Стилістичні та ергономічні зміни салону Mitsubishi ASX

За рахунок стандартної для сучасних ASX системи безключового доступу центральним замком кросовера можна керувати з двох ключ-передавачів, що надаються навіть у базовій комплектації, через дві кнопки: відімкнути і замкнути автомобіль. Зробити це можна і гумовою кнопкою на ручках передніх дверей, якщо передавач лежить у кишені. Також машина укомплектована штатним імобілайзером. Всередині Mitsubishi ASX зміни ще помітніші, ніж ззовні. Стилістично все ніби так само, але… Раніше у мене була цілком грунтовна претензія, до топової комплектації, яка мала тканинний салон, причому тканина ця була не найприємніша на дотик. Нею ж обшивали і центральний підлокітник переднього ряду, що взагалі було не айс. Тепер же сидіння, елементи на картах дверей і той же підлокітник мають комбіновану обшивку зі штучної шкіри (підлокітник – з бази), а центральні частини сидінь – вставки з матеріалу, подібного до алькантари і приємного на дотик. Називається він Grand Luxe. Примітно, що раніше тканина мала кольорові червоні вставки. Вони залишилися і в рестайлінговій версії, однак у вигляді червоних ниток прострочування. До речі, водійське сидіння з лівого боку в дорожчій комплектації має два важеля: один для регулювання висоти, інший – куту нахилу спинки. З одного боку, спершу починаєш плутатися. Та робиш ці налаштування максимум кілька разів за увесь час експлуатації авто, тож навряд це суттєвий прорахунок ергономіки. Обшивка керма і важеля КП шкірою не змінилася – вона так само доступна з базової комплектації. Внутрішня ж дверна ручка, як і раніше, позбавлена уваги дизайнера, однак і в дешевшій комплектації має хромовану обробку. Mitsubishi ASX у базовій комплектації має дві фронтальних подушки безпеки, а також дві бокових для переднього ряду і шторки для обидвох рядів. Одним із найбезпечніших кросоверів у класі автомобіль робить спеціальна колінна подушка безпеки.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

На ключі-мітці Mitsubishi ASX лише дві кнопки – блокування і розблокування дверей

тест-драйв, Mitsubishi ASX

На тильній стороні ключа-мітки Mitsubishi ASX срібна емблема марки. Усередині корпусу механічний ключ

тест-драйв, Mitsubishi ASX

У карти передніх дверей Mitsubishi ASX вмонтовані два динаміка – високо- та середньочастотник. З-поміж дизайнерських елементів – хромована планочка над дверною ручкою, оздоблення під алюміній навколо блоків кнопок, а також часткова обшивка шкірою. Є і зручна ніша з вертикальним майданчиком під невелику пляшку

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Передні карти дверей Mitsubishi ASX мають обшивку в районі дотику ліктів до дверей, а біля кистей – оздоблення під алюміній. Додатковий стилістичний елемент – хромована сміжка на рівні плечей. Унизу відсік для речей разом із тримачем пляшки

тест-драйв, Mitsubishi ASX

На передніх порогах Mitsubishi ASX – срібляста накладка з підсвічуваною назвою моделі ASX

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Хоч Mitsubishi ASX і високий автомобіль, однак на висоті салону негативно це не позначилося

тест-драйв, Mitsubishi ASX

З лівого боку сидіння водія Mitsubishi ASX два важеля – переднім регулюється висота, заднім – кут нахилу спинки

тест-драйв, Mitsubishi ASX

У переднього пасажирського сидіння Mitsubishi ASX лише один важіль збоку – для регулювання кута нахилу спинки

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Регулювання передніх сидінь Mitsubishi ASX за глибиною здійснюється за допомогою металевого важеля під подушками

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Підголівники Mitsubishi ASX можна відрегулювати за висотою. Для цього треба просто розблокувати фіксатор за допомогою кнопочки біля їхньої стійки

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Натиснувши на верхню частину кріплення передніх пасків безпеки Mitsubishi ASX, розблокується механізм їхнього регулювання за висотою

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Передній ряд Mitsubishi ASX освітлюється двома плафонами, які вмикаються натисканням на них. Перемикач має лише два положення – вимкнено і увімкнено при відчинених дверях. Позаду нього мікрофон системи гучного зв’язку

тест-драйв, Mitsubishi ASX

У протисонячному козирку Mitsubishi ASX косметичне дзеркальце під кришечкою та з підсвіткою. У кришечці тримач для карток

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Обшивка керма Mitsubishi ASX зі шкіри, хай і не такої приємної на дотик, як на новому Outlander

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Те ж стосується і важеля КП Mitsubishi ASX

На панелі приладів Mitsubishi ASX знаходиться кольоровий екранчик бортового комп’ютера, на якому знайшлося місце електронним показникам температури двигуна і рівня пального в баку. Під ними показник одометра, а посередині – відображення режиму автоматичної КП чи передачі в ручному режимі. При температурі від -1̊С і нижче автомобіль сповістить про імовірність голольоду під час запуску двигуна. Сама температура відображається тут же у верхньому правому кутку екрана. За різних умов автомобіль сповістить і про відкриті двері, режим повного приводу, послідовність дій для запуску мотора і необхідність вимкнути електроніку, якщо двигун не запущено, але кнопку Start/Stop було натиснуто. На цьому ж дисплеї зручно спостерігати за своїми успіхами в економії пального, адже інформація з датчика витрат теж виводиться сюди. Допомагає й своєрідний економетр, який у вигляді горизонтальної діаграми показує, скільки пального витрачається у конкретний момент, а також має позначку економного натискання на педаль газу, перевищивши яку чітко розумієш – треба трохи відпустити педаль.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Передня панель класична для Mitsubishi ASX, однак останній рестайлінг все ж надав як стилістичних, так і функціональних змін

тест-драйв, Mitsubishi ASX

У нижній частині передньої панелі Mitsubishi ASX, зліва від керма, знаходиться кнопка відключення задніх парктроніків. Ще нижче – кришка блоку запобіжників

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Кнопкою Info зліва від панелі приладів змінюються показники бортового комп’ютера Mitsubishi ASX

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Панель приладів Mitsubishi ASX виконана класичним чином – у вигляді двох колодязів: у лівому тахометр, у правому спідометр. Кожен колодязь має хромоване оздоблення. Поля спідометра і тахометра майже позбавлені контрольних лампочок (лише на полі останнього є контрольна лампа ABS), вони зосереджені угорі панелі приладів між колодязями. Нижче – екранчик бортового комп’ютера

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Екранчик бортового комп’ютера Mitsubishi ASX після падіння температури повітря нижче 0 градусів повідомляє про можливість голольоду. Вище – інформація з датчика температури. У нижній частині екрану з боків облаштовано графічні показники температури двигуна і рівня пального в баку. Між ними – вказівник режиму КП. У самому низу – цифровий одометр

Підлокітники дверей, в районі розташування кнопок, отримали оздоблення під алюміній – раніше тут був звичайний пластик. Тут же залишилася мультифункціональна кнопка регулювання зовнішніх дзеркалець заднього огляду за напрямками, а також слайдер зміни регульованого дзеркальця. Оснащення Instyle додає кнопку електроприводу складання дзеркалець, а на самих дзеркальцях з’являються повторювачі поворотників. Стандартно дзеркальця оснащуються і підігрівом, який вмикається разом із розморожуванням лобового скла. Електросклопідйомники, ясна річ, є для усіх дверей в обидвох комплектаціях разом із кнопкою їхнього блокування для інших дверей, крім водійських. Та функцію антизащемлення я би поставив на задні двері (стоїть лише на водійських) – пригадую аналогічний коментар мав і щодо електроприводу скла Mitsubishi Outlander. Відповідно до офіційної інформації, на кросовері у базовому оснащенні встановлено всього 4 динаміки, однак у дорожчому з’являється ще два додаткових. Педалям Mitsubishi ASX також додали спортивності оздобленням під алюміній, хоча воно з’являється лише з дорожчої комплектації.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

На водійському підлокітнику Mitsubishi ASX знаходиться блок електрорегулювання дзеркалець заднього огляду. Перемикачем L/R змінюється регульоване дзеркальце, а джойстиком – змінюється положення. Окремою кнопкою біля перемикача активується електропривід складання дзеркалець

тест-драйв, Mitsubishi ASX

На зовнішніх дзеркальцях Mitsubishi ASX повторювачі поворотів

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Зовнішні дзеркальця заднього огляду Mitsubishi ASX обладнані електроприводом складання

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Усі чотири склопідйомника Mitsubishi ASX оснащені електроприводом. Але автоматичний режим має лише водійський, що позначено заглибленням на його кнопці (за увімкнених габаритів лише ця кнопка підсвічується). Перед ними – кнопка блокування пасажирських склопідйомників, а також перемикач центрального замка – положення Lock замикає автомобіль, положення з виїмкою на перемикачі розблоковує

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Внутрішні ручки Mitsubishi ASX мають хромоване оздоблення. Над ними – прапорець центрального замка

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Педалі Mitsubishi ASX отримали накладки під алюміній

У версії Instyle центральна консоль кросовера отримує покриття з чорного глянцевого пластику, а дефлекторам обдуву надають сріблястого оздоблення. Керування бортовою аудіосистемою можливе за рахунок круглого блоку кнопок на лівій спиці керма. Посередині – «Mode», якою змінюється джерело програвання музики. Верхньою і нижньою кнопками регулюється гучність, а лівою та правою – «гортаються» треки чи радіостанції. Забудьте про аудіосистеми без екранів – у Mitsubishi ASX навіть в базі отримуєш систему із сенсорним екраном, куди виводиться картинка з камери заднього огляду. Порівняно з машиною після другого рестайлінгу система не змінилася. Тут так само залишається можливість програвати CD у форматі MP3, на що вказує отвір над екраном та кнопка зліва від отвору, що дозволяє вийняти диск. На мою думку, об’єднана кнопка, яка знаходиться нижче з надписами «Radio/Media», буде використовуватися набагато частіше. Щоб отримати доступ до налаштувань медіасистеми, варто просто натиснути кнопку «Setting». За регулювання гучності або ж вимкнення системи взагалі відповідає кнопка-крутилка у самому низу. Система належить до того типу оснащення, яке вже потихеньку відходить у минуле з розширеним набором кнопок, хоча цей варіант мені подобається значно більше, ніж варіант з єдиною крутилкою, де всі функції були віддали сенсорам. Останній ще стояв на моделі після першого рестайлінгу, яку ми випробовували 2015 року, а також досі стоїть на поки що нинішньому поколінні пікапа L200. У тестовій же машині навіть годинник можна вивести на екран за допомогою окремої кнопки «Clock», а зміні треків присвячена велика об’єднана кнопка «Seek Track», через яку здійснюється і пошук потрібної хвилі радіостанції. Натомість «Home» в один клік поверне до головного меню, а ручне налаштування частоти і функція «Mute» заховані у правій кнопці-крутилці. Основна претензія до сенсора – не найкраща його чутливість, на високій швидкості краще на медіасистему не відволікатися. У головному меню традиційно три сенсорних кнопки присвячено пошуку довгих (FM), середніх та коротких (AM) частот радіо. Під’єднання сучасного смартфона – хворе питання цього покоління систем. На жаль, жоден із тих, що був наявний у мене не було розпізнано, хоча якщо ваш девайс достатньо старий, то ви зможете не лише телефонувати з машини, але й прослуховувати музику через Bluetooth. Між іншим, можливість Bluetooth-з’єднання – прерогатива дорожчої комплектації, тому доведеться викласти трохи більше грошиків задля таких зручностей. У цьому випадку на лівій спиці керма з’являться дві кнопки прийняття і відхилення дзвінків, а крайньою лівою кнопкою можна увімкнути голосове керування телефоном. Для спілкування по телефону через автомобіль встановлено мікрофон, що знаходиться між плафонами освітлення переднього ряду. Слухати музику, звісно, можна і через уже згаданий CD або USB-вхід, куди можна під’єднати флешку. Дещо збентежила кнопка «AUX». Мені точно відомо, що цей вхід раніше був у боксі між передніми сидіннями у специфікації ASX за 2013 рік, однак уже модель 2017 року його позбулася. Разом із тим у медіасистемі кнопка цього входу активна. Само собою окремим сенсором відкривається меню налаштувань, а кнопкою «Voice» вмикається система голосового керування Bluetooth-з’єднання з телефоном, яку я теж зі зрозумілих причин не зміг перевірити. Однак наш автомобіль був ще 2018 модельного року – авто 2019 отримують прогресивнішу систему Mitsubishi Connect, з якою ми вже ознайомилися раніше на прикладі Outlander.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Центральні дефлектори обдуву Mitsubishi ASX мають сріблясте оздоблення

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Мультимедійна система Mitsubishi ASX не змінилася, хоча на перший погляд її функціонал доволі широкий. Вона походить ще з тих часів, коли люди слухали музику переважно за допомогою CD-носіїв, тож для них передбачено слот над екраном. Щоб вийняти диск, потрібно натиснути кнопку зліва від слоту, підкреслену хромованою смужкою. Під нею кнопка, у якій об’єднано увімкнення меню радіо, а також переходу до одного з меню зовнішніх джерел програвання музики. Під нею ще одна хромована планочка і кнопка Settings, яка перекидає до меню всіх налаштувань мультимедійки, у тому числі звукових. Ручка Vol, яка відповідає за регулювання гучності, водночас являє собою кнопку вимкнення системи. Напроти така ж ручка з таким же хромованим оздобленням, якою змінюються хвилі радіо, а також миттєво приглушується звук. Над нею кнопка Home, що повертає назад у головне меню (як на фото). Між двома хромованими планками велика кнопка зміни треків уперед чи назад (Seek Track). Кнопка Clock дає можливість змінити налаштування годинника. Головне меню в основному складається з іконок, які ведуть до меню різних джерел програвання музики. Екран сенсорний, тож можна тицяти пальцем прямо по ньому. З-поміж іконок є вибір між середніми, короткими та довгими частотами. Якщо завантажити у мультимедійку диск, меню CD також стає активним, те ж стосується іконки USB/iPod (хоча до кінця не зрозуміло, куди встромляти той iPod). Обравши меню Bluetooth, музика повинна програватися з телефону. У верхньому лівому кутку відображається назва меню, в якому наразі перебуває користувач. У правому – годинник. Кнопкою Voice відбувається перехід до меню голосового керування телефоном. Щоб перейти на другу сторінку головного меню, потрібно натиснути стрілочку справа

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Не дуже зрозуміло, чому активною залишається іконка AUX у головному меню мультимедійки Mitsubishi ASX, враховуючи, що я не знайшов навіть входу AUX по салону. Кнопка Phone дає доступ до меню під’єднаного телефону, Settings – інша можливість потрапити до меню налаштувань. Стрілочка зліва повертає до першої сторінки головного меню

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Унизу центральної консолі Mitsubishi ASX слот USB, який переїхав із центрального боксу між передніми сидіннями

«Борода» центральної консолі Mitsubishi ASX, на якій розташована кнопка аварійної сигналізації, чомусь позбулася декоративного елементу під алюміній, сама кнопка стала випуклішою, а датчики подушки безпеки переднього пасажира і його непристібнутого паска безпеки обмінялися місцями. У топовому оснащенні автомобіль отримує клімат-контроль з класичним блоком керування у вигляді трьох крутилок, що водночас виконують функцію трьох кнопок. Крайньою лівою регулюється температура обдуву, а також вмикається режим рециркуляції повітря. Центральною – швидкість вентилятора, причому перевівши крутилку нижче положення «Off», вмикається власне режим клімат-контролю. Центральна ж кнопка відповідає за активацію кондиціонера. Крайній правій віддали функціонал регулювання напрямків обдуву, і тут також є режим «Auto». Тобто клімат-контроль може окремо автоматично регулювати швидкість вентилятора і напрямок обдуву! Правою кнопкою вмикається обігрів заднього скла.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Під мультимедійною системою знаходиться кнопка аварійної сигналізації, зліва від якої інформаційна піктограмка непричепленого паска безпеки переднього пасажира, а справа – передньої пасажирської подушки безпеки

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Клімат-контроль Mitsubishi ASX зроблено у вигляді трьох оздоблених хромом і прогумованих ручок. Ліва відповідає за зміну температури, а всередині неї схована кнопка увімкнення рециркуляції повітря. Центральною або вмикається автоматичне регулювання швидкості вентилятора, або ж воно здійснюється вручну, всередині кнопка кондиціонера. Права ж завідує функцією зміни напрямків обдуву з режимом його автоматичного розподілу, об’єднана з кнопкою увімкнення обігріву заднього скла

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Під блоком системи мікроклімату Mitsubishi ASX знаходяться перемикачі двоступеневого підігріву передніх сидінь. Правіше від них – кнопка відключення системи ESP. Ще правіше – розетка з прикурювачем

У нішу під центральною консоллю тепер зайде хіба що смартфон, адже значну частину її корисного простору тепер займають зміщені кнопки підігріву сидінь (до речі, двоступеневого, до речі, з базової комплектації), вимкнення системи стабілізації (переїхала з передньої панелі, зліва від керма; тепер на її місці кнопка вимкнення задніх парктроніків), прикурювач, переміщений з центрального тунелю, а також єдиний USB-порт, що переїхав сюди з боксу між передніми сидіннями. Найбільше, напевно, змінився центральний тунель. Майданчик з важелем КП замість круглої отримав прямокутну форму, а передня частина тунелю навіть у базовій комплектації оздоблена матеріалом, який на вигляд і дотик тепер нагадує щось середнє між джинсовою тканиною, пластиком та металом (офіційно називається вставкою під карбон). З обидвох сторін тунелю у дорожчій комплектації з’явилися мякі шкіряні накладки, хоча для водія великої необхідності в них немає – нога в місце обшивки просто не впирається. Підсклянників стало два і їх перенесли позад важеля КП, розмістивши паралельно важелю ручних гальм. Їхнє місце зайняла кнопка перемикання режимів повного приводу. Як і раніше, у центральному боксі є поличка, однак тепер вона зйомна, а сама кришка відкривається лише одним важелем і взагалі запозичена з дорестайлінгового Outlander із секретним відсіком всередині й тримачем для ручки. Можливо, всі ці зміни якось повпливали на ергономіку, та мені було однаково зручно як у дорестайлі, так і в нинішньому пострестайлі.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Ніша під центральною консоллю Mitsubishi ASX стала зовсім маленькою – туди поміститься хіба що смартфон

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Майданчик біля КП Mitsubishi ASX отримав оздоблення під карбон

тест-драйв, Mitsubishi ASX

На центральному тунелі Mitsubishi ASX, біля колін, з’явилися м’які накладки, обшиті шкірою

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Біля важеля ручних гальм Mitsubishi ASX знаходяться два підсклянника

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Підлокітник між передніми сидіннями Mitsubishi ASX став довшим та пласкішим. Тепер він обшитий шкірою

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Кришка боксу між передніми сидіннями Mitsubishi ASX має глибоку нішу для високих предметів, є також і секретний відсік для невеликої поклажі. Поряд – тримач для ручки

тест-драйв, Mitsubishi ASX

У боксі між передніми сидіннями Mitsubishi ASX є невелика поличка, куди зручно класти смартфон. Поличка має м’яке покриття дна, а також рухається вперед і назад по салазках. У стінках боксу є невеличкі отвори під дроти, наприклад, навушників або зарядки. Передній край полички також має зріз

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Бокс між передніми сидіннями Mitsubishi ASX глибокий, дно встелене м’яким покриттям. На виступі знаходиться розетка на 12 В під кришечкою

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Бардачок Mitsubishi ASX має середні розміри – туди цілком влізе лист формату А4. На його кришці – ще один тримач для ручки

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Над бардачком – вимикач фронтальної пасажирської подушки безпеки з чіткою інфографікою. Примітно, що здійснюється вимкнення виключно за допомогою ключа

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Нестандартне рішення Mitsubishi ASX – слот для ключа-мітки всередині бардачка. На лівій стінці бардачка – місце для карток

Двері заднього ряду стандартно обладнані спеціальними дитячими замками, перемикач яких знаходиться в їхньому торці. Таким чином, діти не зможуть випадково відчинити двері зсередини під час руху. На жаль, лише в дорожчій комплектації заднім пасажирам пропонується вбудований у спинку дивана підлокітник, у якому знаходяться два підсклянника. Стандартно освітлення для пасажирів заднього ряду Mitsubishi ASX представлене одним плафоном по центру даху із трьома режимами: вимкнено, увімкнено за відчинених дверей та завжди увімкнено.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Карти задніх дверей Mitsubishi ASX також мають обшивку шкірою на підлокітнику, а також оздоблення під алюміній. Нижче – динамік аудіосистеми

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Задній ряд Mitsubishi ASX не може похизуватися простором, особливо над головою. Та це плата за неймовірні позашляхові характеристики кросовера

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Крайні пасажири заднього ряду Mitsubishi ASX можуть скористатися підлокітником, у який вмонтовані два підсклянника

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Освітлення задніх пасажирів у Mitsubishi ASX представлене плафоном із трьома режимами: увімкнено, увімкнено за відчинених дверей, вимкнено

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Кишенька на спинці сидіння Mitsubishi ASX чомусь одна – з правого боку

Полиця багажного відсіку кросовера не змінилася – вона так само має зігнуті краї, а у знятому стані її нема куди покласти. Хоча вона міцна і якісна, тож витримає чималу вагу багажу. У всіх версіях Mitsubishi ASX спинки заднього ряду сидінь можна скласти у співвідношенні 60/40. Приємно здивувало, що тепер запасне колесо під дном багажника повнорозмірне легкосплавне, а не звичайне сталеве, як на дорестайлі. Однак спиці з внутрішньої сторони виглядають якимись тонкими, сподіваюся, що проблем з диском через них не буде. Принаймні, у мене не було.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Багажний відсік Mitsubishi ASX не виглядає маленьким, однак за рахунок невеликої висоти (завдяки повному приводу та місткому паливному баку) страждає його практичність

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Позаду колісних арок Mitsubishi ASX є дві невеликі ніші, куди влазить навіть 5-літрова пляшка

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Багажний відсік Mitsubishi ASX освітлюється одним плафоном, що встановлений на правому кріпленні полички

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Із зовнішнього краю багажного відсіку Mitsubishi ASX знаходиться гачок для кріплення багажу

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Багажний відсік Mitsubishi ASX укомплектований пластиковими петлями для кріплення багажу

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Конструкція задніх пасків безпеки Mitsubishi ASX добре продумана – вони мають направляючі. Коли складаєш спинку, паски не залазять між аркою колеса і спинкою. Щоб скласти спинку, слугує зручні кнопки біля направляючих пасків

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Запасне колесо в Mitsubishi ASX стало легкосплавним повнорозмірним

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Поличка багажного відсіку Mitsubishi ASX підіймається вгору разом із кришкою. До останньої вона кріпиться петлями, які можна зняти

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Спинка заднього ряду Mitsubishi ASX складається у співвідношенні 1/2 і 2/3

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Повністю складені спинки заднього ряду Mitsubishi ASX формують доволі великий майданчик для багажу, однак тверду поличку нема куди діти

 

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Кришку багажного відсіку Mitsubishi ASX зручно закривати за допомогою пластикової ручки в торці кришки

Сторінка 3 з 6123456