За оснащенням це вже не Mitsubishi Pajero Sport

Mitsubishi Pajero Sport навіть у базовій комплектації позбавлений необхідності відкривати машину механічним ключем – водію достатньо просто мати при собі keyless ключ-мітку в кишені, щоб натиснувши гумову кнопку на ручці дверей, відімкнути всі двері. Аналогічним чином можна й запустити двигун автомобіля, натиснувши кнопку на передній панелі зліва від керма – ключ-мітка при цьому повинна знаходитися всередині салону. Оформлена кнопка симпатично – сріблястий обідок та помаранчевий (якщо запущена лише електроніка) й зелений (якщо натиснута педаль гальм і машина готова до запуску мотора) індикатори. Мітку можна вийняти з кишені та встановити у спеціальний слот всередині ніші з лівого боку центрального тунелю.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Кнопкою Start/Stop engine зліва від керма можна запустити двигун Mitsubishi Pajero Sport. Кнопка має сріблясте оздоблення, а також індикатор, помаранчевий або зелений, залежно від того запущена лише електроніка чи двигун також

Люблю, коли в автомобіль потрібно не сідати, а заскакувати. По-перше, за сидячого способу життя це хоч якась можливість зайнятися фізичними вправами, по-друге, якщо я можу сісти в таку машину – я ще не дуже старий. Як спереду, так і ззаду цьому процесу допомагають ручки на стійках даху. Водночас, коли сідаєш на водійське місце, процес посадки у певний момент стає якимось незграбним: коли вже плюхаєшся в сидіння з багатошаровою обшивкою з комбінованої шкіри, праве коліно впирається в кермо, тож доводиться якось по-дівчачому складати колінця і вже із сидячого положення проводити ногу правіше. А от що приємно здивувало – небувалий раніше простір над головою! Як спереду, так і ззаду. Пригадується в минулому поколінні я майже тер головою обшивку. Слід додати, що як водійське, так і переднє пасажирське сидіння мають ідентичні електрорегулювання. Їхні блоки знаходяться із зовнішніх сторін основ подушок. Усього тут лише по два джойстика, але якщо задній змінює лише кут нахилу спинки, то передній, горизонтальний, може регулювати посадку за глибиною (штовхаючи його вперед чи назад) або ж за висотою (вгору чи вниз). Щоб ними було зручніше користуватися, обидва джойстика мають тактильні заглиблення.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Карта дверей Mitsubishi Pajero Sport оформлена дуже якісно та привабливо. Наприклад, дверна ручка зроблена зі сріблястого пластика, за ручкою є декоративна вставка з глянцевого чорного пластику, а шкіра має харизматичні діагональні прострочування, тоді як підлокітник також обшито шкірою з видимим прострочуванням сірою ниткою. Високочастотник у куточку вікна також по колу оздоблений сріблястим пластиком. Перед підлокітником та ручкою – блок електросклопідйомників з піктограмкою Auto на водійському – це означає, що він має автоматичний режим. Перед блоком – кнопка блокування кнопок склопідйомників для інших дверей, а також перемикач центрального замка. Ніша унизу карти широка, туди можна покласти багато речей, а місце для пляшки має додаткове позначення, що інформує про нього. Поряд – табличка, де коротко розказано про нюанси використання повного приводу. У нижньому кутку примостився середньочастотник, а за відкритих дверей – вмикається габаритна лампочка

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Карта передніх пасажирських дверей Mitsubishi Pajero Sport відрізняється від водійської лише відсутністю додаткових кнопок та інформаційної таблички в нижній частині

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Ще з минулого покоління Mitsubishi Pajero Sport мені запам’яталися міцні ручки на передніх стійках даху

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У даху Mitsubishi Pajero Sport, між передніми пасажирами, знаходиться відсік для окулярів, обшитий м’яким матеріалом

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Позаду відсіку для окулярів знаходиться мікрофон системи гучного зв’язку Mitsubishi Pajero Sport

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Освітлення переднього ряду Mitsubishi Pajero Sport складається з трьох плафонів. Якщо крайні можна увімкнути, просто натиснувши на плафони, то всі три лампочки вмикаються лише перемикачем біля блоку освітлення. Тут є три положення: середнє вмикає освітлення лише, коли відкриті котрісь із дверей, ліве – вимикає повністю, праве – відповідно вмикає

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У протисонячних козирках Mitsubishi Pajero Sport під спеціальними кришечками знаходяться косметичні дзеркальця. Коли відкривається кришечка, вмикається й підсвітка

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Салон Mitsubishi Pajero Sport обшивається красивою комбінованою шкірою, що прострочена сірою ниткою

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Електроприводи передніх сидінь Mitsubishi Pajero Sport представлені двома слайдерами на боковинах подушок. Вертикальним регулюється лише кут нахилу спинки, а горизонтальним – висота сидіння (штовхаючи вгору чи вниз) і глибина посадки (вперед/назад)

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Як і на водійському сидінні, ідентичні джойстики електрорегулювань має й передній пасажир Mitsubishi Pajero Sport

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

За допомогою кнопочки в основі стійок підголівників Mitsubishi Pajero Sport змінюється їхня висота. Біля однієї зі стійок є кріплення для різних кронштейнів

На сріблястому кузові тестового Mitsubishi Pajero Sport хромовані корпуси зовнішніх дзеркалець заднього огляду виділяються не так сильно, як на машинах іншого кольору, однак who cares. Таке оздоблення буде присутнє навіть у базовому оснащенні, тож доплачувати за нього не потрібно. Так само, як буде доступний і електропривід дзеркалець, що представлений блоком на передній панелі, зліва від керма. З іншого боку, цей блок дуже традиційний: слайдер L/R для вибору регульованого дзеркальця і джойстик з вибором напрямків регулювань нижче. Також поряд зі слайдером є ще одна кнопка – за її допомогою можна примусово скласти дзеркальця, якщо вони заважають проїхати у вузькому місці. Уже якось і не дивує, що автомобіль від Mitsubishi має одразу 7 подушок безпеки з базової комплектації, а це фронтальні для водія і переднього пасажира, дві бокових – також для переднього ряду, шторки для обидвох рядів і навіть подушка для колін водія! Це суттєве доповнення, якщо згадати автомобіль ще минулого покоління.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Зовнішні корпуси дзеркалець заднього огляду в Mitsubishi Pajero Sport оздоблені хромом

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Блок електроприводу зовнішніх дзеркалець заднього огляду на Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у незвичному місці – на передній панелі, зліва від керма. Слайдером з літерами L і R над ним обираєш дзеркальце для регулювання, а джойстиком унизу змінюєш їхнє положення. Маленька кнопка справа від слайдера складає дзеркальця за допомогою електроприводу

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Важіль з трьома тактильними виступами зліва від керма Mitsubishi Pajero Sport дозволяє відрегулювати кермо за висотою та глибиною. Для цього треба лише розблокувати механізм, штовхнувши важіль униз

Touch-screen мультимедійна система Mitsubishi Connect, порівняно з попереднім поколінням Mitsubishi Pajero Sport, повністю змінила інтерфейс та зовнішнє оформлення. Тепер посеред чорного глянцевого пластику центральної консолі облаштувався монітор із красивим хромованим обведенням. Але що важливіше – тепер у ньому доступні функції Apple CarPlay і Android Auto, завдяки чому на монітор можна виводити й інтерфейс смартфона. Завдяки такому підключенню можна буде скористатися й меню Apps. У головному меню мультимедійки можна легко знайти зелену кнопку із зображенням трубки – натиснувши на неї, переходиш у режим підключення смартфонів. Враховуючи попередній досвід, я вже й не сподівався, що моя труба під’єднається, але… цього разу мене чекав успіх! Більше того, вперше я зміг скористатися кнопками керування смартфоном на кермі – вони знаходяться між двома лівими спицями. Нижніми здійснюється прийом і відхилення дзвінків, а верхньою вмикається режим голосового керування функціями смартфона. І такий функціонал доступний з базового оснащення. Як завжди, у Mitsubishi багато уваги надали музиці. Зокрема, передбачено окремі меню для аудіо, що лунатиме з iPod, USB-роз’єму, FM чи AM-хвиль або ж безпосередньо зі смартфона, під’єднаного через Bluetooth. Є й окреме меню налаштувань системи, що суттєво розширилося, порівняно з попереднім інтерфейсом, а також кілька статичних, але також сенсорних кнопок. Наприклад, зліва це перехід до меню мобільних додатків та головного, а справа – збільшення/зменшення гучності та вимкнення системи. У верхньому лівому кутку екрана завжди відображається назва меню, в якому перебуваєш, а справа – рівень зв’язку й зарядки смартфона (якщо він підключений), активність Bluetooth-зєднання і цифровий годинник. Екран можна трохи покритикувати за його розміри, однак для такого брутального авто він цілком підходить.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Приємно, що Mitsubishi Pajero Sport отримав покращену мультимедійну систему, в якій уже немає фізичних кнопок. Уся панель центральної консолі вкрита чорним глянцевим пластиком. Сам екранчик обведений хромованою смужкою, що додає візуальної привабливості. Система має шість фіксованих кнопок: по три у стовпчик з обидвох боків екрана. З лівого боку кнопка Apps дозволяє скористатися додатками мобільного телефона, але для цього потрібно під’єднати смартфон. Кнопка Home веде до меню, показаного на фото, а Menu, імовірно, виводить меню мобільного телефона, під’єднаного через Android Auto або Apple CarPlay. З правого ж боку угорі розміщено кнопки збільшення/зменшення гучності, а також – вимкнення системи. На домашній сторінці представлено одразу вісім кнопок, що ведуть до різних меню. “Apps” дублює функцію статичної кнопки з відповідною назвою, “Телефон” дозволяє під’єднати телефон через Bluetooth-зв’язок, а кнопки “iPod” та “USB” відображають вміст відповідно iPod та пристрою, під’єднаного через USB-порт. Окремі кнопки призначено для відображення радіостанцій, що працюють на FM- та AM-хвилях. За цими двома йде меню налаштувань системи загалом і меню відтворення аудіо з телефона. У верхній лівій частині екрана система підкаже, у якому меню перебуваєш, а в правому кутку знаходиться додаткова інформація щодо рівня мобільного зв’язку, зарядку акумулятора телефона, статусу підключення до системи, а також годинник

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Між лівими спицями керма Mitsubishi Pajero Sport знаходяться кнопки керування під’єднаним смартфоном. Дві нижніх відповідають за прийняття і відхилення дзвінків, а верхня вмикає голосове керування функціями телефона

Бокс між передніми сидіннями Mitsubishi Pajero Sport ховає всередині себе два слоти USB і навіть вхід HDMI. Поряд з ними знайшлося місце ще й звичайній AC розетці, яку прикрили кришечкою.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Усередині широкого боксу між передніми сидіннями Mitsubishi Pajero Sport лежить ворсовий корсик, а на стінці облаштувалися порт HDMI, два USB-входи й навіть звичайна побутова розетка під власною кришечкою

У дорозі необов’язково відволікатися на управління музикою з екрану мультимедійки – для цього є набір кнопок на лівій спиці керма. У її центрі – невеличка чорна глянцева поверхня з перемикачем із хромованим наконечником. Ним змінюється гучність аудіосистеми. Від інших кнопок та серцевини керма він відокремлений також хромованим декором. Решта кнопок із зовнішнього боку обведені сріблястим оздобленням. Кнопкою Source змінюється джерело аудіо – це може бути або радіо, або зовнішній носій з USB, або під’єднаний смартфон. Під перемикачем гучності ще дві кнопки зі стрілочками – ними змінюється або трек із зовнішнього носія, або радіостанції. Керування функціями аудіо з керма буде доступне навіть з базової комплектації.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Серцевина керма Mitsubishi Pajero Sport відділена від спиць хромованою смужкою, а спиці прикрашені панелями зі сріблястого пластику. Останній огортає блок кнопок керування допоміжними функціями. Source змінює джерело програвання музики, а поряд з нею знаходиться кнопка увімкнення системи кругового огляду. Після повторного натискання на цю кнопку вмикається лише камера з правого дзеркальця, а зображення стає більшим. Нижче, у хромованому обведенні облаштований перемикач гучності з такою ж хромованою смужкою на ньому. Стрілочками ж відбувається зміна треків на носіях або радіостанції

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Панель приладів Mitsubishi Pajero Sport порівняно з минулим поколінням суттєво оновилася, але досі залишається одним із взірців сучасного класичного стилю оформлення. З-поміж головних плюсів – уже немає тієї отруйної червоної підсвітки, яка виїдала очі. Два головних прилади – тахометр і спідометр – розташувалися з боків панелі, охопивши по центру екран борткомп’ютера. Поля аналогових циферблатів оздоблені хромом, а на їхньому полі знаходиться левова частка сигнальних лампочок, решту розподілили у вільному місці між циферблатами та екраном. Серцевини стрілок прикрашені сріблястим оздобленням. Борткомп’ютер суворо структурований: у верхній частині відображається підключений режим приводу, основну частину екрана займає безпосередньо інформація бортового комп’ютера (наприклад, підказка, що двигун треба заглушити, коли відкриваються водійські двері), а під ним – графічні показники температури двигуна і рівня пального в баку з індикатором режиму трансмісії між ними. Із самого низу розташували одометр та інформацію про температуру повітря зовні. Під спідометром знаходиться класичний “спис” регулювання підсвітки панелі приладів

Сучасне рішення – радіоантена, вмонтована в заднє скло Mitsubishi Pajero Sport. Таким чином на кузові менше елементів, які вандали захочуть відламати. Між іншим, аудіосистема в тестовому автомобілі непроста, адже з топового оснащення встановлюється преміум-акустика на 8 динаміків: по одному середньочастотнику в нижній частині карт передніх і задніх дверей, по одному високочастотнику в куточках передніх вікон та ще два динаміка в задніх стійках. Варто зазначити, що аудіо в дверях має свої подіуми, а високочастотники ще й оформлені сріблястими мотивами. І, треба визнати, музика, порівняно з попередником, справді стала суттєво якіснішою, адже раніше вона була… ну, скажімо так, відверто не відповідала вимогам часу.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Антена, що ловить радіохвилі, вмонтована в нитки обігріву заднього скла Mitsubishi Pajero Sport

Навіть базова комплектація Mitsubishi Pajero Sport вже включає двозонний клімат-контроль. Дві круглі об’єднані кнопки знаходяться по обидві сторони блоку кліматичної системи та оздоблені хромом. Ними змінюється температура двох зон. Між кнопками монохромний екранчик, у кутках якого вказується встановлена температура, а по центру швидкість вентилятора. Зліва від останнього показника повідомляється, чи увімкнений кондиціонер, а справа – напрямок обдуву системи. Під екраном два ряди додаткових кнопок. У першому ряді зліва знаходиться увімкнення кондиціонера, далі йде блок-кнопка зміни швидкості вентилятора і зміна напрямку обдуву. Нижче, лівіше всіх інших кнопок, увімкнення рециркуляції повітря, прискореного розігріву лобового скла, режиму клімат-контролю, обігріву заднього скла і вимкнення системи взагалі. Крім останньої кнопки, решта мають індикатори. Також під центральною консоллю, біля прикурювача, є кнопка підігріву керма, яка врятує взимку. Система іонізації повітря – невидима фішка позашляховика, однак у базі ви її не знайдете, виключно в топі.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Блок двозонного клімат-контролю Mitsubishi Pajero Sport однаково приваблює як око, так і значну кількість пилюки й подряпин. Температура обидвох зон змінюється кнопками Temp по краям блоку. Ці кнопки підкреслені хромованим обведенням. Решта кнопок управління розбиті на два яруси: На першому, лівіше знаходиться кнопка увімкнення кондиціонера, далі – регулювання швидкості вентилятора, а за нею – Mode, що допомагає змінити напрямок обдуву. На другому ярусі кнопок більше: увімкнення рециркуляції повітря, обігрів лобового скла, активація режиму клімат-контролю, обігріву заднього скла, а також вимкнення системи. Крім останньої кнопки, решта на цьому ярусі мають індикатори. Монохромний екранчик постачає максимум необхідної інформації: виставлену температуру в обидвох зонах, швидкість вентилятора по центру, зліва від якого піктограмка стану кондиціонера, а справа – інформація про напрямок обдуву

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Під блоком клімат-контролю Mitsubishi Pajero Sport великі індикатори роботи паска та подушки безпеки переднього пасажира з надписами двома мовами. Між ними – кнопка аварійної сигналізації з тактильною смужкою

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У ніші під центральною консоллю Mitsubishi Pajero Sport заховано набір кнопок різних допоміжних систем. Лівіше усіх знаходяться перемикачі двоступеневого обігріву передніх сидінь, причому вони мають по дві тактильних смужки на поверхні, а режими Lo і Hi супроводжуються зеленим і помаранчевим індикаторами відповідно. Кнопкою з надписом Nano-e та помаранчевим індикатором активується іонізатор повітря. Далі йдуть кнопки вимкнення системи стеження за мертвими зонами дзеркалець заднього огляду, де зелений індикатор вказує на активність системи, а також кнопка увімкнення обігріву керма, де червоний індикатор повідомить, що обігрів працює. Закінчує цей ряд прикурювач, поєднаний з розеткою на 12 В

Центральний тунель Mitsubishi Pajero Sport просто гігантськи широкий, а тому дозволив розмістити між передніми сидіннями підлокітник, на якому зручно влягаються і рука водія, і рука пасажира. Підлокітник при цьому обшитий шкірою, яка прострочена сірою ниткою.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

По обидва боки центрального тунелю Mitsubishi Pajero Sport є така от ніша. З огляду на не дуже велику кількість місця під центральною консоллю, ніша далеко не зайва

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У кишеньці центрального тунелю Mitsubishi Pajero Sport є ніша для мітки системи безключового доступу

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

На центральному тунелі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться два підсклянника для передніх пасажирів. Підсклянники оздоблені хромованою дужкою

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Обшитий шкірою із сірим прострочуванням підлокітник між передніми сидіннями Mitsubishi Pajero Sport вирізняється шириною, тож на ньому зручно лежатиме як рука водія, так і пасажира

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У боксі між передніми сидіннями Mitsubishi Pajero Sport є поличка, куди, наприклад, можна покласти телефон. Поличка зроблена не на всю ширину отвору, а в її стінках є вирізи, які можна використати для проведення дроту від телефона

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Натискаєш на кнопку – відкривається рукавичний ящик Mitsubishi Pajero Sport. І так, поряд личинка замка, яка блокується за допомогою стандартного ключа всередині блоку системи безключового доступу

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Рукавичний ящик Mitsubishi Pajero Sport не вирізняється велетенськими розмірами, але його більше, ніж вистачить для найнеобхіднішого під рукою

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

За допомогою ключа можна також вимкнути пасажирську подушку безпеки Mitsubishi Pajero Sport. Причому інфографіка максимально зрозуміла і продубльована двома мовами

Ззаду ж позашляховик пропонує буквально лімузинний простір. І робить це настільки розкішно, що деяких своїх друзів мені доводилося витягувати звідти ледь не силою. Крайні місця з базового оснащення мають кнопки двоступеневого підігріву сидінь зі світловою індикацією. На перший погляд, розташування кнопок всередині кишені у карті дверей не надто доречне. Але на практиці ними справді користуватися зручно. До того ж, на відміну від передніх, вони мають сучасний дизайн – було би добре, щоб і спереду стояли такі ж.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Двері заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport оформлені не гірше за передні: тут також є декоративні срібляста й чорна глянцева панелі, а також шкіряна обшивка підлокітника і карти зі специфічним діагональним малюнком. Ручка тут представлена звичайним заглибленням у підлокітнику, а кнопка склопідйомника не має відповідної піктограмки. Кишенька вузька, але глибока, тож пляшка з водою заходить легко. Поряд примостився динамік аудіосистеми. У торці дверей – білий перемикач дитячого замка, щоб діти не могли випадково відкрити двері зсередини. Щоб запобігти забрудненню арки колеса, на дверях встановлено додатковий щит. Як і спереду, унизу карти є габаритний ліхтар

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

На задньому ряді Mitsubishi Pajero Sport – рай для ніг. Для голови місця трохи менше, та все одно відчутно більше, ніж у попередника

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Біля ручки над задніми дверима Mitsubishi Pajero Sport знаходиться дефлектор обдуву. Тут же і гачок для одягу

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Натиском на плафони освітлення заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport вмикається світло. Перемикачем же можна його повністю вимкнути в положенні Off, або вмикати лише за відчинених дверей у положенні Door. Незвично бачити поряд блок регулювання мікроклімату для задніх пасажирів біля плафонів освітлення. Кнопкою On/Off вентиляція вмикається або вимикається, а кнопками Down і Up відповідно зменшується або збільшується швидкість роботи вентилятора. Усього швидкостей чотири, кожна має свій індикатор

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Середній пасажир заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport також має триточковий пасок безпеки, але у двох точках на подушці його треба кріпити вручну. А якщо ж у паску немає потреби, в стелі є спеціальний кронштейн для нього, щоб пасок не стукав об обшивку

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Для пасажирів заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport пристосовані міцні ручки, за допомогою яких туди зручніше сідати. Паски безпеки передніх пасажирів регулюються за висотою – для цього потрібно лише потягнути на себе центральний сегмент їхнього кріплення на стійці

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Кишеньки в спинках передніх сидінь Mitsubishi Pajero Sport неглибокі

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

На звичному місці дефлекторів обдуву задніх пасажирів у Mitsubishi Pajero Sport знаходиться три роз’єми під кришечками: два USB-входи і одна побутова розетка на 12 В для приладів потужністю не більше 120 Вт

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У спинці центрального місця заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport захований підлокітник. Витягнути його можна за допомогою такої шкіряної ручки, на якій повідомляється, що перевозячи позаду пасажирів, потрібно витягувати вгору підголівники

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Центральний підлокітник заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport також обшитий шкірою із сірим прострочуванням. А от натиснувши на велику кнопку в його торці, вискакують два підсклянника для задніх пасажирів

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Білі нашивки на спинках заднього дивану Mitsubishi Pajero Sport вказують, що тут можна закріпити дитячі крісла

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Кнопки двоступеневого підігріву сидінь Mitsubishi Pajero Sport знаходяться у нестандартному місці – практично у нішах дверей, і мають червоні індикатори. Хоча на практиці їхнє розташування виявилося доволі ергономічним

Між передніми сидіннями Mitsubishi Pajero Sport є два додаткових слоти USB під кришечкою, однак піктограмки біля них чітко натякають – вміст зовнішніх носіїв не відображатиметься в мультимедійці, тут гаджети можна лише зарядити. Що вже не так погано, однак тоді їх доведеться покласти або на сидіння, або на підлогу, або… просто на руках тримати. Поряд, під кришечкою, є ще розетка 12 В (120 Вт), куди також за потреби можна під’єднати якийсь пристрій.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Для пасажирів заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport пристосовано кріплення для пасків безпеки на боковинах кузова. Причому закріпити пасок можна в двох пазах на вибір. Незрозуміло чому…

У підлозі багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport змонтовано кілька пластикових петель, до яких зручно кріпити спеціальну сітку. За її допомогою зручно фіксувати габаритний багаж.

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Щоб кришку багажника Mitsubishi Pajero Sport було зручніше закривати, в торці її обшивки пророблена спеціальна ручка

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

В обшивці кришки багажника Mitsubishi Pajero Sport є технологічний отвір, за допомогою якого буде легше відремонтувати або відрегулювати її замок

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Плафон освітлення багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport грамотно розмістили над отвором багажника. Таким чином, майже ніколи не перекриваєш освітлення. Режимів три: вимкнено, увімкнено, коли відкриті двері, й завжди увімкнено

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

У такому вигляді об’єм багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport складає 673 л.! Шторка багажника м’яка, кріпиться у спеціальних пазах на задніх стійках кузова

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Про потенційну наявність третього ряду сидінь в Mitsubishi Pajero Sport свідчить кріплення для пасків пасажирів цього ряду. Також у багажнику є додаткова розетка на 12 В під кришечкою

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Ще одним нагадуванням про потенційне встановлення третього ряду сидінь у Mitsubishi Pajero Sport на інших ринках – чомусь одразу два підсклянника в правому підлокітнику, який водночас є колісною аркою. Сюди ж я заховав заводську попільничку – мені вона не потрібна

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Черговим нагадуванням про можливий третій ряд сидінь в Mitsubishi Pajero Sport слугує активний дефлектор обдуву для цього третього ряду з рифленою ручкою регулювання напрямку обдуву

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Натиснувши на заглиблення, з борту багажника Mitsubishi Pajero Sport вилізе гачок для кріплення багажу. Якщо вірити надпису, то він може витримати до 4 кг. навантаження

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

За кришкою у лівій боковині багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport заховані пневматичний домкрат і ось такий чохольчик

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Відкривши чохол, я знайшов там балонний ключ для коліс Mitsubishi Pajero Sport, ще один ключ незрозумілого для мене призначення, а також три трубки. Останні, можливо, у складеному стані слугують для буксирування позашляховика через жорстке зачеплення

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Mitsubishi Pajero Sport стандартно має в комплектації сітку для кріплення багажа, яка фіксується за допомогою пластикових петель в підлозі багажника

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Під такою пластиковою кришкою в днищі багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport знаходиться гайка кріплення запасного колеса, підвішаного знизу

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Щоб перевезти габаритніший багаж, шторку багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport можна скласти

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Цікавий гаджет прикріплений до подушки заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport – пасок з гачком на кінці, щоб утримувати важкий багаж на розтяжці

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

За допомогою пластикових важелів у торці спинки заднього ряду Mitsubishi Pajero Sport спинку можна відрегулювати за кутом нахилу або ж повністю скласти разом із подушкою вперед

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Кріплення полички багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport підпружинене, а встановити його можна в двох положеннях, залежно від кута нахилу спинки заднього ряду. Спинка ж може складатися у співвідношенні 60/40

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

Отвори, в які можна встановити кріплення полички багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

На кріпленні шторки Mitsubishi Pajero Sport є надпис, який повідомляє про можливість зміни кута нахилу спинки заднього ряду

тест-драйв, Mitsubishi Pajero Sport

З повністю складеним заднім рядом сидінь об’єм багажного відсіку Mitsubishi Pajero Sport складає 1624 л.

Сторінка 3 з 512345