Комфорт салону Mazda CX-3, що давно перескочив свій клас

Центральний замок належить до стандартної комплектації Mazda CX-3. Дистанційне керування ним організоване на компактному зручному блоці смарт-картки. Точно такий же використовується і на старших моделях Mazda, хіба що у нашої машини немає кнопки окремого розблокування кришки багажного відсіку, тобто кнопок лише дві – блокування/розблокування всіх дверей. Вони, як і вушко для кріплення брелока до решти ключів, сріблястого кольору. Це вушко водночас є голівкою механічного ключа на випадок, якщо електроніка відмовить. Слайдер кріплення цього ключа знаходиться з тильного боку брелока. Також блок прикрашає хромована емблема марки. Але тиснути кнопки на смарт-картці непотрібно. Якщо вона знаходиться в кишені, то, коли водій підходить до авто, спрацьовує система безключового доступу. Варто лише натиснути гумову кнопку на ручці дверей, і центральний замок розблокує авто. Те ж стосується і запуску двигуна – ключ просто повинен знаходитися в салоні CX-3. І не дивно, що така функція є прерогативою дорожчої версії, адже це справді вже елемент реального комфорту і навіть престижу.

тест-драйв, Mazda CX-3

Mazda CX-3 комплектується звичною карткою-ключем, подібною до таких аксесуарів на старших моделях: та ж хромована емблема марки угорі та сріблясте вушко-голівка механічного ключа. З іншого боку, кнопок лише дві – блокування і розблокування всіх дверей

Говорячи про посадку на передній ряд Mazda CX-3, знову згадаю про спортивні авто. Погляньте, цей високий поріг доводиться буквально переступати, а потім, перескочивши через розвинену бокову підтримку, плюхаєшся в низько розташоване крісло. І тут настає той самий кайф, коли сидіння тебе обіймає і вилізати з нього у непривітний зовнішній світ уже не хочеться. Жодного дискомфорту не відчуваєш, зокрема, над головою просто маса місця. Ще одна причина залишатися всередині машини – розкішний салон, обшитий чорною комбінованою шкірою з прострочуванням сіруватою ниткою. На вибір можна замовити і світлий салон, але у будь-якому разі така опція – прерогатива багатшої комплектації. Машина оберігає своїх пасажирів, тому навіть у базовій комплектації стоятимуть усі 6 подушок безпеки: фронтальна водійська у кермі, пасажирська у передній панелі, бокові в спинках сидінь для переднього ряду та шторки безпеки у стійках даху.

тест-драйв, Mazda CX-3

У цьому класі буде складно знайти наряднішу карту дверей, ніж у Mazda CX-3. Навколо дверної ручки знаходиться вставка під алюміній, сама ручка хромована, а над нею знаходиться прапорець центрального замка з червоною міткою розблокованих дверей. Підлокітник обшитий шкірою, а центральна частина карти – замшею, і все це прошито світлою ниткою. Під кнопками на підлокітнику – невеличка кишеня, в якій однак знайшлося місце для пляшки, а поряд – динамік аудіосистеми

тест-драйв, Mazda CX-3

Посадка на передній ряд Mazda CX-3 ускладнена широким порогом, однак у самому кріслі неймовірно зручно

тест-драйв, Mazda CX-3

Освітлення переднього ряду Mazda CX-3 складається з двох плафонів, кожен з яких вмикається окремо через натискання на сам плафон. Перемикачем нижче керуються обидва плафони: On – вмикає їх, Off – вимикає, а центральне положення із зображенням дверей – тримає плафони увімкненими лише за відкритих дверей. Перед лампами освітлення – мікрофони системи гучного зв’язку

тест-драйв, Mazda CX-3

Під блоком освітлення Mazda CX-3 знаходиться відсік для окулярів, обшитий велюром

тест-драйв, Mazda CX-3

Карта передніх пасажирських дверей Mazda CX-3 аналогічна водійській, однак кнопка склопідйомника тут лише одна, й та без підсвітки

тест-драйв, Mazda CX-3

Передня панель Mazda CX-3 має безліч креативних елементів і нагадує, на базі якої легкової моделі насправді побудований кросовер

тест-драйв, Mazda CX-3

За шторкою у протисонячних козирках Mazda CX-3 знаходяться косметичні дзеркальця. За спеціальним ремінцем можна закріпити документи. Вийнявши козирок з правого кріплення, можна закритися від сонця зі боку вікна дверей

тест-драйв, Mazda CX-3

Салон топової Mazda CX-3 обшитий комбінованою шкірою

тест-драйв, Mazda CX-3

Відкривши кришку рукавичного ящика, у Mazda CX-3 можна відключити фронтальну пасажирську подушку безпеки. Робиться це за допомогою ключа, що вмонтований у блок картки безключового доступу

тест-драйв, Mazda CX-3

З внутрішнього боку протисонячного козирка переднього пасажира у Mazda CX-3 є чітка інфографіка на тему правильного встановлення дитячого крісла спереду

Переднє пасажирське сидіння Mazda CX-3 матиме механічні регулювання. Пластикові важелі із зовнішнього боку спинки й подушки слугують для зміни кута нахилу спинки (задній) та висоти посадки (передній). Металевий під подушкою сидіння допомагає відрегулювати його за глибиною.

тест-драйв, Mazda CX-3

Щоб відрегулювати в Mazda CX-3 підголівники за висотою, потрібно натиснути на кнопочку з трьома профільованими смужками в основі стійки підголівника

тест-драйв, Mazda CX-3

Регулювання переднього пасажирського сидіння у Mazda CX-3 механічні. Зокрема, задньою ручкою змінюється кут нахилу спинки, а передньою – висота посадки

тест-драйв, Mazda CX-3

Потягнувши вгору металевий важіль під подушкою переднього пасажирського сидіння Mazda CX-3, можна змінити глибину посадки

А от із водійським цікавіше. У максимальному оснащенні Mazda CX-3 у нього з’являються всі електрорегулювання, які присутні й у старших кросоверів. Зокрема, на зовнішній боковині подушки є стандартні слайдери зміни положення крісла за глибиною та висотою (передній нижній) та кутом нахилу спинки (задній). Біля них примостили й кнопочку, якою можна змінити поперекову підтримку. Більше того, натиснувши кнопку Set і обравши одну з двох комірок пам’яті, свої налаштування сидіння можна запам’ятати.

тест-драйв, Mazda CX-3

У топовому оснащенні Mazda CX-3 з’являються електрорегулювання сидіння водія: горизонтальним слайдером у горизонтальній площині змінюється глибина посадки, а у вертикальній – висота. Заднім же слайдером регулюється кут нахилу спинки. Кнопка над ними дозволяє змінити поперекову підтримку. Та найголовніше, що своє положення крісла можуть занести в пам’ять комп’ютера два водія, затиснувши одночасно кнопки Set і 1 або 2.

тест-драйв, Mazda CX-3

Щоб відрегулювати на Mazda CX-3 паски безпеки передніх пасажирів, потрібно потягнути на себе центральний сегмент їхніх кріплень на стійці

З іншого боку, і в базовому оснащенні Mazda CX-3 не відстає від старших моделей, маючи для обидвох передніх сидінь триступеневий підігрів, причому кнопка має індикатори і знаходиться зручно – на центральній консолі. Хоч машина випробовувалася в літній період часу, але досвід попередників показав, що підігрів працює прекрасно.

тест-драйв, Mazda CX-3

На передній панелі Mazda CX-3 креативу вистачає. Це й круглі бокові та один центральний дефлектор обдуву, оздоблені сріблястим та червоним пластиком. Закрити потік повітря через них можна, прокрутивши ручку зі сріблястим оздобленням вправо. Штовхаючи ж її в різні сторони, вслід за нею змінює своє положення і повністю дефлектор. На всю ширину центральної консолі тягнеться срібляста планка, яка розривається ще одним дефлектором з таким же сріблястим елементом по центру його ручки. Штовхаючи її вправо чи вліво, або змінюється напрям обдуву, або ж дефлектор взагалі перекривається. Між центральними дефлекторами розмістилася велика кнопка аварійної сигналізації. Зверніть увагу на обшиту замшею передню панель, що прострочена світлою ниткою

тест-драйв, Mazda CX-3

Сидіння переднього ряду Mazda CX-3 мають триступеневий підігрів, що вмикається кнопками з трома помаранчевими індикаторами над блоком мікроклімату. Між кнопками – екранчик, на якому борткомп’ютер повідомляє про непристібнуті паски усіх трьох задніх пасажирів і роботу фронтальної подушки безпеки пасажира

Зовнішні дзеркальця заднього огляду Mazda CX-3 оснащуються як підігрівом, так і електроприводом зі складанням. Джойстик електроприводу знаходиться в передній частині дверного підлокітника, який оздоблений імітуючим карбон пластиком. Розвернувши джойстик вправо або вліво, водій обирає дзеркальце, а потім, штовхаючи джойстик у той чи інший бік, змінює напрямок регулювань обраного дзеркальця.

тест-драйв, Mazda CX-3

На поверхні переднього підлокітника, яка імітує карбонове покриття, знаходиться джойстик електрорегулювання зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Він має тактильне різьблення в місцях дотику пальців, а на його шапочці є біла мітка, за допомогою якої можна контролювати, яке із дзеркалець обране для налаштувань. Здійснюється цей вибір прокручуванням джойстика вліво або вправо вздовж вісі у положення L або R відповідно. Потім же, штовхаючи його в різні сторони, змінюється положення одного із дзеркалець Mazda CX-3

Окремо варто згадати про функцію автоматичного складання зовнішніх дзеркалець Mazda CX-3. Вона представлена перемикачем позаду блоку регулювань. Позиція, позначена спрофільованою рискою постійно утримує дзеркальця в розкладеному стані, протилежна позиція – повністю їх складає. Натомість Auto дозволяє автоматично складати та розкладати дзеркальця під час блокування й розблокування дверей машини, що дуже зручно на тісних парковках.

тест-драйв, Mazda CX-3

Особливо цікавим буде перемикач автоматичного режиму складання дзеркалець заднього огляду в Mazda CX-3. Зокрема, у передньому положенні, позначеному рискою, дзеркальця перебувають в розкладеному стані, а в задньому – у складеному. Натомість, центральне положення Auto дозволяє автоматично складати дзеркальця, коли машина замикається, і розкладати, коли розмикається

Салонне дзеркальце заднього огляду Mazda CX-3, оснащене функцією автоматичного затемнення.

тест-драйв, Mazda CX-3

Салонне дзеркальце заднього огляду в Mazda CX-3 оснащене режимом автоматичного затемнення

Mazda CX-3 стоково володіє усіма чотирма електричними склопідйомниками. Вони знаходяться на підлокітнику дверей, позаду електроприводу дзеркалець. На жаль, лише водійський склопідйомник обладнаний автоматичним режимом, але для японців це нормально, до того ж модель є базовою в модельному ряді виробника.

тест-драйв, Mazda CX-3

Хоч Mazda CX-3 володіє електросклопідйомниками усіх чотирьох дверей, однак автоматичний режим має лише водійський, що й відображено на відповідній кнопці. Натомість решта троє кнопок не мають жодних позначень і навіть підсвітки, тому вночі їх буде складнувато знайти. Перед блоком склопідйомників є дві кнопки, ліва з яких блокує електроприводи скла на інших трьох дверях

Дуже приємно те, що навіть у стандартному оснащенні Mazda CX-3 отримує шкіряне оздоблення як керма, так і важеля КП. Причому якщо шкіра на кермі зшивається звичайною чорною ниткою, то на важелі є й декоративні елементи під алюміній. Крім цього, над блоком кліматичної системи, з лівого боку, є ще одна кнопка, що встановлюється з бази – це підігрів керма! Непогано, чи не так?..

тест-драйв, Mazda CX-3

Кермо Mazda CX-3 обшите шкірою, яка зшивається чорною ниткою

тест-драйв, Mazda CX-3

Важіль КП Mazda CX-3, як і на старших моделях, обшитий шкірою, причому трьома окремими шматками. Їх розділяють, зокрема, вставки під полірований алюміній

тест-драйв, Mazda CX-3

Кнопка підігріву керма Mazda CX-3 має ергономічне розташування і помаранчевий індикатор

Кермо, яке встановлюється на сучасні моделі Mazda, є одним зі зразків ергономічності, дизайну і… класичності. На кнопці сигналу розмістили красиву хромовану емблему бренду, а на бокових спицях – кнопки керування допоміжними системами, що обведені хромованим оздобленням. Чим тоді може керувати водій? По-перше, на лівій спиці знаходиться управління аудіосистемою. Кнопкою правіше змінюються треки, причому оскільки кнопка об’єднана, її верхньою частиною можна перейти вперед по аудіолисту, а нижньою – назад. Кнопка лівіше дозволяє верхньою частиною збільшити гучність, а нижньою відповідно зменшити. При цьому, виробник вирішив задіяти і центральну частину обидвох кнопок: на правій перемикаються меню бортового комп’ютера, що на панелі приладів, на лівій – вмикається система голосового керування під’єднаним смартфоном, хоча команди українською машина поки що не розуміє. До речі, про під’єднаний смартфон – під лівою спицею є ключові кнопки прийому та відхилення дзвінків. Частина керування аудіосистемою залишилася і у верхній частині (Mode) лівої кнопки на правій спиці, адже тут можна змінити джерело програвання музики. Водночас центральною частиною вмикається круїз-контроль, а нижньою (Off/Can) – вимикається. Про те, як саме працює керування круїзом, дивіться в кінці наступного розділу!

тест-драйв, Mazda CX-3

Кермо Mazda CX-3 стилістично не відрізняється від інших моделей японського виробника. Тут ті ж хромовані емблема в серцевині й обладунок кнопок на бічних спицях. Усі кнопки, крім правої на правій спиці, керують трьома функціями одразу. Наприклад, на ліву спицю винесли основну частину керування аудіосистемою. Зокрема, верхньою та нижньою частинами лівої кнопки лівої спиці керма відповідно збільшується або зменшується гучність, а цими ж частинами кнопки справа – зміна треку чи радіостанції вперед і назад. Але центральною частиною лівої вмикається голосове керування смартфоном, тоді як Info змінює меню бортового комп’ютера на панелі приладів. Примітно, що кнопки прийому і відхилення дзвінків не знайшлося місця на спицях, тож їх винесли під ліву. Mode на правій спиці також завідує аудіосистемою і дозволяє дистанційно змінювати джерела програвання музики. А от кнопка Off/Can і сегмент над нею відповідно вимикають і вмикають круїз-контроль. Єдина кнопка з двома робочими сегментами – Res/+ і Set/- – або збільшує зафіксовану круїзом швидкість на 1 км./год., або ж фіксує чи зменшує значення на такий же крок

Неймовірно, що свою найменшу модель CX-3 Mazda оснащує мультимедійною системою MZD Connect у парі із 7-дюймовим сенсорним TFT-екраном, як у старших сестер. Причому від старших моделей залишився й зручний інтерфейс керування мультимедійкою HMI. Він є обов’язковим атрибутом, адже під час руху сенсорні функції екрана відключаються. Система пропонує 5 основних меню і завжди надає інформацію про назву меню, в якому знаходишся (лівий верхній куток екрана), а також про рівень зв’язку, стан підключеності смартфона (у випадку, якщо задіяно Bluetooth-з’єднання) та інформацію з годинника у правому верхньому кутку. У кожному з основних меню завжди є додаткове випадне знизу, що задіюється віртуальною кнопкою у лівому нижньому кутку екрана. Обравши меню з додатками, можна перейти до розділу моніторингу економії пального. У ньому система надає візуальну інформацію про розподіл потоків енергії, коли працює функція i-Eloop, показники середньої витрати пального, а нижче – про функціонування i-Stop. Обравши ж меню медіапрогравача, можна, зокрема, перейти в розділ радіо, у якому система відображатиме назву радіостанції (базова функція RDS разом із можливістю транслювати AM- та FM-хвилі через 4 динаміки у картах дверей та два в передній панелі). Випадне меню в цьому розділі запропонує перейти до іншого джерела програвання музики, переглянути список радіостанцій, відтворювати музику з раніше збереженого обраного, здійснювати швидкий пошук радіостанцій, налаштовувати частоти вручну, задіяти функцію TA (на жаль, в Україні не діє), перегорнути радіостанцію на одну назад чи вперед, перейти до додаткових налаштувань програвання музики, а також до еквалайзера. Повертаючись до джерел відтворення медіафайлів, то для цього в машині є два роз’єми USB та по одному SD-слоту і входу AUX, через який можна під’єднати й iPod. У меню навігації бачиш… не зовсім навігацію. Так, машина оснащена компасом, а також відображає показники довготи, широти і навіть рівня висоти над морем. Однак безпосередньо навігаційна система доступна виключно як додаткова опція, яку встановлює дилер за доплату. До речі, про доплату. Є ще одна опція, яку явно забажають дозамовити просунуті драйвери: сервіси Android Auto або Apple CarPlay. Особисто мені вистачило стандартного набору функцій мультимедіа, але, скажімо, питання з тією ж таки навігацією буде вирішене. У меню телефона можна перейти до набору номеру телефона вручну. Біля кнопок чомусь продубльовані й букви, але вочевидь система дозволяє і вносити контакти з машини – не знаю, не перевіряв. У рядку введення номера є можливість виправити його, якщо помилився цифрою, а справа від набору номера – кнопка виклику. Завершивши виклик, легко повернутися на крок назад за допомогою того ж сенсорного екрана й відповідної кнопки на ньому. Традиційно широкий набір пропонує мультимедійка в розділі налаштувань. Вони розбиті за вкладками, наприклад, регулювання дисплея системи, налаштувань роботи різноманітних систем безпеки, відображення інформації годинника, еквалайзера та інших, які можна побачити, гортаючи вкладки вправо чи вліво. На останньому хотілося би зупинитися трохи більше, адже поряд зі звичними коригуваннями басів, високих частот і балансу звуку спереду/ззаду й справа/зліва є і так зване налаштування ALC. У чому його суть? Очевидно, що музика на певній гучності за різного швидкісного режиму сприймається то тихіше, то гучніше, бо на швидкості з’являються додаткові зовнішні шуми. Так от, функція ALC дозволяє автоматично збільшувати гучність аудіо від попередньо заданого значення на той чи інший рівень, який і регулюється сенсорним повзунком ALC. Заслуговує уваги й фірмовий інтерфейс HMI, що складається з великого джойстика, основа і боковина ручки якого оформлені сріблястим пластиком, а остання ще й має зручну тактильну поверхню, і п’ятьох кнопок навколо нього. Джойстиком здійснюється серфінг по меню мультимедійки через його прокручування вздовж вісі, а також переходом у кожне меню, натискаючи на нього. Кнопки організовані максимально зрозуміло. Центральною є кнопка переходу до домашнього меню, зліва від неї – меню аудіосистеми, а справа – навігаційне. Окремо, зліва від джойстика – функція повернення назад на один крок, а справа – перегляд меню обраного. Ручка Vol оформлена не гірше за великий джойстик, але зроблена меншою, щоб відрізняти її тактильно. Нею змінюється гучність аудіо, а надпис Push та відповідна піктограмка біля нього свідчать, що натискання на ручку активує режим Mute.

тест-драйв, Mazda CX-3

Навіть найпростіша Mazda CX-3 комплектується мультимедійною системою MZD Connect, обов’язковим атрибутом якої є 7-дюймовий TFT-екран. У його верхньому правому кутку завжди відображається годинник, поряд із яким, у випадку підключення смартфона, показується, чи є Bluetooth-з’єднання з телефоном, а також рівень мобільного покриття. З лівого боку знаходиться віртуальна кнопка повернення у головне меню, поряд із якою вказується назва меню, в якому наразі перебуваєш. Віртуальна кнопка у нижньому лівому кутку дозволяє викликати випадне меню, що допомагає рухатися між додатковими вкладками меню. На фото ви можете побачити меню додатків, а саме підменю Моніторингу економії пального. За допомогою картинки можна в режимі актуального часу стежити, наскільки ефективно використовуєш пальне. Довідкову інформацію надає система рекуперації енергії i-Eloop, що показує розподіл потоків енергії з чи в акумулятор. Поряд – усереднений показник витрат пального. Також у додатках є можливість стежити за системою короткочасної зупинки двигуна i-Stop

тест-драйв, Mazda CX-3

Обравши меню медіаплеєра в мультимедійній системі Mazda CX-3, можна, наприклад, перейти у розділ програвання радіо, де система ловитиме RDS-інформацію про назву радіостанцій. У цьому підменю особливо багата на додаткові кнопки випадна вкладка знизу. Зокрема, крайньою лівою кнопкою можна повернутися до вибору джерела програвання музики, далі йдуть кнопки переходу до списку наявних радіостанцій, меню обраних частот, швидкого переходу між радіостанціями, налаштування частот вручну, вимкнення функції Traffic Alert, повернення на одну радіостанцію назад, переходу вперед, додаткових налаштувань звуку, а також до еквалайзера

тест-драйв, Mazda CX-3

Все-таки можливість програвання музики із CD-носіїв уже архаїзм, однак фанати класики оцінять таку можливість у Mazda CX-3, слот для дисків знаходиться під блоком мікроклімату. Щоб витягнути диск, слугує кнопка під слотом. Але нижче – сучасніші можливості для під’єднання зовнішніх носіїв – SD-слот під кришечкою, два USB-порта і AUX-вхід. Система розпізнає також iPod. Справа, під своєю кришечкою знаходиться класична автомобільна розетка на 12 В. Перед ними – невеличкий майданчик, куди можна покласти телефон.

тест-драйв, Mazda CX-3

У деяких меню мультимедійки Mazda CX-3 у лівому кутку екрана з’являється сенсорна кнопка швидкого повернення на крок назад. Якщо ви намагаєтеся під’єднати смартфон через Bluetooth-зв’язок, система повідомить про успішність операції надписом “Аудіо підключено” у верхній частині екрана. На жаль, навігація не йде базово для найменшого кросовера, тож у відповідному меню залишили повідомлення, що навігація замовляється як додатковий аксесуар. Замість неї стоково пропонується компас, інформація про довготу і широту знаходження, а також висоту над рівнем моря

тест-драйв, Mazda CX-3

Якщо телефон успішно підключено до мультимедійної системи Mazda CX-3, то угорі, крім іншої інформації, вказується і рівень його заряду. Якщо потрібно зателефонувати за номером, що не записаний у книжку контактів, є можливість набрати номер вручну. Для цього в системі зроблена візуалізація телефонної клавіатури, кнопка стирання (якщо помилився під час набору) і виклику

тест-драйв, Mazda CX-3

У меню параметрів електроніки Mazda CX-3 усі налаштування розбиті на перелік вкладок, зокрема, коригування проекційного AD-дисплея, роботи систем безпеки, звуку, годинника та інші. У вкладці звуку, крім звичних налаштувань басів, високих частот, а також балансування гучності між переднім/заднім рядом і лівою/правою стороною, є можливість змінити параметр ALC, який збільшує гучність на задану одиницю, залежно від набору швидкості й появи зовнішніх шумів

тест-драйв, Mazda CX-3

Мене не припиняє дивувати продуманість інтерфейсу HMI, який встановлений і на Mazda CX-3. Як і на інших моделях, центральним елементом є джойстик зі сріблястою профільованою ручкою. Прокручуючи його навколо вісі, переходиш по пунктах меню, а натискаючи – заходиш всередину меню. Додаткові кнопки від джойстика відокремлені сріблястим кільцем. Щоб швидко повернутися на крок назад, достатньо лише натиснути кнопку зліва від джойстика. Справа від нього – перехід у меню обраного. Центральне місце з-поміж трьох кнопок перед ручкою займає швидкий перехід у домашнє меню, зліва від якого – вхід до медіапрогравача, а справа – до навігації. Окремо примостилася ще одна ручка зі сріблястим оформленням і тактильним профілем – регулювання гучності. Натиснувши на неї, звук прибирається повністю

Правий екранчик панелі приладів Mazda CX-3 повністю присвячений базовому бортовому комп’ютеру. Він монохромний, а його поле розділене горизонтальними білими смужками на три частини. У верхній з лівого боку відображається активність роботи круїз-контролю, а також зафіксована швидкість; з правого боку – температура зовнішнього повітря. По центру може відображатися залишок ходу до заправки, а знизу – електронний показник рівня пального в баку. З одного боку, олдскул, а, з іншого, все чітко і ясно, що я і люблю.

тест-драйв, Mazda CX-3

Панель приладів Mazda CX-3 не така, як у інших моделей – вона набагато спортивніша, зокрема, за рахунок колодязя тахометра, що розташований по центру панелі. Натомість спідометр скромно примостився у нижньому кутку тахометра. На екрані з лівого боку основну частину віддали під індикатор режимів КП, під яким знаходиться електронний одометр. На полі тахометра і в нижній частині панелі приладів – набір контрольних лампочок. Підсвітку панелі можна змінювати через прокручування старомодної кнопки-списа над правим екранчиком. Натиснувши ж на неї, скидаються значення тріп-комп’ютера. Цікавий стилістичний елемент панелі – обрамлення усіх екранчиків і циферблата елементами графітового кольору

тест-драйв, Mazda CX-3

Правий екранчик панелі приладів Mazda CX-3 присвячений бортовому комп’ютеру. У верхній частині знаходиться інформація про зафіксоване значення швидкості круїз-контролю, режим його роботи, а також температуру зовнішнього повітря. У центральну частину можна вивести запас ходу на залишку пального в баку, а в нижній знаходиться електронний показник рівня пального

Стандартним оснащенням для Mazda CX-3 буде клімат-контроль, керування яким знаходиться у звичному місці посередині центральної консолі з класичними трьома сірими ручками, по центру яких кнопки з індикаторами. Лівою ручкою встановлюється температура обдуву, центральною – швидкість вентилятора (з можливістю переведення цієї функції в автоматичний режим у крайньому лівому положенні), а правою – напрямок обдуву (також із автоматичним крайнім лівим положенням). Для зручності використання ручки мають приємну тактильну поверхню, а їхні обідки – помаранчеві мітки положень. Всередині ручок вставлені кнопки увімкнення кондиціонера, рециркуляції повітря і обігріву заднього скла відповідно. Подобаються мені ці класичні блоки – зручні й прості.

тест-драйв, Mazda CX-3

Блок клімат-контролю відрізняється від такого ж на старших моделях, адже в Mazda CX-3 він однозонний, тож має класичний вигляд із трьома сріблястими ручками з тактильним різьбленням в місцях дотику пальців. Кожна з ручок має помаранчеву мітку, яка допомагає стежити за обраним режимом роботи клімату. Лівою ручкою змінюється температура обдуву, а кнопкою всередині неї вмикається кондиціонер. Центральна змінює швидкість вентилятора, причому перше після нульового положення вмикає автоматичне регулювання роботи вентилятора, а кнопка всередині – рециркуляцію повітря в салоні. Правою ж ручкою контролюєш напрямок обдуву, і перше положення також вмикає його автоматичний контроль. Кнопкою ж усередині вмикається обігрів заднього скла. Усі три кнопки мають помаранчеві індикатори, які допомагають стежити, чи увімкнена потрібна функція клімату

тест-драйв, Mazda CX-3

Боксом між передніми сидіннями Mazda CX-30 по суті є велика глибока ніша у центральному тунелі. За браком простору креативно підійшли до розміщення підсклянників – один із їхніх фіксаторів взагалі може вийматися з ніші й встановлюватися лише за потреби. У складеному стані блок цього підсклянника являє собою щось подібне до невеликої коробочки розміром з гаманець. Натиснувши ж кнопочку в її торці, вискакує фіксатор склянки. Водночас задній підсклянник неможливо вийняти – лише скласти фіксатор, що так само вискакує, щойно натиснеш кнопку в торці його стінки

тест-драйв, Mazda CX-3

Центральний підлокітник переднього ряду Mazda CX-3 обшитий шкірою і так само прострочений світлою ниткою

тест-драйв, Mazda CX-3

Рукавичний ящик Mazda CX-3 не може похизуватися великими розмірами, але інакшим він бути й не може, адже автомобіль компактного класу

тест-драйв, Mazda CX-3

Карти задніх дверей Mazda CX-3 простіші, але зовсім трохи. Оздоблена хромом ручка і прапорець центрального замка над нею, замша на частині карти і шкіра на підлокітнику, прострочені світлою ниткою, вставка з пластику під карбон навколо кнопки електричного склопідйомника (яку в темряві буде складно знайти, оскільки вона не підсвічується) і динамік аудіосистеми. А от кишенькою в дверях вирішили пожертвувати на користь місця під пляшку

Білий прапорець блокування дверей зсередини знаходиться в торці металевої частини задніх дверей Mazda CX-3

Білий прапорець блокування дверей зсередини знаходиться в торці металевої частини задніх дверей Mazda CX-3

На задній ряд Mazda CX-3 сідав обережно. Якось наслухався колег-журналістів про те, що ззаду тісно навіть для дитини. Дійсно, двері не надто широкі, хотілося би навіть, щоб вони ширше відкривалися. Сідаю всередину сам за собою і… посадка дуже навіть нічого. Я розумію, що дехто з читачів міг зараз глибоко розчаруватися, очікуючи порції негативу, але справді – над головою достатньо місця (не багато, але достатньо), коліна не труться об спинку переднього крісла, а ступні можна підсунути під нього. Разом із чудово спрофільованою поверхнею бокових місць це все дає надзвичайно затишну і комфортну посадку. А от центральне місце взагалі не пристосоване для дорослої людини. Голова впирається в стелю вже у максимально вертикальній посадці, відповідно не вдається навіть спертися на спинку. З іншого боку, навіть у базі спинка складатиметься у пропорції 60/40, уможливлюючи перевезення габаритного багажу.

тест-драйв, Mazda CX-3

Як для ніг, так і для голови ззаду в Mazda CX-3 простору достатньо навіть для дорослої людини

тест-драйв, Mazda CX-3

Задні пасажири Mazda CX-3 не можуть самостійно увімкнути освітлення, це робиться лише централізовано

тест-драйв, Mazda CX-3

Така позначка на спинці заднього ряду Mazda CX-3 означає, що там є кріплення ISOfix для дитячих сидінь

тест-драйв, Mazda CX-3

Пасажири заднього ряду Mazda CX-3 можуть скористатися такими кишеньками в спинках передніх сидінь. Ці кишеньки навіть мають прострочку світлою ниткою у верхній частині

тест-драйв, Mazda CX-3

Відкривши кришечки у центральному підлокітнику заднього ряду Mazda CX-3, пасажири отримують доступ до двох підсклянників з пластиковими шторками-фіксаторами

тест-драйв, Mazda CX-3

Паски безпеки крайніх пасажирів заднього ряду Mazda CX-3 мають кронштейни-направляючі, хоча паски можна й витягнути звідти. Поряд – важелі складання спинки

тест-драйв, Mazda CX-3

У похідному стані об’єм багажника Mazda CX-3 складає 350 л., хоча візуально, за рахунок значної висоти підлоги, він здається меншим

тест-драйв, Mazda CX-3

Освітлення багажного відсіку Mazda CX-3 представлено одним плафоном, який можна вимкнути перемикачем на ньому

тест-драйв, Mazda CX-3

Багажник Mazda CX-3 має кілька кріпильних петель

тест-драйв, Mazda CX-3

За допомогою такої пластикової ручки підлогу багажника в Mazda CX-3 зручно піднімати і виймати з авто

тест-драйв, Mazda CX-3

Вийнявши підлогу багажника Mazda CX-3 маємо сюрприз – додатковий секретний відсік. Ось вам і таємниця 350 л. об’єму

тест-драйв, Mazda CX-3

Під ковроліном секретного відсіку в багажнику Mazda CX-3 знаходимо органайзер, куди можна скласти невеликі речі, та у якому відформовані місця під компресор, клей для покришок, буксирувальну петлю і гак

тест-драйв, Mazda CX-3

Під органайзером нічого, голий метал. Відформоване місце нагадує, що чисто теоретично Mazda CX-3 все ж може мати запасне колесо

тест-драйв, Mazda CX-3

Отвір у правій стінці багажника Mazda CX-3 вочевидь є суто сервісним

тест-драйв, Mazda CX-3

Спинка заднього ряду Mazda CX-3 може складатися окремо

тест-драйв, Mazda CX-3

Зі складеними спинками заднього ряду об’єм багажного відсіку Mazda CX-3 дорівнює 1260 л.

тест-драйв, Mazda CX-3

Щоб закривати легку кришку багажника Mazda CX-3, пристосована ось така ручка в її пластиковій обшивці. Відкривається ж кришка гумовою кнопкою в торці. Поряд – лампа підсвітки номерного знака

тест-драйв, Mazda CX-3

В обшивці кришки багажника Mazda CX-3 є ще один сервісний отвір, який дає доступ до моторчика склоочисника і частини ліхтарів

тест-драйв, Mazda CX-3

Зручний доступ до замка кришки багажника Mazda CX-3 надає сервісний отвір в центральній частині її обшивки

тест-драйв, Mazda CX-3

Такими защіпками кріпиться поличка багажника Mazda CX-3

Сторінка 3 з 6123456