Зміни в екстерєрі Renault Captur

За повної формальної подібності до дорестайлінгового Renault Captur, автомобіль видозмінився практично повністю. Спереду в очі передусім впадає зовсім інша стилістика головної оптики (у нашій комплектації це були Full LED-фари, які вирізняють «топ» оснащення моделі), а бампер здобув світлодіодні денні ходові вогні, які практично замінили собою пластикові кольорові обводи навколо протитуманок. Самі ж протитуманні фари стали прямокутними, у топовій комплектації вони ще й поворотні. Тобто залежно від сторони, у яку повернуте кермо, вмикається відповідна протитуманка. Додали й елемент зі сріблястого пластику під бампером, який імітує захист. Майже неможливо помітити, що «посмішка» решітки радіатора стала ширшою, а по бокам від емблеми з’явилися хромовані горизонтальні планки, які мають дизайнерське продовження у фарах. Змінився й візерунок планок решітки.

тест-драйв, Renault Captur

На решітці радіатора Renault Captur з’явилися дві невеличкі хромовані планки

тест-драйв, Renault Captur

Передня оптика Renault Captur – Full LED

тест-драйв, Renault Captur

Після рестайлінгу на Renault Captur з’явилися денні ходові вогні підковоподібної форми

тест-драйв, Renault Captur

Протитуманні фари Renault Captur стали поворотними, тобто додатково підсвічують ту сторону, у яку повернуте кермо

Топова комплектація дозволяє отримати автомобіль, забарвлений у два контрастних кольори – у нашому випадку це був золотистий кузов і чорний дах. При цьому корпуси зовнішніх дзеркалець пофарбовані у колір даху. Разом із чорним дахом ефектно виглядає тонування скла задніх дверей і кришки багажника, яке з’являється з топового оснащення. У дзеркальцях заднього огляду Renault Captur із базової комплектації вмонтовано тонку смужку повторювачів поворотів. Це стильне і водночас практичне для видимості авто рішення.

тест-драйв, Renault Captur

Зовнішні дзеркальця Renault Captur пофарбовані у колір даху, а в їхній корпус вмонтовані повторювачі поворотів

Смуга на пластиковій накладці вздовж дверей стала не кольоровою, а хромованою. Колісні диски також змінили свій дизайн і отримали забарвлення з двох кольорів – сірувато-коричневого і сріблястого. Взагалі вони стали не зовсім простими, щоправда, лише у топовій комплектації та за доплату в комплектації Zen: це 17-дюймові колеса Emotion на шинах розміром 205/55. Ці диски вирізняються тим, що отримали діамантове шліфування.

тест-драйв, Renault Captur

У нашому виконанні Renault Captur мав хромований молдинг на непрофарбованій частині боковин

тест-драйв, Renault Captur

Своєрідною проблемою Renault Captur в українських умовах експлуатації є відсутність блокування лючка паливного баку – щоб його відкрити треба просто просунути палець у відповідну нішу між ним і кузовом. Тож принаймні пробку паливного баку доведеться ставити якусь кодову

Задній бампер кросовера не отримав суттєвих змін. Хіба що раніше лише спрофільована захисна вставка під заднім бампером, отримала сріблясте оздоблення, і цей стилістичний елемент є з базового оснащення. Кольорова накладка над номерним знаком стала хромованою, а задні ліхтарі отримали більше світлодіодів.

тест-драйв, Renault Captur

Ззаду Renault Captur отримав виділену сріблястим кольором накладку на бампері

тест-драйв, Renault Captur

Особливо органічно Renault Captur виглядає на темних вуличках напівєвропейських міст українського розливу. Ефектності машині додають нові світлодіодні ліхтарі

Сторінка 2 з 6123456