Технічні вдосконалення Mitsubishi ASX

Для Mitsubishi ASX пропонуються виключно бензинові силові агрегати. Тестовий автомобіль оснащено тим же 2,0-літровим двигуном на 150 к. с. і 198 Нм, що й під час випробувань попередньої дорестайлінгової версії. Жодних змін у ньому не було, тож якихось одкровень немає. З базової комплектації двигун моделі запускається за допомогою кнопки на передній панелі. Можу лише ще раз нагадати, що мотор має дуже жвавий характер, а це відбивається на витратах пального. Менше 11,3 л./100 км. в місті машина не їла. Ще не встигаєш доторкнутися до педалі, як машина невгамовно гуде, прагнучи стрибнути вперед. Якщо є бажання зекономити гроші, то краще обрати базовий автомобіль з 1,6-літровим мотором на 117 к. с. і 154 Нм та механікою. Усі автомобілі цієї моделі комплектують додатковою шумоізоляцією. Тож і так не надто гучний бензиновий мотор може докричатися до пасажирів лише на високих обертах. Кросовер навіть мінімальним чином підготовлений до українських умов експлуатації, маючи як базове оснащення пластиковий захист двигуна.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Двигун Mitsubishi ASX запускається за допомогою кнопки Start/Stop engine у хромованому оздобленні

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Важіль розблокування капота Mitsubishi ASX знаходиться на лівій боковій панелі біля ніг водія

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Силова частина Mitsubishi ASX залишилася без змін – той самий надійний 2,0-літровий бензиновий двигун на 150 к. с. і 198 Нм

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Важіль розблокування лючка паливного баку Mitsubishi ASX знаходиться між водійським сидінням і порогом

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Кришка горловини паливного баку Mitsubishi ASX закріплена на лючку, а сам лючок має надпис із попередженням про заливку виключно неетилованого бензину

Як і раніше, топова комплектація Mitsubishi ASX оснащена варіатором Invecs-III. Щоправда, тепер важелем не можна обрати ручний режим перемикання і, власне, перемикатися в ньому – цією функцією зайняті тепер виключно підкермові перемикачі, оздоблені під алюміній. Вони доступні лише з варіатором, а, відповідно, у дорожчій комплектації. Ручний режим звичний – угору автоматично не перемикається, вниз опускається сам. Може перейти назад у режим Drive після повної зупинки або ж після затискання правого підкермового перемикача з надписом +/Off. Зате важелем можна обрати понижений ряд, завдяки якому теоретично зростає прохідність кросовера.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX оснащений варіатором Invecs-III на 6 віртуальних швидкостей

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Варіатор Mitsubishi ASX обладнаний підкермовими пелюстками, які відповідно активують ручний режим коробки. Вийти з нього можна затиснувши пелюсток з надписом Off або ж просто повністю зупинившись

Контролювати крутний момент Mitsubishi ASX дозволяє антипробуксовувальна система Traction Control (TCL), завдяки чому менша імовірність того, що колеса на зибучому грунті зариються.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Режими повного приводу Mitsubishi ASX змінюються кнопкою 4WD у хромованому оздобленні

Досі не зрікаюся своїх слів, що підвіска Mitsubishi ASX являється для мене своєрідним еталоном навіть порівняно з більшими кросоверами та позашляховиками. Завдяки своїй зібраності та пружності вона буквально провокує прибрати ногу з педалі гальм перед черговою ямою.

Кермо Mitsubishi ASX має пухкий обід із невеликим діаметром, що дозволяє почуватися впевнено у широких швидкісних поворотах. Його реакцію на оберти можна охарактеризувати як щось середнє між спортивною чутливістю і плавністю реакцій великого седана. На швидкісній трасі тримати курс високій машині допомагає система курсової стійкості ASC (Active Stability Control).

Гальма Mitsubishi ASX дозволяють зупинитися як плавно, дозуючи зусилля, так і різко, коли перешкода виникає раптово. Зауваження є хіба що до важеля ручних гальм, який на фоні інтер’єру зі звичайною пластиковою ручкою виглядає якось біднувато. Перелік допоміжних систем безпеки традиційно переконливий і починається зі стандартних ABS та EBD (Electronic Brake Distribution). У випадку екстреного гальмування, коли спереду зненацька виникає перешкода, теоретично повинна допомогти Brake Assist (BA). На крутих схилах, де крутного моменту двигуна не вистачає, щоб утримувати авто, в дію вступає система допомоги під час старту вгору Hill Start Assist System (HSA).

Принцип роботи круїз-контролю в Mitsubishi ASX не відрізняється від Outlander. Кнопкою на кермі з піктограмою спідометра система активується, а перемикачем «Set-» фіксується швидкість, з якою автомобіль рухається в конкретний момент. Потім ним зменшується задане значення, а перемикачем «Res+» – збільшується. Якщо ж натиснути кнопку «Cancel», круїз деактивується. Важливо, що система постійного утримання швидкості встановлюється в базі.

тест-драйв, Mitsubishi ASX

Круїз-контроль на Mitsubishi ASX активується так само, як і на дорестайлінговій машині. Для цього слугує кнопка з відповідною піктограмкою у нижньому ряді на правій спиці керма. Деактивується круїз кнопкою Cancel. Для фіксації або збільшення вже зафіксованої швидкості на 1,6 км./год. потрібно штовхнути перемикач у позицію Res+. Щоб зменшити значення на такий же крок – у Set-. Кнопки лівої спиці керують функціями мультимедійної системи. “Говірке обличчя” знизу вмикає голосове керування інтерфейсом смартфону (якщо його вдасться під’єднати), а кнопки із зображенням трубки телефону правіше приймають або відхиляють дзвінок. Mode змінює джерело програвання музики, стрілочки, що показують вгору та вниз – гучість, а ті, що в сторони – треки або радіостанції

Сторінка 4 з 6123456