіймачів для решти пасажирів – вона видовжилася і отримала червоний індикатор. Оновили й блок електрорегулювань зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Зокрема, вибір дзеркальця для налаштувань тепер здійснюється не слайдером, а широким перемикачем. Джойстик позаду нього став пласким і отримав зручніші майданчики під пальці. Кнопка електроприводу складання корпусів дзеркалець переїхала за джойстик і теж перетворилася на перемикаче. Але з трьома положеннями, одне з яких – «AUTO» – виділене червоним індикатором. Інші два відповідають окремо за складання (праве) і розкладання (ліве) дзеркалець.
Торпедо спробували зробити дорожчим на вигляд. Воно, як і раніше, умовно складається з двох частин. І попередній тест-драйв Renault Koleos вражав якістю матеріалів та дизайном панелі, але на нижній її частині тепер з’явилася імітація прострочування шкіряної обшивки сірою ниткою. Хоча, ясна річ, шкірою торпедо не обшивається, навіть у місцях дотику рук.
Цікавих змін зазнав блок перемикачів з лівого боку торпедо, у нижній її частині. У машині, що потрапила на наш попередній тест-драйв Renault Koleos, кнопки вимкнення системи стабілізації та увімкнення підігріву керма були зміщені на одну позицію лівіше. Тепер замість першої з них встановили вмикач системи допомоги під час спуску HDC. Вона тепер є базовою функцією кросовера з однією умовою – якщо покупець обирає повнопривідний варіант. HDC дозволяє спускатися з пагорбів із різними кутами схилу на сталій швидкості, яка автоматично підтримується електронікою авто. Водію залишається лише крутити кермо, взагалі знявши ноги з педалей. Однак система застосовна лише у випадку, коли під час спуску не потрібно активно об’їжджати великі камені або заглибини. Все-таки дорога повинна бути скоріше рівною, ніж тотальним бездоріжжям. Повертаючись до вже згаданого блоку кнопок, перемикач електроприводу кришки багажника довелося змістити на нижній ряд, де в дорестайлінгового Koleos взагалі було пусто. Тепер же компанію цьому перемикачу складає коректор фар, що має п’ять положень, а також білу мітку, за допомогою якої легше контролювати обране положення. Коліщатко коректора має два ряди круглих заглибин, які покращують тактильний досвід. Між іншим, не зрозуміло, чому цієї функції не було в дорестайлі.
Тест-драйв Renault Koleos почався з посадки всередину, тож помічаю, що змін зазнав і блок налаштувань водійського сидіння. Якщо раніше його розміщували в своєрідній западині, то тепер вона стала не такою глибокою, а сам блок оздобили сріблястою рамкою. Вишуканішими стали й слайдери регулювання положень подушки та спинки крісла, хоч тепер вони вже не мають спеціальних тактильних виступів. З іншого боку, джойстик управління поперековою підтримкою замість виступів отримав заглибини, які в тактильному плані працюють не гірше, а то й краще. Нова срібляста кнопка на цьому блоці призначена для швидкого виклику підрозділу керування масажем та іншими функціями сидіння на екрані мультимедійної системи. Доволі зручна в дорозі опція, що дозволяє менше відволікатися на меню і швидше дістатися потрібного пункту.
Таких же стилістичних змін зазнав і блок регулювань переднього пасажирського крісла, щоправда, воно не має своєї кнопки виклику відповідного підрозділу в мультимедійці, а також налаштувань поперекової підтримки. Та все одно тест-драйв Renault Koleos відбувався в атмосфері постійної розкоші.
Вражає дизайн передніх сидінь. Його суттєво переосмислили, надавши тієї вишуканості, якої авто, взяте на тест-драйв Renault Koleos минулого разу, не мало. Так, центральні частини подушок та спинок отримали по додатковому виділеному прошивкою сегменту, а на їхніх боковинах змінили колір нитки – вона тепер бордова. Крім цього, такого ж темно-червоного кольору смужки тягнуться вздовж лінії прошивки. Але найбільше уваги на себе звертають верхні частини спинок з ромбоподібним візерунком, які нагадують дорогі британські авто.
Окремо слід сказати і про підголівники передніх сидінь. І попередній тест-драйв Renault Koleos давав можливість їхнього регулювання за кутом нахилу. Але, як і раніше, я не розумію логіку саме такого рішення, адже лиш трохи сильніше впершись головою на поверхню підголівника, він повертається у вихідне положення. З іншого боку, підголівники тепер складаються з трьох частин, які неначе намагаються охопити голови передніх пасажирів. А їхні задні частини прикрашені вставками під алюміній, які явно відсилають до авто підкреслено люксового класу.
Сівши всередину і розпочавши тест-драйв Renault Koleos, одразу розумію, що у передніх сидінь додалося варіантів налаштувань. Тепер подушку сидіння можна зробити довшою, надавши колінам додаткового упору. Видовжується вона вручну, за допомогою ручки в торці подушки. Потягнув її вгору, виставив підколінну підтримку в потрібне положення і зафіксував його, відпустивши ручку.
На кришечках косметичних дзеркалець бачу новий надпис «SLIDING VISOR». У попередній тест-драйв Renault Koleos його не було. Але він означає, що протисонячні козирки можна зсунути вбік, щоб ефективніше захиститися від сонячних променів. «Видовжуються» вони таким чином приблизно на половину свого корпуса.
Кидаю
погляд на блок салонного освітлення Renault Koleos. Усе наче так
само, проте із майданчика з індикаторами незадіяних передніх пасків безпеки
зникли два елементи, що нагадували кліпси. Хм, цікаво, яким було їхнє
призначення раніше.
Також
бачу на цьому блоці динаміки системи гучного зв’язку.
Але не бачу мікрофона, який раніше знаходився на стелі між двома рядами сидінь.
Підіймаю очі над собою і бачу, що мікрофон замість круглої отримав прямокутну
форму та посів місце прямо над водієм. На фото він має цілком пристойний
вигляд, проте в реальності він нагадує мені шматок якогось будівельного сміття,
яке прилипло до стелі. Інакше кажучи, має не дуже органічний і кострубатий
вигляд.
Як
і раніше, Renault Koleos оснащується
мультимедійною системою RLink2, яка отримала
ледь помітні зміни у своєму інтерфейсі. Але вони особливо важливі для мене.
Так, раніше я робив зауваження, що «витягувати» пальцем розділ клімат-контролю
з нижньої частини екрана потрібно майже до самого верху. Якщо трохи недотягнеш,
меню одразу ховалося назад. І це неабияк дратувало, особливо, коли
відволікаєшся від дороги (реально, щоб виконати ту операцію, потрібно дивитися
на екран). Тепер це значно спростили. Замість тонкої смужки, яку ще треба було
примудритися «вхопити» пальцем, знаходиться значно більша за розмірами сенсорна
кнопка. У зв’язку
з цим показник швидкості вентилятора довелося змістити лівіше. Усе решта
незмінно.
Ще
одне оновлення на центральній консолі Renault Koleos – відсутність кнопки вимкнення системи Start/Stop. Що не дивно,
адже тепер автомобіль її не має. Поява бензинового двигуна та спровадження
старого дизельного на пенсію обумовила й ліквідацію цієї цікавої, проте, на
думку деяких експертів, непотрібної опції.
У
ніші під центральною консоллю Renault Koleos з’явилися два входи USB та один AUX. Цікаво, адже в
дорестайлінговій версії така ж кількість входів знаходилася всередині боксу між
передніми сидіннями. Невже їхнє число подвоїли? Зазираю туди. Ні, з боксу вони
зникли. Замість них створили додаткову поличку, яка, судячи з усього, призначена
для розташування там картки-ключа. Ще й зробили спеціальний зріз на стінці, аби
діставати картку було зручніше. Та мушу визнати, що користуватися цією нішею на
постійній основі далеко не так зручно. Крім зміни місця входів для зовнішніх
носіїв, з ніші під консоллю зник прикурювач. Замість нього тепер звичайна
розетка, що має власну кришечку зі зручним язичком. Зник і наплив на стінці, що
слугував подіумом для розетки, а саму розетку довелося підняти трохи вище через
появу роз’ємів.
Форма
голівки селектора варіатора не змінилася, проте трохи видозмінили її зовнішній
вигляд. Замість чорних глянцевих вставок на пластикових її боковинах додали
імітацію прошивки ниткою. Крім цього, його декорована під алюміній основа стала
значно меншою за площею, а центральну частину тепер вкриває ще одна чорна
пластикова накладка. Це надало селектору дорожчого вигляду, оскільки таким
простим чином імітували його шкіряну обшивку.
На
жаль, після рестайлінгу оздоблення центрального тунелю Renault
Koleos втратило колишній шик. Замість імітації
обробки під дерево тут тепер класичний чорний глянцевий пластик.
У
відсіку з підсклянниками їх і раніше було аж чотири штуки. Причому судячи з
посадкових місць, передбачалися місця не лише для паперових стаканів з кавою,
але й для менших рюмок з напоями далеко не автомобільного характеру. Та тепер
змінили саму схему їхнього розташування. Наприклад, ємності під більші стакани
знаходяться на одному рівні й розташовані по діагоналі одне від одного. Менші
слоти встановили трохи вище. Відповідно тепер кожен із підсклянників має свій
окремий гумовий килимок, який можна витрусити і помити замість попередніх двох
на дві ємності одразу. Змінилася й логіка розташування язичків килимків – їх
розташували у кутку кожного з відсіків. Загалом, поглянувши на підсклянники
зверху, бачиш щось на зразок візерунку чотирипелюсткового клевера.
Симпатичніше
стала виглядати обшивка центрального переднього підлокітника – тепер вона
прошита бордовими нитками.
Перехиляюся
через тунель і відкриваю бардачок Renault Koleos. Там теж зміни – увесь відсік, а також його внутрішні
поверхні тепер обшиваються матеріалом, схожим на велюр.
Зміни другого ряду
Виходжу
з машини і відкриваю двері другого ряду Renault
Koleos. Вони, як і передні, отримали інший дизайн
декоративної вставки, а також новий колір нитки прошивки підлокітника. При
цьому помітив, що із сітки динаміка зник шильдик із назвою бренду акустики.
Задній
диван Renault Koleos справляє не гірше
враження за передній. Тут також верхні частини спинок отримали ромбоподібний
візерунок, а шкіра прошита ниткою світло-коричневого кольору. Спиною цього не
відчуваєш, але візуальний ефект неабиякий. Та це стосується лише спинок двох
крайніх пасажирів. На цих же місцях видозмінили підголівники – тепер в
опущеному стані вони частково заходять на площу спинки. Імовірно, таким чином
спробували покращити огляд назад через салонне дзеркальце.
Між
іншим, лише тут помітив, що фактура шкіри також змінилася. Вона стала значно
гладшою. Якщо порівнювати стару і нову обшивку, то остання лише за рахунок
фактури виглядає акуратніше.
Позбутися
вирішили й ремінця, за допомогою якого було легше виймати зі спинки центральний
підлокітник задніх пасажирів Renault Koleos. Замість нього тепер невеличка петля з лівого боку
підлокітника. Хоча навіть її спробували декорувати прошивкою.
Архаїзмом
визнали і розетку на 12 В для задніх пасажирів Renault Koleos. Раніше вона
знаходилася позаду боксу між передніми сидіннями. І оскільки утворилося
додаткове місце, два роз’єми USB та один AUX змістили ближче до центру.
Оновлення в багажнику
У
процесі рестайлінгів Renault Koleos спростили
й оснащення його багажника. Дві салазки вздовж стінок прибрали. Вишукану
сріблясту ручку, заховану в площині підлоги, замінили звичайною чорною у
вигляді заглиблення.
Не
знайшов я й механізму приводу фаркопа на лівій арці задніх коліс Renault Koleos.
Два
плафони освітлення змістили ближче до задніх стійок даху Renault Koleos. Вочевидь вирішили, що таке їхнє розташування
сприятиме кращому освітленню відсіку. Натомість кріплення полички багажника
тепер можна розташувати в двох положеннях. Хоча функції регулювання спинки
заднього ряду автомобіль не має. Як і не має тепер пластикового гачка на правій
стінці.
Тим
не менше, високої оцінки заслуговує незмінний органайзер під підлогою багажника
Renault Koleos. Але балонний
ключ разом із додатковим гаком-ломиком лежить в окремій спеціальній сумочці.
Тест-драйв Renault Koleos: зміни в технічній частині Renault Koleos
Двигун
Минуло
вже два рестайлінги Renault Koleos, а цей кросовер з надзвичайно збалансованими
характеристиками так і не здобув належної популярності. Зараз це питання
вирішили розв’язати заміною двигуна. Якщо раніше під капотом встановлювався в
цілому непоганий 2,0-літровий турбодизель на 170 к с, то тепер його замінив
перевірений часом бензиновий 2,5-літровий мотор, що давно встановлюється на
споріднені моделі від Nissan. І потужність
збігається майже один в один з дизельним – 171 к с / 6000 об/хв. Крутний момент
складає 233 Нм / 4000 об/хв, що цілком нормально для двигуна такого літражу.
Хочуть взяти покупців перевіреністю конструкції. Що ж, я щиро сподіваюся на
активність потенційних автовласників після війни. Не хотілося б, щоб таке
красиве авто пішло з ринку передчасно. Що стосується технічних характеристик
бензинки, то максимальна швидкість у поєднанні з повнопривідною трансмісією
дорівнює 199 км/год, а розгін до 100 км/год складає 9,8 с. Якщо намагатися
оцінити цю інформацію на практиці, то такий мотор налаштовує на рух в стилі
дорогої яхти, яка розмірено пливе вперед ледве похитуючись на дрібних хвилях
асфальту. Щоправда, такій статусній реакції на педаль газу не дуже відповідає
гуркіт з моторного відсіку. Спершу навіть здається, що під капотом
старий-добрий дизель. З іншого боку, бензиновий силовий агрегат обіцяє бути
невибагливим, адже навіть його екологічний стандарт дорівнює Євро V, а викиди CO2 сягають 192 г/км.
Архаїчність конструкції могла позначитися на зависоких витратах пального, але…
я на практиці зміг підтвердити заводський показник витрат пального в 10,7 л/100
км аж до десятої літра. У змішаному циклі Renault
обіцяють
витрати у 8,3 л/100 км, які здаються мені цілком досяжними. Для старого
2,5-літрового двигуна ці показники дуже навіть задовільні.
Варіатор
Не
зазнала змін коробка передач Renault Koleos. Точніше, її тут
досі немає. Є варіатор CVT X-Tronic. Ще одна перевірена часом деталь у конструкції
сучасного за дизайном авто. В арсеналі звичний ручний режим, який обирається
шляхом переведення селектора з положення «D» в
«M». Далі, штовхаючи важіль назад, збільшуєш передачу,
вперед – зменшуєш її. Особисто я такі режими використовую зазвичай на пологих
спусках або підкочуючись за інерцією під червоний сигнал світлофора задля
гальмування мотором.
Типи приводу
На
відміну від двигуна і коробки, тип приводу Renault
Koleos можна обрати. Доступні передньопривідні
версії, або ж, як у нашому випадку, повнопривідні. Для останніх доступні три
режими, які змінюються перемикачем у нижній частині торпедо, зліва від керма. «2WD» використовує лише передні колеса, в режимі «AUTO» – тяга перерозподіляється між передньою і задньою
вісями автоматично. Зокрема, я помітив, що на старті зазвичай від 5% до 10%
моменту завжди передається на задок. Загалом же назад у
«AUTO» може передаватися до 50% тяги. Водночас режим «4WD LOCK» блокує розподіл моменту на рівні 50:50.
Для міського кросовера, що виблискує хромом, це дуже серйозна оснащеність. Щоправда,
нічого дивного, адже систему повного приводу повністю запозичено у того ж таки Nissan.
Підвіска
Спереду в Renault Koleos встановлена
незалежна підвіска типу McPherson з
нижніми трикутними важелями, гідравлічними амортизаторами і крученими
пружинами. Ззаду також незалежна, але багатоважільна зі стабілізатором
поперекової стійкості. Спершу про недоліки. На жаль, з моменту минулого
тест-драйву і після двох рестайлінгів до підвіски руки в інженерів Renault так і не дійшли. Я
цілком міг би назвати її роботу прийнятно комфортною, але… акустичний
дискомфорт під час проїзду українських нерівностей настільки дратує, що ти
відчуваєш дорожні стики сильніше, ніж вони реально віддають на кузов. Та
щонайгірше – така погана шумоізоляція колісних арок суттєво псує навіть
загальне враження про автомобіль. І це сумно, адже Koleos
дійсно
вартий уваги як відносно недорогий замінник середньорозмірним кросоверам, що не
спроможні надати відчуття тієї вишуканості та розкоші, яка притаманна саме
топовому кросоверу від Renault.
Кермо
Відчуття
від керма відповідають духу Renault Koleos. Обертаючи його на місці чи спрямовуючи авто у
поворот отримуєш практично нульовий зворотній зв’язок
із дорогою. У випадку розважливого кермування отримуєш від цього виключно
задоволення, адже крім абсолютної пустоти відчуваєш, що керуєш важким і
престижним авто. А от фанатам швидкісних входжень у поворот варто придивитися
до кросоверів з дещо іншими налаштуваннями керма. Koleos
може
їх дещо дратувати.
Гальма
Як
на передній, так і на задній вісях Renault Koleos встановлені дискові гальма. Хіба що
спереду вони ще й вентильовані. Відтак, товщина передніх дисків складає 26 мм.,
тоді як задніх – лише 16. Відрізняється і їхній діаметр – передні також більші:
296 проти 292 мм. Але згадаємо ще раз характер авто – покладистий та м’який.
Мені значно приємніше було плавно сповільнювати його за допомогою звичайної
інерції та гальмування мотором, ніж натискати на педаль гальм. У Koleos все хочеться
робити максимально зважено.
Висновки та конкуренти RenaultKoleos
Висновки
Якщо
коротко, то Renault Koleos можна
охарактеризувати як дуже недооцінений автомобіль. Як зовні, так і всередині він
виглядає значно вигідніше та, не побоюся цього слова, престижніше, ніж
конкуренти, що володіють максимально схожими технічними характеристиками.
Щоправда, вже перший досвід використання Koleos
на
практиці приземляє: занадто легкі двері, які потрібно штовхнути сильніше, щоб
закрити; пластик, який хоч і не виглядає дешево, проте на дотик і скоріше
всього по факту таким і є; агрегати, яким уже можна пам’ятник ставити, а не
встановлювати в авто. Хоча… саме останні й роблять Koleos особливо
цікавим для людини, яка володіє сумою для придбання середньорозмірного
кросовера, але хоче виглядати статусно. І ще й не жертвувати надійністю через
високотехнологічні рішення. Це все про Renault
Koleos, він є своєрідною Волгою поміж сучасних кросоверів.
Або ж Toyota Camry поміж дійсно
дорогих і преміальних автівок.
Конкуренти
Але кого тоді я називаю його конкурентами? Нижчою ланкою харчового ланцюга я би хотів назвати Subaru Forester. Забудьте про статус марки Subaru, яка колись там давно славилася раллійними болідами. Forester – точно такий же зручний і просторий сімейний кросовер, як і Koleos. Проте значно дорожчий. Станом на 23.02.2023 його ціна становила $39 477 у простішій комплектації Touring. При цьому автомобіль оснащується бензиновим 2,5-літровим двигуном на 185 к с, також у поєднанні з власним варіатором CVT Lineartronic. Привід виключно повний, цього у Subaru не забрати, як і їхніх опозитних моторів. Але це вже модель 2021 року, на відміну від Koleos, якого ось-ось замінять Austral і Espace, Forester лише почав свій шлях на ринку. А новинки завжди дорожчі. Більше доведеться викласти і за Toyota RAV4, але тут мова скоріше про дорестайлінгову версію кросовера 2018 року. Його ціна складатиме від $35 849 у другому рівні оснащення Active. Мотор також бензиновий 2,5-літровий, проте є нюанс. Автомобіль гібридний. Відповідно і скомпонований він із варіатором e-CVT. Сумарна потужність агрегатів складає 218 к с. Але така машина буде лише з переднім приводом.
Що стосується Renault Koleos, то він, маючи трохи меншу потужність і також передній привід в одній із версій, дозволяє суттєво зекономити. Його ціна у базовій версії Zen складає лише $28 315. Автомобіль із повним приводом і в топовій комплектації, як у мене на тесті, коштуватиме $32 312. Тобто дешевше, ніж максимально простий із доступних Toyota RAV4. Але, відверто кажучи, ця модель дійсно доживає останні місяці на конвеєрі. Моя однозначна рекомендація – якщо ви втомилися від постійних технологічних новацій, які шкодять потенційній надійності авто, не бажаєте переплачувати за статус марки і, що найголовніше, статус моделі, але хочете почуватися в авто ледь не люкс-класу, то Koleos – найкращий вибір.
Технічні характеристики Renault Koleos
Характеристики кузова
Кількість дверей/місць
5/5
Довжина/Ширина (із дзеркальцями заднього огляду)/Висота (без леєрів/з відкритим багажником), мм
4672/1843 (2063)/1678 (1667/2118)
Колісна база, мм
2705
Передня/Задня колія, мм
1591/1586
Передній/Задній звіс, мм
930/1038
Кліренс, мм
210
Діаметр розвороту, м
11,9
Споряджена/Споряджена зі стандартним завантаженням/Повна маса, кг
1607/1817/2157
Корисне навантаження, кг
550
Ширина на рівні ліктів спереду/ззаду, мм
1483/1456
Відстань між подушкою переднього/заднього сидіння і дахом, мм
953/911
Простір для колін пасажирів другого ряду сидінь, мм
289
Об’єм багажника/зі складеними сидіннями другого ряду, л
505/1777
Ширина нижньої/верхньої частини багажника, мм
1034/902
Глибина багажника/зі складеними задніми сидіннями, мм
973/1889
Висота порогу багажника без навантаження, мм
770
Максимально дозволена маса причепа з гальмами/без гальм, кг
1650/750
Об’єм паливного бака, л
60
Характеристики двигуна
Тип пального
Бензиновий
Кількість циліндрів
4
Робочий об’єм циліндрів, куб см
2488
Максимальна потужність, кВт (к с)
126 (171)
Максимальний крутний момент, Нм
233
Характеристики трансмісії
Тип приводу
Повний
Тип КП
CVT
Експлуатаційні характеристики
Максимальна швидкість, км/год
199
Розгін 0-100 км/год, с
9,8
Витрати пального у міському/заміському циклі, л/100 км