Зовнішність Mazda CX-3, що відповідає авто вищого класу

Візуально Mazda CX-3 виглядає якось аж надто приземисто для кросовера, а її загострені фари, ікла поворотників у передньому бампері та нові хромовані леза обабіч останнього просто заворожують. Хоча, якщо спробувати покритикувати дизайн машини, то можна зауважити, що розглядаючи CX-3 зблизька відчувається певна застарілість стилістики, яка нагадує нам про топові версії Mazda CX-5 вже минулого покоління. Мова, зокрема, про ту ж таки передню оптику і частково – задню. Однак усе це дуже суб’єктивно. Як і те, що за кермом цього авто, на мою думку, максимально виразно і круто виглядають дівчата (а, між іншим, саме їх я найчастіше бачив на водійському місці Mazda CX-3). При цьому особисто мені через це аж ніяк не було соромно їздити в ній. Чому – краще одразу дивитися характеристики або розділ, присвячений технічній частині CX-3. Одразу все стане зрозуміло!

тест-драйв, Mazda CX-3

Рестайлінгову Mazda CX-3 найлегше впізнати за здвоєними хромованими планками на решітці радіатора і хромованими вставками по обидва боки пластикової губи переднього бампера

З базового оснащення Mazda CX-3 володіє доволі таки щільним тонуванням скла задніх дверей, тож якщо ви плануєте їхати на цій машині за кордон, вас має втішати той факт, що тонування заводське. Уже не кажучи про те, що заднім пасажирам має бути затишно.

тест-драйв, Mazda CX-3

Вікна задніх дверей Mazda CX-3 володіють доволі щільним тонуванням

тест-драйв, Mazda CX-3

На всю довжину дверей Mazda CX-3 у їхній нижній частині простягається ще одна хромована планка

Також головна оптика Mazda CX-3 світлодіодна, тож за рахунок цього вдалося добитися харизматичного візерунку світла фар, подібного до старших моделей. Наприклад, денні ходові вогні ніби продовжують хромовану лінію решітки радіатора в оптиці. Уночі LED-світлотехніка дає ще й практичну перевагу – навіть закутки дворів видно дуже добре.

тест-драйв, Mazda CX-3

Світлодіоди денних ходових вогнів Mazda CX-3 продовжують лінії решітки радіатора в передній оптиці

тест-драйв, Mazda CX-3

Головне світло Mazda CX-3 світлодіодне

Крім цього, під головною оптикою Mazda CX-3 знаходяться шапочки висувних омивачів фар. На жаль, запустити їх окремо від омивача лобового скла не вдасться.

тест-драйв, Mazda CX-3

Під такими шапочками у передньому бампері Mazda CX-3 ховаються омивачі фар. Але вмикаються вони тільки разом із омивачем лобового скла

За світлодіодні протитуманні фари в Mazda CX-3 доплачувати також не доведеться. Вони знаходяться у чорній глянцевій вставці переднього бампера поряд з поворотником.

тест-драйв, Mazda CX-3

Протитуманні фари в Mazda CX-3 також світлодіодні. Причому скомпоновані вони разом із поворотниками в глянцевій вставці у передньому бампері

Задня оптика у Mazda CX-3, як і передня, світлодіодна. Після рестайлінгу її стилістика більше наблизилася до старших кросоверів, найбільше до вже згаданої моделі CX-5. Інтерес, до речі, являє система світлової сигналізації за екстреного гальмування ESS. Вона спрацьовує на високих швидкостях, коли водій змушений зненацька повністю натиснути педаль гальм. Тоді починають блимати вогні аварійної сигналізації, які привертають увагу автомобілістів, що їдуть позаду. Теоретично це має допомогти уникнути наїзду ззаду.

тест-драйв, Mazda CX-3

Задні ліхтарі Mazda CX-3 світлодіодні

Система супровідного освітлення «Проведи мене додому» на Mazda CX-3 є в обидвох комплектаціях. Я би навіть назвав її системою вітального освітлення, адже щойно відкриваєш машину, фари й ліхтарі одразу загораються.

тест-драйв, Mazda CX-3

Система супровідного освітлення “Проведи мене додому” на Mazda CX-3 є в обидвох комплектаціях. Автомобіль радо вітає власника увімкненими вогнями, коли відмикаєш машину

тест-драйв, Mazda CX-3

За рахунок широченних пластикових накладок на колісні арки Mazda CX-3 почуваєшся значно впевненіше на зарослих кущами грунтових дорогах

Усі Mazda CX-3 мають забарвлені в колір кузова бампери, хоча ззаду більша його частина – практичні непрофарбовані пластикові панелі, покликані захищати кузов від подряпин. Те ж стосується і верхньої частини корпусів зовнішніх дзеркалець заднього огляду – вони теж мають темно-синє забарвлення. А от їхні стійки – з чорного пластику.

тест-драйв, Mazda CX-3

Традиційно високі для сучасних Mazda передні бампери властиві й найкомпактнішій CX-3

тест-драйв, Mazda CX-3

Задній бампер Mazda CX-3 пофарбовано у колір кузова, хоча більшу його частину займає чорний пластик, що убезпечує кузов від пошкоджень

тест-драйв, Mazda CX-3

Верхня частина зовнішніх дзеркалець заднього огляду Mazda CX-3 забарвлена у колір кузова, хоча стійка і нижня частина непрофарбовані

тест-драйв, Mazda CX-3

Протитуманні ліхтарі та світловідбивні катафоти знаходяться низько, у незафарбованій частині заднього бампера Mazda CX-3, однак достатньо глибоко, щоб випадково їх не пошкодити

У корпусах дзеркалець усі власники Mazda CX-3 побачать повторювачі поворотів, які є як стильним, так і практичним рішенням. Колісні диски мають неприродньо велетенський розмір для такого компакта – 215/50 R18! Виглядає круто, до того ж вони мають забарвлення з двох кольорів: темно-сірого і сріблястого. З іншого боку, така краса доступна лише в топовій комплектації.

тест-драйв, Mazda CX-3

У корпуси зовнішніх дзеркалець заднього огляду Mazda CX-3 вмонтовано стильну смужку повторювачів поворотів

тест-драйв, Mazda CX-3

Оскільки Mazda CX-3 має нарочито спортивний стайлінг, нижня частина кришки багажника знаходиться високо, тож підіймати багаж доводиться високо

Сторінка 2 з 6123456