Звідки хром на утилітарному Mitsubishi Pajero Sport?

Є речі, які просто зайве говорити про Mitsubishi Pajero Sport. Чи вселяє він повагу? Так, він вселяє її вже років із 20. Він є великим автомобілем? Так, цю машину зможе без поводиря знайти навіть сліпець – оминути її габарити складно. Він – легенда? Легенда, джерела якої потроху починають забувати… Адже цей велетенський кліренс, міцна рама, високий профіль коліс завдячують участі Mitsubishi в деяких Дакарах. Але складається враження, що й творці цього позашляховика це забули – звідкись з’явилося безліч кузовних панелей з вишуканими вигинами, купа хрому, а світлодіодні задні ліхтарі!.. «Побачити ці ліхтарі та померти». Багатьом вони не сподобалися, у мене ж вони залишили абсолютно нормальне враження – завдяки ним Pajero Sport навіть у стандартному оснащенні виглядає сучасніше, ніж деякі його нарочито преміальніші конкуренти. Вперше третє покоління позашляховика презентували ще 1 серпня 2015 року в Таїланді як, на той момент, потенційну модель 2016 року. Ключовою відмінністю, крім дизайну, став і новий двигун MIVEC 4N15 об’ємом 2,4 л. з алюмінієвим блоком циліндрів. Але про це пізніше… Зараз же додатково зауважимо, що на відміну від попередньої моделі, в конструкції кузова використано більше карбофібрових панелей, які є міцнішими та легшими і дозволяють понизити центр ваги машини.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

На всю ширину переднього бампера Mitsubishi Pajero Sport простягається срібляста декоративна накладка

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Задні ліхтарі Mitsubishi Pajero Sport тепер повністю світлодіодні. Ну, майже повністю…

Передня оптика Mitsubishi Pajero Sport з бази повністю світлодіодна, що забезпечує прекрасну видимість уночі. Регулювати пучок світла вручну не доведеться, адже фари тепер обладнані автокоректором.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Минув той час, коли топовим для Mitsubishi Pajero Sport був ксенон – тепер головна оптика зі світлодіодами та ще й автокоректором

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Раніше рівні боковини кузова Mitsubishi Pajero Sport здобули додаткові вигини, які надають вигляду машини більшої емоційності

Так само стандартними є й світлодіодні денні ходові вогні, які зигзагоподібною смужкою пролягли в нижній частині головної оптики Mitsubishi Pajero Sport.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Нічого химерного – проста зигзагоподібна смужка денних ходових вогнів Mitsubishi Pajero Sport сповна виконує свою функцію

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Емблема марки на радіаторній решітці Mitsubishi Pajero Sport пласка, адже за нею знаходиться радар активного круїз-контролю

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Перед передніми колесами Mitsubishi Pajero Sport встановлені щитки, які повинні попереджати про надто високу перешкоду на шляху машини

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Підніжки на Mitsubishi Pajero Sport – необхідний атрибут, оскільки без них потрапити в салон було би складно

Лівий підкермовий перемикач Mitsubishi Pajero Sport пристосований не лише для того, щоб змінювати режими освітлення. Звісно, ручкою в торці перемикача, обертаючи її проти годинникової стрілки з положення Off, можна послідовно увімкнути у третьому положенні габарити, а в четвертому – ближнє світло. Однак у Auto в роботу вступатиме вже датчик освітлення, який займатиметься цим автоматично. У торці цього перемикача є ще одна кнопочка: вона відповідає за окреме увімкнення омивача фар, щоб рідина не витрачалася дарма разом із увімкненням омивача лобового скла. Якщо прискіпуватися, то можна покритикувати перемикач за відсутність інфографіки, як увімкнути дальнє світло. На правому перемикачі також є ручка в торці, однак автоматичний режим (датчика дощу) вмикається шляхом переведення важеля вниз на одну позицію з режиму Off. Тоді склоочисники вмикатимуться щойно скло заллє плівка води. Причому чутливість датчика змінюється у кількох позиціях, за рахунок крутної шайби. Перевівши ж важіль двічі вниз, увімкнуться відповідно нормальна та пришвидшена робота склоочисників, а штовхнувши його вгору, склоочисники спрацюють разово, щоб нашвидкуруч протерти скло, якщо, скажімо, на нього потрапили бризки води з-під проїжджаючого повз авто. Потягнувши перемикач на себе, спрацює омивач, а двірники кілька разів пройдуться по лобовому склу, щоб змити рідину. Ручку в торці віддали під функціонал заднього склоочисника. Крутнувши його проти годинникової стрілки з положення Off, увімкнеться просто омивач заднього скла, а прокрутивши вгору на два положення, почергово увімкнеться лише двірник і двірник разом з омивачем відповідно.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Датчик світла і дощу розташований у верхній частині лобового скла Mitsubishi Pajero Sport

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Омивач фар – дуже зручна опція на Mitsubishi Pajero Sport, яка забезпечує якісне освітлення за будь-яких умов

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Ясна річ, рейлінги на даху Mitsubishi Pajero Sport повністю функціональні

Як на утилітарний автомобіль (принаймні, саме таким задумувався Mitsubishi Pajero Sport у першому поколінні), позашляховик має якось аж забагато хрому на кузові, причому він не зникає і в базових версіях. Це, зокрема, дві широких планки на решітці радіатора, поміж якими знаходиться ще одна тоненька, розділена емблемою бренду. У передньому бампері хромом підведена нинішня стилістика Mitsubishi Dynamic Shield, що віддалено нагадує стінки піщаного годинника. Знаходимо хром і на дверних ручках – як зовнішніх, так і внутрішніх.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Хром-пакет на передку Mitsubishi Pajero Sport включає дві широких планки й одну вужчу по центру. На бампері ж хромом виділено фірмовий елемент стилістики Dynamic Shield

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Зовнішні ручки Mitsubishi Pajero Sport мають хромоване оздоблення. Хоч на них присутня чорна гумова кнопка системи безключового доступу, але замкова скважина для механічного ключа також є, і вона нічим не прикрита

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Внутрішні ручки дверей Mitsubishi Pajero Sport оздоблені хромом. Прапорцем над ними з тактильними заглибленнями і борознами можна заблокувати водійські двері

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Уздовж нижньої частини вікон Mitsubishi Pajero Sport проходить хромована смуга

Задня частина салону Mitsubishi Pajero Sport перебуває в тіні й затишку, оскільки усе заднє засклення стандартно має частково прозоре тонування.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Задні вікна Mitsubishi Pajero Sport мають легке тонування

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Порівняно з минулим поколінням Mitsubishi Pajero Sport м’язи на колісних арках здобули химернішу й емоційнішу форму

Для топової версії пропонується відмінний, спортивніший дизайн легкосплавних 18-дюймових дисків розміром 265/60 R18. Вони мають забарвлення з поки що модних на сьогодні двох кольорів – чорного та сріблястого. Запасне колесо повнорозмірне й навіть легкосплавне і, як годиться справжньому позашляховику, підвішане під підлогою багажного відсіку. Знімати його має бути легко, адже кріплення розкручується зсередини багажного відсіку – гайка знаходиться під декоративною кришечкою. З іншого боку, недостатньо зрозуміло, що робити, якщо навпаки – треба буде підвішати запасне колесо назад на місце, адже самостійно можна і не справитися.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Над номерним знаком Mitsubishi Pajero Sport – хромована планка

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У топовому оснащенні Mitsubishi Pajero Sport на колесах стоять подібні за розмірами 18-дюймові колеса (265/60 R18), але малюнок дисків відрізняється – він спортивніший і має забарвлення з двох кольорів: чорного і сріблястого. Ступиця оздоблена емблемою бренду, а гайки кріплення… хромовані!

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Запасне колесо Mitsubishi Pajero Sport повнорозмірне, встановлене одразу ж на легкосплавному диску. Підвішане воно зовні, під дном багажника

Сторінка 2 з 512345