Тепер на Mitsubishi Outlander комфортніше їхати у дальній вояж

Двигун топової комплектації можна запустити за допомогою кнопки Start/Stop engine біля панелі приладів. Він не змінився. Це той же 2,4-літровий бензиновий мотор на 167 к. с. і 222 Нм, який навіть за офіційною інформацією не тішить ні динамікою, ні витратами пального. Але як би там не було, він таки може знайти своїх прихильників. Як і під час тест-драйву Mitsubishi Outlander після першого рестайлінгу, мій рекорд економічності склав 8,2 л./100 км. Але умови, за яких я добився цього результату, відрізнялися: у режимі круїз-контролю на 50 км./год. по пустих вечірніх вулицях Києва після приблизно 20 км. пробігу. А от щоденні поїздки на і з роботи в постійних тягнучках не дали менше 12 л./100 км. Тож це вже дещо сумніше. Тепер щодо суб’єктивних відчуттів. Коли мені видавали машину на тест-драйв, одразу попередили, що після другого рестайлу краще попрацювали над шумоізоляцією. На жаль, враження від попереднього тесту дещо стерлися, однак двигун і справді дуже мало чутно, якщо рухаєшся у спокійному режимі. Скажу більше – їздити у рваному ритмі, який особливо приємний у конкурента Outlander – Mazda CX-5 – зовсім не хочеться. Ну не той це автомобіль. Він спокійний, флегматичний… сімейний. Він створений для того, щоб ваша дитина, п’ючи сік на задньому сидінні, випадково не розплескала його по салону. Цей автомобіль ніби розслабляючий масаж по дорозі додому. Лише наприкінці випробувань мені прийшла в голову думка – а як же кросовер поведе себе, якщо натиснути педаль газу в підлогу? Зазвичай у цей момент наступне речення починається зі слів «І тут машина дала!» або «Це була просто шалена динаміка!». Та жодне з тверджень не підходить. Як на папері, так і в реальності динаміка доволі посередня – 10,5 с. до 100 км./год. Але який же звук при цьому видає мотор! Ще більше вражає те, що подібного звучання від нього зовсім не очікуєш. Натомість на крейсерській швидкості 90 км./год. відчувається лише 70, а на 110 – 90: двигун дуже невимушено тягне машину, не подаючи зайвих звуків.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Капот Mitsubishi Outlander відкривається за допомогою важеля в ногах водія на лівій боковій панелі

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Під капотом тестового Mitsubishi Outlander було встановлено 2,4-літровий бензиновий двигун на 167 к. с. і 222 Нм

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Лючок паливного баку Mitsubishi Outlander відкривається невеличким важелем під порогом водійських дверей

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

На лючку паливного баку Mitsubishi Outlander є попередження про необхідність заливки лише неетилованого бензину

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Підсвітка панелі приладів у Mitsubishi Outlander регулюється класичною кнопкою-“списом”, що стирчить з панелі. Поряд – кнопка запуску й зупинки двигуна

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Рекорд економності на Mitsubishi Outlander – 8,6 л./100 км. Для 2,4-літрового бензинового двигуна далеко не так погано

Коробка передач – варіатор CVT, який максимально непомітно змінює швидкості. Щоб додати іскри в процес керування, пропонується спортивний режим, представлений підкермовими пелюстками. Працюють вони звичним чином: не перемикають вгору на високих обертах, однак опускають вниз під час падіння швидкості. Щоб перемикати віртуальні передачі вручну, потрібно просто потягнути на себе правий пелюсток, щоб вийти – затримати той же пелюсток кілька секунд. Так склалося, що поміж українських кастомерів середньорозмірних кросоверів ходять легенди про ненадійність варіаторів. Але цілком можливо, що імовірність перегріву «коробки» (що було свого часу суттєвим слабким місцем на популярній Toyota Camry (40), наприклад) мінімізували, встановивши додатковий радіатор для CVT.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Разом із мотором Mitsubishi Outlander працює варіатор CVT, у якому є окремий режим понижувальної передачі

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Варіатор Mitsubishi Outlander має ручний режим, керувати яким можна лише за допомогою таких підкермових пелюстків. Перейти у нього можна лише потягнувши пелюсток. Вийти, затиснувши на кілька секунд правий з надписом “Off”

На екран мультимедійної системи виводиться зображення з камери заднього огляду. Слід зауважити, що залежно від повороту керма, траекторні лінії на моніторі показують імовірний напрямок руху Mitsubishi Outlander. Ще на дорестайлінговій машині вдалося оцінити систему кругового огляду, яка суттєво спрощує проїзд у вузьких двориках, а також біля високих перешкод, що ховаються за високими бортами кросовера. Система вмикається примусово – кнопкою із символом дзеркальця заднього огляду на кермі. Повторне натискання на неї активує зображення лише з камери правого зовнішнього дзеркальця, що допомагає контролювати дальній габарит.

Повний привід Mitsubishi Outlander має три режими, які перемикаються кнопкою «4WD» позаду важеля КП. Стандартний – 4WD Eco – сприяє економії пального і призначений для звичних умов їзди по твердому покриттю, використовуючи виключно передній привід. У режимі 4WD Auto задня вісь підключається виключно за необхідності, коли електронні мізки «бачать», що кросовер намагається на швидкості піти в занос або знос. 4WD Lock блокує розподіл моменту між вісями задля того, щоб машина усіма чотирма колесами намагалася вилізти з позашляхової пастки, однак діє такий режим лише на швидкості до 30 км./год. У складних позашляхових умовах підстрахувати має й протибуксувальна система Traction Control (TCL).

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Режими повного приводу Mitsubishi Outlander змінюються послідовним натисканням кнопки “4WD”. Справа від неї – важіль електронного приводу ручних гальм, а також кнопка систем “AutoHold”, завдяки якій машина автоматично стає на ручник і відпускає його. Позаду – кнопки двоступеневого підігріву передніх сидінь

Черговий рестайлінг Mitsubishi Outlander посприяв ліквідації одного з найслабших місць дорестайлінгової моделі: занадто гучної роботи підвіски. Суто за рахунок кращої шумоізоляції почало здаватися, що й працює вона пружніше. Насправді ж її характеристики не змінилися: на серії горбів або дрібних нерівностей відчувається певна спортивна пружність віддачі, а от на хвилястій та рівній дорозі кросовер іде як престижний седан – надзвичайно м’яко. Внаслідок цього повороти варто проходити акуратно, адже машина любить валитися на бік. Те ж стосується і високих швидкостей – якщо кермувати недостатньо лінійно, то Outlander трохи веде.

Нічого нового не можу сказати щодо керма Mitsubishi Outlander – його форма не змінилася, а реакції доволі плавні, як і належить сімейному автомобілю. З іншого боку, у плавних поворотах кермо дає несуттєву, але приємну протидію, що робить керування дещо цікавішим і чутливішим. Датчик світла не здивував, але це вочевидь тому, що у будь-яку пору доби світло було адекватним ситуації. Підкермового перемикача торкався лише тому, що тест припав на дні, коли Київ скував густий туман, і під час руху по заміській трасі кросовер буквально розрізав ватні згустки, що висіли низько над дорогою. У цьому випадку рятувала як світлодіодна оптика (світлодіоди працюють і на ближньому, і на дальньому світлі з автокоректором) так і протитуманні LED-фари в нижній частині бампера. І лише після перетину меж міста я вручну відключав задній протитуманний ліхтар: усі інші операції замість мене робила електроніка. А от датчик дощу не реагує на тонкий шар вологи, який з’являвся на лобовому склі після ночівлі просто неба. Очищати скло доводилося вручну, хоча яка різниця – руки у мене від цього не повідпадали… Під час руху в міському потоці дуже допомагає система контролю сліпих зон (BSW): щойно в мертвій зоні дзеркалець заднього огляду з’являється автомобіль, Outlander попереджає про це яскравою піктограмкою в торці поверхні самого дзеркальця. Ще кориснішою я би назвав систему попередження про поперечний рух ззаду під час їзди заднім ходом (RCTA), оскільки іноді навіть через камеру не видно, чи хтось їде в перпендикулярному напрямку. Та й пішоходи люблять кидатися під колеса, а сучасні матері не надто слідкують за дітьми, й ті можуть забігти за задній габарит, причому дуже неочікувано. Корисна система. Так само, як і система запобігання зіткнень під час паркування (UMS), яка під складною назвою насправді приховує вісім парктроніків. Вони конролюють не лише передній та задній простір, але й простір по діагоналі. Швидкісна їзда сприймається спокійно, адже на кросовері встановлено систему курсової стійкості ASC (Active Stability Control).

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Протитуманні фари в Mitsubishi Outlander, як і у деяких конкурентів, світлодіодні, що дає ширший кут освітленої дороги під час нічної їзди

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Датчик світла Mitsubishi Outlander відпрацьовує чудово. А от датчик дощу не поспішає вранці зчищати зі скла тонку плівку роси

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Увімкненням світла в Mitsubishi Outlander керує лівий торцевий перемикач, хоча я довіряв автоматичному режиму увімкнення освітлення за допомогою датчика світла. Протитуманки вмикаються подвійним прокручуванням шайби правіше, вимикаються, якщо прокрутити шайбу двічі назад

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Склоочисники лобового скла Mitsubishi Outlander мають 5 режимів роботи. Склоочисник заднього скла вмикається прокручуванням перемикача в торці. Повторне прокручування вмикає омивач заднього скла. Фари омиваються окремою кнопкою в торці правого підкермового перемикача

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Під лівим дефлектором обдуву Mitsubishi Outlander кнопка відключення системи курсової стабілізації, а також кнопка, за допомогою якої змінюється інформація на екрані бортового комп’ютера

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Зліва від керма, під чорною глянцевою панеллю знаходиться набір кнопок. Про привід дверей багажного відсіку Mitsubishi Outlander уже мова була, лівіше – відключення паркувальних датчиків, а ще лівіше – відключення системи зменшення наслідків зіткнень. На ній зупинимося трохи детальніше. Якщо система фіксує водночас різке натискання на педаль газу, а також наявність об’єкта на відстані 4 м. від авто, вона зменшує тягу мотора, не даючи машині набрати більшу швидкість перед зіткненням. Але треба розуміти, що зіткнення все одно трапиться, просто з меншими наслідками. Відповідно, будьте за кермом максимально уважними. Також зверніть увагу на попереджувальний надпис над кнопками – він додає статусності машині, відчувається, що виробник турбується про своїх клієнтів

На правій спиці керма, як і раніше, знаходиться блок керування круїз-контролем. Увімкнувши систему за допомогою кнопки із зображенням спідометра, розганяємося до потрібної швидкості й тиснемо на перемикач Set- униз. Щоб збільшити встановлену швидкість, штовхаємо перемикач вгору на Res+. Щоб зменшити – знову вниз. Вимикається круїз кнопкою Cancel. З одного боку, керування максимально просте, однак зауваження залишається таке ж, як раніше – немає візуального підтвердження обраної швидкості, тож орієнтуєшся на реакцію самого Mitsubishi Outlander: став він їхати рівно чи продовжує сповільнюватися. На жаль, на швидкостях менше 40 км./год. круїз-контроль не працює.

тест-драйв, Mitsubishi Outlander

Нижньою кнопкою на правій спиці керма Mitsubishi Outlander вмикається круїз-контроль, а кнопкою Cancel вимикається. Штовхнувши перемикач справа униз (Set-), або фіксується швидкість, або задане значення зменшується, поштовхом вгору (Res+) – задане значення підвищується приблизно на 1,6 км./год. або ж повертається зафіксоване раніше в пам’яті системи

Гальма Mitsubishi Outlander, як і раніше, показують надзвичайну продуктивність. Напевно, це єдина деталь, яка ріднить автомобіль зі спортивним минулим марки. Але це й правильно, адже загальновідомо – найшвидше їде той, у кого кращі гальма. Кросовер обладнано перемикачем електронного ручника, який володіє функцією автоматичної постановки машини на ручник після вимкнення двигуна. Та останню можна відключити кнопкою Auto Hold біля перемикача. За безпеку  руху під час екстреного гальмування відповідають системи ABS та EBD (Electronic Brake Distribution – електронний розподіл зусилля). Крім цього, в екстремальних випадках працює і система допомоги при екстреному гальмуванні Brake Assist (BA). На зупинках під нахилом перед світлофорами трохи допомагає система утримання авто при старті вгору HAS (Hill Start Assist System) – машина не відкочується назад, коли переносиш ногу з гальм на газ.

Сторінка 4 з 6123456