Удосконалене декорування й ергономіка салону Mitsubishi Outlander

Тестовий Mitsubishi Outlander оснащено системою безключового доступу всередину машини, тож відкривати її можна було не лише кнопкою з брелока (власник отримує два таких девайси), але й гумовою кнопкою на ручці дверей. Звісно, за умови, що брелок буде у вас в кишені. Так само кросовер можна і замкнути. Якщо ж брелока в кишені немає, автомобіль не відкриється і навіть не запуститься. Кришка багажника відкривається за тим самим принципом. Також у кросовері встановлено імобілайзер, щоб мінімально попередити можливість викрадення.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Щоб відкрити Mitsubishi Outlander, у кишені має бути такий ключ-мітка. На випадок, якщо система зламається, всередині заховано і лезо механічного ключа

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На ключі-мітці Mitsubishi Outlander три кнопки: замкнення/відімкнення усіх дверей, а також окремо кришки багажного відсіку

У салоні Mitsubishi Outlander змін дещо більше, хоча він все одно не виглядає радикально оновленим. Японці більше попрацювали над якістю матеріалів. І це одразу стає помітно, особливо якщо поставити поряд авто після першого рестайлу і наше, тестове. Шкіра в салоні стала повністю гладкою, без перфорації. Особливого шику їй додає прострочування білою ниткою (звісно, у базовому оснащенні салон буде обшито простішою тканиною).

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На карті водійських дверей Mitsubishi Outlander оновлений дизайн декоративної накладки. Унизу відносно широка кишенька, місце під вертикальне встановлення пляшки і динамік аудіосистеми

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Пасажирська карта передніх дверей Mitsubishi Outlander відрізняється наявністю лише однієї кнопки електросклопідйомника

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Ручки над дверима Mitsubishi Outlander мають також гачки для одягу

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Сидячи спереду в Mitsubishi Outlander, можна поскаржитися хіба що на занадто нав’язливу підтримку плечей

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Інтер’єр Mitsubishi Outlander змінився виключно у дрібницях, які роблять перебування пасажирів у салоні комфортнішим

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Форма спинок передніх сидінь Mitsubishi Outlander змінилася, до того ж покращили і якість шкіряної обшивки

Дверна карта Mitsubishi Outlander акуратно обшита комбінованою шкірою саме в тому місці, де панель торкається руки. На підлокітнику водія розміщені кнопки електросклопідйомників, однак чомусь саме водійському надали функцію антизащемлення – я би оснастив нею в першу чергу вікна заднього ряду, де можуть сидіти діти. З іншого боку, кнопка блокування склопідйомників у водія також є. Задні двері кросовера мають спеціальні дитячі замки у вигляді білого пластикового перемикача в торці дверного профілю. Це дозволяє заблокувати ручки відкривання дверей зсередини.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Дверні карти Mitsubishi Outlander мають вставки з комбінованої шкіри

До декорування салону можна віднести хромоване покриття внутрішніх дверних ручок, хоча, як і раніше, перемикач блокування дверей над ними його не має.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Внутрішні ручки дверей Mitsubishi Outlander мають хромоване покриття

На кермі (у стандартній комплектації воно буде звичайним уретановим) та важелі КП шкіра досі має нерівний профіль, однак на дотик стала набагато приємнішою і менш слизькою. Змінився навіть її колір – він став якимось аристократично сіруватим замість тотально чорного. Кермо приваблює великою накладкою з чорного глянцевого пластику, якого приємно торкатися. Склалося враження, що і м’який пластик передньої панелі змінив своє забарвлення. Та точно видно, що декоративний елемент з пластику на ній і дверях став наслідувати замість дерева карбон, а під ним зявилася срібляста смужка. Візуально новий візерунок цих елементів додає салону респектабельності. Незмінною залишається вставка із чорного глянцевого пластику й на центральній консолі зі сріблястими додатками, на якій надто сильно видно пилюку, а також відбитки пальців. Mitsubishi Outlander на панелі приладів має кольоровий дисплей бортового комп’ютера, який для мене є одним із найінформативніших з-поміж інших авто. У його нижній частині виводиться інформація від датчика температури двигуна, а також датчика рівня пального. Між ними облаштувався вказівник режиму варіатора. Оскільки двигун був бензиновий і відносно об’ємний, то у мене найчастіше на екрані борткомп’ютера показувався залишок ходу. Вище можна побачити активний режим повного приводу.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Шкіра, якою обшите кермо Mitsubishi Outlander, тепер має приємнішу для мене фактуру

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Як і на кермі, шкіра на важелі КП Mitsubishi Outlander стала виглядати дорожче

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Декоративна накладка на передній панелі й картах передніх дверей отримала новий візерунок і сріблясте підведення знизу

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Центральна консоль Mitsubishi Outlander традиційно має оздоблення з чорного глянцевого пластику

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Панель приладів Mitsubishi Outlander зроблена “по класиці” – два аналогових циферблати з тахометром і спідометром містять у своєму полі безліч контрольних ламп, а посередині розташувався екран бортового комп’ютера. У верхньому кутку екрана відображається активний режим повного приводу, натомість більшу частину віддали під інформацію з борткомп’ютера (наприклад, на фото система вказує, що електроніка машини увімкнена, а двері відкриті, тож необхідно ще раз натиснути кнопку Start/Stop engine). У самому низу знаходяться графічні показники температури двигуна і рівня пального в баку, між ними – інформація про обраний наразі режим КП. Нижній рядок займають одометр і датчик температури за бортом

З боку безпеки Mitsubishi Outlander, як і раніше, пропонує стандартний набір із двох фронтальних подушок безпеки (в серцевині керма і в передній панелі навпроти пасажира), бокових подушок для переднього ряду, шторок для обидвох рядів, а також своєрідної фішки Аутлендер порівняно з конкурентами – колінної подушки під валом керма.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

З тильного боку протисонячного козирка Mitsubishi Outlander знаходиться більш, ніж зрозуміла інфографіка взаємодії дитячого крісла і подушки безпеки. Поряд – косметичне дзеркальце з підсвіткою, у кришці якого тримач для візиток або пластикових карток

Салонне дзеркальце заднього огляду Mitsubishi Outlander обладнане функцією автоматичного затемнення, тож у темний час доби його не доведеться вручну переводити в нічний режим.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Салонне дзеркальце Mitsubishi Outlander оснащене функцією автозатемнення у темний час доби

Схоже на те, що трохи видозмінилася форма передніх сидінь у верхній частині, щоправда, особисто мені вона тепер сильніше впирається в плечі. Як і раніше, електрорегулювань водійського сидіння вісім – за глибиною, висотою, кутом нахилу подушки і спинки.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У водійського сидіння Mitsubishi Outlander вісім електрорегулювань: за висотою, за глибиною, кутом нахилу спинки й висотою подушки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Регулювання переднього пасажирського сидіння Mitsubishi Outlander механічні, до того ж їх менше: важіль збоку спинки відповідає за її кут нахилу, а металевий під подушкою – за глибину

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Регулювання підголівників Mitsubishi Outlander за висотою здійснюється за допомогою тонкою кнопки в основі їхніх стійок

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Передні паски безпеки Mitsubishi Outlander регулюються за висотою. Щоб розблокувати механізм регулювання, потрібно натиснути на верхню частину кріплення на стійці

Тепер перейдемо до одного з найцікавіших елементів кожного сучасного автомобіля – мультимедійної системи. А в рестайлінговому Mitsubishi Outlander старе меню нарешті змінили – воно стало яскравішим, насиченішим опціями, та й загалом цікавішим. Однак давайте по суті. Основна претензія, яка раніше була до мультимедійки Outlander – теоретична наявність Bluetooth-з’єднання «вільні руки» зі смартфоном Mitsubishi Connect, однак майже повна відсутність реального з’єднання. Я міг пояснити це лише застарілим програмним забезпеченням фірмової мультимедійки. Цього ж разу… вона знову не з’єднала мій телефон з автомобілем. Але з’єднала з іншим! І тоді екран системи дійсно відображав усі дані з нашого гаджета. Тому зараз буде найбезглуздіша порада в автожурналістиці – перед покупкою Outlander перевіряйте в першу чергу, чи здатен ваш смартфон під’єднатися до машини або ж… замініть його. На лівій спиці керма крайня ліва кнопка знизу вмикає функцію звукового керування підключеним телефоном. Правіше від неї кнопки прийняття і відхилення дзвінків. Трохи мінусую новий інтерфейс і за відсутність механічного регулювання гучності – замість нього тепер сенсорні кнопки, механічних у мультимедійці взагалі не залишилося.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Мультимедійна система Mitsubishi Outlander після рестайлінгу стала мультимедійнішою. Фізичних кнопок не залишилося – виключно 6 сенсорів, якими керуються найосновніші функції. Особливий інтерес має являти кнопка “Apps” або “Додатки”, за допомогою якої теоретично відбувається керування додатками під’єднаного телефону. Однак під’єднати вдалося далеко не всі наявніу мене й моїх знайомих смартфони, тож функціонал цієї кнопки перевірити не вдалося, бо врешті під’єднаний телефон виявився не моїм. Решта кнопок стандартні: “Home” перекидає у головне меню, з правого боку два регулятори гучності аудіосистеми, а також кнопка вимкнення мультимедійки. Дещо змінився дизайн інтерфейсу, хоча досі превалюють синьо-чорні кольори. Під час входу у яке-небудь меню його назва дублюється у верхньому лівому кутку. Зліва зверху традиційно стоїть годинник. Тач-скрін тепер має сріблясте оздоблення по периметру

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У меню Bluetooth мультимедійної системи Mitsubishi Outlander надається список усіх раніше під’єднаних пристроїв, кількість яких обмежується п’ятьма. Якщо система з’єднається зі смартфоном, з останнього можна здійснювати дзвінки через аудіосистему авто або ж просто прослуховувати з нього музику. Поряд із верхньою вкладкою “Bluetooth” є також вкладки “Информация”, де надається інфо по зв’язку з телефоном, а також “Функция телефона”, завдяки чому можна працювати з можливостями одного обраного пристрою. Під списком ще чотири кнопки – крайня ліва дозволяє під’єднати новий пристрій, правіша – перевірити властивості Bluetooth-модуля, ще правіше – налаштувати функціонал автопід’єднання, щоб не відволікатися на це кожного разу, коли сідаєш за кермо. Крайня права кнопка просто повертає у кореневе меню

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Перед вами безпосередньо екран властивостей модулю Bluetooth у Mitsubishi Outlander. Найкорисніша інформація з нього – пароль під’єднання, який можна змінити тут же, кнопкою внизу. Адреса блоку може знадобитися хіба що під час перепрошивки мультимедійної системи

Японський автовиробник всіляко акцентує увагу на преміум-аудіосистемах від Rockford Fosgate, які встановлюються на дорогі версії автомобілів Mitsubishi вже буквально за замовчуванням. Ось і Mitsubishi Outlander отримав таку, на що натякає шильдик біля екрану мультимедійки, а також лого компанії-виробника динаміків на дифузорі сабвуфера в багажному відсіку. У технічних характеристиках мова йде про вісім динаміків, хоча я нарахував звичних сім (у базовій комплектації їх буде шість): уже згаданий саб, твітери в куточках передніх бокових вікон, а також по парі середньочастотників унизу карт передніх і задніх дверей. Не можу сказати, що звучання аудіо є топовим, однак критикувати його теж немає за що. Система просто якісно транслює музику, і пасажири не чують якогось звукового «сміття» у відтворенні. Щодо стилістики покритикував би хіба що відсутність хромованого або хоча б сріблястого оформлення середньочастотної акустики. Хоча це далеко не принципове питання. До речі, якщо ви досі любите слухати музику з дисків, доведеться все-таки перейти на сучасніші джерела відтворення. Mitsubishi Outlander, звісно, класик, але помірний – після другого рестайлінгу можливість відтворювати CD в машині зникла. Музика керується і з керма: змінити джерело прослуховування, збільшити або зменшити гучність, а також перемкнути трек чи радіохвилю вперед або назад можна за допомогою круглого блоку кнопок на лівій спиці керма.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander не забуває нагадувати про свою преміум-аудіосистему Rockford Fosgate

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Зручне керування музикою доступне з лівої спиці керма Mitsubishi Outlander: кнопкою Mode змінюється джерело програвання музики, стрілками вгору і вниз збільшується/зменшується гучність, а стрілками зліва та справа змінюються треки чи радіостанції. Нижче окремо розташувалася кнопка, якою вмикається система кругового огляду або ж камера у правому дзеркальці. Ще нижче, в один ряд, розмістилися кнопки керування під’єднаним телефоном: зліва активація голосового керування його функціями, правіше – прийом та відхилення дзвінків

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Після натискання кнопки виклику системи кругового огляду на лівій спиці керма Mitsubishi Outlander на екрані мультимедійки відкриваються два зображення. Більше показує простір позаду кросовера із траекторними лініями: зеленими показується актуальна траекторія, жовтими потенційна, залежно від куту повороту передніх коліс, а червоною – критичну точку, коли варто зупинитися, здаючи назад. Правіше – безпосередньо круговий огляд, що дозволяє дивитися на авто ніби згори. У будь-якому разі зайве покладатися на камери не варто, про що попереджає і сама система

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Високочастотні динаміки у сріблястому оздобленні в куточках передніх дверей Mitsubishi Outlander

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

По одному середньочастотному динаміку розміщено в нижній частині передніх карт дверей Mitsubishi Outlander

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Ще по одному середньочастотнику знаходиться в нижній частині карт задніх дверей Mitsubishi Outlander

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Сабвуферу знайшли місце позаду лівої колісної арки у багажнику Mitsubishi Outlander

Блок клімат-контролю по суті не зазнав змін, хіба що символи на його екрані стали помаранчевими замість білих. Температура двох зон регулюється двома круглими кнопками у хромованому обладунку, рознесених по обидва боки блоку. Під екранчиком системи мікроклімату у два яруси розміщені додаткові кнопки регулювання: на першому зліва-направо знаходяться увімкнення кондиціонера, збільшення/зменшення швидкості вентилятора, а також зміна напрямку обдуву; на другому – увімкнення рециркуляції повітря, пришвидшеного розігріву лобового скла, режиму клімат-контролю, обігріву заднього скла, а також вимкнення системи мікроклімату. Суб’єктивно можу покритикувати ці органи керування лише відсутністю трохи зручніших крутилок регулювання температури зон, а саму систему за створення надто спекотної температури клімат-контролем в автоматичному режимі (якщо це взагалі може вважатися недоліком, просто я люблю адекватну прохолоду в салоні навіть узимку).

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Єдина зміна в блоці мікроклімату Mitsubishi Outlander – помаранчево-червоні показники на монохромному екранчику клімат-контролю. Температура у кожній із двох зон регулюється об’єднаними кнопками її збільшення/зменшення по обидві сторони екрану. Нижче – додаткові кнопки, розміщені у два яруси. На першому зліва – увімкнення кондиціонера, правіше кнопки зменшення/збільшення швидкості вентилятора, а також “Mode”, що відповідає за зміну напрямків обдуву. На другому ярусі зліва – активація рециркуляції повітря, пришвидшеного розігріву лобового скла, безпосередньо клімат-контролю, обігріву заднього скла, а також вимкнення системи взагалі. Над кліматичним блоком – невеликі панелі з інфографікою непристібнутого паска безпеки переднього пасажира і роботи фронтальної пасажирської подушки, а також кнопка аварійки. Вони отримали дещо інше стилістичне оформлення з двома сріблястими смужками зверху і знизу

Був здивований, що USB-порт перенесли з боксу між передніми кріслами під центральну консоль. З одного боку, тепер у дорозі зручніше підключити флешку з власною музичною підбіркою, з іншого, клапан заважає її вставити в слот. Плюс до цього слоту доводиться тягнутися, що відволікає від керування. І хоч розетка на 12 В залишилася на передній панелі, в тому ж таки боксі її прибрали… як і його підсвітку. Тепер це виключно речовий відсік, а в його кришці залишилася лише заглибина для високих речей, тоді як раніше у ній була ще одна ніша і кріплення для ручки. Оскільки кришка стала трохи вужчою, стало менше місця і для ліктя, однак суттєвих незручностей через це я не помітив. Що ж, вочевидь усі ці речі конструктори вважали зайвими в сучасному автомобілі. Прямо під центральним боксом Mitsubishi Outlander знаходяться кнопки підігріву передніх сидінь. Якщо відкинути стилістичний момент (дизайну кнопок явно пішов уже не перший десяток років), то розташовані вони не дуже зручно – я би пошукав місце для них під центральною консоллю.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Бокс між передніми сидіннями Mitsubishi Outlander став меншим, його дно вкрите килимком з ворсу

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кришка боксу між передніми сидіннями Mitsubishi Outlander тепер проста – у ній залишилася лише заглибина для високих речей

Одна з ключових відзнак моделі Mitsubishi Outlander – обігрів лобового скла, який розігріває всю площу, а не лише зону спокою склоочисників. Кнопка його увімкнення знаходиться в ніші під центральною консоллю, біля порту USB.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Обігрів лобового скла розігріває в Mitsubishi Outlander усю його поверхню, а не лише місце спокою склоочисників

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Підсклянники переднього ряду Mitsubishi Outlander прикриті кришечкою з мікроліфтом. Усередині них є гумова проставка, вийнявши яку, у підсклянник можна поставити навіть невелику пляшечку

У нижній частині центральної консолі Mitsubishi Outlander знаходиться кнопка ще однієї дуже цінної в холодну пору функції – обігріву керма. Щоправда, обігрівається лише зона звичайного охоплення долонями біля бокових спиць – верхня та нижня частини залишаються холодними.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Відсік для рукавичок у Mitsubishi Outlander може здатися невеликим, однак зверніть увагу на полицю вище. вона спеціально спроектована для книжки по експлуатації автомобіля, туди можна класти й багато інших речей. У кришці речового відсіку є слот для візиток

У задній частині салону ще важче помітити якісь зміни. Та вони є і доволі суттєві: тепер задні пасажири мають власні дефлектори обдуву, розташовані між передніми сидіннями (це якось настільки самоочевидно зараз, що я спершу навіть не звернув на них уваги), а також окремий слот USB, щоправда, лише один. Кишеньки в спинках передніх сидінь, як і раніше, зроблені зі шкіри.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Карта задніх дверей Mitsubishi Outlander також частково обшита шкірою, тут же на підлокітнику кнопка електросклопідйомника, а нижче – невеличкий відсік для речей і ще одне місце для пляшки. Поряд – динамік аудіосистеми

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander – один із лідерів класу за простором на задньому ряді. Особливо це стосується колін, а знизу ноги можна підсунути під високі передні сидіння. Водночас близькість даху до голови відчувається

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Підсвітка заднього ряду Mitsubishi Outlander представлена одним плафоном, три режими якої (увімкнена; увімкнена за відкритих дверей; вимкнена) змінюються єдиним перемикачем

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На спинках передніх сидінь Mitsubishi Outlander кишеньки, де зручно тримати папери або планшет

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У рестайлінговому Mitsubishi Outlander нарешті з’явилися повітроводи для задніх пасажирів, а також додатковий USB-порт на задній стінці боксу між передніми сидіннями

Пасажири заднього ряду Mitsubishi Outlander можуть скористатися й підлокітником, у який вмонтовані два підсклянника.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

У центральному підлокітнику заднього ряду Mitsubishi Outlander – два підсклянника

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кріплення паска середнього пасажира заднього ряду в Mitsubishi Outlander знаходиться не на спинці, а в обшивці стелі

Розблокувати кришку багажного відсіку Mitsubishi Outlander можна або вручну, натиснувши на гумову кнопку біля підсвітки номерного знаку, або ж за допомогою електроприводу. Причому останній реалізований у кілька способів. По-перше, зліва від керма є кнопка, якою кришка багажника відкривається й закривається із салону. По-друге, на фірмовому ключі-брелоку є окрема кнопка, яка дозволяє це зробити. По-третє, та ж гумова кнопка на кришці після разового натискання відкриє відсік. Щоб його закрити, потрібно натиснути кнопку в торці кришки, зліва від замка. Електропривід відключається за допомогою перемикача в ніші під центральною консоллю. Як і раніше, претензія до нього полягає в його візуальній кустарності – він нагадує кнопки переходу двигуна на газ, які встановлюють в «ноу-нейм» майстернях. Насправді ж функція дуже зручна, а, головне, пафосна, однак працює механізм дещо довго – хотілося би трохи швидшого процесу закриття і відкриття. У похідному стані відсік прикритий м’якою шторкою, яка має окреме від сидінь кріплення в стінках багажника. Хоча в демонтованому стані її доведеться класти по діагоналі поперек відсіку. Спинка заднього ряду, як і подушка, складаються в пропорції 60/40, що дозволяє отримати рівну підлогу багажника.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Зліва від керма, на передній панелі, знаходиться кнопка віддаленого відкриття кришки багажника Mitsubishi Outlander за допомогою електроприводу

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Електропривід дверей багажного відсіку Mitsubishi Outlander можна деактивувати за допомогою кнопки в ніші під центральною консоллю. Зліва від неї знаходиться розетка з прикурювачем, а справа – слот для брелка

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кнопкою в торці дверей багажника Mitsubishi Outlander активується електропривід закриття кришки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

За відключеного електроприводу кришки багажного відсіку Mitsubishi Outlander її можна закрити за допомогою пластикової ручки в торці

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Раніше мені дуже сподобалося рішення підсвітки багажного відсіку Mazda CX-5, яку змонтували на дверях кришки багажника. Однак у Mitsubishi Outlander це питання вирішено ще грамотніше – плафон знаходиться у задній частині стелі, за рахунок чого перекрити собою підсвічування багажника майже неможливо. Перемикач плафону має три режими: увімкнено, увімкнено за відкритих дверей, вимкнено

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Об’єм багажного відсіку Mitsubishi Outlander у похідному стані складає 477 л.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Якщо потрібно перевезти високі речі, шторка ховається у балку її кріплення за задніми сидіннями Mitsubishi Outlander

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

А от зняти балку і перевозити її в багажнику Mitsubishi Outlander буде складно. Поперек відсіку вона не лягає, лише якщо підняти її і вперти в сидіння

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кріпильні петлі в багажнику Mitsubishi Outlander пластикові, та, схоже, міцні

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

З правого боку багажного відсіку Mitsubishi Outlander є відносно містка ніша, де можна зберігати навіть 5-літрову пляшку або дорожню автомобільну сумку

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Дуже круто, що місце для домкрата знайшли всередині правого борту багажного відсіку Mitsubishi Outlander. Ще крутіше, що навіть балонний ключ отримав місце на кришці, якою закривається відсік із домкратом

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На правій колісній арці Mitsubishi Outlander знаходиться розетка на 12 В, що дозволяє, наприклад, під’єднати автомобільний пилосос

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На деяких ринках Mitsubishi Outlander пропонується з третім рядом сидінь. Нагадуванням про це слугують два підсклянника на кожуху правої колісної арки

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На лівій же арці відсік, куди можна покласти невелику поклажу, щоб вона не літала по великому багажнику Mitsubishi Outlander

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

З лівого боку багажного відсіку Mitsubishi Outlander, біля сабвуфера, залишилася невеличка нішка, яка, однак не прикривається ніякою кришечкою

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

За складеного заднього ряду Mitsubishi Outlander утворюється рівний майданчик. Це стало можливим завдяки тому, що подушки також відкидаються вперед. Для цього потрібно їх спочатку потягнути трохи вперед і вгору, а потім покласти впритул до передніх крісел

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Залежно від потреби, задній ряд сидінь Mitsubishi Outlander складається в пропорції 60/40, причому це стосується і подушок дивану також. Таким чином разом із габаритним вантажем можна взяти на борт ще одного або двох пасажирів

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Повністю складені сидіння заднього ряду Mitsubishi Outlander дають фантастичний об’єм багажного відсіку

Справжньою фішкою Mitsubishi Outlander є фірмовий органайзер під підлогою багажного відсіку, що складається з трьох частин. Третя, ближча до заднього ряду сидінь, поділена на три менших об’єми. Крайня частина, ближча до кришки багажника, має зрізані стінки з боків, що теоретично має дати можливість за потреби прокласти дроти додаткових компонентів аудіосистеми. Якщо така потреба взагалі з’явиться, враховуючи й так гарне звучання аудіо та сімейний характер машини.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Органайзер під підлогою багажного відсіку Mitsubishi Outlander – один із найбільших плюсів машини. Ближча до кришки ніша органайзера дещо менш практична за рахунок нерівних стінок. Кришка цієї ніші з’єднана з кришкою сусідньої. У кришці є заглиблення, які дозволяють, наприклад, провести дроти додаткової аудіосистеми між нішами. Ще більші заглиблення є в бокових стінках ніші з боку сабвуфера і протилежної сторони

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кришка середнього ящичка фірмового органайзера Mitsubishi Outlander знімається повністю і не з’єднана з кришкою дальнього. Середній відсік – максимально зручний для завантаження і правильної прямокутної форми

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Кришку дальнього ящичка органайзера Mitsubishi Outlander не обов’язково знімати, щоб покласти щось всередину – вона поділена на три частини, крайні з яких відкриваються і лягають на центральну. Дальній відсік, як і кришка, поділений на три частини перегородками

Сторінка 3 з 6123456