Чи перевершила Mazda 6 2020 своїх конкурентів?

На жаль, своє знайомство з топом легкового модельного ряду Mazda – моделлю 6 – я почав одразу з другого рестайлінгу. Тобто за межами моєї уваги залишилося одразу дві варіації цього седана актуального покоління. Водночас, знаючі люди мене запевняли, що навіть порівняно з першим рестайлінгом автомобіль змінився дуже сильно. У першу чергу це стосується посиленішого відчуття дороговизни і преміальності. Що ж, я спробую підтвердити або спростувати ці думки. Та головне, наскільки Mazda 6 стала цікавішою за своїх найближчих конкурентів?

мазда 6 червона
На звичному місці протитуманних фар у Mazda 6 бачимо… хромовані накладки. Де протитуманки – дивись нижче

Наскільки змінилася Mazda 6 2020 зовні?

Черговий, проміжний, рестайлінг Mazda 6 отримала ще в листопаді 2017 року. Саме тоді автомобіль презентували на автошоу в Лос-Анджелесі.  Як найкоротше охарактеризувати зміни в новому авто? Насправді попередні варіації були нарочито спортивні й аж занадто агресивні, щоб їх забажала придбати спокійна сімейна людина. Нинішній же рестайлінг зробив автомобіль візуально ближчим цій категорії людей, скажімо, з одним-двома дітьми. Цьому, на мою думку, повинна сприяти добродушніша оптика, а також новий малюнок широченної решітки радіатора. Хромовані ікла у великому червоному бампері зробили набагато горизонтальнішими, тож їхня агресія максимально згладжена. Зовнішні дзеркальця заднього огляду, як і на інших моделях Mazda, по-спортивному ростуть з металу дверей на високій пластиковій чорній ніжці, тоді як верхня частина їхнього корпусу зафарбована під колір кузова.

Мазда 6 червона
Велетенська хромована планка вздовж переднього бампера Mazda 6 зроблена у вигляді крила й ніби підкреслює оновлені оптику й решітку радіатора
Мазда 6 червона
Решітка радіатора Mazda 6 являє собою ряди невеличких ікол, подібних до зубів акули
бампер Mazda 6 червона
Визначна особливість оновленої Mazda 6 – її великі бампери, що особливо виразні у фірмовому червоному кольорі

Творцям сучасної Mazda 6 вдалося зробити повторювачі поворотів у зовнішніх дзеркальцях заднього огляду практично непомітними. Але це поки вони не спрацьовують, що сприяє ціліснішому сприйняттю дизайну кузова.

повороти Мазда 6
Верхня частина корпусів зовнішніх дзеркалець заднього огляду Mazda 6 забарвлена у колір кузова. У непрофарбованій частині розмістили стильні повторювачі поворотів
Мазда 6 червона
Вздовж верхньої та нижньої частини кузова Mazda 6 простягаються химерні лінії, що підкреслюють динамічність її дизайну

Ззаду ж змін взагалі дуже мало. Найлегше новинку відрізнити за хромованою смужкою. Вона тепер частково розрізає ліхтарі навпіл, а не наповзає над ними згори. Задній бампер повністю позбувся непофарбованого пластику. Задок седана таким чином виглядає набагато преміальніше. Взагалі мені здається, що виробник всерйоз замислився над тим, щоб пообрізати успіх Toyota Camry з усіх боків. І це не просто голослівна заява. Я їздив і на Camry й можу впевнено заявити, що за плавністю ходу і простором у салоні Mazda 6 навряд поступається їй. Тож залишилося лише добити покупців привітнішою зовнішністю, а це реалізовано в актуальному рестайлінгу.

Мазда 6 червона
Одна з найяскравіших ознак оновленої Mazda 6 – хромована планка, яка тепер розрізає ліхтарі навпіл
Мазда 6 червона
Висота порогу багажника Mazda 6 завелика. Але так було треба задля надання автомобілю максимально спортивного вигляду

Привабливість дизайну Mazda 6 особливо сильно помітно у червоному кольорі. Особливо у вечірню пору, коли на її кузовних панелях переливається світло ліхтарів вуличного освітлення. Причому в перший же день тесту хтось так зачарувався цими переливами, що з рота явно потекла слина… яку я й знайшов потім на задній стійці машини. А от під час руху неповторності дизайну седана надає повністю світлодіодна передня оптика. Її денні ходові вогні створюють враження, буцімто у машини є людські очі. Та й LED-оптика вночі дозволяла мені бачити більше, ніж водіям авто зі звичайними галогеновими фарами.

денні ходові вогні Мазда 6 червона
Неповторності дизайну Mazda 6 надають світлодіодні денні ходові вогні, що нагадують зіниці хижої тварини
led-оптика Мазда 6
Головне світло Mazda 6 також повністю світлодіодне

Дехто міг уже помітити, що спереду чомусь ніде не видно протитуманних фар. А принаймні на топовій Mazda 6 вони ж повинні би бути базовим оснащенням. І справді, в передньому бампері немає жодного елемента освітлення. А справа в тому, що протитуманки заховали в блок-фару, тож вони також є світлодіодними. Більше того, окремо їх увімкнути неможливо, оскільки вони вмикаються автоматично разом із ближнім світлом. Тобто перемикача для них немає взагалі! І така конструкція є базовою для седана, адже стилістичний прийом з хромованими смугами в бампері без протитуманок спільний для усіх версій авто.

фара Мазда 6
Спершу може здатися дивним, що в передньому бампері такого розкішного на вигляд авто, як Mazda 6, немає протитуманних фар. Але вони є, просто вмонтовані в корпус фронтальної оптики. І вони також світлодіодні

Цікаво те, що завдяки світлодіодній системі адаптивного освітлення ALH водій Mazda 6 може взагалі забути про необхідність увімкнення чи вимкнення дальнього світла. Справа в тому, що система не тільки автоматично переходить на ближнє світло, коли помічає в зоні дії фар інше авто. Вона ще й вимикає окремі світлодіоди, які можуть засліпити колегу по дорозі. Таким чином, варто просто увімкнути дальнє світло, а решту машина робитиме за вас!

системи освітлення ALH Мазда 6
Завдяки світлодіодній системі адаптивного освітлення ALH уночі, під час наближення до Mazda 6 зустрічного авто, вимикається не дальнє світло, а лише окремі світлодіоди, щоб не засліпити колегу на дорозі

Щоб фронтальна оптика Mazda 6 завжди працювала на повну силу, з базової комплектації передбачено омивачі фар. Але вмикаються вони виключно разом з омивачем лобового скла.

омивач фар Мазда 6
З базового оснащення Mazda 6 укомплектована омивачами фар

Також з бази Mazda 6 вітатиме свого власника під час відімкнення машини і проводжатиме після замкнення увімкненим освітленням ще кілька секунд. Ця функція називається Coming Home і Leaving Home.

функція Coming Home Leaving Home на Мазда 6
А ось так, судячи з усього, на Mazda 6 працюють функції Coming Home і Leaving Home

Оскільки дизайн задніх ліхтарів Mazda 6 видозмінився, то очікувано, що вони повинні були стати світлодіодними з огляду на сучасні тенденції. Так і є – ззаду в темну пору доби седан виглядає просто фантастично!

задні ліхтарі Мазда 6
Ліхтарі Mazda 6 повністю світлодіодні

Змінили й дизайн колісних дисків з алюмінієвого сплаву розміром 225/45 R19. Водночас 19-дюймові диски Mazda 6 можуть комусь здатися завеликими для наших реалій. Ще й без повноцінної запаски. Тож для таких людей можна порекомендувати доступніші комплектації. У них на авто встановлюються не менш красиві, але не такі великі диски на 17 дюймів. Та якщо ви естет, то вам однозначно підійде мультиспицевий дизайн більших коліс нестандартного кольору, який нагадує графітове напилення.

Мазда 6 червона
Колісні диски Mazda 6 з алюмінієвого сплаву розміром 225/45 R19 мають незвичний графітовий колір

Інтер’єр Mazda 6 – де класика поєднується з інноваційністю

Центральний замок з дистанційним керуванням є базовим оснащенням Mazda 6. Але, як і в лінійки кросоверів цього бренду, окремої кнопки він не має. Із салону вручну можна замкнутися, провернувши прапорець над дверною ручкою. Якщо ви бачите червону мітку на ньому, то двері розблоковані.

центральний замок Мазда 6
Над внутрішньою дверною ручкою Mazda 6 розмістили прапорець, яким керується центральний замок. Якщо видно червону мітку, це означає, що двері не заблоковані. Для зручності оперування ним на його поверхні зробили виступ під палець

А от смарт-картка системи безключового доступу Mazda 6 має зручний за розмірами блок. На ньому розмістили лише чотири сріблястих кнопки: блокування і розблокування всіх дверей, окремого розблокування кришки багажника, а також відключення штатної сигналізації. Над усіма ними гордо поблискує хромом емблема марки. З тильного боку картки – лише слайдер. Зсунувши його у бік, вказаний стрілкою поряд, і потягнувши за сріблясте вушко, можна дістати механічний ключ. Наша машина була доповнена сигналізацією з датчиком вторгнення. Тобто виробник заздалегідь подумав про те, щоб авто було складніше викрасти.

смарт картка Мазда 6
Смарт-картка Mazda 6 для відкриття дверей має зручний компактний блок з красивою хромованою емблемою Мазда. Поряд із нею червоний індикатор, який спалахує щоразу, як натискаєш кнопки на картці. Поряд одна з одною знаходяться кнопки блокування і розблокування центрального замка машини. Окремою кнопкою нижче можна відімкнути кришку багажника. А от кнопка з надписом OFF відключає заводську сигналізацію з датчиком вторгнення. Доповнює цю красу і функціонал сріблясте вушко, за яке картку можна закріпити на брелку
смарт картка Мазда 6
З тильного боку смарт-картки Mazda 6 можна знайти слайдер, за допомогою якого за сріблясту провушину витягується механічний ключ. Мила деталь – на слайдері стрілочкою вказано напрямок, у якому його потрібно зсунути
карта двери Mazda 6
Центральна частина карти водійських дверей Mazda 6 обшита замшею, тоді як підлокітник – шкірою. Вони прошиті сірою ниткою. Від ручки тягнуться планка з японського ясеня і хромована смужка. Унизу знаходиться містка кишенька, в передній частині якої відформовано місце під пляшку. Перед кишенькою – динамік аудіосистеми – зі сріблястою накладкою і надписом BOSE на ній. В нічний час допоможе додатковий червоний габарит у нижній частині карти. Він зверне увагу інших водіїв на те, що двері відкриті

Якщо спробувати описати зміни Mazda 6 після останнього рестайлінгу, то я би сказав, що тут з’явилося більше горизонтальних ліній у центральній частині торпедо. Це візуально зменшує масивність передньої панелі. Але також створює враження, що сидиш у класичному авто 1960-1970-х років. Такому враженню сприяє і дизайн керма з трьома спицями та невеликою круглою серцевиною. З-поміж менш помітних змін – якісніша тканина у базових версіях і обшивка салону в усіх. Посадка на передньому ряді не викликає якогось дискомфорту, хоча я би зробив верхню частину спинки сидіння трохи ширшою. А от що не зміниш, то це деякі незручності під час посадки в машину. Через динамічний стайлінг передня стійка має дуже малий кут нахилу, і лінія даху, відповідно, неймовірно низька. Тож доводиться сильніше нагинати голову, пірнаючи на передній ряд. Цікава особливість скла передніх дверей – воно ламіноване. Це означає, що воно зроблене за тією ж технологією, що й лобове. Між його шарами знаходиться тонка плівка, яка у випадку удару (від рук зловмисника чи в разі ДТП) не дозволить склу розсипатися маленькими шматочками й триматиме докупи його уламки. Навіть у базовому оснащенні Mazda 6 володітиме шістьма подушками безпеки: фронтальною водійською всередині керма, пасажирською з правого боку передньої панелі, боковими в спинках передніх сидінь, а також шторками, що зашиті в центральні стійки даху.

передній ряд Mazda 6
Навіть у салоні Mazda 6 простежується неймовірна динамічність ліній. Зверніть увагу на обшивку шкірою стінок центрального тунелю
Mazda 6 торпедо
Торпедо Mazda 6 отримало більше горизонтальних ліній, що візуально зробило його тоншим. Відтак, в інтер’єрі тепер відчуваються нотки класичних авто 1960-1970-х років
Mazda 6 протисонячний козирок
За водійським протисонячним козирком в Mazda 6 заховані косметичне дзеркальце і невеликий тримач для документів. Він, як і стеля, має незвичну чорну обшивку з прострочуванням такою ж чорною ниткою. Дзеркальце ховається за зсувною шторкою. На шторці для зручності зроблено широку ручечку. Світлодіодна підсвітка вмикається, щойно відігнеш козирок. Витягнувши козирок з одного із кріплень, зліва можна прикритися від сонця.
Mazda 6 протисонячний козирок
На пасажирському протисонячному козирку Mazda 6 наклеєна зрозуміла інфографікащодо використання дитячого крісла спереду
ламіноване скло на мазда 6 червона
Скло передніх дверей Mazda 6 ламіноване. Інакше кажучи, під час ДТП воно не розсиплеться дрібними шматочками, а триматиметься купи завдяки спеціальній плівці

У максимальному оснащенні Mazda 6 отримує світлодіодне освітлення салону, хоча лампочок всього 4 – по дві на кожен ряд. Передні вмикаються окремими кнопками під ними. Але між цими кнопками є ще дві: ліва запалює обидві лампочки водночас, а права активує режим освітлення лише за відкритих дверей. Для заднього ж ряду передбачено тільки кнопки вмикання під кожною лампою відповідно.

Mazda 6 лампочки
У максимальній комплектації Mazda 6 салонне освітлення стає світлодіодним. Передній ряд освітлюють лише дві лампи, що вмикаються кнопками під ними. Між кнопками знаходятьсядва мікрофона системи гучного зв’язку. Між останніми – кнопки увімкнення обидвох лампочок одразу (зліва) і увімкнення лише за відкритих дверей (справа). Нижче – кришка відсіку для окулярів з мікроліфтом. Щоб його відкрити, потрібно натиснути на хромовану смужку. У блоці освітлення переднього ряду є й нічний світильник. Обабіч нього – динаміки системи гучного зв’язку
Mazda 6
Відсік для окулярів Mazda 6 зсередини обшитий м’яким ворсом. На відкриття окулярника спрацьовує мікроліфт

Салон нашої топової Mazda 6 був обшитий якісною коричневою шкірою Nappa. Саме цим авто й відрізняється від дешевших рівнів оснащення. Адже на вибір можна замовити навіть шкіру білого кольору! На вигляд матеріал дійсно дуже приємний, центральні частини спинок і подушок сидінь перфоровані й прошиті в три ряди білою ниткою.

шкіра наппа мазда 6
Коричнева шкіра Nappa – ознака топових версій Mazda 6. Центральна частина сидінь перфорована, а повздовжня прошивка світлою ниткою – як у класичних авто

Такою ж ниткою у максимальному оснащенні Mazda 6 буде прошита й штучна замша Ultrasuede, якою прикрашена центральна частина передньої панелі та елементи дверних карт у місцях дотику рук.

замша Ultrasuede на Мазда 6
У максимальному оснащенні Mazda 6 можна зустріти й обшивку торпедо та карт дверей замшею Ultrasuede. На передній панелі дві частини замші зшиваються між собою сірою ниткою

Але й цим не обмежується преміальне оздоблення топової модифікації Mazda 6. Майже на всю ширину передньої панелі та вздовж карт передніх і задніх дверей пролягли елегантні планки з японського ясеня. Це оздоблення справжнім деревом, леді й джентльмени!

декор з дерева Мазда 6
У найдорожчій версії Mazda 6 вздовж торпедо та усіх дверних карт простягаються планки з японського ясеня. Знизу вони підведені хромованими планками

Кермо Mazda 6 обшите шкірою з гладким профілем, яка зшита навколо обідка чорною ниткою. Такої ж якості матеріалом покрито голівку важеля КП і його бокові поверхні. Вони розділені сріблястими вставками, які імітують алюміній.

обробка керма Мазда 6
Кермо Mazda 6 обшите шкірою з приємним гладким профілем, яка зшита чорною ниткою
селектор АКП Мазда 6
Ручка селектора КП Mazda 6 обшита шкірою. Візуально складається враження, що на голівку з полірованого алюмінію наклали три шкіряних елементи оздоблення

Між іншим, про кермо! Як і в багатьох сучасних автомобілів, на Mazda 6 воно мультифункціональне. Наприклад, з лівого боку розмістили елементи керування можливостями аудіосистеми. По центру спиці знаходиться дві кнопки, що об’єднують кілька функцій. Зокрема, верхня і нижня частини лівої – це збільшення та зменшення гучності динаміків. А ці ж частини правої – гортання медіа вперед чи назад. Кнопкою Info гортається меню бортового комп’ютера на панелі приладів. Залежно від комплектації набір кнопок буде дещо відрізнятися, але навіть у базі кермо буде виключно мультифункціональним. Що стосується іншого його функціоналу –про нього йтиметься нижче у цьому та наступному розділі.

кермо автомобіля Мазда 6
Кермо Mazda 6 декороване хромом на двох спицях, а також у серцевині. У будь-якому оснащенні воно буде мультифункціональним. Наприклад, на його лівій спиці зосереджено керування аудіо, телефоном та іншим. Всередині спиці кнопок лише дві, але у кожній – ще три. Розрізняти, куди натискати на дотик зручно, адже нижня та верхня частини кнопок знаходяться на спеціальних виступах. Наприклад, на лівій кнопці в цих місцях знаходяться збільшення і зменшення гучності відповідно. По центру – увімкнення голосового керування під’єднаним смартфоном. На правій – гортання треків чи станцій вперед і назад. Кнопкою INFO змінюються показники в меню бортового комп’ютера. Під спицею розташувалося ще дві: зліва – прийом дзвінків, справа – відхилення
регулювання керма Mazda 6
У верхній частині важеля регулювання керма Mazda 6 за висотою і глибиною є заглибина, щоб його зручніше було опускати вниз. З протилежного боку навпаки – наплив для легшого блокування механізму регулювань

Базовими для Mazda 6 будуть всі чотири електросклопідйомника, причому всі з автоматичним режимом, а кожна кнопочка має сріблясте обрамлення. Блок знаходиться посеред чорної глянцевої панелі на підлокітнику дверей. Перед ними, зліва, знаходиться кнопка блокування склопідйомників для решти пасажирів у машині. Це корисно, коли їдеш із дітьми.

електросклопідйомники, Мазда 6, Mazda 6
На водійському підлокітнику Mazda 6 знаходиться чотири електросклопідйомника, причому всі вони мають автоматичний режим. На це вказують білі мітки на всіх кнопках. Перед ними ще дві кнопки, з яких ліва блокує склопідйомники на трьох пасажирських дверях

До стандартного оснащення Mazda 6 входить і електропривід зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Оскільки авто топове, то й джойстик регулювань відрізняється від молодшої Mazda 3 й лінійки кросоверів. У місці дотику пальців він оздоблений сріблястим пластиком, а поверхня має безліч зубців, за рахунок чого такою ручкою зручно оперувати. На неоздобленій поверхні джойстика поставили білу мітку. Та й у торцевій частині джойстика є виступ, що також вказує на обране положення. Наприклад, у центральному – електропривід обидвох дзеркалець відключений. Прокрутивши ж ручку в L або R, обираєш ліве або праве дзеркальце для налаштувань. Зміна положення здійснюється через штовхання джойстика в різні сторони. Крім цього, передбачена й функція обігріву дзеркалець.

Мазда 6
Хромований джойстик із приємними зазубринками на ручці керує електроприводом зовнішніх дзеркалець заднього огляду Mazda 6. Для зручнішого орієнтування в налаштуваннях як на джойстику, так і на його основі є білі мітки, доповнені виступом на хромованій частині ручки. Крутнувши її у бік позначок L або R, обираєш дзеркальце, яке потрібно відрегулювати. Штовхаючи ж його у різні боки, змінюєш положення відповідного дзеркальця

Позаду джойстика регулювань дзеркалець у Mazda 6 знаходиться перемикач ще однієї базової функціїелектроприводу їхнього автоматичного складання. Два крайніх положення перемикача дозволяють або повністю скласти дзеркальця, або ж їх розгорнути. Натомість центральне Auto уможливлює автоматичне складання дзеркалець, коли авто замикаєш, і розкладання, коли машину відкриваєш.

Мазда 6
Електропривід складання зовнішніх дзеркалець заднього огляду Mazda 6 доступний навіть із базової комплектації. Перемикач цієї функції знаходиться справа від кнопки блокування пасажирських електросклопідйомників. У положенні AUTO дзеркальця самостійно складаються після замикання машини й розкладаються, коли її відмикаєш. Але заднє положення дозволяє примусово скласти дзеркальця, тоді як переднє – розкласти. Їх буде складно сплутати навіть вночі, адже в передній частині перемикача є виступ
торпедо Mazda 6
Такий незвичний відсік для карток знаходиться на торпедо, зліва від керма Mazda 6. Потягнув угору ручку на кришці, й картки можна скласти на гумовий килимок
mazda 6
Під відсіком для карток знаходяться важелі розблокування лючка паливного бака Mazda 6, а також капоту. Оскільки важелі розташовані під капотом, піктограмки намалювали на спеціальних напливах, щоб їх було краще видно. Хоча й на дотик не помилишся, адже важелі мають різну ширину

Крім декоративних способів вирізнити топову версію Mazda 6, є й технологічний. Мова про 7-дюймовий TFT-екранчик по центру панелі приладів. У його центрі знаходиться сріблястий колодязь, всередині якого облаштувався… здавалося б, звичайний аналоговий спідометр. Але ні, він повністю електронний. Фізичним є лише його сріблястий декор. Більше того, під час руху показники спідометра підсвічуються нерівномірно. Білим світиться лише той сегмент, на якому знаходиться стрілка, до речі, також електронна. Решта поля залишається сірою. У центрі цього дисплея знаходиться віконце бортового комп’ютера, індикатор режиму КП й інформація з круїз-контролю. Додаткові показники розташовані обабіч поля спідометра. Це датчик відкритих дверей, середні та миттєві витрати пального й температура зовнішнього повітря зліва і запас ходу та одометр справа. На відміну від дисплея, бортовий комп’ютер є базовою опцією Mazda 6, хоча в простіших комплектаціях він явно виглядатиме інакше.

панель приладів Мазда 6
Щиток приладів Mazda 6 нагадує класичну композиції з трьох циферблатів. Але дійсно аналоговими є лише два крайніх- тахометр і вказівники температури двигуна й рівня пального в баку. По центру знаходиться екран, доступний виключно в топі. Але всі три сріблясті обідки абсолютно фізичні. На полях двох крайніх циферблатів, а також під центральним – різноманітні сигнальні лампи. Екран по центру вміщує в собі купу важливої інформації. Наприклад, всередині спідометра можуть показуватися різноманітні повідомлення (як от що треба зробити для запуску двигуна). Нижче – індикатор режиму АКП і показники круїз-контролю. Зліва від дисплея – індикатор відкритих дверей, середні й миттєві витрати пального, а також температура повітря за бортом. Справа – показник запасу ходу на залишку пального і цифровий одометр. Тонкий спис, що стирчить з панелі приладів, регулює її підсвітку. Для цього його треба прокрутити за або проти годинникової стрілки
бортовий комп'ютер Мазда 6
Центральна частина середнього циферблата – екран бортового комп’ютера Mazda 6. Кнопкою на кермі змінюються його показники. Зокрема, сюди можна вивести інформацію про періодичність обслуговування машини

Салонне дзеркальце заднього огляду Mazda 6 навіть у базовій версії оснащене функцією автоматичного затемнення. Хоча цю функцію можна й відключити кнопкою у його нижній частині. Зверніть увагу і на його форму: воно зроблене таким чином, що складається враження буцімто корпусу не має.

Мазда 6
Салонне дзеркальце заднього огляду Mazda 6 оснащене функціє автоматичного затемнення. Вимкнути його можна кнопкою в нижній частині дзеркальця. У робочому стані системи на кнопці світиться зелений індикатор. Над дзеркальцем – ряд сигнальних ламп, що повідомляють про непристібнуті паски безпеки

Передні сидіння Mazda 6 оснащені електроприводами, причому оформлення їхніх слайдерів розкішніше, ніж навіть у Mazda CX-9! Чого тільки варті чорні глянцеві панелі зі сріблястими кнопками. Однак пасажирське крісло має лише два слайдера. Заднім змінюється кут нахилу спинки. Штовхаючи ж передній у горизонтальній площині змінюється глибина посадки, а у вертикальній – висота. Водій також має аналогічні слайдери, однак разом із ними встановлено ще джойстик регулювання поперекової підтримки, а також чорні кнопки пам’яті положень сидіння. Якщо затиснути Set разом з кнопками 1 або 2, запам’ятовується одне з двох положень крісла. Примітно, що «1» і «2» мають відповідно один та два виступи на поверхні, щоб їх можна було розпізнати на дотик.

сидіння Mazda 6 2020
Такого оформлення панелі регулювання сидінь, як у Mazda 6, я ще не бачив. Усі кнопки розташовані всередині цільної пластини з чорного глянцевого пластику. Сріблястою кнопкою змінюється поперекова підтримка. Затискаючи одночасно кнопки SET і 1 або 2, система запам’ятовує одне з двох положень крісла. Це зручно робити навіть сидячи всередині машини, адже 1 і 2 мають відповідно по одному й два виступи на кнопці
Mazda 6 ручки регулювання пасажирського сидіння
Переднє пасажирське сидіння Mazda 6 має лише три регулювання. Вертикальним слайдером змінюється кут нахилу спинки. Штовхаючи горизонтальний слайдер вперед-назад, змінюється глибина посадки, а вгору-вниз – висота.
підголівник Мазда 6
Щоб відрегулювати кожен із підголівників Mazda 6 за висотою з-поміж трьох положень, потрібно затиснути кнопку в основі однієї з їхніх стійки. Кнопку зручно знаходити всліпу за рахунок смужок-напливів на ній
пасок безпеки Мазда 6
Відтягнувши центральний сектор на кріпленні передніх пасків безпеки Mazda 6, їх можна відрегулювати за висотою

Одна з головних переваг сучасних Mazda – інтуїтивно зрозуміле керування мультимедійною системою MZD Connect. Її ключовий елемент – сенсорний кольоровий TFT-монітор діагоналлю 8 дюймів. На ньому відображається інформація з різних підрозділів головного меню. У верхньому лівому кутку зазвичай знаходиться кнопка швидкого переходу на домашню сторінку. Збоку від неї відображається назва підрозділу, в якому наразі перебуваєш. У правому ж кутку вказується час, а збоку від нього, якщо до системи під’єднаний смартфон, рівень зв’язку і заряду батареї. З меню «Додатки» можна перейти до підрозділу моніторингу економії пального. У ньому два графіка. Той, що вище, дає часову проекцію споживання пального, причому інформація оновлюється з кожним запуском двигуна. Той, що нижче, фіксує середні значення за кожну поїздку і подає їх у вигляді стовпчикової діаграми. Справа знаходиться показник середнього значення витрат за останню поїздку. Також у кожному підрозділі знизу зазвичай можна викликати випадне меню із додатковими кнопками. У випадку розділу «Додатків» це, звісно ж, можливість приховати це меню, щоб воно не заважало, повернутися до списку додатків, перейти до наступного підрозділу, оновити всю інформацію в підрозділі, а також здійснити додаткові налаштування. Якщо перейти в меню аудіосистеми й обрати, для прикладу, радіо, то на екрані інформації буде мінімум. Якщо станція транслює RDS, то відображатиметься її назва, а також виконавець і назва пісні. З огляду на пустий квадратик справа, теоретично має демонструватися й обкладинка альбому, звідки взято пісню. Радіо здатне транслювати хвилі як AM-, так і FM-діапазону. Рядок випадного меню, крім передостанньої кнопки налаштувань, тут дещо інший. Можна перейти до вибору джерела програвання музики, відобразити доступні станції у вигляді списку, переглянути раніше відібрані хвилі, здійснити пошук радіостанції за допомогою її автоматичного знаходження, здійснити його вручну через tune частот, вимкнути функцію TA (в Україні, вочевидь, не працює, але вона явно активна), перегорнути на одну радіостанцію назад, вперед або ж перейти до еквалайзера. Але не радіо єдиним. У Mazda 6 цікавим чином поєдналися інноваційність та класичність. Наприклад, тут досі є можливість прослуховувати музику з CD. Причому система читає також файли формату MP3. CD-привід знаходиться під блоком кліматичної системи, посеред чорної глянцевої панелі. Кнопка видачі диска знаходиться справа. Знизу отвір приводу підведений стильною сріблястою смужкою. Але й це не всі можливі джерела програвання файлів. Зовнішні носії можна під’єднати через два USB-порти, а також один AUX, куди під’єднується й iPod. І все це добро з базового оснащення є в боксі між передніми сидіннями. А от у нашій комплектації автомобіль було обладнано аж 11 динаміками, та й за звук відповідали компоненти Bose. По два середньочастотника розмістили у нижній частині передніх і задніх карт дверей. У куточках передніх знаходяться ще по одному високочастотнику. Крім цього, в передній панелі й у задній поличці – ще по два, а також сабвуфер, який, схоже, розмістили по центру торпедо. У меню «Телефона» є можливість обрати перехід до папки попередньо відібраних контактів, усіх контактів у телефоні, журналу попередніх викликів, набору номеру вручну, а також налаштувань Bluetooth-з’єднання телефона з автомобілем за допомогою базової для Mazda 6 системи «Вільні руки». З лівого боку екрана велика кнопка повернення до головного меню. Хоч перегляд SMS чомусь не працював, ця проблема явно має вирішитися після підключення телефона до машини за допомогою Android Auto. Та й чи багато людей у наш час ще читають SMS. У «Навігації» на всю ширину екрана простягається карта, а додаткові можливості керування нею звично розташовані у випадному меню. З боків знаходяться вже знайомі кнопки прибирання меню й переходу до налаштувань. Між ними зліва направо розмістилися перехід до введення стартової точки маршруту, виклику інформаційного меню, пошуку точок інтересу поблизу й переведення карти в режим 2D. Щоправда, всього цього у машинах, випущених після квітня 2019 року, ви вже не знайдете. Адже в них базовою є функція Android Auto і Apple CarPlay, завдяки яким можна користуватися навігацією зі смартфона. У меню «Параметрів» є широкий набір налаштувань різних електронних помічників. Подорожуючи різними вкладками, можна відрегулювати роботу систем безпеки, звучання аудіосистеми та іншого. Гортаються вкладки сенсорними стрілочками зліва та справа від них. Цікаво, що в налаштуваннях годинника є можливість не просто встановити потрібний час, а поставити галочку біля мітки «Синхронізація GPS», і машина сама стежитиме за актуалізацією годинника, залежно від вашого географічного місцезнаходження. При цьому залишається лише вказати 12- чи 24-годинний формат, у якому бажаєте стежити за часом. Чи зручно керувати усім цим розмаїттям функцій? Насправді більше, ніж зручно. Адже в Mazda 6 використано інтерфейс HMI, що являє собою джойстик з оздобленою сріблястим пластиком ручкою і таким же сріблястим оздобленням основи джойстика. Ручка вкрита щільними рядами невеликих зубчиків, за рахунок чого нею особливо приємно оперувати. Прокручуючи її в різні сторони навколо вісі або штовхаючи в різні боки, рухаєшся по меню MZD Connect, а натискаючи на неї – заходиш в обраний підрозділ. Джойстик оточений п’ятьма кнопками швидкого переходу: зліва – повернення на один крок назад, далі – меню аудіосистеми, потім домашнє меню, навігація і, правіше всіх, розділ «Обране». Оздоблена таким же сріблястим пластиком з приємною тактильною поверхнею ручка VOL дозволяє відрегулювати гучність аудіосистеми. Надпис PUSH над нею свідчить, що після натискання активується режим Mute аудіо.

MZD Connect Mazda 6
Мультимедійна система MZD Connect має сенсорний 8-дюймовий TFT-екран. У розділі “Додатки” є підрозділ “Моніторинг економії палива”. Якщо перейти у нього, то назва підрозділу відображатиметься угорі по центру. Зліва – кнопка повернення у головне меню. Справа – електронний годинник. Якщо до системи Mazda 6 під’єднано телефон, поряд із годинником відображається рівень його зв’язку, а також заряду. Центральне місце на екрані займають два графіка. Вище – крива, яка показує, скільки пального вдалося зекономити протягом останньої поїздки і за який проміжок часу. Нижче – “Журнал середньої економії палива”. На цьому графіку можна порівняти свої витрати пального протягом кількох останніх поїздок. Справа від графіків – великий показник середньої витрати пального протягом останньої поїздки. У розділі “Додатки” доступне випадне меню знизу, яке можна заховати лівою кнопкою “Приховати кнопки”. Правіше йдуть перехід до головного інтерфейсу розділу, перехід до наступного підрозділу, оновлення показників графіків, а також додаткові налаштування в розділі
Mazda 6, MZD Connect, MZD Mazda
У розділі “Аудіо” в мультимедіа Mazda 6 можна обрати з кількох підрозділів, що відповідають різним джерелам програвання музики. У підрозділі “Радіо FM” відповідний надпис з піктограмкою ноти буде відображатися угорі екрана. Інформація відображається в два рядки. На першому – назва радіостанції, а на другому – ім’я виконавця і композиції. У темному квадратику може показуватися обкладинка альбому, якщо система розпізнає таку інформацію. Випадне меню пропонує обширний набір сенсорних кнопок. Ліва повертає до головного розділу “Аудіо” з вибором джерел програвання музики. Поряд – перехід до відображення станцій у вигляді списку, далі – меню “Обраних” радіостанцій, швидкий перехід між різними хвилями, налаштування частоти вручну, відключення функції Traffic Alert, повернення на одну станцію назад і вперед, додаткові налаштування розділу, а також еквалайзер
Mazda 6, MZD Mazda, MZD Connect
У розділі “Навігація” мультимедійки Mazda 6 на всю ширину екрана розтягується карта, причому доволі деталізована. Крім приховування випадного меню, в останньому можна обрати додавання нової кінцевої точки, викликати інформаційну панель, знайти різноманітні “Місця поблизу”, перейти в режим 2D і, звісно, до налаштувань
Mazda 6, MZD Connect, MZD Mazda
У розділі “Параметри” буквально безліч вкладок для налаштувань різних систем Mazda 6 і її показників. Це, наприклад, контроль роботи систем безпеки, регулювання аудіо та різних інших систем, встановлених на авто. Пошук інших вкладок відбувається за допомогою здвоєних стрілочок обабіч них. У вкладці “Годинник” є можливість обрати між 12-годинним та 24-годинним відображенням часу, але найголовніше – час можна синхронізувати з GPS, відтак, годинник самостійно обиратиме часовий пояс залежно від геолокації, в якій перебуває автомобіль
Mazda 6, купити Mazda 6
Інтерфейс керування мультимедіа в Mazda 6 називається HMI. Його ключовим елементом є джойстик зі сріблястою ручкою та обідком у його основі. Прокручуючи ручку в різні сторони, переходиш між різними пунктами меню. Натиснувши ж на неї – обираєш той чи інший пункт. Зліва від джойстика – кнопка повернення на один крок назад. Справа – перехід до розділу з “Обраним”. Перед ним – три кнопки. З них центральна – домашнє меню. Зліва від неї – розділ “Аудіо”, справа – “Навігація”. Меншим джойстиком з аналогічним оздобленням ручки регулюється гучність. Якщо на нього натиснути, активується режим “Mute”

Одна з головних відмінностей оновленої Mazda 6 від попередниці – функції Apple CarPlay та Android Auto. Власники машин 2018 року могли додати їх постфактум до програмного забезпечення мультимедійки. Новіші ж «шістки» мають їх із заводу.

Mazda 6, Android Mazda Connect, CarPlay Mazda Connect, MZD Mazda, Android Auto Mazda Connect, MZD Connect
Усі доступні підрозділи в розділі “Зв’язок” навіть не вміщаються на всю висоту екрана. Зокрема, можна перейти до раніше “Обраних” контактів з телефонної книги, до всього вмісту телефонної книги, “Журналу викликів”, набрати номер вручну чи налаштувати “Параметри” підключення телефона. “Текстові повідомлення” чомусь не працювали, але це має вирішитися через під’єднання Android Auto або AppleCarPlay. Стрілка зліва в усіх розділах допомагає повернутися на крок назад. Усі виділення кнопок, а також віртуальне коліщатко меню в MZD Connect Mazda 6 виконані в червоних тонах
Mazda 6
Між центральними дефлекторами обдуву в Mazda 6 знаходиться кнопка аварійного сигналу. Навколо неї вставка з чорного глянцевого пластику. На ручках дефлекторів вставки з хромованими смужками. Цими ручками регулюється напрямок обдуву як у горизонтальній, так і у вертикальній площині. Коліщатками з приємною на дотик пористою поверхнею обабіч кнопки аварійки змінюється рівень відкриття заслінок дефлекторів. Що більша біла смужка по центру, тим більше вони відкриті. Усього є чотири положення

Двозонний клімат-контроль є обов’язковою опцією для всіх Mazda 6. Його блок відрізняється від тих, які я бачив на лінійці кросоверів цього японського виробника. Візуально він складається з двох ярусів: верхнього глянцевого й нижнього матового, розділених хромованою смужкою. Ця смужка ділиться на три частини двома сріблястими ручками регулювання температури повітря у двох зонах із приємною на дотик поверхнею. Усередині кожної з ручок знаходиться кнопка з помаранчевою індикацією. Лівою вмикається режим клімат-контролю, а правою – друга його зона. На широкому монохромному екранчику по обидва боки відображається інформація щодо температури обдуву в кожній з двох зон. По центру – швидкість вентилятора, зліва від неї система повідомляє, чи увімкнений кондиціонер, а справа – про напрямок обдуву. Внизу розмістився головний пульт керування мікрокліматом. Ближче до лівої ручки кнопка вимкнення системи. Справа від неї – увімкнення рециркуляції повітря. Біля правої ручки – увімкнення обігріву заднього скла. Усі кнопки також мають помаранчеву індикацію. Між ними по центру об’єднана кнопка зміни швидкості вентилятора. Зліва від неї – увімкнення кондиціонера, а справа – зміна напрямків обдуву. Питань до кліматичної системи немає, хіба що кнопки на пульті трішки зливаються одна з одною.

Mazda 6
У будь-якій Mazda 6 встановлюватиметься двозонний клімат-контроль. Хромовані ручки регулювання температури в кожній із зон мають приємний профіль з безліччю гострих зубчиків. Кнопки “Auto” і “Sync” з помаранчевими індикаторами відповідно вмикають клімат-контроль і підключають другу зону обдуву. Над ручками блакитний і червоний індикатори, що імітують температурну шкалу. Декоративна хромована смужка, що тягнеться на всю ширину блоку мікроклімата, розділяється цими ручками на три частини. Кнопки управління “кліматом” розміщені у два яруси. Причому верхній ярус – чорний глянцевий пластик. Лівіше всіх на ньому знаходиться кнопка увімкнення обігріву керма, також із помаранчевою індикацією. Також на верхньому ярусі між ручками розташували монохромний екранчик, де по обидва боки вказується температура обдуву двох зон, по центру – швидкість вентилятора, а зліва й справа цього показника – чи увімкнений кондиціонер та розподіл потоків повітря. На нижньому ярусі між ручками знаходиться основна частина управління мікрокліматом. Зліва – вимкнення системи взагалі, справа від неї – активація режиму рециркуляції повітря. Біля правої ручки – увімкнення обігріву заднього скла. Усі ці три кнопки з помаранчевими індикаторами. По центру – об’єднана кнопка зменшення/збільшення швидкості вентилятора, зліва від неї – увімкнення кондиціонера, а справа – зміна напрямку обдуву. Привіт із початку 2000-х – приймач CD, навколо якого чорний глянцевий пластик, а сам він підведений хромованою смужкою. Справа від приймача – кнопка видалення диска

Ще біля ручок кліматичної системи Mazda 6 знаходиться по кнопці увімкнення вентиляції передніх сидінь. Вентиляція триступенева, але оскільки випробовували машину восени, то сповна зрозуміти, наскільки система ефективна влітку, не вдалося. Та коли в салоні стає спекотно, вентиляція чудово справляється зі своїми обов’язками.

вентиляція сидіння для авто Мазда 6
Почергово натискаючи на кнопку триступеневої вентиляції кожного з передніх сидінь Mazda 6, на ній загорається відповідна кількість синіх індикаторів. Спершу вмикається найпотужніший режим вентиляції

На верхньому ярусі блоку мікроклімата біля ручок знаходяться кнопки триступеневого підігріву передніх сидінь Mazda 6 з трьома помаранчевими індикаторами відповідно. Навіть рано вранці, коли температура повітря падала нижче 0 градусів, системі вистачало хвилини-трьох, щоб довести поверхню крісел до комфортної температури. Особливо цікавий перший ступінь ненав’язливого підігріву, коли ти його ніби й не відчуваєш, але він є. Це корисно, щоб тіло не перегрівалося перед виходом на холодну вулицю. Немаловажливо, що ця функція є базовою.

сидіння з підігрівом Мазда 6
Триступеневий підігрів передніх сидінь – базова функція Mazda 6. Навіть один раз натиснувши на кнопку, вмикається найсуворіший рівень підігріву, що відображається трьома помаранчевими індикаторами на кнопці. Наступні натискання зменшують рівень нагріву аж до повного вимкнення системи

Зліва від кнопки підігріву водійського сидіння є ще одна. Вона відповідає за підігрів керма Mazda 6. Як це буває і в інших авто, обігрівається лише бокова частина обідка.

Лівіше кнопки обігріву заднього скла Mazda 6 є ще одна, піктограмка на якій нагадує обігрів лобового. Але насправді це лише підігрів зони спокою склоочисників, який є базовою функцією для цього седана. Відповідно, гума щіток не примерзає до скла, а, отже, не рветься, коли випадково натискаєш на правий підкермовий перемикач. Відповідно зменшується й ризик погіршення роботи склоочисників. Так, можна було б встановити підігрів усього скла, але режим пришвидшеного розігріву лобового через дефлектори теж ніхто не відміняв.

обігрів лобового скла Мазда 6
Зліва від кнопки обігріву заднього скла – увімкнення підігріву зони спокою склоочисників Mazda 6. Кнопка оснащена помаранчевим індикатором увімкнення
Mazda 6, купити Mazda 6
Під центральною консоллю Mazda 6 є невисока ніша. У дорозі там можна тримати телефон
шторка відсіку в центральному тунелі Mazda 6
Відсік у центральному тунелі Mazda 6 прикритий зсувною шторкою зі сріблястою ручкою
підсклянники Mazda 6
Під шторкою відсіку на центральному тунелі Mazda 6 знаходяться два підсклянника. У кожному є по чотири підпружинених фіксатора
підлокітник переднього ряду Mazda 6
Може здатися, що підлокітник переднього ряду Mazda 6 захований надто глибоко. Однак на нього лягає лікоть, а кисть лежить на широкій стінці центрального тунелю. Як перший, так і друга обшиті коричневою шкірою, яка прострочена сірою ниткою
розетка на 12 В, SD-слот, USB- та AUX-вхід на Mazda 6
Бокс під переднім підлокітником Mazda 6 глибокий, але вузький. Це зумовлено тим, що на окремому п’єдесталі в ньому розміщено слот SD-картки під кришечкою, два USB-, а також один AUX-вхід. Дещо окремо вмонтована розетка на 12 В під своє кришечкою. Через USB можна заряджати телефони, про що свідчить окрема піктограмка
Mazda 6 кришка бардачка
Навіть ручка кришки бардачка Mazda 6 не проста пластикова, а сріблястого кольору
Mazda 6 бардачок
Рукавичний відсік Mazda 6 обшитий зсередини м’яким ворсом. Причому обшита абсолютна вся тильна поверхня кришки. Навіть та, якої руки майже не торкаються. Ближче до верхньої частини кришки знаходиться ніша для книжечки по експлуатації. Вочевидь, щоб книжечка не випадала з відсіку

Сідати на задній ряд Mazda 6 трохи зручніше. Щоправда, людина зростом під 1,85 м. відчуває близькість стелі, але не впирається головою. Водночас простір для ніг наближається до лімузинного. Далеко не так приємно сидіти посередині. Покласти голову на підголівник не вдається взагалі, в ногах заважає центральний тунель, а набивка подушки і спинки надто тверда. Треба визнати, що психологічний комфорт позаду суттєво підтримує доволі щільне тонування скла задніх дверей.

карта двери Mazda 6
За якістю оздоблення карти задніх дверей Mazda 6 не поступаються переднім
дитячий замок Мазда 6
Перемикач LOCK FERME в торці задніх дверей Mazda 6 активує дитячий замок, який блокує ручки відкриття дверей зсередини
сидіння Мазда 6
Задній ряд Mazda 6 дарує багато простору для ніг і достатньо для голови. Відносно незручно буде лише людям вищим за 1,85 м.
електросклопідйомники, Мазда 6, Mazda 6
Дно дверної ручки Mazda 6 встелене гумовим килимком. Єдина кнопка електросклопідйомника знаходиться по центру чорної глянцевої панелі, непрактичність якої особливо яскраво видно на цьому фото. Однак кнопка виглядає красиво. У неї вмонтовано підсвітку і прикрашено сріблястою накладкою
передні сидіння Мазда 6
На спинках передніх сидінь Mazda 6 знаходяться не лише кишеньки для документів. У пластиковій частині зроблено два виштампування під коліна пасажирів, хоча на простір для ніг ззаду скаржитися не доводиться. Є навіть декоративна хромована планка
дефлектори Мазда 6
Дефлектори для задніх пасажирів пропонують регулювання напрямку обдуву за допомогою ручок з хромованими смужками на них, а також сили обдуву через шайбу з приємним на дотик профілем поверхні. На ній чотири мітки, тобто заслінку можна виставити в чотири положення. Навколо шайби дефлектори оздоблені чорним глянцевим пластиком, а навколо них зробили хромоване обрамлення
ручка Мазда 6
Верхня частина салону Mazda 6 має незвичне чорне оздоблення. Як, зокрема, і ручки над дверима з мікроліфтом. Під ручками ховаються гачки для одягу
освітлення Мазда 6
Кожна зі світлодіодних лампочок освітлення заднього ряду Mazda 6 має свою кнопку увімкнення
тонування заднього скла Мазда 6
Вікна заднього ряду Mazda 6 мають темне тонування

Комфорту позаду повинен додавати триступеневий підігрів крайніх місць, який є базовою функцією для Mazda 6. Його кнопки знаходяться на поверхні підлокітника у стильному сріблястому обладунку і також мають по три помаранчевих індикатора роботи.

підігрів сидінь для авто Мазда 6
Крайні місця заднього ряду Mazda 6 підігріваються. Кнопки увімкнення триступеневого підігріву сидінь ховаються на поверхні центрального підлокітника. Вони обведені хромованою рамкою, а також мають по три помаранчевих індикатора роботи. Після першого ж натискання вмикається найсильніший режим підігріву, подальші натискання зменшують рівень нагріву. Поряд – два підсклянника з трьома гумовими фіксаторами всередині кожного
зарядка для телефона Мазда 6
Одне з найкрутіших рішень, які я коли-небудь зустрічав – USB-зарядка для гаджетів на 2,1 А кожна всередині боксу в підлокітнику заднього ряду Mazda 6. Дно встелене ворсом. Боксможна закрити кришкою і залишити телефон заряджатися. Жодних дротів по салону й тримання смартфону в руках…
кріплення Top Tether на Мазда 6
На задній полиці Mazda 6 під заглушками з надписом Top Tether заховані кріплення для дитячих крісел

Зліва від керма, на передній панелі Mazda 6 знаходиться кнопка, якої раніше не бачив у машинах цієї марки. Натискаю… і перед заднім вікном підіймається шторка! Це вже прямо зовсім фішки із преміум-преміум. Така шторка повинна захищати задніх пасажирів від сонця. З іншого боку, коли вмикаєш задній хід, вона автоматично опускається. Як і після того, як глушиш мотор.

Мазда 6
На торпедо Mazda 6, зліва від керма, знаходиться кнопка електроприводу підняття шторки заднього вікна. У нижній частині кнопки зроблено додатковий виступ, щоб її було зручніше натискати
багажник Мазда 6
У похідному стані об’єм багажного відсіку Mazda 6 складає 480 л.
багажник Mazda 6
Спинки заднього ряду Mazda 6 складаються в пропорції 1/3 і 2/3. При цьому формується рівна підлога з невеликим підйомом в частині заднього ряду
багажник Mazda 6
На жаль, офіційної інформації щодо об’єму багажного відсіку Mazda 6 зі складеною спинкою заднього ряду немає. Але відомо, що в такому стані в довжину багажник може вмістити майже 2-метрові предмети (до 1961 мм.)
Мазда 6
Тягнеш на себе одну з двох таких ручок під верхнім краєм багажного відсіку Mazda 6, і частина спинки заднього ряду автоматично відкидається вперед
світлодіодне освітлення багажника Мазда 6
Освітлення багажника Mazda 6 складається з однієї світлодіодної лампочки під поличкою за задніми сидіннями
замок багажника Мазда 6
В обшивці кришки багажника Mazda 6 є технологічний отвір для обслуговування замка. З правого боку – ручка для зручнішого закриття кришки
багажник Мазда 6
Ніша позаду лівої колісної арки Mazda 6 являє собою знімний бокс. Він поділений на більшу глибоку частину й пласкішу довгу. До боксу кріпиться петля – за її допомогою можна закріпити багаж. Елементи петлі скріплюються між собою через пластикову кліпсу
лоток для інсрументів Мазда 6
Позаду правої колісної арки Mazda 6 знаходиться неглибокий лоток
багажник Mazda 6
З огляду на відсутність запасного колеса під підлогою багажного відсіку, зручна ручка у ній скоріше елемент престижу, ніж практичності. Але у Mazda 6 її немає. Лише два вирізи в ковроліні, щоб підважити й підняти підлогу багажника
компресор Mazda 6
Замість запасного колеса в Mazda 6 передбачено лише компресор і герметик для шин в окремій сумочці. Кумедно, що в органайзері під підлогою багажника передбачено місця одразу для двох буксирувальних петель різної довжини
ремкомплект Мазда 6
Підлога багажника Mazda 6 згинається посередині, що дає можливість не розвантажувати повністю відсік, аби дістатися до ремкомплекту. Однак під задньою її частиною захований невеличкий ломик з гаком на іншому кінці
багажник Мазда 6
Під органайзером багажника Mazda 6 немає нічого. Хоча площа підзапасне колесо таки відформована

Техніка Mazda 6, пристосована до емоційного драйву

А тепер до найцікавішого! Тобто до техніки. Mazda 6 може комплектуватися одним із двох двигунів на вибір. Але обидва будуть бензиновими – це 2,0-літровий і 2,5-літровий агрегати. Що стосується меншого двигуна, то він має 165 к. с. і 213 Нм. Натомість потужніший, який і стояв на тестовому авто, вміщує 194 к. с. та 258 Нм. Піки обидвох показників у цих моторів знаходяться на 6000 та 4000 об./хв. відповідно. А це означає, що вони себе показують, коли їх крутиш. Що стосується динамічних показників, то слабший двигун поступається потужнішому близько 2 с. розгону до 100 км./год. Звісно, якщо мова про варіанти з автоматичною КП. Натомість механіка з 2,0-літровим мотором повільніша взагалі лише на 1,2 с. Що ж стосується практичнішого показника витрат пального, то тут оцінювати складно. Завод обіцяє середні витрати на рівні 7,4 л./100 км., тоді як у мене, внаслідок їзди столичними пробками та за містом, вийшло не менше 11,4 л./100 км. Заводські показники для 2,0-літрового агрегата у комбінованому циклі становлять 7,0 л./100 км., тобто лише на 0,4 л. менше.

двигун Мазда 6
Тестова Mazda 6 була оснащена бензиновим 2,5-літровим двигуном на 194 к. с. і 258 Нм
лючок бака Мазда 6
З внутрішнього боку лючка паливного бака Mazda 6 додаткове попередження, що в бак можна заливати неетильований бензин з октановим числом не менше 95 і вмістом етанолу не більше 10%. Приємно, що кришечку горловини можна закріпити на лючку. Хоча якщо поверхня лючка брудна, то…

Навіть у базовому оснащенні Mazda 6 можна буде запустити з кнопки «Start/Stop engine» на передній панелі. Кнопка має хромоване обрамлення, а також кілька індикаторів роботи. Помаранчевий свідчить про те, що електроніку увімкнено і можна користуватися, скажімо, мультимедіа. Зелений же індикатор світиться лише тоді, коли запущено мотор. До речі, Mazda 6 здатна глушити і запускати свій двигун не лише за допомогою кнопки, але й автоматично, без допомоги водія. Та робити це під час поїздки! Божевілля, скажете ви? Ні, просто на короткочасних зупинках авто за допомогою системи i-Stop глушитиме мотор, аби він не з’їдав зайвого пального. Причому виробник обіцяє подальший запуск всього лиш за 0,35 с. Якщо ж потреби у роботі i-Stop немає, її завжди можна відключити кнопкою i-stop OFF на передній панелі, зліва від керма. Ще одна система, яка сприяє економії пального – це i-Eloop. Вона вирішує проблему втрати енергії, яка може здобуватися під час руху за інерцією. Специфіка роботи i-Eloop полягає в тому, що коли водій тисне педаль газу, ротор генератора вільно обертається. Однак щойно водій відпускає педаль, генератор отриману внаслідок інерції енергію починає спрямовувати в спеціальний конденсатор, який здатен швидко заряджатися, а потім віддавати заряд на освітлення панелі приладів, а також роботу кліматичної системи і аудіо. Виробник стверджує, що таким чином можна економити від 5 до 10% пального.

Mazda 6, купити Mazda 6
Кнопка запуску двигуна Mazda 6 “START STOP engine” не є привілеєм і доступна з базового оснащення. Вона має хромоване обрамлення, а також кілька індикаторів роботи. Наприклад, помаранчевий свідчить про запуск виключно електроніки, тоді як двигун не працює

Що стосується коробок передач, то 6-ступенева механіка доступна виключно з базовим 2,0-літровим мотором. У той же час автомат на 6 швидкостей доступний як із ним, так і з 2,5-літровим варіантом. Автомат, який і дістався мені на тест, має ручний режим. Щоб перейти у нього, можна штовхнути селектор КП вліво з режиму D. Хоча в Mazda 6 буде простіше потягнути на себе один із підкермових перемикачів. Мануальний режим дозволяє доволі ефективно сповільнювати автомобіль, гальмуючи двигуном, або ж активніше розганятися. Вихід із нього зручніший через селектор. Потрібно просто повернути його вправо у режим D. Правий підкермовий перемикач для виходу з ручного режиму потрібно затримати кілька секунд, що вже не так зручно. Але такі перемикачі доступні виключно з 2,5-літровим мотором.

Mazda 6, купити Mazda 6
Більшість версій Mazda 6 комплектується 6-ступеневим автоматом. Куліса його селектора прикрита чохлом зі шкіри, що зшитий сірою ниткою. Навколо неї встановлено декоративний хромований обідок. Зліва від селектора знаходиться покажчик режимів автомата з індикаторами. Перед важелем ще одна хромована смужка. На прикладі цього фото можна побачити, чому чорний глянцевий пластик недостатньо практичний. Увесь майданчик біля куліси оздоблений ним, але за кілька десятків тисяч км. пробігу увесь пластик в мікроподряпинах

Зліва від важеля КП Mazda 6 знаходиться сріблястий перемикач режимів КП Drive Selection. Він трохи довше утримує коробку передач від перемикання вище, щоб двигун якомога довше працював на високих і продуктивних для себе обертах. Щоб активувати такий режим, потрібно штовхнути перемикач вперед, до позначки Sport. При цьому на панелі приладів загоряється помаранчевий індикатор з відповідною назвою. Вимикається спортивний режим поштовхом перемикача назад, до позначки «-». Ну, або ж відключиться автоматично, щойно заглушиш мотор.

Mazda 6, купити Mazda 6
Зліва від селектора АКП Mazda 6 – сріблястий перемикач режимів коробки Drive Selection. Штовхнувши його в бік позначки Sport, КП довше тримає двигун на високих обертах. Це дає водію максимум крутного моменту протягом довшого часу. Штовхнувши перемикач назад, коробка вийде зі спортивного режиму. Позначки режимів, стрілочки на перемикачі, а також чорна мітка у його центрі вночі підсвічуються червоним кольором

Чи варто казати, що керування сучасними Mazda якесь особливо приємне. Багато виробників заглиблюється у розробку максимально спокійних сімейних автомобілів з відповідними реакціями на поворот керма. Водночас японцям із Mazda вдається надавати своїм авто ноток спортивності. Чого не позбавлений і топ легкового модельного ряду цього виробника – Mazda 6. Задоволення від керування починається з правильної класичної форми керма й продовжується в максимально чітких реакціях на його поворот з майже відсутніми кренами кузова. І це при тому, що підсилювач тут електричний! Органічнішому положенню рук на кермі сприяє доступне з базової комплектації регулювання керма як за висотою, так і за глибиною. Для налаштування потрібно зачепити пальцем спеціальну улоговину в важелі під валом керма і натиснути на неї. Таким чином механізм розблокується. Повертати важіль назад також зручно за рахунок спеціального напливу з протилежного його боку. Під час їзди за основними показниками зручно стежити через проекційний дисплей ADD на лобовому склі. Хоч панель приладів зчитується непогано, але інформацію зі спідометра, круїз-контролю й попереджень про обмеження швидкості комфортніше відслідковувати через ADD. Маневрування заднім ходом на Mazda 6 суттєво полегшене за рахунок камери заднього огляду. І приємність викликає не сам факт її наявності у будь-якому рівні оснащення, а динамічні траекторні лінії. Вони показують подальшу траекторію руху заднього габариту машини, орієнтуючись на кут повороту керма. Зображення з камери з’являється на екрані мультимедійної системи, щойно перемикаєш селектор на задній хід. У доповнення до камери ззаду встановлено чотири паркувальних датчика. Крім заднього краю, вони охоплюють і бокові поверхні бампера. Спереду датчиків лише два. Їхнім завданням є контроль передніх габаритів по діагоналі – найактуальніших для водія під час маневрувань тісними парковками. І ці, й задні парктроніки так само є базовим оснащенням автомобіля. Тут слід згадати про ще одну базову систему для Mazda 6 – контроль руху G-Vectoring Control. Можливо, ви чули фразу «проходить повороти, як по рейках». От щось подібне Mazda спробувала реалізувати у своїх автомобілях за допомогою згаданої системи GVC. Конструктори відштовхувалися від того, що водій під час повороту спершу обертає кермо на певний незначний градус. Потім, відчувши зворотню реакцію автомобіля – надлишкову чи недостатню – коригує подальший курс. Звісно, все це відбувається за якісь секунди, а то і її частки. Та у довгій дорозі таке кермування потроху починає втомлювати водія. Щоб уникнути такого ефекту, японці об’єднали комп’ютери, що здійснюють управління мотором і кермом. Реагуючи на поворот керма, система автоматично дозує тягу передніх коліс. Таким чином, керований передок більше завантажується, а реакції на повороти керма поліпшуються. Машина чіткіше проходить повороти й не змушує водія підкермовувати. Не настільки активно втручається в керування система стеження за розміткою LDWS. Коли вона помічає перетин автомобілем розмітки, з динаміків лунає спеціальний сигнал. Раніше, коли я писав про такі системи, часто казав, що сигнал не буде працювати за увімкненого поворотника. Але насправді LDWS навіть здатна розпізнати маневр швидкісного обгону, коли водій різкіше, ніж зазвичай, натискає педаль газу. У такому випадку зайве відволікати аудіосигналом вона також не стане. Система контролю положення авто щодо дорожньої розмітки LKA розширює можливості LDWS, адже безпосередньо втручається у процес керування. На швидкостях вище 60 км./год. спеціальна камера під лобовим склом зчитує дорожню розмітку і кут дуги поворотів. Водночас електроніка контролює кермо, швидкість та відхилення від курсу. Компонуючи всю цю інформацію в цілісну картинку дорожньої обстановки, LKA здатна самостійно підкручувати кермо. Вона ніби відштовхується від розмітки щоразу, як машина до неї наближається. Звісно, це не стосується тих випадків, коли вмикається поворотник, і водій умисно змінює смугу руху. Система попередження про об’єкти в мертвій зоні BSM попереджає водія миготінням індикаторів у дзеркальцях заднього огляду. Індикатори системи BSM використовує також система попередження про перпендикулярний рух позаду RCTA. Розпізнаючи автомобіль, що рухається поперек, Mazda 6 повідомить про це звуковим сигналом і миготінням цих же індикаторів у зовнішніх дзеркальцях заднього огляду. Це відбувається виключно під час руху заднім ходом. Система контролю втоми водія DAA доступна виключно в найдорожчому варіанті оснащення цього седана. Коли машина набирає швидкість більше 65 км./год., електроніка починає вивчати поведінку водія за стилем його керування. Пізніше, якщо водій здійснює якісь нестандартні дії, DAA сприймає це як сонний або втомлений стан, тож звуковим та візуальним сигналом повідомляє про потребу відпочити. Здебільшого така функція корисна на магістралях, де доводиться довгий час утримувати високу швидкість, а це сприяє появі втоми від дороги.

проекційний дисплей ADD на Мазда 6
Проекційний дисплей на лобове скло ADD може проектувати, зокрема, інформацію про швидкість і дані круїз-контролю

Щоб скористатися можливостями стандартного для Mazda 6 датчика світла, достатньо прокрутити ручку в торці лівого підкермового перемикача з положення Off у положення Auto. Тоді машина сама розумітиме, коли треба увімкнути зовнішнє освітлення. Увімкнення функціоналу також базового датчика дощу здійснюється з правого перемикача. Але для цього з положення Off перемикач уже треба штовхнути вниз на одну позицію в режим Auto. До речі, на перемикачі є й регулювальна шайбочка з білим трикутником-міткою. За її допомогою можна змінити чутливість датчика. Особисто я завжди ставлю на максимальну чутливість, оскільки лише так склоочисники достатньо ефективно прибирають вологу зі скла. Але це стосується скоріше всіх авто з подібними датчиками, а не лише Mazda.

датчик світла Мазда 6
На лівому підкермовому перемикачі Mazda 6 зосереджено керування освітленням авто. Штовхаючи перемикач вгору чи вниз, вмикається правий або лівий поворотники відповідно. У його торці знаходиться ручка, за допомогою якої контролюєш головне освітлення. Прокрутивши з положення OFF у AUTO, працюватиме датчик світла, який автоматично вмикатиме фари й ліхтарі залежно від освітленості надворі. Перейшовши до наступного положення, горітимуть лише габарити, ще на одне – ближнє. Зліва від позначок положень є мітка у вигляді білого трикутничка, так зручніше слідкувати за обраним режимом. Така ж мітка є зліва від шайбочки керування протитуманними ліхтарями. Прокрутивши шайбу в наступне від OFF положення, вони вмикаються
датчик дощу Мазда 6
Правий підкермовий перемикач Mazda 6 відповідає за системи очищення скла. Штовхнувши перемикач униз із положення OFF у AUTO, активуєш датчик дощу. Таким чином склоочисники самостійно вмикатимуться, щойно на склі збереться забагато вологи. Штовхнувши ще на два положення вниз, вмикаються перша і друга швидкості роботи склоочисників. Піктограмка із символічним зображенням омивачів скла говорить про те, що потягнувши перемикач на себе, вони спрацьовують, після чого склоочисники кілька разів протруть скло. Шайбою посередині регулюється чутливість датчика дощу – всього чотири рівні. Щоб розуміти, який рівень обрано, зліва від шайби розмістили білу мітку-трикутник

Відмінністю Mazda 6 у топовій комплектації є незвичайна система круїз-контролю, яка має власну назву – ACC. Справа в тому, що він є адаптивним і обладнаний функцією Stop&Go. Тобто автомобіль здатен самостійно, до повної зупинки, гальмувати, а потім, так само самостійно, стартувати з місця. Це зручно навіть у міських пробках, коли, скажімо, автомобіль попереду часто зупиняється, а потім рушає. І в таких умовах ця система мені надзвичайно сподобалася. Хтось може подумати, що необачно так покладатися на електроніку. І матиме рацію, адже мої ноги насправді постійно були готові перебрати на себе керування педалями. Насправді зосереджуватися на контролі роботи електронних систем набагато менш виснажливо для водія, ніж безпосередньо керувати машиною. І цей контроль дійсно дуже потрібен. Адже з місця Mazda стартує з певною паузою, вочевидь, коли остаточно переконається, що попереду немає перешкоди. Тому час від часу я легенько штовхав педаль газу, натякаючи машині про вільну дорогу. А одного разу навіть трапився доволі небезпечний прецедент. У місті круїз вище 50 км./год. я не виставляв, що давало автомобілю можливість вчасно помітити перешкоду, а мені, у випадку проблеми, вчасно зреагувати. І це згодилося, коли одна з машин почала різко гальмувати переді мною, а я – швидко до неї наближатися. Зважаючи на ситуацію, нога лягає на педаль гальм, але ще дає «шістці» якусь секунду, щоб виправитися. Та «шістка», замість спрацьовування системи Stop&Go, починає лише висвічувати на проекційному дисплеї червоний надпис «Гальмуйте!». І це зайвий раз доводить, що сучасні авто ще не готові перебирати керування повністю на себе, та під пильним контролем здатні здивувати. Як же керувати такою, на перший погляд, складною системою? Дуже просто – усе зосереджено на правій спиці керма. Активує ACC кнопка Mode On під спицею. Cancel Off – вимикає. Set- фіксує в пам’яті швидкість, на якій наразі рухається автомобіль, а повторне натискання зменшує значення на 1 км./год., тоді як Res+ – збільшує на такий же крок. Кнопка Res дозволяє повернути машину на попередньо заданий параметр швидкості, якщо роботу круїзу було призупинено через натискання педалі гальм. Ключова ознака саме ACC – об’єднана кнопка ближче до клаксону. Її верхньою частиною можна збільшити дистанцію дії переднього датчика адаптивного круїзу, а нижньою – зменшити.

як включити адаптивний круїз-контроль Мазда 6
Організація кнопок на правій спиці керма Mazda 6 аналогічна лівій. Але кнопка зліва всередині спиці об’єднує лише дві функції (збільшення/зменшення контрольованої активним круїз-контролем дистанції перед авто), тоді як права – три. SET- фіксує в пам’яті швидкість, на якій рухається машина або зменшує це значення на 1 км./год., якщо швидкість вже зафіксована. SET+ – збільшує на такий же крок. RES відновлює швидкість із пам’яті, якщо роботу круїзу було тимчасово призупинено. MODE ON відповідно вмикає систему, а CANCEL OFF – вимикає

Для седана середнього класу підвіска Mazda 6 типова. Спереду МакФерсон, ззаду незалежна багатоважільна. І якщо до передка питань взагалі немає, то на прикладі задньої конструкції розумієш, що наші горбаті дороги більше люблять напівзалежні типи. Багатоважільний варіант любить зіскакувати задком у сторони під час проїзду нерівностей. Особливо це помітно в крутих швидкісних віражах. Але з цим доведеться змиритися, бо, як я уже зазначав, керованість просто неймовірна. Перевіряючи роботу системи контролю тиску в шинах TPMS, не зміг знайти кнопки встановлення порогового значення для тиску. Отже, припускаю, що воно завантажується в датчики ще з заводу. Відтак, встановити своє значення не вдасться. З іншого боку, ця система є базовою для Mazda 6, що доволі приємно.

Mazda 6, i stop, ldws, dsc
З лівого боку торпедо Mazda 6 знаходиться керування кількома дуже важливими системами седана. Наприклад, кнопка i-stop OFF вимикає функцію відключення двигуна під час короткотривалих зупинок. Зліва від неї – вимкнення системи стеження за дорожньою розміткою LDWS. Ще лівіше – вимкнення системи курсової стійкості DSC. Нижче кнопка з надписом VIEW дозволяє побачити на екрані мультимедіа зображення з усіх чотирьох камер по периметру машини. Справа – відключення парктроніків. Якщо націй кнопці горить червоний індикатор – парктроніки не працюють

На відміну від лінійки кросоверів, седан Mazda 6 має набагато різкіші гальма. І з огляду на це не так дивно, що спереду стоять вентильовані дискові механізми. Більше вражають звичайні дискові гальма ззаду, які просто дивують своєю продуктивністю. Ручник у цього технологічного авто електромеханічний. Щоб його активувати, достатньо потягнути вгору перемикач зі сріблястою накладкою в торці. Після цього на ньому повинен загорітися червоний індикатор. Разом із тим, навіть цю операцію здійснювати необов’язково. Функція Auto Hold, як і сам електричний привід ручника, доступні вже з базової комплектації. Тож можна взагалі забути про потребу ставити й знімати машину зі стоянкових гальм. Ця опція починає працювати після натискання кнопки Auto Hold і загоряння помаранчевого індикатора. Якщо на інших авто у вигляді стандартного оснащення йшла лише антиблокувальна система гальм ABS, то Mazda 6 у цьому питанні пішла набагато далі. Зокрема, у ній додається багатьом відома система підвищення ефективності під час екстреного гальмування EBA. Її особливість полягає в тому, що між педаллю гальм і головним гальмівним циліндром встановлена спеціальна діафрагма, за допомогою якої визначається сила натискання на педаль. Тобто система намагається зрозуміти, чи здійснює водій екстрене гальмування. Якщо так, то тиск гальмівної рідини збільшується автоматично, допомагаючи водію ефективніше гальмувати перед раптово виниклою перешкодою. Якщо до цього доходить, у роботу вступає і система світлової сигналізації за екстрених умов ESS. Коли авто починає різко гальмувати, аварійний сигнал загоряється автоматично і з вищою частотою, ніж зазвичай. Коли ж Mazda 6 повністю зупиняється, то аварійка продовжує блимати, але вже зі стандартною частотою. Звичнішою є система розподілу гальмівних зусиль EBD, яка дозволяє оптимально розподілити гальмівні зусилля між передніми та задніми колесами. Особливо, якщо машина повністю завантажена. Протибуксувальна система TCS також впливає на гальма, але вже під час швидкісного проходження швидких поворотів. Наприклад, якщо спостерігається зніс передка, то система підгальмовує колеса з внутрішнього боку повороту. Якщо ж заніс – навпаки. У цьому процесі їй допомагає система курсової стабілізації DSC. Топове оснащення Mazda 6 можна також виокремити за цікавою функцією системи безпечного гальмування в місті SCBS, яка дозволяє уникати зіткнень не лише під час руху вперед, але й назад. Суть її роботи полягає в тому, що за склом спереду і ззаду знаходиться по лазерному датчику. Вони контролюють простір з обидвох сторін. Коли система бачить імовірність зіткнення, вона підводить колодки до гальмівних дисків. Таким чином, у випадку небезпеки гальмування розпочинається максимально швидко й ефективно. Якщо ж водій ігнорує небезпеку й не намагається ні тиснути на педаль гальм, ні об’їхати перешкоду, система задіює гальма самостійно. Працює вона виключно на невеликих швидкостях в діапазоні від 4 до 30 км./год. «Але що в такому випадку відбувається на швидкостях вище міських. Автомобіль ігнорує небезпеку?» – може справедливо зауважити хтось із читачів. Зовсім ні, для цього є ще одна система – SBS. Вона також доступна лише в топовому оснащенні й працює на швидкостях від 30 до 200 км./год. Але варто пам’ятати, що розпізнавання перешкоди відбувається на відстані максимум 200 м., тож електроніці самій по собі буде важко уникнути зіткнення. Тут вона грає в першу чергу випереджувальну роль. На швидкостях вище 30 км./год. працює ще й система допомоги під час визначення дистанції DRSS. За допомогою радара вона визначає дистанцію до переднього авто. Якщо дистанція зменшується настільки, що водій уже не встигне зреагувати на несподіваний маневр колеги на дорозі, панель приладів висвічує візуальне попередження. Це допомагає тримати себе в рамках та не припускатися тієї помилки, про яку поліція любить казати «недотримувався дистанції». На завершення доречно згадати й про базову систему утримання авто на схилі HLA. Вона працює за будь-яких умов – чи стоїть авто передком, чи стоїть задньою частиною в бік схилу – під час перенесення ноги з педалі гальм на газ тиск у гальмівній системі зберігається ще 2 с. Примітно, що рухаючись вперед, система спрацьовує за увімкненого режиму КПП D, а назад – за режиму R.

Mazda 6, купити Mazda 6
На місці ручних гальм у Mazda 6 – важіль електромеханічного приводу зі сріблястим оздобленням. Якщо затягнути стоянкові гальма, на важелі загориться червоний індикатор. Позаду важеля – кнопка функції AutoHold. Якщо вона активована, індикатор на кнопці горить помаранчевим світлом. У такому разі можна забути ручник взагалі, адже електроніка затягуватиме й відпускатиме його самостійно

Mazda 6 – чому така доступна?!

А зараз настав час своєрідної шокової терапії від Mazda 6. Звівши поряд максимально подібні до Mazda 6 машини, виявиться, що… «шістка» є найдешевшою пропозицією з цінником приблизно у 23 420 доларів станом на 17.04.2020 р. Саме стільки коштуватиме базова Мазда 6, враховуючи акцію з розпродажу моделей 2019 року! Натомість найближчий і найзапекліший її конкурент – Toyota Camry – коштуватиме орієнтовно на 5000 доларів дорожче! За базу! І що найцікавіше, такий ціновий демпінг відбувається далеко не за рахунок якості виконання чи рівня оснащення Mazda. У цьому можете переконатися ще раз, уважно переглянувши цю публікацію.

Мазда 6 червона
Тепер задній бампер Mazda 6 зафарбований повністю у колір кузова

Адже обравши Mazda 6, покупець отримує далеко не звичайний седан середнього класу, що за розмірами максимально наближений до бізнес-сегменту. Це високооснащена, харизматична машина, що дарує задоволення власнику навіть коли просто стоїть на паркінгу. Ох, а що вона може виробляти на дорозі!

Звісно, авто без недоліків немає, тож і тут є до чого придертися. Вам точно доведеться зберігати таку красуню в гаражі або ж на парковці з охороною. Такий елегантний кузов неймовірно приваблює як погляди пішоходів, так і увагу злочинців. Що стосується дизайну, то потроху відчувається, що корма Mazda 6 дещо втрачає актуальність і виглядає простувато порівняно з таким емоційним передком. Падаючи в салон, доведеться стежити за динамічно нахиленою передньою стійкою даху, а по-спортивному задертий задок дозволив спокійніше паркуватися заднім ходом, але відповідно збільшив завантажувальну висоту багажного відсіку. Врешті-решт, за задоволення драйвом доведеться розраховуватися на заправці. Але не варто забувати, що крім 2,5-літрового двигуна є ще й не набагато слабша 2,0-літрова версія. Можливо, для міста й спокійнішої їзди вона підійде краще?

Технічні характеристики Mazda 6

Характеристики кузова
Довжина/Ширина (з дзеркальцями)/Висота, мм. 4870/1840(2090)/1450
Колісна база, мм. 2830
Передня/задня колія, мм. 1595/1585
Коефіцієнт лобового опору, Cx 0,295
Дорожній просвіт, мм. 165
Радіус розвороту (за колесами/за крайнім габаритом), м. 5,6/6,0
Ширина першого/другого ряду, мм. 1420/1400
Відстань від подушки першого/другого ряду сидінь до даху, мм. 975/942
Глибина(з розкладеною/складеною спинкою заднього ряду)/ширина (між арками), мм. (1190/1961)/1000
Об’єм багажного відсіку, л. 480
Споряджена/повна маса, кг. 1607/2095
Навантаження на передню/задню вісь,кг. 1129/1066
Максимальна маса причепа з гальмами (при максимальному куті нахилу дороги 8%/12%)/без, кг. (1700/1500)/680
Об’єм паливного баку, л. 62
Характеристики двигуна
К-сть циліндрів/клапанів на циліндр 4/4
Об’єм, куб. см. (л.) 2488 (2,5)
Потужність, кВт (к. с.) / об./хв. 143(194)/6000
Крутний момент, Нм / об./хв. 258/4000
Ступінь стиснення 13:1
Впорскування інжекторне, безпосереднє
Тип пального А95
Клас токсичності Euro 6 d Temp
Характеристики трансмісії
Привід передній
Коробка передач автоматична, 6-ступенева
Ходові характеристики
Передня/задня підвіска МакФерсон/незалежна багатоважільна
Передні/задні гальма дискові вентильовані/дискові
Діаметр передніх/задніх гальмівних дисків, мм. 297/278
Максимальна швидкість, км./год. 223
Розгін 0-100 км./год., с. 8,1
Викиди CO2 у комбінованому циклі (NEDC), г./км. 153
Витрати пального, місто/траса/середні (NEDC/WLTP), л./100 км. 8,8/5,4/(6,7/7,4)
Ремкомплект електрокомпресор і герметик