Renault Captur: від бюджетника до преміуму в інтерєрі

Renault Captur з базового оснащення має центральний замок, який блокує двері за допомогою зручної великої кнопки над екраном мультимедійки. Це можна зробити й кнопкою на картці-ключі «вільні руки»: на ній є кнопка для розблокування всіх дверей і, окремо, лише кришки багажника. Специфічна опція всіх Renault – функція пошуку автомобіля на парковці. Натиснувши кнопку з піктограмкою у вигляді сонця, фари й ліхтарі Captur починають світитися на повну силу, тож кросовер видно з-поміж інших авто на паркувальному майданчику. Цікаво, що картка-ключ Captur ще старого форм-фактору – під час рестайлінгу її вигляд чомусь вирішили не змінювати.

тест-драйв, Renault Captur

Картка-ключ Renault Captur ще старого зразка, та на функціональності це не позначається. На ній той же набір кнопок, що й на новому зразку: розблокування (з додатковими тактильними елементами на кнопці), блокування, функції підсвічування паркувального місця на великій парковці, а також окремого розблокування кришки багажника

тест-драйв, Renault Captur

З тильного боку ключа-картки Renault Captur хромована емблема марки

тест-драйв, Renault Captur

Кнопка центрального замка знаходиться над екраном мультимедійної системи Renault Captur. Поряд – аварійна сигналізація

тест-драйв, Renault Captur

Карта водійських дверей Renault Captur виконана зі стилем. Трохи незвично бачити наскрізну дверну. Середньочастотник оформлений хромованим оздобленням, нікуди не ділася й кишенька

тест-драйв, Renault Captur

Щодо простору спереду в Renault Captur жодних претензій немає – місця багато як у ногах, так і над головою

тест-драйв, Renault Captur

Карта передніх пасажирських дверей Renault Captur не відрізняється від водійських, лише одним склопідйомником

тест-драйв, Renault Captur

Інтер’єр Renault Captur на перший погляд не змінився, однак окремі елементи та зміна дизайнерського оформлення зробили його набагато дорослішим

тест-драйв, Renault Captur

У протисонячних козирках Renault Captur знаходяться косметичні дзеркальця під зсувною кришечкою. Якщо зсунути останню, увімкнеться лампочка над козирком. Також на козирку є пасок для фіксації документів, а самим козирком можна зашторити бокове вікно

Примітно, що Renault Captur навіть у базі має підготовку під встановлення сигналізації, тож це як мінімум зменшить подальші витрати нового власника на безпеку свого авто.

тест-драйв, Renault Captur

Renault Captur має підготовку до встановлення сигналізації

Традиційно, оздоблення салону вражає своєю оригінальністю – цього разу це була тканина двох типів, а також елементи зі шкіри.

За безпеку пасажирів у Renault Captur відповідає стандартний набір із фронтальних і бокових (причому для другого ряду також) подушок безпеки. Оскільки у цій машині з базової комплектації є можливість возити дитину в спеціальному кріслі й на передньому сидінні, з правого боку передньої панелі встановлено вимикач фронтальної пасажирської подушки безпеки з чіткою інфографікою.

тест-драйв, Renault Captur

Водійська подушка безпеки розташована в серцевині керма Renault Captur

тест-драйв, Renault Captur

Фронтальна подушка безпеки переднього пасажира вмонтована у передню панель Renault Captur

тест-драйв, Renault Captur

Фронтальна пасажирська подушка безпеки Renault Captur відключається, якщо спереду встановити дитяче сидіння. Для цього слугує перемикач з правого боку передньої панелі

тест-драйв, Renault Captur

Бокові подушки безпеки традиційно зашиті у спинки сидінь Renault Captur

тест-драйв, Renault Captur

Дитяче сидіння можна встановити і на передньому пасажирському сидінні Renault Captur

Попри те, що тестовий кросовер принципово яскравий автомобіль, стандартно він іде виключно з темною обшивкою салону. У топовій комплектації її можна буде зняти, щоб, наприклад, випрати, та й кольорова гама дещо зміниться – це буде поєднання чорного і бежевого кольорів. Усі поєднання яскравіших кольорів йдуть за додаткову платню. Зміни в салоні також малопомітні, однак вони є. Передусім Renault Captur здобув нове меню мультимедійної системи R-Link Evolution. Тепер вона нагадує таку ж, яка стояла в дорестайлінговому Kadjar: розмір екрану залишився тим самим, але блок кнопок змістився вправо і розташувався вертикально. Тепер автомобіль здатен паркуватися самостійно, а до головного меню й меню налаштувань з’явився швидкий кнопковий доступ. Регулювання гучності тепер відбувається за рахунок «крутилки», всередині якої знаходиться кнопка вимкнення системи. На екран виводиться зображення з камери заднього огляду, щоправда, у зимовому режимі кожна поїздка має починатися з її протирання, інакше зображення буде таке, як на фото, а то й гірше. Доповнюють камеру задні парктроніки, які здатні контролювати простір не лише суворо позаду, але й по діагоналі. Оснащення камерою і парктроніками, щоправда, не базове, а йде лише з топової версії. У головному меню через сенсорні кнопки на 7-дюймовому екрані можна перейти до навігації, програшу аудіофайлів з під’єднаного пристрою або радіо, керування телефоном (під’єднаного через Bluetooth-зв’язок), а також налаштувань автомобіля, мультимедійної системи або ж додатків. У нішу під кнопкою запуску двигуна перемістився порт USB, а також AUX-вхід і SD-слот. У топовій версії пропонується аудіосистема 3D sound by Arkamys, однак значно кращий саунд має надати опційна система від Bose.

тест-драйв, Renault Captur

Renault Captur по периметру укомплектований парктроніками, за допомогою яких буквально бачиш усе навколо

тест-драйв, Renault Captur

Над центральною консоллю Renault Captur знаходиться зручний відсік під кришечкою. Відкривається вона за допомогою кнопки на передньому краї відсіку

тест-драйв, Renault Captur

Камера заднього огляду Renault Captur з траекторними лініями суттєво допомагає під час маневрів заднім ходом. Та в негоду потрібно перед кожною поїздкою протирати її

тест-драйв, Renault Captur

Органи керування мультимедійної системи Renault Captur R Link Evolution подібні до тих, що я бачив на дорестайлінговому варіанті Kadjar. З правого боку від екрана знаходиться ручка зі сріблястим оздобленням, якою регулюється звук, а також всередину неї вмонтована кнопка увімкнення/вимкнення системи. Вище знаходиться кнопка швидкого переходу в головне меню, а над нею – в меню налаштувань і активації системи допомоги під час паркування. Коли вона активована, на кнопці загорається індикатор. На екрані можна поєднати одразу два інфо екрани, наприклад, з навігацією та меню носія, під’єднаного через AUX-вхід. Нижче зліва знаходиться сенсорна кнопка переходу в головне меню, правіше – в перелік обраного, ще правіше – виклик випадного меню, де здійснюються додаткові налаштування. Над меню показуються повідомлення від інфосистеми, а також годинник

тест-драйв, Renault Captur

У меню налаштувань Renault Captur можна налаштувати роботу паркувальних сенсорів, системи розпізнавання об’єктів у мертвих зонах, автоматичне замикання дверей під час руху, а також індикатор стилю керування на панелі приладів. Кнопкою Done можна вийти з меню або ж “стрілочкою” повернутися до попереднього

тест-драйв, Renault Captur

Система допомоги під час паркування Renault Captur пропонує чотири варіанти такої допомоги: паралельне, перпендикулярне або діагональне паркування. Також система допоможе вихати з місця паралельного паркування. На більшій частині екрану, під час роботи системи, даються вказівки водію щодо подальших дій

тест-драйв, Renault Captur

З головного меню мультимедійної системи Renault Captur можна перейти в розділи навігації, мультимедійних файлів, телефону, налаштувань автомобіля, додаткових онлайн-сервісів і налаштувань системи

Легковажний блакитний колір оздоблення центральної консолі поступився місцем обладунку в кольорі «хром сатин», те ж стосується й крайніх дефлекторів, а також динаміків у передніх дверях. Центральна консоль у нашій машині була оздоблена глянцевим чорним пластиком, тоді як минулого разу він нагадував колір кавового напою лате. Позбулося подібного оформлення й кермо – з нього майже зникли пластикові глянцеві вставки (залишилися у нижній спиці, а також біля емблеми). З іншого боку, кнопки на бокових спицях отримали хромоване обведення. Незмінною залишається обшивка приємною мені гладкою шкірою. Речовий відсік всередині тепер зроблено з бежевого пластику.

тест-драйв, Renault Captur

Кермо Renault Captur обшите приємною на дотик шкірою

Тестовий Renault Captur було укомплектовано клімат-контролем з дуже зручним блоком керування. Ключовий його елемент розміщено ближче до водія – це крутилка регулювання температури обдуву з кнопкою увімкнення клімат-контролю всередині неї. З протилежного боку знаходиться також крутилка, але меншого розміру (для вибору швидкості вентилятора). Між ними – набір кнопок, кожна з яких має світлову індикацію. Таким чином, зручно слідкувати за тим, який саме режим обдуву обрано. Верхньою зліва активується пришвидшений розігрів лобового скла, нижче – обігрів заднього (останній є у будь-якому оснащенні). Правіше у стовпчик три кнопки, кожна з яких відповідає за певну конкретну зону обдуву. Ще правіше зверху – вимкнення режиму кондиціонера, знизу – увімкнення рециркуляції повітря. Обидві крутилки, та й блок загалом стилістично виокремлені сріблястим оздобленням.

тест-драйв, Renault Captur

Круглий контролер системи мікроклімату Renault Captur, розташований ближче до водія, відповідає за зменшення чи збільшення температури обдуву, а в його центрі – увімкнення режиму безпосередньо клімат-контролю. Менший контролер змінює швидкість вентилятора. Зліва від нього кнопки вимкнення обдуву, нижче увімкнення рециркуляції повітря. Ще лівіше у стовпчик розташовані кнопки зміни напрямку обдуву. Є також функція пришвидшеного розігріву лобового скла. Як контролери, так і блок системи оздоблений сріблястими лініями

тест-драйв, Renault Captur

Renault Captur комплектується обігрівом заднього скла, що покращує видимість у зимову пору

тест-драйв, Renault Captur

Перед важелем КП Renault Captur знаходиться містка ніша з гумовим дном. На її стінці підсвічувана розетка на 12 В, поряд слоти AUX, SD (зайнятий карткою з картами навігації) та USB

Обидва передніх сидіння мають підігрів, що дуже рятує взимку навіть у машині з тканинною обшивкою.

тест-драйв, Renault Captur

Передні сидіння Renault Captur оснащені підігрівом

За кнопками підігріву встановлено важіль механічного регулювання висоти водійського сидіння – це базова опція для Renault Captur.

тест-драйв, Renault Captur

З лівого боку подушки сидіння водія Renault Captur – важіль регулювання його висоти

тест-драйв, Renault Captur

Кут нахилу спинок передніх сидінь Renault Captur регулюється класичною ручкою-крутилкою з внутрішніх боків сидінь

тест-драйв, Renault Captur

Підголівники Renault Captur можна відрегулювати за висотою після затискання кнопки біля їхніх стійок

тест-драйв, Renault Captur

З правого боку від водійського сидіння Renault Captur зручний підлоктник, який можна відрегулювати в кількох положеннях за висотою

тест-драйв, Renault Captur

Бокс під водійським правим підлокітником Renault Captur неглибокий. Але його дно вкрите м’яким матеріалом, там зручно тримати телефон

тест-драйв, Renault Captur

На кріпленні передніх пасків безпеки Renault Captur є спеціальне заглиблення, натиснувши на яке, розблокується механізм їхнього регулювання за висотою

Кнопки електросклопідйомників не змінилися, однак блокування склопідйомників для пасажирських дверей таки змінило свою форму. Електроприводи доступні для Renault Captur з базової комплектації, однак навіть у топі імпульсний режим є лише у дверей водія. Це прикро.

тест-драйв, Renault Captur

На усіх вікнах Renault Captur стоять електросклопідйомники, однак лише водійський має автоматичний режим. Окремо втановлена кнопка блокування пасажирських склопідйомників

«Грибочок» електроприводу дзеркалець заднього огляду поступився місцем елегантнішим перемикачу і джойстику з хромованою планочкою між ними: перемикачем обирається регульоване дзеркальце, а джойстиком регулюється за напрямками. Оснащені дзеркальця й обігрівом, щоправда, температура під час тесту була плюсова, і особливої потреби в ньому не було. Це оснащення теж є в базі.

тест-драйв, Renault Captur

Блок електроприводу дзеркалець Renault Captur змінили – вибір регульованого дзеркальця здійснюється перемикачем спереду. За хромованою планочкою джойстик вибору напрямку регулювання

тест-драйв, Renault Captur

Зовнішні дзеркальця Renault Captur можна скласти за допомогою перемикача за блоком їхнього регулювання. У режимі Auto дзеркальця автоматично складатимуться після замкнення авто. Перемкнувши ж його вправо чи вліво примусово складеться дзеркальце з відповідного боку

За блоком електрорегулювань дзеркалець ще одна хромована планочка, а за нею – перемикач автоматичного режиму їхнього складання. Центральне положення дозволяє автоматично складати дзеркальця Renault Captur після замикання машини. Перемкнувши ж вліво чи вправо, кожне з них можна скласти окремо. Раніше на передній панелі, зліва від керма, знаходився блок регулювань, зокрема, висоти фар, підсвітки панелі приладів, а також відключення датчиків парктроніка. Зараз із них усіх залишилося лише регулювання підсвітки, оскільки фари відтепер з автокоректором, а датчики парктроніка можна відключити через мультимедійку. До речі, про освітлення салону – плафон з бюджетних автомобілів змінили двома світлодіодними лампочками з преміальних Renault. Тестовий автомобіль було оснащено системою покращеного зчеплення з дорогою Extended Grip, тому між передніми сидіннями замість додаткового відсіку знаходився перемикач цієї системи. Один із підсклянників отримав гумову вставку: якщо її витягнути, в нього вміщається і пляшка води. У протисонячних козирках збереглися косметичні дзеркальця, однак раніше над ними не було підсвітки – тепер є.

тест-драйв, Renault Captur

На передній панелі Renault Captur зліва від керма залишилося лише регулювання підсвітки панелі приладів

тест-драйв, Renault Captur

Над переднім рядом Renault Captur залишили лише дві лампочки, але вони світлодіодні. Вмикаються вони кнопками поряд. Між ними мікрофон системи гучного зв’язку. Тут же індикатори непристібнутого паска безпеки передніх пасажирів, а також увімкненої фронтальної пасажирської подушки безпеки

тест-драйв, Renault Captur

Оскільки салон Renault Captur став темнішим, світла додає частково скляний дах

тест-драйв, Renault Captur

Бардачок Renault Captur являє собою висувний ящичок. У нашому випадку цей ящичок був світлим

Ззаду змін не так багато. Само собою тут інша комбінована обшивка сидінь, а єдиний плафон освітлення заднього ряду замінили трьома світлодіодними лампочками, щоправда, єдиний підсклянник заднього ряду між передніми сидіннями зник – замість нього широкий майданчик для дрібних речей, однак на його стінці з’явилася розетка на 220 В.

тест-драйв, Renault Captur

Задні двері Renault Captur широкі, однак оформлені просто. Ручка тут уже не наскрізна, у неї можна напхати якихось дрібних речей, поряд кнопка склопідйомника. Динамік стилістично ніяк не виділений, однак у ніші є місце для пляшки

тест-драйв, Renault Captur

Освітлення заднього ряду Renault Captur тепер складається з трьох окремих світлодіодних лампочок. Крайні з них вмикаються примусово за допомогою кнопок біля них. Біля центральної ж перемикач з трьома положеннями: у положенні Off освітлення завжди буде вимкненим, у центральному – вмикатимуться всі три лампочки за відчинених дверей, у третьому – усі три лампочки вмикаються примусово

Задній ряд розраховано на трьох пасажирів, і всі вони з базової комплектації отримають по підголівнику, кожен з яких можна відрегулювати за висотою. Причому водію підголівники заважають мінімально – у складеному стані вони майже повністю відкривають огляд через заднє скло.

тест-драйв, Renault Captur

Задній ряд Renault Captur дещо тіснуватий в ногах, та й над головою місця високій людині буде замало. Але їхати в далеку дорогу там більше, ніж можливо

тест-драйв, Renault Captur

Усі три задніх пасажира Renault Captur мають окремі підголівники

тест-драйв, Renault Captur

Над задніми дверними отворами Renault Captur – гачки для одягу, хоча вони невеличкі, тож вішати на них щось не надто зручно, та й у процесі тест-драйву один із них розхитався і випав з кріплень

тест-драйв, Renault Captur

Підсклянник заднього ряду Renault Captur поступився місцем ширшому ящичку для речей, на стінці якого з’явилася додаткова розетка на 12 В під кришечкою

У базі є можливість змінювати простір для ніг на задньому ряді за допомогою зсувної конструкції дивану. Для цього пристосовані ручки під його подушкою. Зсунути диван вперед або назад можна і з багажного відсіку: за спинкою стирчить металева ручка з пластиковим важелем. Потягнувши за останній, механізм регулювання розблокується, і це дозволить або збільшити простір для багажу, або надати більше місця для ніг заднім пасажирам. Спинка ж заднього ряду складається у співвідношенні 2/3 або 1/3, завдяки чому невеликий багажник стає місткішим, а поряд із багажем назад всаджуєш ще одного або двох пасажирів. На спинках передніх сидінь креативні кишеньки у вигляді натягнутих вздовж поверхні спинки струн. На жаль, така опція з’являється лише з найдорожчої комплектації.

тест-драйв, Renault Captur

За допомогою металевих важелів під подушкою заднього дивану Renault Captur можна регулювати його глибину

тест-драйв, Renault Captur

З боку багажного відсіку Renault Captur є ручка, за допомогою якої зсунути задній ряд сидінь можна і звідси

тест-драйв, Renault Captur

На спинках передніх сидінь Renault Captur – дизайнерські кишеньки у вигляді струн

Як для стильного молодіжного кросовера у Renault Captur достатньо практичних рішень. Наприклад, двостороння підлога багажника, одна сторона якої обшита не ворсом, а виконана з пластику. Таким чином, на неї можна поставити брудний багаж, а потім легко відчистити. Багажний відсік розділено на три частини (іноді навіть не розумієш, як конструктори умудрилися усе так розмістити), дві з яких розділяє двостороння підлога. Ще нижче, у третій частині, вклали доступну з базової комплектації докатку. Якщо проб’єш колесо, її буде не дуже зручно діставати, а, з іншого боку, не треба повзати під машиною, щоб її зняти.

тест-драйв, Renault Captur

Об’єм багажного відсіку Renault Captur складає 377 л., що доволі багато для кросовера B-класу

тест-драйв, Renault Captur

Зйомне дно багажного відсіку Renault Captur можна встановлювати обидвома сторонами догори. Одна з них обшита ворсистим матеріалом, інша – майже повністю пластикова, яку практично використовувати для брудного багажу

тест-драйв, Renault Captur

Знявши фальшдно багажного відсіку Renault Captur об’єм багажника збільшується до 455 л.

тест-драйв, Renault Captur

Багажний відсік Renault Captur освітлюється за допомогою плафона на лівій стінці

тест-драйв, Renault Captur

На правій стінці багажного відсіку Renault Captur – пластиковий гачок для кріплення багажу

тест-драйв, Renault Captur

Спинка заднього ряду Renault Captur складається у співвідношенні 1/3

тест-драйв, Renault Captur

Зі складеними спинками заднього ряду об’єм багажного відсіку Renault Captur складає 1235 л.

тест-драйв, Renault Captur

Закривати кришку багажного відсіку Renault Captur зручно за допомогою ручки в її торці

Сторінка 3 з 6123456