Незвичний для нас Ford Ranger

Дехто уже міг помітити, що у наших тест-драйвах фігурують автомобілі лише певного кола марок. Тож мусимо пояснити – ні, це не топ-марок, які подобаються особисто нам. І ні, ці марки нам не платять за їхнє просування. Ми б із задоволенням випробовували й інші авто, однак юридичні аспекти, а подекуди й чванькуватість імпортерів не дозволяють нам всебічно охопити модельний ряд українського ринку. Та коли по роботі мене попросили просто «прихистити» на вечір новенький Ford Ranger, бо не вистачало водіїв… уже наступного ранку в мене був повний комплект фоток, а думки щодо пікапа виливалися у стрункі рядки тексту тест-драйву.

тест-драйв, Ford Ranger

Зі світлих елементів спереду Ford Ranger лише срібляста накладка під бампером

Сила і м’язистість кузова Ford Ranger

Ford Ranger задумувався як всесвітня модель середньорозмірного пікапа (нинішнє покоління має кодове позначення T6). Саме у цьому поколінні автомобіль став особливо цікавим, адже по суті консолідація усіх розробок попередніх років, зокрема, моделей Ranger, що розроблялися і продавалися в США, а також моделей, які походять від утилітарних авто Mazda (продавалися в Латинській Америці, Європі, а також азіатсько-тихоокеанському регіоні), звела їх в одну єдину модель. Ще кумедніше, що нинішній автомобіль dpfufks розроблявся австралійським відділенням Ford. А тепер найцікавіше: насправді актуальне покоління Ranger показали у Сіднеї на Австралійському автошоу ще у жовтні 2010 року, а у виробництво пікап пішов аж влітку 2011. Першопочатково модель прибрали з ринку США і Канади (вирішили, вочевидь, що середньорозмірному пікапу не місце там, де продається F150), однак уже цього року вона повернулася. Як же так сталося, можете подумати ви, що автомобіль показали ще 2010 року, а ми побачили його і випробовуємо лише зараз? Уся справа в тому, що Ranger пройшов процедуру грунтовного рестайлінгу. Помістили його в модельному ряду трохи нижче того ж таки популярного Ford F150. На платформі нинішнього Ranger створено перелік автомобілів, які грунтовно між собою відрізняються. Наприклад, дехто з вас міг чути назву Ford Everest. Це середньорозмірний спортивний позашляховик, який відрізняється від пікапа хіба що кузовом універсал. Натомість упізнати платформу Ranger у бразильському утилітарному позашляховику Troller T4, що більше схожий на класичний Willis, практично неможливо. Але вона є, просто вкорочена. Не забуваймо, що хіт 2019 року – реінкарнація моделі Ford Bronco – також використовуватиме платформу старого доброго Ranger. На ринках, де більший авторитет мають пікапи Mazda, Ford Ranger продається як Mazda BT-50, просто отримуючи заміну шильдиків. Перші Ford Ranger зійшли з конвеєра заводу AutoAlliance у Таїланді, місто Районг. Пізніше виробництво моделі розгорнули і в Аргентині, Нігерії та Південній Африці. Специфікації для різних ринків відрізняються, тож версію для США збирають на заводі Michigan Assembly Plant, що в місті Вейн, штат Мічиган.

 

тест-драйв, Ford Ranger

У найдорожчому оснащенні Ford Ranger на передніх дверях з’являється хромований надпис Limited

Зазвичай Ford Ranger виглядає як типовий пікап з великим бортовим кузовом і хромованим заднім бампером. Однак наша версія відрізнялася брутальним чорним кольором кузова і такого ж забарвлення колісними дисками й дугами. Спорідненості з легендарною F-серією додають шильдики на передніх крилах, де вказано робочий об’єм двигуна і його тип. Неймовірно круто виглядають і високі вертикальні ліхтарі на всю висоту борту. Задній бампер, попри те, що він виглядає міцним, краще не бити. Власне, його краще навіть не дряпати, адже на його крайній точці змонтовано датчики заднього парктроніка, які відрізняють топове оснащення. Автомобіль укомплектований не лише задніми протитуманними ліхтарями, але й передніми фарами, що встановлені в бампері. Ззаду ліхтарі об’єднані в одному блоці з рештою оптики. У найдорожчій комплектації пікап отримує 17-дюймові легкосплавні диски, які йому особливо сильно личать. Позаду всіх коліс встановлені бризковики, що запобігають зайвому заляпуванню кузова, особливо якщо ви часто виїжджаєте на бездоріжжя. Запасне повнорозмірне колесо, як і личить справжньому позашляховику, підвішане знизу. Звісно, крутіше було би на борту вантажного відсіку, але й так гідно. Зазвичай решітка радіатора у топових комплектаціях хромована, але наш екземпляр був у спецвиконанні, тож його решітка чорна. Центральна частина бампера, як і увесь він, забарвлені в колір кузова – чорний. Відповідно наша версія не мала хромованого оздоблення і на задньому бампері, ручках дверних і заднього борту, віконній лінії, зовнішніх дзеркальцях заднього огляду, а також підніжках – вони повністю чорні. Хромованими у комплектації Limited будуть і труби позаду кабіни, однак у нас вони… так, теж чорні. Вантажний відсік у нашій машині має захисну обшивку, покликану захищати лакофарбове покриття під час перевезення вантажів. Найдорожча комплектація відрізняється неймовірно потужними такелажними петлями всередині кузова, які, згідно заводських табличок, здатні витримати 500 кг. вантажу. Хм, у деяких авто вантажопідйомність менша…

тест-драйв, Ford Ranger

Якщо вірити заводській табличці в кузові Ford Ranger, петлі в ньому можуть витримати 500 кг. вантажу! А от затерта табличка поряд попереджає, що під час заправки каністри її обов’язково треба вийняти і поставити на землю, адже пальне може вибухнути від заряду статичної електрики (зокрема, у кузові змонтована розетка)

Салон Ford Ranger для європеїзованого американця

Із базової комплектації Ford Ranger комплектується центральним замком, а на ключі знаходяться кнопки його дистанційного керування. Посадка в салон, як і в деяких інших пікапів, ускладнена. Голову доводиться надто сильно нагинати, щоб не вдаритися нею об передню стійку. Та за кермом простору більше, ніж достатньо. Над головою взагалі вміщається долоня до стелі. Як передні, так і задні вікна оснащені електроприводом, хоча авторежим є тільки у водія. З базової комплектації кермо має механічне регулювання за висотою, що дозволяє вмоститися ще зручніше. Салонне дзеркальце заднього огляду обладнане функцією автоматичного затемнення у нічний час доби. Форма сидіння водночас сподобалася і не сподобалася. Воно розраховане на повнуватих американців, тож, на відміну від деяких японських чи європейських авто, у спину не тисне бокова підтримка – сидіння широкі. Також вони м’які. Але при цьому їхня форма надто пласка, нібито конструктори не замислювалися над ортопедичністю їхнього профілю. Сидіння пікапа у топовому оснащенні обшиваються шкірою, тож машина починає виглядати не лише брутально, а ще й дорого. Також у топі водійське сидіння обладнане електроприводом регулювань за вісьмома напрямками: глибиною посадки, кутом нахилу спинки, подушки, а також висоти. Є й регулювання поперекової підтримки, однак воно механічне і реалізоване за допомогою ручки з правого боку спинки крісла водія. Пасажирське крісло при цьому має лише 4 регулювання – глибини та кута нахилу спинки. На центральній консолі Ford Ranger знаходяться кнопки триступеневого підігріву передніх сидінь, який з’являється виключно у найдорожчій комплектації.

тест-драйв, Ford Ranger

Водійська карта дверей Ford Ranger декорована шкірою, яка на підлокітнику доповнена прострочуванням світлою ниткою (на ньому ж кнопки чотирьох електросклопідйомників, а також блокування їхнього приводу для пасажирів), а також пластиком під алюміній під підлокітником, на дверній ручці, а також біля кнопок центрального замка. Конкретного місця під пляшку не відформовано, але ніша просто велетенська, щоб туди вмістилося все, що треба під рукою. Середньочастотний динамік змонтовано в нижній частині карти, високочастотний примостився навпроти стійки зовнішнього дзеркальця заднього огляду

тест-драйв, Ford Ranger

Карта передніх пасажирських дверей Ford Ranger має оздоблення, аналогічне до водійських дверей, але лише з одним електросклопідйомником на підлокітнику. Примітно, що біля дверної ручки також є дві кнопки блокування/розблокування центрального замка

тест-драйв, Ford Ranger

На передніх стійках Ford Ranger змонтовано ручки, за допомогою яких зручніше сідати в салон

тест-драйв, Ford Ranger

Передній ряд Ford Ranger відрізняється небувалим простором як на рамну машину. Сидіння в машині широкі та м’які, обшиті шкірою з прострочуванням. Двома джойстиками на боковині подушки відбуваються електрорегулювання положень

тест-драйв, Ford Ranger

Важіль зміни поперекової підтримки водійського сидіння Ford Ranger знаходиться на правій боковині його спинки

тест-драйв, Ford Ranger

Натиснувши кнопку в основі стійок підголівників Ford Ranger, їх можна відрегулювати за висотою

Блок електроприводу зовнішніх дзеркалець заднього огляду знаходиться зліва від панелі приладів: всередині джойстика регулювання за напрямками знаходиться перемикач між дзеркальцями. Це, а також їхній обігрів є з базової комплектації Ford Ranger. У нашому автомобілі дзеркальця можна було ще й скласти за допомогою електроприводу (кнопка над блоком регулювань). Бортовий комп’ютер, до речі, є у моделі теж із бази, але… для керування ним призначено аж десять уже згаданих кнопок! Навіщо? Усе дуже просто. Панель приладів автомобіля розділена спідометром на три інформаційних блоки, обидва крайніх і є полями комп’ютера. Причому його інформація організована у вигляді переходів між різними меню. Саме тому на кожній спиці керма Ranger по чотири кнопки переходу по меню і підтвердження дій кнопкою «OK». Водій може отримати купу інформації з екранів панелі приладів, зокрема, про нещільно закриті двері, навігаційні підказки і навіть компас.

тест-драйв, Ford Ranger

Вздовж передньої панелі Ford Ranger простяглася декоративна панель під алюміній. Натомість бокові дефлектори обдуву оздоблені по периметру рамкою графітового кольору, а ручка ручного регулювання напрямку обдуву має хромовану вставку. Зліва від панелі приладів знаходиться блок електроприводу зовнішніх дзеркалець заднього огляду: перемикачем у його середині змінюється дзеркальце, а джойстиком навколо – регулювання за різними напрямками. Над блоком – кнопка електроприводу їхнього складання

тест-драйв, Ford Ranger

На панелі приладів Ford Ranger аж два екранчика бортового комп’ютера. При цьому інформація на них змінюється далеко не двома кнопками – для цього пристосовано десять кнопок на обидвох спицях керма відповідно. Вони розбиті на блоки по п’ять ідентичних кнопок, кожен із яких відповідає за інформацію на своєму екранчику. Чотирма стрілочками або опускаєшся чи піднімаєшся по меню борткомп’ютера, або обираєш зайти в меню чи вийти з нього. Кнопка “ОК” призначена для підтвердження вибору певного обраного пункту меню. На лівій спиці, під блоком таких кнопок, регулювання круїз-контролю. Правою верхньою він вмикається, центральною нижньою – вимикається. “LIM” встановлює ліміт швидкості, “RES” – перезаписує ліміт наново. “SET+” та “SET-” відповідно збільшують або зменшують задане значення швидкості з кроком в 1 км./год. На правій спиці блок під кнопками борткомп’ютера контролює телефонію та аудіосистему. Крайні справа збільшують чи зменшують гучність аудіо, нижня по центру прибирає звук повністю, верхня – вмикає голосове керування телефоном. Ліві мають подвійне призначення: зверху – гортання треків вперед чи відхилення дзвінка, знизу – гортання назад або ж прийом дзвінка. Спиці керма та його нижня частина оздоблені під алюміній, обідок обшитий шкірою з прострочуванням сірою ниткою, а по центру красується велика синя емблема Ford

тест-драйв, Ford Ranger

Лівий підкермовий перемикач Ford Ranger відповідає за освітлення. Штовхнувши його вгору чи вниз, вмикається правий або лівий поворотник, а натиснувши від себе, можна моргнути дальнім світлом

тест-драйв, Ford Ranger

Правий підкермовий перемикач Ford Ranger традиційніший. Потягнувши його на себе, активуєш омивач скла, два положення “від себе” вмикають відповідно роботу за датчиком дощу і просто постійне очищення скла. Шайбочкою під перемикачем змінюється чутливість датчика дощу до вологи на склі

тест-драйв, Ford Ranger

Під стелею Ford Ranger – відсік для окулярів з мікроліфтом. Усередині він обшитий м’яким матеріалом

тест-драйв, Ford Ranger

Над внутрішнім дзеркальцем заднього огляду Ford Ranger знаходиться блок салонного освітлення, що складається з трьох лампочок. Дві крайніх вмикаються окремими кнопками, а перемикачем посередині можна або увімкнути центральну лампочку, або вмикати її лише за відкритих дверей, або ж взагалі вимкнути. Обабіч блоку освітлення – невеличкі динаміки системи гучного зв’язку, позаду нього – мікрофон цієї системи

тест-драйв, Ford Ranger

Над екраном мультимедійної системи Ford Ranger є зручна поличка. Її дно має нерівний профіль, тож звідти зручно діставати навіть дрібні речі

тест-драйв, Ford Ranger

Між центральними дефлекторами обдуву (оздоблених хромом) в передній панелі Ford Ranger знаходиться сенсорний монітор мультимедійної системи. У верхньому чорному рядку знаходяться інформаційні позначки, а також синя кнопка повернення до домашнього меню. У цьому рядку також показується температура обидвох зон клімат-контролю, час, температура за бортом, а також чи працює функція Traffic Assist. Головне меню складається з кількох блоків, які відповідають пунктам меню – карти навігації, відображення інформації по радіостанціях, підключення телефона, а також… підігріву сидінь. Унизу смужкою йдуть кнопки вибору розділів меню: аудіосистеми, налаштувань клімат-контролю, телефона, навігації, автомобільних додатків, а також налаштувань системи. Під екраном знаходиться кнопка увімкнення аварійної сигналізації

тест-драйв, Ford Ranger

Під декоративною панеллю на центральній консолі Ford Ranger знаходиться блок керування аудіосистемою і клімат-контролем. Вище всього розташований CD-слот, який на багатьох авто вже кілька років як став атавізмом. Під слотом – інформаційні індикатори передньої пасажирської подушки безпеки, обабіч них – дві ручки з хромованим оздобленням. Лівою змінюється гучність аудіосистеми або ж вимикається мультимедійна система. Правою здійснюється пошук радіостанцій. А от для зміни треків на зовнішньому носії призначені окремі кнопки під панеллю індикаторів. Між ними – кнопка виклику диска з приводу аудіосистеми. Нижче – блок мікроклімату. У верхньому ряді кнопок – регулювання температури для двох зон окремо, а декоративною глянцевою смужкою відокремлені кнопки зміни швидкості вентилятора. Другий і третій ряди візуально об’єднані та мають світлові індикатори. Зверху – увімкнення обігріву лобового скла, пришвидшеного його розігріву, обігріву заднього скла, режиму клімат-контролю, кондиціонера, розігріву зони спокою склоочисників, а також рециркуляції повітря. У третьому ряді – кнопка вимкнення системи мікроклімату, обабіч якої – триступеневі підігріви передніх сидінь

тест-драйв, Ford Ranger

Унизу центральної консолі Ford Ranger знаходяться дві розетки на 12 В. Їхні кришечки оздоблені хромованим кільцем

тест-драйв, Ford Ranger

Під центральною консоллю Ford Ranger знаходиться не лише містка ніша, але й два слоти USB, які вночі підсвічуються

тест-драйв, Ford Ranger

Два підсклянника переднього ряду в Ford Ranger розташовані один за одним між валем КП і боксом

тест-драйв, Ford Ranger

Бокс між передніми сидіннями Ford Ranger глибокий, однак єдине, що він пропонує – це нагрів або охолодження цього простору. Щоб зупинити це, треба перевести прапорець на стінці боксу в протилежне положення

Зацікавило також і те, що система мікроклімату не має регулювання за напрямком обдуву – незвичне рішення. Взагалі, двозонний клімат-контроль – один із тих елементів оснащення, які виділяють пакет Limited, а це наразі топова версія моделі. Разом із тим, блок керування кліматом невеликий і знаходиться низькувато. Візуально керування мультимедійною системою і клімат-контролем не відокремлені. По низу блоку мікроклімату знаходяться кнопки триступеневого підігріву передніх сидінь, а між ними розмістилося вимкнення «клімату». Вище – ряд допоміжних кнопок, зокрема, зліва облаштувався обігрів лобового скла, справа – пришвидшений його розігрів для зимових умов експлуатації, обігрів заднього скла, увімкнення режиму клімат-контролю, кондиціонера, обігріву зони спокою склоочисників, а також активація рециркуляції повітря. Ще вище – основні кнопки: з обидвох сторін – регулювання температури для двох зон, а посередині – керування швидкістю вентилятора. Завдяки повному набору систем безпеки, як, наприклад, фронтальних подушок (в кермі та передній панелі), бокових, шторок, а також подушки для колін водія, Ranger за цим показником майже не поступається легковим автомобілям. Між передніми сидіннями встановлено по-американськи широкий підлокітник, що може вмістити одразу дві жирні ручки. Під ним знаходиться бокс середньої місткості, однак він має охолодження від штатної системи мікроклімату. Якщо охолоджувати його не потрібно, варто просто перекрити дефлектор на стінці боксу. У дорожчих комплектаціях пікап отримує тканинні килимки, хоча для такої машини це сумнівна перевага – виглядає красивіше, але й швидше забрудниться.

тест-драйв, Ford Ranger

У протисонячних козирках Ford Ranger є косметичні дзеркальця, укомплектовані кришечкою та двома лампочками підсвітки

тест-драйв, Ford Ranger

Речовий відсік Ford Ranger не надвеликий, зате в ньому є спеціальна ніша для книжки з експлуатації

Задні двері Ford Ranger набагато менші в ширину, однак сидіти ззаду все одно відносно зручно, хоча для ніг та голови вже менше місця, ніж спереду. Задній ряд оснащений кріпленнями ISOfix, завдяки яким можна закріпити дитячі сидіння, а пікап, таким чином, перетворюється у велике сімейне авто. Заднє сидіння Ranger у топовій комплектації отримує підлокітник, у який вмонтовано два підсклянника. Спинка сидіння складається, завдяки чому відкривається додатковий невеликий простір позаду: тут знаходиться кріплення для домкрата, щоправда, механічного. Під подушками сидінь – речові ящики, куди можна скласти додаткову поклажу.

тест-драйв, Ford Ranger

Звісно, ширина задніх дверей не надто комфортна для посадки, але не забуваємо, що це пікап. При цьому підлокітник і частина дверної карти обшиті шкірою з прострочуванням світлою ниткою, а поруч змонтована зручна ручка з оздобленням під алюміній. У ніші є місце під вертикальне встановлення пляшки. Поряд – динамік аудіосистеми. На підлокітнику встановлена кнопка електроприводу скла

тест-драйв, Ford Ranger

Просторий задній ряд Ford Ranger робить цей пікап чудовим сімейним автомобілем

тест-драйв, Ford Ranger

У спинках передніх сидінь Ford Ranger є місткі кишеньки зі шкіри… також із прострочуванням

тест-драйв, Ford Ranger

Підлокітник для заднього ряду у Ford Ranger виглядає не дуже довгим, однак він також обшитий шкірою з прострочуванням, у нього вмонтовано два підсклянника, а витягувати його в робочу позицію зручно за рахунок петлі

тест-драйв, Ford Ranger

Хоч дефлекторами задніх пасажирів Ford Ranger обділили, але дали можливість під’єднати свої пристрої через дві розетки: одну типово автомобільну на 12 В і одну домашнього типу на 230 В і 150 Вт

тест-драйв, Ford Ranger

За допомогою петлі в торці спинки заднього ряду Ford Ranger вона відкидається вперед і відкриває невеличку нішу, де на штатному кріпленні розмістився домкрат

Вантажний відсік Ford Ranger – взагалі окрема тема для обговорення. Тестовий варіант, на жаль, не мав кунг. Та це дало змогу зрозуміти, наскільки зручним (чи незручним) може виявитися використання базової версії без додаткових опцій. У вантажному відсіку є розетка під захисною кришкою. Та, знову ж таки без надбудови, її легко можуть зіпсувати вандали. Круто, що разом із відкритими дверима вмикається освітлення не лише в салоні, але й лампочки у дугах безпеки, які допомагають побачити вміст відсіку вночі.

тест-драйв, Ford Ranger

Вантажний відсік Ford Ranger зсередини захищений панелями. Їхній профіль полегшує переміщення вантажу по відсіку. З тильного боку кришки, в обшивці, є кілька заглиблень, які нагадують підсклянники. Це що – на випадок пікніка?

тест-драйв, Ford Ranger

На лівій колісній арці Ford Ranger знаходиться розетка під кришечкою. Без кунга в наших реаліях її швидко можуть зіпсувати вандали

тест-драйв, Ford Ranger

Лампочки підсвітки вантажного відсіку Ford Ranger надійно заховані в корпусі дуг безпеки

Ford Ranger: один зі справжніх позашляховиків

На Ford Ranger встановлюють єдино можливий двигун – 2,2-літровий турбодизель. Потужність його далеко не рекордна – 160 к. с. Хоча крутний  момент у пікапа серйозний – 385 Нм. Його полиця припадає на 1500-2500 об./хв., тож тягнути вантаж він має добре. Але розганятися він також любить бадьоро. Просто слід притопити педаль газу, і замість доволі гучного бубоніння дизеля вмикається свист турбіни, а машина, хай і без динаміки спорткара, стрімко рветься вперед. Хоча кого я буду дурити – автомобіль явно не для цього створений. Та й середні витрати пального на рівні 12,6 л./100 км. по місту не сприяють бажанню тиснути педаль газу.

тест-драйв, Ford Ranger

Важіль розблокування капота Ford Ranger знаходиться унизу передньої панелі, зліва від керма

тест-драйв, Ford Ranger

Лючок паливного бака Ford Ranger не має ніякого замка, відкривається пальцем знадвору. Зсередини на ньому короткі візуальні інструкції як правильно заправляти автомобіль, а також зайве нагадування про необхідний тип пального. Зважаючи на відсутність замка лючка, з подивом відзначив відсутність будь-якої кришки горловини паливного бака – є лише клапан. Під синьою кришечкою доступ до резервуара з AdBlue

тест-драйв, Ford Ranger

В Україні Ford Ranger доступний з 2,2-літровим турбодизелем на 160 к. с. і 385 Нм

На Ford Ranger може встановлюватися два типи коробок передач: механічна і автоматична, однак обидві на 6 швидкостей. У нас був варіант саме з автоматом, і якогось дискомфорту під час зміни передач він не створює, при цьому має ще й ручний режим, у якому не переходить вгору, поки цього не зробить водій. Навіть у базовій комплектації пікап отримує додатковий захист і картера двигуна, і коробки передач, і навіть паливного баку.

тест-драйв, Ford Ranger

На тестовому Ford Ranger було встановлено 6-ступеневий автомат зі спортивним режимом і можливістю ручного вибору передач. Ручка КП майже повністю оздоблена сріблястим пластиком, а куліса обшита шкірою з прострочуванням білою ниткою

Підвіска Ford Ranger виявилася на диво м’якою, як для пікапа. Але чому я дивуюся – це ж американець, комфорт – їхнє друге «Я». Такі налаштування підвіски дозволяють спокійніше штурмувати зимові ями на дорогах, чому допомагають і великі колеса з високим профілем. У черговий раз проїжджаючи дірку, в якій інший легковик загубив би колесо, я скоріше відчуваю легке похитування і глухе «хлоп» з боку колісних арок. На бездоріжжі, та й під час швидкісної їзди, повинна підстраховувати система для перешкоджання перекиданню ROM (а для високого й доволі потужного пікапа це актуальне питання).

тест-драйв, Ford Ranger

Ford Ranger – машина висока, тож не дивно, що його вирішили оснастити системою, яка запобігатиме перекиданню пікапа ROM

Очікувано кермо Ford Ranger типово ватне, як для кузова пікап. Скажімо, на швидкості важко проїхати повз автомобіль більш-менш близько – доводиться постійно коригувати курс. Хоча в критичних випадках має підстрахувати система курсової стійкості ESP. Але ESP стала доволі звичною на нових автомобілях. Незвичніше бачити систему, яка протидіє розхитуванню причепа під час руху! Що ж, для пікапа це справді важливий нюанс, тим паче з базової комплектації. Приємно, що автомобіль оснащено датчиками світла й дощу, які автоматично вмикають фари й склоочисники за потреби. У найдорожчій комплектації Limited з’являється камера заднього огляду, яка полегшує рух заднім ходом. З базової комплектації пікап іде з електропідсилювачем керма.

тест-драйв, Ford Ranger

Біля важеля КП Ford Ranger знаходяться кнопки відключення парктроніка, а також увімкнення системи допомоги під час спуску з гори

тест-драйв, Ford Ranger

У версії Black Edition навіть колісні диски Ford Ranger пофарбовані у чорний колір, враховуючи емблему марки по центру. Сріблястими залишилися лише декоративні ковпаки гайок кріплення коліс. Пікап укомплектовано системою курсової стійкості ESP

тест-драйв, Ford Ranger

Блок керування освітленням Ford Ranger знаходиться на передній панелі, зліва від керма. У його центрі профільована ручка з хромованим обідком. Прокрутивши її вліво від нульового положення, представленого знаком “О”, вмикаються габарити авто, по черзі прокручуючи вправо вмикаються ближнє, дальнє світло, а також режим автоматичного контролю освітлення за допомогою датчика світла. Ще далі на шкалі розташовані п’ять положень коректора фар. Для зручності вибору режимів освітлення ручка має мітку. Зліва від ручки дві кнопки, якими вмикаються передні протитуманні фари (верхня) та ліхтарі (нижня). Справа – збільшення (зверху) чи зменшення (знизу) яскравості підсвітки панелі приладів. Усі чотири кнопки не мають індикаторів, але на їхній поверхні зроблені тактильні виштампування, щоб їх було легше знайти в темний час доби. Ближче до валу керма знаходиться ще одна кнопка – увімкнення підсвітки вантажного відсіку в дугах безпеки

Ford Ranger, як справжній пікап, отримав систему повного приводу. Ручкою біля важеля КП змінюються його режими: 2H – привід лише на задню вісь, що дозволяє економити дизель; 4H – автоматичний розподіл крутного моменту між вісями, якщо задні колеса просковзують; 4L – жорстке блокування передачі моменту між вісями. І ця система настільки крута, що дозволяє навіть жорстко заблокувати співвідношення передачі крутного моменту між двома задніми колесами. Зробити це можна за допомогою окремої кнопки на центральному тунелі. За те, щоб машина не заривалася колесами в зибучий грунт, відповідає система контролю тягового зусилля TC. Нижній блок кнопок на лівій спиці керма відповідає за керування круїз-контролем, хоча кнопок там забагато. Над кнопкою LIM знаходиться активатор системи, тоді як LIM відповідно встановлює ліміт, якщо його не було задано раніше. Лівіше ще одна кнопка, яка об’єднує дві функції – знизу – вимкнення системи, зверху – повернення ліміту, що був зафіксований раніше. Кнопки ж Set+/Set- відповідно зменшують або збільшують встановлене значення.

тест-драйв, Ford Ranger

Режими повного приводу у Ford Ranger змінюються за допомогою ручки з вказівником обраного положення. Усього їх три: 2H – привід лише на задню вісь, 4H – автоматичний розподіл крутного моменту на передок, якщо колеса задньої вісі проковзують, 4L – жорстке блокування передачі моменту між вісями

тест-драйв, Ford Ranger

Передачу крутного моменту між задніми колесами Ford Ranger можна примусово заблокувати кнопкою на центральному тунелі біля важеля КП

тест-драйв, Ford Ranger

Система контролю тягового зусилля TC на Ford Ranger не дозволяє машині сильно зариватися колесами в м’який грунт

Гальма Ford Ranger цілком здатні комфортно зупинити великий пікап, але знову ж таки – слід пам’ятати про те, що це не болід, і гальмівна система не спинить машину за лічені метри. Вага дається взнаки. Допомагає гальмівній системі антиблокувальна система ABS. До того ж мінімізувати наслідки ДТП повинна система екстреного гальмування EBA. За нетривалих зупинок на підйомі спрацьовує система допомоги під час старту вгору (HSA), яка деякий час самостійно тримає активними гальмівні механізми, щоб пікап не почав скочуватися назад, поки переносиш ногу з гальм на газ. Але є й система протилежного типу – допомоги під час спуску з пагорбу. Для цього слід натиснути відповідну кнопку біля блокування заднього міжколісного диференціалу, і пікап буде самостійно скочуватися з висоти, не розганяючись зайве, адже гальма будуть його сповільнювати. Усе автоматично, водію треба лише не торкатися лівої педалі.

тест-драйв, Ford Ranger

Гальмівна система Ford Ranger оснащена системою ABS

Ford Rangerутилітарний пікап чи стильна іграшка?

Ford Ranger складно назвати демократичним пікапом для мас – роль такого скоріше виконує Mitsubishi L200. Проблема, зокрема, у ціні, але й подивіться – комплектація також далеко не фермерська, хоча й таку можна замовити. Справа в тому, що цей австралійський американець буквально провокує використовувати його в найбрутальніших умовах, схожих на нього мало на нашому ринку. Та що там говорити – схожих немає. Тому якщо вам потрібна справжня утилітарщина – беріть Ranger, але беріть тоді у простіших комплектаціях.

Але давайте тепер про найцікавіше – ціну машини! У базовій версії XL, яка скоріше являє собою скоріше сільську вантажівку, Ford Ranger коштує 796 943 грн. Як на мене, доволі дорого для простого на вигляд пікапа. Разом із тим, версія Limited, подібна до нашої, оцінюється в 1 004 328 грн. І це вже набагато привабливіше з огляду на зовнішній вигляд авто і його оснащення. Усі ціни надані станом на 18.05.2019 р.

тест-драйв, Ford Ranger

Нестандартну версію Ford Ranger Black Edition видають захисні дуги, диски, пороги… та й взагалі увесь кузов чорного кольору

Технічні характеристики Ford Ranger

Комплектація Black Edition
Характеристики кузова
Тип кабіни Double cab
Кількість місць 5
Довжина/Ширина/Висота, мм. 5362/1860/1815-1848
Колісна база, мм. 3220
Діаметр розвороту від бордюру до бордюру, м. 12,4
Дорожній просвіт, мм. 229
Допустима глибина броду, мм. 800
Кут в’їзду/з’їзду/рампи/схилу, що може подолати/перекидання 28˚/28˚/25˚/32˚/35˚
Довжина(максимальна/мінімальна)/ширина(між колісними арками)/висота вантажного відсіку, мм. (1549/1485)/1560(1139)/511
Висота завантаження (без вантажу), мм. 835
Споряджена/повна маса, кг. 2134/3270
Вантажопідйомність (без врахування водія масою 75 кг.), кг. 1136
Маса причепа (з гальмами/без), кг. 3500/750
Об’єм паливного баку, л. 80
Характеристики двигуна
Тип двигуна система впорскування Common rail, 4 циліндри, 16 клапанів, TDCI, Євро 6/AdBlue
Об’єм, л. (куб. см.) 2,2 (2198)
Потужність, к. с. / об./хв. 160 / 3200
Крутний момент, Нм / об./хв. 385/1500-2500
Характеристики трансмісії
Привід повний
КП автоматична 6-ступенева
Ходові характеристики
Максимальна швидкість, км./год. 175
Витрати пального місто/траса/середні, л./100 км. 9,8/6,7/7,8