- Наскільки серйозно змінився Renault Captur?
- Зміни в екстер'єрі Renault Captur
- Renault Captur: від бюджетника до преміуму в інтер'єрі
- Невеликі, але суттєві технічні доповнення Renault Captur
- Справді радикальна різниця між двома Renault Captur
- Технічні характеристики Renault Captur
Невеликі, але суттєві технічні доповнення Renault Captur
Дивно, але лінійка двигунів для Renault Captur не надто змінилася. Наприклад, турбодизель на 1,5 л. залишили у тій самій 90-сильній версії, що була раніше. Можливо, вирішили, що 250 Нм буде забагато, тому користуємося 220 Нм. А їх вистачає, щоправда, якщо тиснути педаль газу сильніше. Акуратна їзда зумовлює надзвичайно ліниву реакцію мотора: на першій передачі авто не стільки розганяється, скільки тягне і просто нарощує оберти. З іншого боку, така особливість роботи зумовлює і низькі витрати пального: по місту в середньому 6,5 л./100 км., а на трасі показник падав до 5,6 л. Завдяки цьому машина проїздила два дні у тягнучках Києва, а потім проїхала 470 км. у інше місто. І навіть після такого пробігу запас ходу складав ще 370 км. у трасовому режимі! Мушу одразу зазначити, що таких результатів вдалося досягти в першу чергу за рахунок функції Ecomode, яка практично увесь час тест-драйву була увімкнена. Але готуйтеся, що саме вона і надає автомобілю уже згаданих лінивих реакцій. Цілком імовірно, що не останню роль у такій феноменальній економії грає і система рекуперації енергії ESM (Energy Smart Management). Як відомо, у Європі поступово прощаються з дизельними двигунами через те, що у їхніх викидах є частки, які неможливо ліквідувати. Та в Україні дизелі раді вітати через їхню економність, тож Renault просто встановила додатковий протисажовий фільтр на дизельні Captur, незалежно від комплектації.
Пришвидшити реакції двигуна Renault Captur можна за допомогою ручного режиму фірмової автоматичної коробки з двома зчепленнями EDC. Для цього треба з режиму D штовхнути важіль уліво. Після цього вибір передач відбувається звичним чином: щоб підняти швидкість вгору – штовхаємо важіль вперед, знизити – назад. Суттєвого розриву тяги само собою не відчуваєш, але зміна тональності дещо гучного, трубного звуку роботи турбодизеля дає знати, що КП змінила передачу.
На панелі приладів Renault Captur в усіх рівнях оснащення біля цифрового поля спідометра розташовано індикатор увімкненої передачі в ручному режимі або ж позиції важеля в автоматичному. Якщо ви їдете в ручному, то на панелі приладів буде з’являтися підказка, коли краще перейти вгору. Вона підв’язана до економічного стилю кермування, тож, таким чином, можна ще більше економити пальне.
Раніше цього чомусь не помітив, але Renault Captur має доволі жорстку підвіску. Я би навіть сказав – стрибучу. Серія дрібних нерівностей змушує машину сильно скакати, а пасажирів підстрибувати на сидіннях. З іншого боку, кросовер досить непогано тримає дорогу в поворотах. Навіть на зимовій слизькій дорозі. Одним із приємних бонусів Captur навіть у базовій комплектації є датчик тиску в шинах, через що потрібну інформацію можна дістати, натиснувши кілька разів кнопку меню бортового комп’ютера, а не оббігаючи авто з манометром у руках.
Кермо Renault Captur по-спортивному пружне і постійно надає доволі жорстку протидію повороту. Завдяки цьому на швидкості ще краще відчуваєш височенький кросовер. До того ж дещо страхує і система курсової стійкості ESP. Оскільки тест відбувся якраз на Новий Рік, а цей день був дощовитим, то вдалося зрозуміти, наскільки добре працює датчик дощу. І, на відміну від деяких інших братніх за брендом моделей, до Captur у цьому питані важко придертися. Виставляєш на підкермовому перемикачі максимальну чутливість датчика, і склоочисники спрацьовують наскільки це можливо вчасно. Про датчик світла взагалі нема що говорити – він чутливий навіть до сутінків.
На перший погляд гальма Renault Captur конструктивно не повинні дивувати, адже хоч спереду встановлено дискові вентильовані механізми, ззаду взагалі стоять класичні «барабанчики». Однак натискаючи сильніше на педаль гальм, враховуючи попередній досвід їзди на конструктивно подібних авто, був здивований реакції автомобіля. Колодки хапають майже одразу, стрімко спиняючи машину. Автомобілі Renault уже котрий рік підряд стали лідерами продажів в Україні, тож вони повинні бути максимально пристосованими до українських умов експлуатації. Наприклад, від пошкоджень камінням та брудом передні дискові гальма захищають додаткові щитки, які стоять з базового оснащення. З базової ж комплектації автомобілі Рено мають набір із антиблокувальної системи (ABS) та системи допомоги при екстреному гальмуванні (AFU). За гальма жирний плюс! Системи, які деякий час утримують автомобіль під час старту вгору, стали буквально стандартом на сучасних авто. Так само подібна система реалізована і в Captur.
Круїз-контроль працює звично для автомобілів марки Renault. Між передніми сидіннями знаходиться перемикач між саме круїз-контролем і обмежувачем швидкості (фішка французів, часто недоступна для авто інших марок). Безпосередньо ж керування опцією відбувається на кермі. На лівій спиці кнопками «+» і «-» регулюєш швидкість із кроком у 2 км./год. На правій кнопка «R» повертає швидкість, на якій рухався раніше, а «O» – перезаписує значення швидкості в пам’ять, щоб потім його можна було відновити кнопкою «R».