Toyota Camry давно посідала одне з чільних місць у моєму хіт-параді “дизлайків”. Та коли я побачив нове покоління автомобіля, мною оволоділа якась магія! Інакше як пояснити те, що із самого дна вподобань, це авто підлетіло до перших рядків моїх вподобань. Навіть попри те, що конструктивно Camry загалом все та ж машина для американців і країн третього світу, де з теплом згадують радянську “Волгу”.

Toyota Camry, тест-драйв

Нам на тест-драйв дісталася базова комплектація Toyota Camry, що не так погано: ми змогли дізнатися, що отримує покупець за мінімальну ціну, яку найчастіше й вказують у рекламі

Зовнішність Toyota Camry

Зізнаюсь, на рекламних фото Toyota Camry виглядає набагато краще. Щоб повністю насолодитися красою її кузова, потрібна гарна гра світла на її рельєфних боковинах і… чиста машина. На жаль, мені довелося їхати на авто, що кожної години возило нового драйвера, зацікавленого в придбанні, тож усі борти машини були заляпані брудом з калюж, а сірий колір і похмура зимова днина додали своє. Тому спишемо перше не дуже гарне враження на об’єктивні фактори.

Toyota Camry, тест-драйв

На жаль, легкосплавні диски для Toyota Camry досі не йдуть в стандарті, лише за доплату. Хоча, з іншого боку, їх тепер бодай можна замовити

Усередині Toyota Camry

Сівши в машину, менеджер одразу пояснив, що ми зараз тестуємо базову комплектацію. Це викликало в мене неабияку радість – отже я буду їхати на максимально чесній Toyota Camry! Забігаючи наперед, зауважу, що в салоні стояла топовий автомобіль чорного кольору, де була… гарна гра світла. І та Camry дійсно виглядала ефектно, якщо не зважати на залапаний безліччю пальців нескінченних відвідувачів автосалону край капота. Для порівняння я зробив кілька фото цієї машини на мобільний і виклав у Instagram-акаунті artem.kkauto.com.ua, де й можна ознайомитися з ними.

Toyota Camry, тест-драйв

Нова Toyota Camry до щему в серці нагадує стареньку Camry (40). Хоча новачку далеко не притаманна та бочкоподібність предка

Отже, базова комплектація. Озираюся. Крім тканини на сидіннях, усе виглядає ніби пристойно. Запитую, в чому прикол. Менеджер розповідає про те, що база стала дещо багатшою порівняно з минулим поколінням. Зокрема, в базі тепер легкосплавні диски. І хоч на тестовому авто справді стояв легкий сплав, вдома в таблиці комплектацій я побачив, що в базовому оснащенні таки стоїть 16-дюймова сталюка. А от лиття доступне як опція, тож за нього доведеться доплачувати. Також відмінною ознакою найпростішої комплектації є відсутність стильної радіаторної решітки сірого кольору, доступної для двох найбагатших варіантів.

Toyota Camry, тест-драйв

Задня частина Toyota Camry перестала бути надмірно прямою і лінійною. Тепер вона скоріше нагадує навіть якесь купе…

Toyota Camry на ходу

Перший кілометр шляху я мав нагоду оцінити місце “бодігарда” – переднє пасажирське. У Toyota Camry воно більш, ніж комфортне. Як водію, так і передньому пасажиру середньої комплекції буде дуже зручно, адже крісло ніби охоплює тіло. А от люди з вагою більше середньої скоріше всього вже відчуватимуть нестачу простору, і це не дуже добре. Адже найчастіше за кермом такого авто їздять самі власники, а не водії. І успішні власники можуть дозволяти собі добре попоїсти. Але близькість стелі зовсім не відчувається – сидиш глибоко й надійно. Примітно, що виходити з переднього ряду також зручно, а поріг не надто широкий – штани не мають бути забруднюватися.

Toyota Camry, тест-драйв

Навіть у базовій комплектації салон Toyota Camry не виглядає дешево. Тут вже є функціональна мультимедійна система, підігрів передніх сидінь і симпатичне оздоблення панелей під дерево

Пересідаю на водійське місце. Одразу складається відчуття, ніби сидиш у якомусь винищувачі – настільки добре продумана ергономіка органів керування. Особливо мені сподобалося, що під час стоянки можна розміститися в сидінні, як у справжньому домашньому кріслі. Центральний і дверний підлокітник розміщені буквально на одному рівні та під зручне розташування ліктів. Звернув увагу на цікаву поличку для речей водія, куди можна покласти, наприклад, мобільний. Примітно, що поличка прикрита вигином центральної консолі. На стінці біля полиці є роз’єми для підключення зовнішніх носіїв. Однак якщо потрібно взагалі заховати щось, то її дно зсувається вглиб консолі, відкриваючи ящичок доволі таки великого розміру! Звернув увагу й на те, що в базі вже стоїть триступеневий підігрів передніх сидінь.

Toyota Camry, тест-драйв

Передній ряд сидінь Toyota Camry дарує багато простору. Водійське місце може спершу здатися тісним, однак пізніше розумієш, що це наслідок особливої ергономіки цього місця, адже все знаходиться під рукою

Двигун запущений. У базі це відбувається за допомогою звичайного ключа – дорожчі комплектації вже мають безключовий доступ. Працює бензиновий мотор тихо. Маючи 2,5 л., його потужність достатня для такого об’єму – 181 к. с. Біда в іншому – вибору силових агрегатів немає, тож у максимальній комплектації ви платите лише за опції. Однак динамікою двигуна я залишився задоволений – для бізнес-седану, що призначений для повільного подолання кілометрів доріг, її вистачає для маневрування в міських умовах та на заміських трасах. Та звісно “спортсменам” цю Toyota Camry вже не порадиш.

Toyota Camry, тест-драйв

Незважаючи на тканинну обшивку сидінь в базі Toyota Camry, візерунок доволі привабливий і діловий. Простору для ніг на око стало більше, ніж у попередниці

КП на Toyota Camry також пропонується єдина – це 6-ступеневий класичний автомат. Так, він дещо пригальмовує, коли натискаєш педаль акселератора в підлогу, але в цілому із цим загальмовуванням можна змиритися, знову ж таки, зважаючи на статус авто.

Toyota Camry, тест-драйв

Багажне відділення Toyota Camry максимально практичне – з нього вичавили максимум місця для багажу. Ще й спини сидінь складаються, щоправда, у топовій комплектації така функція буде недоступна. Його об’єм у похідному стані складає 493 л. Не бозна-що, але й не маленьке

А от підвіска нової Toyota Camry здивує знавців найбільше, адже в черговому поколінні їй додали пружності та мінімізували колишню вайлуватість. Тож тепер, в’їхавши навіть у велику яму, я відчуваю пружний поштовх без жодних зайвих розхитувань кузова.

Toyota Camry, тест-драйв

Україна, на жаль, як завжди попереду всього світу й унас пропонують виключно один двигун на 2,5 л. і 181 к. с. Є й потужніші мотори, однак, підозрюю, їх не завозять тому, що… машина стане занадто дорогою через вартість розмитнення

Про гальма нема що говорити – вони не спортивні, але й не змушують панікувати перед наближенням до заднього бампера автівки попереду.

Висновки

Нова Toyota Camry вже не виглядає простим пузатим простаком – цю машину вже починаєш поважати. Не втративши тих якостей, за які її обирали клієнти всі ці роки, вона здобула додатково ті, що дозволять їй здобути нових прихильників. Особливо з тих людей, що полюбляють самі сісти за кермо свого престижного авто.

Висновки:

1. Переваги:

  • Оновлений, стильний дизайн з ізюминкою
  • Салон з відмінною ергономікою
  • Робота підвіски стала водночас комфортною і пружною
  • Багата базова комплектація

2. Недоліки:

  • У базі все одно буде тканина в салоні і сталеві диски з ковпаками
  • Відсутність вибору двигунів і КП