У чому секрет успішності Mitsubishi L200?

Нинішнє покоління Mitsubishi L200, згідно wikipedia, було презентовано ще 2014 року, а в продаж на території України воно потрапило у 2015. Ясна річ, що за цей час усі «ахи» й «охи» щодо його дизайну минули, він приївся, автомобіль понакупляли собі в чималих кількостях крупні компанії, фермери і «позери», які люблять ковбойський стиль, на що й повинен натякати сам кузов пікап. Якби я придбав собі такий автомобіль, то належав би якраз до третьої категорії – навряд у нашій криміногенній обстановці відкритий багажний відсік можна назвати вдалим рішенням, однак… попри всі мої упередження, ставлення до машини кардинально змінилося, коли я отримав змогу покататися на ній протягом півтора тижня.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 виглядає настільки ж брутально, наскільки й елегантно

тест-драйв, Mitsubishi L200

Особисто мені було б не соромно під’їхати до престижного закладу на такому Mitsubishi L200. А вам?

Переваги Mitsubishi L200 в костюмі від Shogun

Mitsubishi L200 останніх двох поколінь чудово відомий нашим співвітчизникам. Ще перша машина, яку завозили з 1990-х була популярною у 2000-х, а подекуди й досі відмінно несе фермерську службу. Примітно, що саме три покоління назад з’явилася сама назва моделі L200 попри те, що компанія Mitsubishi має велетенський досвід роботи над кузовом пікап ще з 1970-х, хоч це й були зовсім утилітарні машини – сучасна порівняно з ними преміум-авто. Що можна сказати про дизайн цієї машини? Що він чоловічий, маскулінний, хижо-тваринний? До мене ці фрази повторювало безліч автожурналістів, у тому числі я сам, випробовуючи минуле покоління Mitsubishi Pajero Sport. І мені довелося помучатися перед тест-драйвом цього авто, вигадуючи якісь звороти, яких я так і не вигадав. Та коли я потрапив на парковку, де стояв тестовий автомобіль, то зрозумів, що не потрібні жодні звороти. Адже мені до рук потрапила спецмодифікація Shogun, яких в Україні на момент тест-драйву було всього близько 80 екземплярів. І її досі можна придбати кожному, хто забажає! Відрізняється вона широкими й жирними накладками на арках коліс, фарах і ліхтарях із чорного матованого пластику. Також є подібні матові чорні рейлінги, хромовані дуги над вантажним відсіком та чорний тент. «Оце й усе?» – запитаєте ви. – «Негусто». Можливо, погоджуся я. Але напевно щось у цій машині таки є, коли в ранковій тягнучці по Парковій дорозі в Києві якийсь «мажик» із преміального Toyota LC200 опускає скло, сигналить мені й кричить через дорогу – «Ета Л200? А скока стоіт?». LC200 – L200. Не думаю, що мужик сплутав марки й моделі – Mitsubishi L200 його справді зацікавив. Так само, як і двох бабусь посеред дворів, які ледь пересуваючись за допомогою ціпків, кілька хвилин стояли біля заднього борту машини й активно щось роздивлялися й обговорювали. Та найцікавіше в кожному з цих двох випадків те, що жодного з них я не вигадав – це правда.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Найкраще Mitsubishi L200 виглядає тоді, коли заліплений грязюкою або снігом

Перше, що помічаєш, коли підходиш до Mitsubishi L200 у комплектації Shogun – це велетенські розширювачі колісних арок з матового чорного пластику. Доступний цей пакет з комплектації Intense саме з автоматом.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Розширювачі колісних арок увиразнюють вигляд Mitsubishi L200 у версії Shogun

тест-драйв, Mitsubishi L200

На задніх арках Mitsubishi L200 також змонтовано розширювачі з вирізом для лючка баку

тест-драйв, Mitsubishi L200

Накладки на колісні арки Mitsubishi L200

Доповнюють цю брутальну красу накладки такого ж кольору на протитуманки. Останні стандартно мають хромований «обладунок». А от накладки на головну й задню оптику фактично видозмінюють дизайн пікапа. Зазвичай у Mitsubishi L200 решітка радіатора й задній бампер також мають хромоване оздоблення. У версії Shogun вони повністю чорні. Міцні рейлінги на даху, за які під час посадки в машину можна спокійно триматися, продовжують оформлення Shogun і виконані в «афро-американському» стилі. Стандартно вантажний відсік йде з голим металом, що за умов жорсткої експлуатації, особливо без надбудови зверху, може призвести до корозійних процесів. Тому доволі непогано себе має показати пластикова обшивка поверхні й стінок, зокрема, й кришки відсіку.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Накладки з чорного пластику на протитуманки Mitsubishi L200 надають загадковості

тест-драйв, Mitsubishi L200

Замість хрому на решітці радіатора Mitsubishi L200 у версії Shogun чорний пластик

тест-драйв, Mitsubishi L200

Пластикові накладки на фари Mitsubishi L200 надають вигляду машини більшої динаміки і водночас брутальності

тест-драйв, Mitsubishi L200

Задні ліхтарі Mitsubishi L200 у версії Shogun мають чорні пластикові накладки

тест-драйв, Mitsubishi L200

Накладки на ліхтарі Mitsubishi L200

тест-драйв, Mitsubishi L200

Кришка горловини баку Mitsubishi L200 пофарбована в колір хакі з білим надписом Diesel на ній… і, мушу визнати, виглядає це круто

тест-драйв, Mitsubishi L200

Чорні рейлінги на даху Mitsubishi L200 – один із атрибутів версії Shogun

тест-драйв, Mitsubishi L200

Тримаючись за рейлінги Mitsubishi L200, можна по суті перелізти із салону пікапа у вантажний відсік

тест-драйв, Mitsubishi L200

Одними з атрибутів комплектації Shogun на Mitsubishi L200 є пластикові накладки на ліхтарі, а також чорний задній бампер

Певної респектабельності, якщо це слово взагалі доречне у випадку Mitsubishi L200, додавала опція хромпакету, до якої входила хромована обробка усіх дверних ручок і зовнішніх дзеркалець заднього огляду.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Опція хромпакету Mitsubishi L200 передбачає хром на дверних ручках, а також ручці вантажного відсіку

тест-драйв, Mitsubishi L200

Крім цього, хром буде присутній і на зовнішніх дзеркальцях Mitsubishi L200

Хоч Mitsubishi L200 доволі утилітарна машина навіть в дорогих комплектаціях, та навіть у базі автомобіль виглядає достатньо цілісно за рахунок профарбованого під колір кузова переднього бампера.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Без кунгу Mitsubishi L200 також виглядає дуже цілісно і круто

тест-драйв, Mitsubishi L200

Накладки на фари Mitsubishi L200 візуально зменшують блок оптики й надають авто динамічності

тест-драйв, Mitsubishi L200

За рахунок профарбованого в колір кузова переднього бампера Mitsubishi L200 виглядає цілісніше й цивільніше

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 буквально створений для подолання сотень кілометрів в умовах бездоріжжя

Під головною оптикою, у бампері Mitsubishi L200, розташовані омивачі фар, які задіюються спеціальною кнопкою в торці лівого підкермового перемикача – опція корисна, якщо часто їздиш брудними дорогами і фари заливає грязюкою.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 оснащено й омивачем фар, розташованим під ними

тест-драйв, Mitsubishi L200

Без обвісу Shogun Mitsubishi L200 має трохи більше хрому

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 настільки ж яскравий, наскільки й брутальний

Протитуманні фари Mitsubishi L200 розташовані незвично високо – майже під решіткою радіатора, причому близько одна від одної, а не рознесені по кутах бампера. І це правильно – передбачається, що нижня частина кузова пікапа буде не раз атакуватися камінням, піском і брудом, до якого скло протитуманок може бути нестійке.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Протитуманні фари Mitsubishi L200 знаходяться високо, тож ризик пошкодити їх мінімальний

Mitsubishi L200 не має вже звичних світлодіодів денних ходових вогнів, однак це не означає, що він їх позбавлений. Просто їхні лампочки звичайні й заховані в блоці протитуманок і вмикаються автоматично разом із запалюванням.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Денні ходові вогні на Mitsubishi L200 представлені звичайними лампами, вмонтованими в блок протитуманок

тест-драйв, Mitsubishi L200

Завдяки чорному задньому бамперу Mitsubishi L200 можна не побоюватися контакту з перешкодами

Щоб менше паскудити одяг під час висадки, стають в нагоді підніжки. Щоправда, на Mitsubishi L200 особисто мені вони були доречніші під час посадки, оскільки виступають вони не сильно і стаєш на них лише п’ятою, а штанина все одно треться об брудний поріжок. Та це вже прискіпування – в базі підніжок взагалі не буде, а посадка і висадка в принципі зараховуються до тренувань в «качалці».

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 у своїй природній стихії

тест-драйв, Mitsubishi L200

Пакуємо речі й у дорогу! Саме такий настрій народжується з Mitsubishi L200

тест-драйв, Mitsubishi L200

За допомогою підніжок легше потрапляти всередину Mitsubishi L200, хоча саме через них під час висадки часто забруднюєш штанину

Був у нашому Mitsubishi L200 повноцінний задній бампер, ще й з відбивачем під ним. Звісно, у випадку наїзду на високу перешкоду все одно мав би постраждати фаркоп, тим не менше свою роль відбивач також може виконати. А от наявність підніжки в бампері майже умовна. Можна стати на неї, щоб перелізти через борт, але частіше всього просто відкидаєш той самий задній борт і вантажиш все з землі, бігаючи навколо кузова й розкладаючи речі по місцях. Перебуваючи ж у кузові, потрібен хтось другий, хто подаватиме вантаж.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Відбивач під заднім бампером у Mitsubishi L200 виглядає більш, ніж надійно

тест-драйв, Mitsubishi L200

З одного боку, роль підніжки у задньому бампері Mitsubishi L200 полягає в тому, щоб було зручніше залазити в кузов, та все одно доведеться перекидати ногу через високий борт

тест-драйв, Mitsubishi L200

Задній бампер Mitsubishi L200 Shogun, пофарбований у чорний колір, з підніжкою і відбійником

Залежно від комплектації, на Mitsubishi L200 можуть бути встановлені три види колісних дисків: у базі це буде 16-дюймова сталюка, у середнячка, як у нас – 16-дюймове лиття розміром 245/70, а от топчик матиме вже 17 дюймів.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 може оснащуватися 16-дюймовими легкосплавними дисками брутального дизайну

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 чудовий вибір для сучасного фермера, який хоче водночас від машини помірної комфортності й практичності

Чому Mitsubishi L200 переважно для твердолобих хлопчиків?

Стандартний імобілайзер не дозволить сторонній людині від’їхати далеко на Mitsubishi L200, доки машина не розпізнає брелок безключової системи доступу.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Уже звичний брелок безключової системи доступу Mitsubishi L200 має лише дві кнопки – блокування і розблокування дверей

тест-драйв, Mitsubishi L200

Пластик двох кольорів, часткова обшивка карти тканиною, лаковані й сріблясті вставки на підлокітнику, а також доволі містка кишеня з тримачем для пляшок вирізняють передні двері Mitsubishi L200

тест-драйв, Mitsubishi L200

Плафон над переднім рядом Mitsubishi L200 має 3 лампи. Дві крайніх вмикаються окремими кнопками, а центральна – перемикачем з трьома положеннями: увімкнено, вимкнено і увімкнено при відкритих дверях

Щоб потрапити всередину авто необхідно натиснути чорну гумову кнопку на хромованій поверхні зовнішніх дверних ручок. Блокуються двері так само. Для запуску ж двигуна Mitsubishi L200 слугує фірмова кнопка Start/Stop, однак, на відміну від цивільних моделей, вона тут зліва від керма. Щоб запустити лише електроніку, тиснемо на кнопку, не витискаючи педаль гальм. Приємно, що в такому випадку на ній загорається помаранчева індикація. Якщо ж мотор запущено – індикація зелена.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Для зручної посадки на передній ряд Mitsubishi L200 слугує зручна ручка

тест-драйв, Mitsubishi L200

Під центральною консоллю Mitsubishi L200 є спеціальний тримач для брелка-ключа, однак по факту під час їзди ключ одразу звідти випадає

Mitsubishi L200 не має стандартної кнопки центрального замка на підлокітнику чи передній панелі. По суті її роль виконує язичок над дверною ручкою.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Окрему кнопку центрального замка в Mitsubishi L200 не робили – її роль виконує язичок над дверною ручкою

Особливої зручності від процесу посадки я не очікував – ще достатньо свіжими були спогади від цивільнішого Mitsubishi Pajero Sport минулого покоління: кузов знаходиться високо над землею, тож задирати ногу доводиться «ніпадєцкі», а пірнаючи під низький дах, іноді можна й головою вдаритися об балку. З іншого боку, на передніх стійках змонтовано достатньо міцні ручки, а під порогами – підніжки. Усю цю ковбойську атрибутику розріджують симпатичні внутрішні ручки з хромованим оздобленням. Виповзаючи з авто, легко замастити штани об брудний поріг, та що поробиш – це не та машина, на якій можна ефектно підкотити до престижного клубу. Вона призначена для перевезення цілої тонни різноманітного вантажу, що зможе вміститися у просторий вантажний відсік. Передні сидіння, з одного боку, приємно здивували, а, з іншого, не дуже. Зокрема, вразило, що бокова підтримка тут розвинена значно краще, ніж у інших моделей марки, та й саме крісло компактніше – людині середньої статури буде зручно. А от нижня частина спинки занадто м’яка і пуста, тож спина провалюється, а в лопатки тисне дещо затверда верхня частина сидіння. Якщо ж сісти рівніше, то вже губиться огляд через лобове скло. Зокрема, під час слідкування за світлофором на перехресті доводиться буквально лягати на кермо, щоб побачити сигнали. Можна звісно опустити водійське сидіння максимально вниз за допомогою ручки-«крутилки» регулювання його висоти, доступної з бази, однак надто сильно справі це не зарадить. Можна ще придертися до розташування і недостатньої довжини підлокітника між передніми сидіннями, але це буде вже занадто для просто хорошої фермерської машини.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Внутрішні ручки дверей Mitsubishi L200 мають хромоване оздоблення, хоча я би покрив хромом і перемикач центрального замка

тест-драйв, Mitsubishi L200

Комплекс налаштувань водійського сидіння в Mitsubishi L200 складається з ручки, якою регулюється кут нахилу спинки, і крутилки, що відповідає за висоту посадки

тест-драйв, Mitsubishi L200

Регулювання висоти водійського сидіння Mitsubishi L200 відбувається за допомогою цієї ручки

тест-драйв, Mitsubishi L200

Глибина посадки передніх пасажирів у Mitsubishi L200 регулюється за допомогою такої простої ручки під подушкою крісла

тест-драйв, Mitsubishi L200

Переднє пасажирське сидіння Mitsubishi L200 позбавлене регулювання висоти

тест-драйв, Mitsubishi L200

З лівого боку передньої панелі Mitsubishi L200 знаходиться коректор фар

тест-драйв, Mitsubishi L200

Під коректором фар Mitsubishi L200 – кришка відсіку запобіжників і важіль відкривання лючка паливного бака

тест-драйв, Mitsubishi L200

У ногах водія Mitsubishi L200 знаходиться важіль розблокування капоту

тест-драйв, Mitsubishi L200

Сісти трохи зручніше на передніх сидіннях Mitsubishi L200 допомагає регулювання кріплень пасків безпеки за висотою. Необхідно лише потягути на себе сектор кріплення, внаслідок чого механізм розблокується

тест-драйв, Mitsubishi L200

Над дверними отворами Mitsubishi L200 – ручки з гачками для одягу

тест-драйв, Mitsubishi L200

Можливо, трохи не вистачило довжини підлокітника між передніми сидіннями в Mitsubishi L200, хоча його наявність вже є великим плюсом

тест-драйв, Mitsubishi L200

Під кришкою центрального боксу в Mitsubishi L200 знаходиться поличка для невеликих, але доволі високих речей. В стінках боксу створили канавки для дротів – одна глибока – спереду, і дві мілкіших – ззаду

тест-драйв, Mitsubishi L200

Біля ручника Mitsubishi L200 – два підсклянника

тест-драйв, Mitsubishi L200

Поличка в боксі між передніми сидіннями Mitsubishi L200 підіймається, а під нею неймовірно глибоке відділення, щоправда, з вузьким горлом. Усередині можна знайти розетку на 12 В

Трохи зручніше сісти в Mitsubishi L200 допомагає базова функція регулювання керма як за висотою, так і за глибиною, що доволі непогано як на пікап.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Опустивши вниз ручку зліва від керма Mitsubishi L200, можна відрегулювати його за висотою, а також глибиною

Кермо обшите звичною для автомобілів Mitsubishi шкірою. Причому біля спиць є навіть імітація перфорації, що додає інтер’єру більшої респектабельності, як і дизайн самого керма, що відрізняється від молодших ASX і Outlander. Серцевина керма пластикова, хоч там і є імітація прострочки, та й на дотик цей пластик дійсно здалека нагадує шкіру. Важіль КП також обшито шкірою – виглядає грубо, але пікапу це личить.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Обшивка керма Mitsubishi L200 не однаково суцільна всюди – між спицями є елементи з перфорацією

тест-драйв, Mitsubishi L200

Обшивка шкірою важеля КП груба, однак Mitsubishi L200 це личить

тест-драйв, Mitsubishi L200

На водійському протисонячному козирку Mitsubishi L200 є лише ремінець для документів

тест-драйв, Mitsubishi L200

Дзеркальце в пасажирському протисонячному козирку Mitsubishi L200 є, але без підсвітки

тест-драйв, Mitsubishi L200

Бардачок Mitsubishi L200 відкривається кнопкою і може замикатися на ключ

тест-драйв, Mitsubishi L200

Внутрішні розміри бардачка Mitsubishi L200 середні

Задні двері дещо вужчі, ніж передні, тож мої пасажири жалілися на незручність посадки й туди, хоча я суттєвих відмінностей не помітив. А от сидіти ззаду зручно буде не дуже високій людині: при зрості 1,8 м., сидячи скраю рівно, голова чухається об дах, незважаючи на спеціальне виштампування в обшивці стелі. Посередині ж все зовсім сумно – тут навіть спинка й подушка виштовхують тебе, ніби виганяючи з заднього ряду. Але для ніг на будь-якому місці простору більше, ніж достатньо. Практичним виглядає набір гумових килимків, які йдуть разом із оснащенням Shogun: вони мають поверхню з безліччю канавок, які затримують на собі бруд чи сніг. Однак немає чітко виражених стінок по їхньому периметру.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Двері заднього ряду Mitsubishi L200 також мають чорну лаковану і сріблясту вставку, а також елемент обшитий тканиною. Є невеличка кишенька, яка більше підходить для утримання пляшки об’ємом до 2 л.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Сідати на задній ряд Mitsubishi L200 не надто комфортно, хоча й нормально, як для пікапа. Якщо на крайніх сидіннях сидіти ще більш-менш зручно, то центральне місце буквально виштовхує тебе, настільки випукла його поверхня

тест-драйв, Mitsubishi L200

Плафон над заднім рядом Mitsubishi L200 має лише два положення: увімкнено/вимкнено

тест-драйв, Mitsubishi L200

У спинці заднього ряду сидінь Mitsubishi L200 вмонтовано випадний підлокітник з двома підсклянниками

тест-драйв, Mitsubishi L200

Оскільки спинка заднього ряду в Mitsubishi L200 не складається окремо, за підлокітником передбачили невеличкий лючок, через який можна дістати дрібні речі, які лежать в ніші за спинкою

тест-драйв, Mitsubishi L200

Спинка заднього ряду Mitsubishi L200 опускається за допомогою петлі біля центрального підголівника

тест-драйв, Mitsubishi L200

За спинкою задніх сидінь Mitsubishi L200 заховано балонний ключ, жердину для буксирування, а також домкрат. Решта спорядження перебуває тут опційно:)

тест-драйв, Mitsubishi L200

Кишеньки в спинках передніх сидінь Mitsubishi L200 не настільки глибокі, як, можливо, того б хотілося

На спинці заднього ряду сидінь Mitsubishi L200 є петля, за допомогою якої спинка відкидається вперед. Звісно, за рахунок цього не збільшується багажний простір кузова, бо задній борт кабіни суцільний. Однак за спинкою заховали дорожню сумку від виробника, а також домкрат. Знаючи гонор українських журналістів, імпортер вочевидь докинув про всяк випадок ще й саперну лопатку доволі великих розмірів. Ясна річ, складна спинка надається вже з базової комплектації.

Стандартно бортовому комп’ютеру відведено місце внизу екрану між циферблатами панелі приладів. Зокрема, там можна переглянути середні витрати пального і запас ходу.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Екранчик бортового комп’ютера Mitsubishi L200 вміщає в себе й основні показники – температуру двигуна і рівень пального, а також обраний режим АКП. Нижче знаходиться сам бортовий комп’ютер. З-поміж іншої інформації тут можна дізнатися і про середню витрату пального

За безпеку пасажирів Mitsubishi L200 у разі ДТП, як і в будь-якого іншого топового Mitsubishi, відповідають фронтальні водійська (в серцевині керма) і пасажирська (над речовим відсіком) подушка безпеки, бокові подушки для переднього ряду, заховані за пластиковою кришкою у боковині спинок сидінь, шторки безпеки для обидвох рядів у центральних стійках даху, а також спеціальна колінна подушка під валом керма, покликана захищати одну з найбільш травмованих зон під час ДТП – ноги. Однак у базі покупець отримує лише фронтальні подушки.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Бокові подушки безпеки в Mitsubishi L200 знаходяться в боковинах передніх сидінь за пластиковими кришками

тест-драйв, Mitsubishi L200

Шторки безпеки розмістили в центральних стійках даху Mitsubishi L200

тест-драйв, Mitsubishi L200

Колінна подушка безпеки в Mitsubishi L200 знаходиться під валом керма

Паски безпеки для переднього ряду Mitsubishi L200 оснащені переднатягувачами, а от на задніх вони, на жаль, відсутні.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Фронтальну пасажирську подушку безпеки в Mitsubishi L200 можна відключити перемикачем між передньою панеллю і правими дверима. Інфографіка біля нього достатньо зрозуміла

З базової версії на підлокітнику водійських дверей, оздобленого глянцевим пластиком (до речі, не дуже практичне рішення – вже на тестовому авто він був дещо подряпаний), знаходиться блок кнопок електросклопідіймачів усіх дверей. Вони травмобезпечні, щоправда, лише водійський має автоматичний режим. На цю особливість вказує біла піктограмка на відповідній кнопці. До речі, й на дотик водійський склопідйомник можна знайти за допомогою спеціального виступу на тій же кнопці. Перед нею – перемикач блокування пасажирських склопідйомників.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Білою піктограмкою позначена кнопка електроприводу склопідйомника водійських дверей Mitsubishi L200, адже лише він має автоматичний режим. Перед блоком – кнопка блокування пасажирських склопідйоників

Блок управління електроприводом зовнішніх дзеркалець заднього огляду в Mitsubishi L200 розташований на передній панелі, а не на дверях. Стандартний «міцубісівський» набір кнопок і перемикачів включає в себе вибір регульованого дзеркальця слайдером і пульт регулювання за чотирма напрямками. За бажання, дзеркальця можна примусово скласти електроприводом окремою кнопкою. Самі вони надзвичайно великі й зручні, хоча чого ще можна очікувати від великої комерційної машини.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Блок електроприводу зовнішніх дзеркалець заднього огляду Mitsubishi L200 складається з перемикача вибору лівого або правого дзеркальця, а також власне пульту регулювання за напрямками. правіше примостилася кнопка, за допомогою якої можна швидко скласти дзеркальця за допомогою електроприводу

Нарікань на датчики дощу й світла Mitsubishi L200 у мене немає. Якщо зі світлом якихось проблем я ще ні в кого не зустрічав, то з вчасною роботою склоочисників питання були. Та не до цього пікапа.

тест-драйв, Mitsubishi L200

До датчиків дощу і світла Mitsubishi L200 не виникає жодних запитань

Наразі мультимедійна система Mitsubishi останніх років є слабким місцем автомобілів, у тому числі й L200. На її архаїчність вказує навіть те, що абсолютно аналогічний перелік функцій є в аудіосистемі базової комплектації. Від її створення чомусь зробили акцент на трьох типах радіохвиль – низькочастотних, середньочастотних і високочастотних – можливо, через орієнтацію на американський ринок, де цей функціонал буде запотребованішим. Власне, звертає на себе увагу той широкий діапазон комірок, куди можна записати радіостанцію, що складається з двох вкладок. Є також приймач CD, що здатен зчитувати MP3, однак особисто я вже дисками не користуюся доволі давно, притому, що на них у мене залишилося багато хорошої музики. Як і на попередніх Mitsubishi, звучання 6 динаміків не стало одкровенням, хоча, по-перше, це комерційний пікап, і тут треба слухати мотор, а, по-друге, сама система з вищевикладених причин навряд повністю експлуатує функціонал динаміків. На передній панелі мультимедійки є лише слот для дисків, тач-скрін, який на зараз уже важко назвати великим, і регулятор гучності, в який вмонтовано кнопку вимкнення. Є також кнопка Menu, за допомогою якої можна швидко перестрибнути в корінне меню. На лівій спиці керма організовано кнопки керування аудіосистемою. Перемикачем вгору-вниз можна змінювати гучність, кнопкою Source – джерело програвання, а «стрілочками» – трек або радіостанцію. Та головне, що мене збентежило – це по суті непрацююча система Bluetooth, яка просто не розпізнає (наскільки я можу судити з багаторазових спроб із різними пристроями) сучасні смартфони. Припустивши, що це я каліка і не можу розібратися з функціоналом, зазирнув в інструкцію по експлуатації. Однак виявилося, що алгоритм моїх дій був правильним. Зазначено, що система може сприймати не всі телефони. Однак в усьому цьому негативі я все ж бачу кілька дуже позитивних моментів. По-перше, уже в базі є USB-порт, розташований під блоком кліматичної системи, а з флешки в наш час музику слухають частіше, ніж з іншого носія. По-друге, зображення з камери заднього огляду загалом виправдовує застосування відносно великого тач-скрін без кнопок. По-третє, цього року в Україні вже було презентовано новинку – Mitsubishi Eclipse Cross – і мушу сказати, що, на перший погляд, його мультимедійна система – це суттєвий крок вперед. Спробуємо в цьому переконатися пізніше, перевіривши її роботу власноруч. У будь-якому разі для мене це означає те, що, можливо, ще на нинішньому поколінні L200 встановлять сучасніше начиння.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Блок мультимедійної системи Mitsubishi L200 знайомий нам ще з моделі Pajero Sport, яку ми випробовували 2015 року. На лицьовій панелі є лише кнопки вилучення диска і переходу в головне меню. Також, справа від сенсорного екрана – кнопка увімкнення мультимедійки, яка водночас виконує роль регулятора гучності. Як видно з фото, для збереження улюблених радіостанцій передбачено аж забагато комірок. А мова лише середні частоти, адже можна слухати й низькі та високі частоти… якщо ви їх зловите

тест-драйв, Mitsubishi L200

USB-слот, що знаходиться над нішею центральної консолі в Mitsubishi L200, вирішує левову частку питань з приводу джерел програвання музики

тест-драйв, Mitsubishi L200

Щоб не пошкодити окуляри, зсередини відсік для них в Mitsubishi L200 оббито ворсистим матеріалом

тест-драйв, Mitsubishi L200

За відсіком для окулярів у обшивці стелі Mitsubishi L200 знаходиться мікрофон системи гучного зв’язку… яким ми, на жаль, так і не змогли скористатися

тест-драйв, Mitsubishi L200

На лівій спиці керма Mitsubishi L200 розташовано керування мультимедійною системою. Кнопкою Source можна змінювати джерело програвання музики: CD, USB або радіохвилі. Гучність змінюється перемикачем посередині, а зміна треків або радіохвиль керується стрілочками унизу

тест-драйв, Mitsubishi L200

На жаль, кнопками під лівою спицею керма Mitsubishi L200 не було нагоди скористатися, адже стосуються вони керування смартфоном через Bluetooth. Звісно, верхня відповідає за голосові команди, але української система не розуміє, тож намагалися скористатися англійською, однак команди сприймаються з помилками. Кнопки нижче відповідають за прийняття і відхилення дзвінка

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 оснащено шістьма динаміками

тест-драйв, Mitsubishi L200

Чотири середньочастотних динаміки в основі дверних карт Mitsubishi L200

тест-драйв, Mitsubishi L200

Два високочастотних динаміки заховано в кутках віконних рамок передніх дверей Mitsubishi L200

Аналогічний блок клімат-контролю ми зустрічали на раніше випробовуваному Mitsubishi Outlander з тією різницею, що на Mitsubishi L200 він має лише одну зону. Відповідно круглі кнопки з боків виконують дещо відмінну функцію: якщо ліва має такий же функціонал, то права відповідає тут за швидкість вентилятора. Між ними розташовано монохромний екран кліматичної системи. Решта кнопок розміщені в два ряди. На верхньому – увімкнення кондиціонера і зміна напрямків обдуву. На нижньому – активація режиму рециркуляції повітря, увімкнення прискореного обігріву лобового скла, клімат-контролю, обігріву заднього скла (стоїть з бази, незалежно від типу кліматичної системи) і вимкнення системи взагалі.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Блок клімат-контролю Mitsubishi L200 має дві круглих комбінованих кнопки: лівими регулюється температура повітря, а правими – швидкість вентилятора. Між ними знаходиться монохромний екранчик зі зрозумілою графікою і решта кнопок, розміщених у два яруси. На верхньому зліва-направо: увімкнення кондиціонера і зміна напрямків обдуву. На нижньому ярусі: увімкнення режиму рециркуляції повітря, обігріву лобового скла, режиму клімат-контролю, обігріву заднього скла, а також вимкнення системи взагалі

тест-драйв, Mitsubishi L200

Обігрів заднього скла полегшить експлуатацію Mitsubishi L200 в холодну пору року. Хоч заднє скло й вертикальне, однак любить запотівати

тест-драйв, Mitsubishi L200

Під блоком клімат-контролю Mitsubishi L200 знаходиться широка смуга індикаторів: паска і подушки безпеки переднього пасажира, а також кнопка аварійки

Примітно, що вже з бази в Mitsubishi L200 встановлено обігрів передніх сидінь. Його кнопки знаходяться під блоком клімат-контролю, хоча доступ до них легкий і відкритий, та й підігрів двоступеневий. Самі кнопки виглядають як далекий «привіт» із XX ст., однак на такому великому й маскулінному автомобілі вони дуже доречні. Також, залежно від обраного ступеню нагріву, відрізняється і колір індикації – якщо режим Low, то світитиметься зелена лампочка, якщо High – то помаранчева.

тест-драйв, Mitsubishi L200

На центральній консолі Mitsubishi L200 розмістили кнопки двоступеневого підігріву передніх сидінь

тест-драйв, Mitsubishi L200

Прикурювач в Mitsubishi L200 знаходиться на центральній консолі, з правого боку від кнопок підігріву сидінь

тест-драйв, Mitsubishi L200

Під центральною консоллю Mitsubishi L200 є неглибока ніша із заглибленням. Однак якщо є потреба заховати від чужих очей щось невелике, то заглиблення закривається кришечкою

тест-драйв, Mitsubishi L200

Наш Mitsubishi L200 було укомплектовано “ідеологічно правильним” тентом. Кріпився він зручно, за допомогою суцільної скоби вздовж усіх бортів, хоча й треба було докладати зусиль, щоб тент закріпити або зняти. До речі, знімається він за допомогою петель, як на фото, однак у випадку частих розвантажень важко сказати, наскільки довго їх вистачить

тест-драйв, Mitsubishi L200

По периметру внутрішнього боку тенту Mitsubishi L200 натягнуто шнур, на якому закріплено гачки для вантажу. Однак мені вони здалися малуватими, призначеними хіба що для тонких ручок магазинних кульків. Зачепити рюкзаки за них було неможливо

тест-драйв, Mitsubishi L200

А от у чому Mitsubishi L200 не відмовиш, то це у вантажному об’ємі. Практичнішим буде відсік покритий пластиковими панелями, як у нашому випадку. При цьому металеві крюки залишаються доступними

Неприхована брутальність Mitsubishi L200

Останнє покоління Mitsubishi L200 отримало повністю новий двигун. Це, знову ж таки, дизель, причому подібного об’єму – 2,4 л. Вибір силових агрегатів можливий лише з-поміж різних рівнів форсування одного мотора: тестовий автомобіль мав 154 к. с. і 380 Нм., та є й потужніша версія, яка пропонується лише в максимальній комплектації – на 181 к. с. Якщо порівнювати звук двигуна з тим, як подібні агрегати звучать на інших цивільних машинах, то на L200 він доволі таки надокучливий і монотонний. Відчуття того, що ти їдеш на комерційній моделі не втрачається, хоча в міському режимі, піднявшись вручну до найвищої передачі, цей звук можна й заглушити й мотор взагалі не буде чутно. Вібрації від двигуна також присутні, хоча вони очікувані та некритичні. Турбодизель жодним чином не провокує їхати різко, швидко чи у рваному режимі. Навпаки, натиснувши на педаль газу, його реакція настільки квола й непевна, буцімто він уточнює: «Привіт! Як справи? Чим займаєшся? А, ти хочеш розігнатися? А точно треба? Давай пізніше, бо я зараз трохи не в настрої. Давай краще просто розслабимося і спокійно перевеземо цю картоплю із села додому». І ти мимоволі погоджуєшся з мотором: дійсно, навіщо гнати, це ж не спортивна машина – це пікап. Натомість неважливо, яким би був підйом, можна, сильно не натискаючи педаль газу, впевнено задертися нагору. Нехай повільно, зате саме ВПЕВНЕНО! Можливо, у вас з’явилося питання – а коли ж мотор буває в настрої? Коли натиснете газ у підлогу. Ви отримаєте непогане прискорення, яке дозволить швидко закінчити маневр з пафосним звуком підвищених обертів. Однак постійно так їздити відверто некомфортно. Я ліпше зберу за собою чергу «поспішаючих», ніж буду мордувати прискореннями 2,4-літровий дизель.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 оснащено чесним новим 2,4-літровим турбодизельним двигуном на 154 к. с. і 380 Нм

тест-драйв, Mitsubishi L200

Реальний показник витрат пального Mitsubishi L200 за бортовим комп’ютером. І навіть більше… доки ми діставали камеру, хвилиною раніше на екрані світився показник 6,2 л./100 км. Звісно, умови були майже ідеальні – круїз-контроль на 50 км./год., вільна, пряма і рівна дорога. Здебільшого ж показник вище в середньому 2-3 л./100 км. Однак це в місті!

Справлятися з велетенським крутним моментом турбодизеля покликана 5-ступенева автоматична коробка передач. Від неї не очікуєш занадто різкої й жвавої роботи, однак пауза між перемиканнями не настільки суттєва, щоб це створювало дискомфорт. Єдине що на старті зі світлофору хотілося б кращої реакції. Традиційно для Mitsubishi, коробка має ручний режим з дублюванням його на підкермових пелюстках. Штовхнувши важіль вперед у такому режимі – підвищуємо передачу, назад – знижуємо. Цей режим допомагає потримати двигун на високих обертах, коли задираєшся нагору, або ж навпаки – під час нешвидкісного спуску стримувати авто, штучно понижаючи швидкості.

тест-драйв, Mitsubishi L200

На Mitsubishi L200 встановлюється 5-ступеневий “автомат” з можливістю ручного перемикання передач шляхом штовхання важеля вперед або назад

Mitsubishi L200 оснащено чесним повним приводом Super Select 4WD, який встановлюється на всіх машинах, крім базової комплектації. Він настільки чесний, що зародився ще тоді, коли люди лише ставали прямоходячими. Хіба що немає «палки-перемикалки», як це було в Mitsubishi Pajero Sport минулого покоління. Тут уже встановлено сучаснішу шайбу, яка трохи приглушує враження справжньої чоловічності, але дає можливість слабкій статі хоча б щось покрутити в машині, не порвавши собі м’язи. У перших трьох положеннях – задній привід, автоматичне під’єднання у випадку пробуксовки і жорсткий розподіл тяги між вісями – шайба ковзає легко. А от для четвертого – для руху на невеликих швидкостях із заблокованим диференціалом – встановлена система захисту від дурнів, адже останній режим не можна використовувати на швидкості більше 40 км./год., а дехто взагалі радить не розганятися більше 5! Захист полягає в тому, що перед наступним поворотом шайби її потрібно втопити вниз. Причому його можливості доповнено дуже корисною функцією примусового блокування заднього міжколісного диференціала. Однак із ним авто також не може їхати на значних швидкостях – не більше 40 км./год. Взагалі цю функцію рекомендується активувати лише для того, щоб вибратися з конкретної грунтової або снігової пастки. Опісля варто одразу його вимикати. До того ж не рекомендується зайве крутити передніми колесами в сторони – спокійно вибралися, вимкнули режим «Монстр бездоріжжя» і поїхали далі. Із власного досвіду скажу, що перед використанням можливостей повного приводу, потрібно його вивчити. Декілька разів ледве не завів машину в безвихідне положення суто через те, що не до кінця усвідомлював, який режим і де краще працює, а просто поклався на брутальну механіку L200. Що ж, якщо з машиною спілкуватися неввічливо, вона може й послати подалі.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Вибір режимів повнопривідної трансмісії Super Select 4WD на Mitsubishi L200 покладено на доволі “цивільну” шайбу. Усього їх чотири: 2H – задній привід, 4H – автоматичний розподіл тяги між вісями для безпечнішої їзди по асфальту, 4HLc – блокування міжосьового диференціала з рівномірним розподілом тяги на всі 4 колеса, 4LLc – понижена передача для особливо важкого бездоріжжя

тест-драйв, Mitsubishi L200

Позашляхові можливості Mitsubishi L200 підвищує змога примусово заблокувати задній міжколісний диференціал кнопкою R/D Lock On/Off на центральній консолі

тест-драйв, Mitsubishi L200

На панелі приладів Mitsubishi L200 є інформативне табло, на якому відображається режим повного приводу. Підсвітка панелі приладів регулюється кнопкою-“списом”, що стирчить під екраном бортового комп’ютера

Підвіска автомобіля не відрізняється м’якістю. На невеликих швидкостях і на рівних дорогах зайвого дискомфорту не буде, однак на горбистій дорозі Mitsubishi L200 не буде надто церемонитися з пасажирами. Якщо поводитиметеся з машиною неакуратно, на зайву толерантність з її боку сподіватися також не варто – вона без роздумів відбиватиме вам нирки. Але на те подібні авто й розраховані – вони призначені для справжніх чоловіків, які не бояться брудної роботи і складних умов. А дівчата з налакованими нігтями нехай краще обирають міський кросовер ASX. Особливий дискомфорт з’являється під час проїзду лежачих поліцейських – передня підвіска ще непогано справляється, а от задня ресорна потребує реального завантаження, а не пустого кузова. Особливе відчуття з’являється тоді, коли повільно проїжджаєш міждворовими проїздами, а в тебе ззаду поскрипують ресори. Почуваєшся таким собі американським ковбоєм, якого водночас бояться і поважають через силу й працьовитість; який зможе легко загнати всіх міських мустангів у загін.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Задня підвіска Mitsubishi L200 – ресорна, дещо жорсткувата в незавантаженому стані. У випробовуваній комплектації колеса мали високий профіль, однак шосейний візерунок гуми, тому в глибоке бездоріжжя заїжджати на ній не варто

Ясна річ, і кермо неспортивне, однак завжди чітко розумієш, наскільки повернені колеса й куди прямує автомобіль. Між іншим, саме кермо відрізняється від того, що стоїть на Mitsubishi ASX і Outlander. Воно має дещо різкіший і грубіший дизайн, який підходить до загального міцного стайлінгу пікапа. Єдиний мінус – 4 спиці. Тримати кермо по діагоналі, як я люблю, вже не виходить. Таку машину в швидкісних поворотах може й кинути за межі дороги, тому тут дуже доречна активна система стабілізації курсової стійкості (MASC). На тестовому пікапі було встановлено фаркоп разом зі штекером для причепа. У такому випадку на дорозі має бути безпечніше і за рахунок системи стабілізації під час перевезення причепа (TSA). Попри наявність фаркопу, самого причепа немає, тож перевірити систему в реальних умовах було складно. Але я помітив, що кронштейн, на якому кріпиться штекер для причепа, був зі злущеною фарбою, а на голому місці була іржа, та й взагалі він підозріло хитався. Тому варто акуратно експлуатувати машину з таким допоснащенням або ж, може, Mitsubishi змінить в майбутньому його постачальника.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 оснащено активною системою стабілізації курсової стійкості MASC. Її можна однак відключити примусово кнопкою зліва від колонки керма

Спершу я чомусь вирішив, що Mitsubishi L200 просто зобов’язаний мати дискові гальма на обидвох вісях, однак один погляд через спиці задніх дисків усе поставив на свої місця – ззаду барабани. І, справді, це ж здебільшого комерційний пікап, покликаний перевозити вантажі до 1 тонни на далекі відстані. Причому не на скажених швидкостях, а на… фермерських. І в такому випадку барабанних гальм повністю вистачає, та й зрештою – вони надійніші! На сніжному покритті, яке я встиг застати під час тест-драйву, під час відносно різкого гальмування гарно себе показала антиблокувальна система гальм (ABS), яка не давала колесам ковзати по покриттю. Поряд з ABS працює також система електронного розподілу гальмівного зусилля (EBD), що доволі доречно за умов використання тих же барабанних гальм на двотонному пікапі. До обов’язкового комплексу безпеки всіх L200 входить і система допомоги при екстреному гальмуванні (BA), як і динамічна система контролю гальмівних зусиль (MATC). Безумовно, крутного моменту в 380 Нм навіть для 2-тонного пікапа вистачає, щоб двигун починав потихеньку тягнути машину вперед зі світлофора. Але іноді, на особливо крутих підйомах з тими ж світлофорами, відчував роботу функції допомоги під час старту на схилі (HSA), коли чиясь невидима рука ніби підтримувала машину, поки переносиш ногу з педалі гальм на газ. Причому у випадку з автоматом ця функція буде менш запотребованою, ніж із механікою. І покупцям базових версій можна не хвилюватися – система стоїть стандартно.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Блок ABS на Mitsubishi L200 розмістили над колісною аркою, тож він далеко від зони забруднення й бризок

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 укомплектовано й динамічною системою контролю гальмівних зусиль MATC

тест-драйв, Mitsubishi L200

На Mitsubishi L200 встановлено систему електронного розподілу гальмівного зусилля EBD

тест-драйв, Mitsubishi L200

Власник Mitsubishi L200 отримує й систему допомоги при екстреному гальмуванні BA

Круїз-контроль на Mitsubishi L200 керується з правої спиці керма. Кнопкою унизу він активується, а перемикачем встановлюється необхідна швидкість. Крок зміни швидкості складає приблизно 1 км./год. Кнопка Cancel повністю деактивує роботу системи.

тест-драйв, Mitsubishi L200

На правій спиці керма Mitsubishi L200 знаходиться кнопка увімкнення круїз-контролю (кнопка з піктограмою спідометра). Перемикачем збільшується або зменшується, а також встановлюється задана швидкість, а кнопкою Cancel – система вимикається

тест-драйв, Mitsubishi L200

Маневрувати заднім ходом на Mitsubishi L200 допомагає камера заднього огляду з траекторними лініями

Позитивні й негативні сторони Mitsubishi L200

Якщо у вас невелика сім’я, то проїхавши кілька кілометрів на пікапі Mitsubishi L200 ви навряд залишитеся задоволені. Жорстка підвіска, відсутність нормальної кількості об’ємів для поклажі в салоні, повністю відкритий вантажний відсік, дещо гучний двигун – ці характеристики навряд описують сімейну машину. Крім того випадку, коли ви проживаєте в селі з поганими дорогами. Тоді відкриваються зовсім інші характеристики машини: тяговитий двигун, висока посадка, класичний і надійний повний привід з жорсткими блокуваннями, великий вантажний відсік, задні барабанні гальма. Врешті-решт, усі дилери пропонують кунги для відсіку, тож важ багаж буде захищено. У протилежному випадку – ваш вибір або Mitsubishi Outlander або Mitsubishi Pajero Sport, який ми також спробуємо випробувати.

Насамкінець, що стосується Mitsubishi L200, ціна його наразі акційна. Причому це стосується саме варіанту в обвісі Shogun. Станом на 24.07.2018 року вартість становить 931 000 грн. в комплектації Intense, тобто саме такої, яка була в нас на тест-драйві. За інформацією імпортера, це аж на 110 000 грн. дешевше стокової ціни. Як на мене, то така знижка справді майже дорівнює ласощам.

тест-драйв, Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 справив надзвичайно позитивне враження як своєю грубою вишуканістю, так і прохідними можливостями

тест-драйв, Mitsubishi L200

З іншого боку, Mitsubishi L200 – не той пікап, який муляє очі своєю надмірною грубістю. Він все ж доволі стильний, особливо з обвісом Shogun

 

Mitsubishi L200, характеристики технічні

Характеристики кузова
Довжина/Ширина (з дзеркальцями)/Висота (враховуючи рейлінги), мм. 5285/1815/1780
Колісна база, мм. 3000
Дорожній просвіт, мм. 205
Довжина/ширина/висота вантажного відсіку, мм. 1520/1470/475
Об’єм паливного баку, л. 75
Характеристики двигуна
Об’єм, куб. см. 2442
Потужність, к. с. / об./хв. 154/3500
Крутний момент, Нм / об./хв. 380/1500-2500
Ходові характеристики
Витрати пального місто/траса/середні, л./100 км. 8,9/6,7/7,5