Преміальніший порівняно з конкурентами інтер’єр Renault Koleos

З базової комплектації Renault Koleos оснащується центральним замком. Таким чином, усі двері автомобіля можна відкрити чи закрити або за допомогою кнопки на ключі-картці, або ж натиснувши відповідну кнопку в салоні під блоком мікроклімату.

тест-драйв, Renault Koleos

Картка-ключ Renault Koleos оздоблена з країв хромом. На тильній стороні кнопки, розміщені в два ряди. Зверху – розблокування/блокування замків. Знизу – система пошуку авто на стоянці (дистанційно вмикається освітлення авто) та окреме розблокування кришки багажника

тест-драйв, Renault Koleos

Центральний замок Renault Koleos зсередини керується кнопкою біля блоку мікроклімату. Червоний індикатор підкаже, що всі двері замкнені. Поряд – увімкнення аварійної сигналізації

До речі, про ключ-картку «вільні руки»… Вона представлена компактним блоком, який і справді нагадує якусь банківську картку та зручно лягає в долоню. Та є до неї й кілька зауважень. Якщо говорити суто про естетичні моменти, то шикарно картка виглядатиме лише щойно із салону: хромована дужка, декоративна кришка молочно-білого кольору із «ромбом» Renault… З іншого боку, під час активної експлуатації як кришка, так і обідок затираються і покриваються сіткою мікроподряпин. Якщо ж говорити про практичні моменти, картка виглядає дуже крихкою, тож я постійно був змушений носити її так, щоб точно випадково не пошкодити її. На тильному боці картки чотири кнопки, розміщені в два яруси. На верхньому – розблокування/блокування центрального замка Renault Koleos. На нижньому – кнопка активації системи пошуку автомобіля на великій стоянці (вмикається оптика, дозволяючи швидко зрозуміти, де ти залишив машину) та окреме розблокування замка кришки багажного відсіку. Відімкнувши автомобіль, він одразу «привітає» вас яскравим світлом денних ходових вогнів і задніх ліхтарів. Водночас увімкнеться підсвітка салону, в якому пролунає фірмова мелодія вітання від Renault. Така проста функція виглядає доволі… преміально. При цьому вона доступна вже з базового оснащення.

тест-драйв, Renault Koleos

Карти передніх дверей Renault Koleos мають спокійний дизайн. Внутрішня хромована дверна ручка з прапорцем центрального замка над нею візуально поєднана з декоративною глянцевою панеллю під дерево, обрамленою сріблястим пластиком. Підлокітник обшитий шкірою, простроченою білою ниткою. Динамік аудіосистеми Bose у верхній частині оздоблений хромованою смужкою, а кишенька в карті має окреме місце для пляшки. Колеос один із небагатьох автомобілів, на яких я зустрів вмонтований у карту дверей червоно-прозорий габарит, що повідомлятиме вночі інших водіїв про відчинені передні двері

тест-драйв, Renault Koleos

Карта передніх пасажирських дверей Renault Koleos відрізняється лише однією кнопкою електросклопідйомника

тест-драйв, Renault Koleos

Якихось суттєвих зауважень до переднього ряду Renault Koleos немає: місця достатньо, як над головою, так і в плечах

Інтер’єр Renault Koleos спершу шокує. Він видається неймовірно стильним, багатим та вишуканим за рахунок м’якої прихованої синьої підсвітки, а також великої кількості м’якого пластику в плечовій зоні. Та не обійшлося і без недоліків. На жаль, деякі елементи салону зроблені або зафіксовані недостатньо якісно, зокрема, під час проїзду нерівностей панелі в багажнику гуркочуть. Підголівники, які мають регулювання за кутом нахилу, насправді легко повертаються у повністю вертикальне положення, щойно сильніше впираєшся в них головою. Не до кінця сподобався і огляд з місця водія. Попри наявність панорамного даху, мені з моїм зростом 1,8 м. складно під’їхати під світлофор так, щоб я міг добре його бачити або через дах, або через лобове скло. Є проблеми і з площею зовнішніх дзеркалець заднього огляду: попри великі корпуси, мені вони видалися замалими для такого великого кросовера. Однак у топовій комплектації всі сидіння можуть обшиватися чорною шкірою, за рахунок чого інтер’єр стає набагато привабливішим.

тест-драйв, Renault Koleos

У протисонячних козирках Renault Koleos знаходяться косметичні дзеркальця під кришечкою. Плафон підсвітки над дзеркальцем, але також прихований кришкою

тест-драйв, Renault Koleos

Із зовнішнього боку протисонячного козирка Renault Koleos є тримач для карток

тест-драйв, Renault Koleos

Освітлення переднього ряду Renault Koleos представлене двома маленькими світлодіодними лампочками. З одного боку, світлодіоди яскравіші, але у центральній частині салону світла все ж трохи не вистачає. Вмикаються лампочки окремими кнопками, розташованими прямо біля них. Коло лівої – також увімкнення одразу обидвох лампочок, біля правої – їхнє увімкнення лише за відкритих дверей. Між кнопками – нічний світильник, який я вперше побачив, до речі, на тому ж X-Trail. Перед лінією кнопок – два мікрофона системи гучного зв’язку. Між мікрофонами – привід люка в даху. Якщо на слайдер натиснути, то люк відкриється на провітрювання, а потягнувши на себе – відкриється повністю

тест-драйв, Renault Koleos

Renault Koleos однозначно здатен козирнути велетенським скляним дахом на всю площину, половину з якого займає широкий зсувний люк

тест-драйв, Renault Koleos

Перед блоком освітлення переднього ряду Renault Koleos знаходиться відсік для окулярів, обшитий м’яким матеріалом

тест-драйв, Mazda CX-9

Підголівники Renault Koleos обшиті шкірою з прострочуванням білою ниткою. Передня їхня частина може вигинатися вперед, змінюючи таким чином кут нахилу підголівника, однак у такому положенні вона нічим не фіксується

тест-драйв, Renault Koleos

Натиснувши кнопочку в основі стійок, підголівники Renault Koleos можна відрегулювати за висотою в кількох фіксованих положеннях

тест-драйв, Renault Koleos

Відінувши вниз важіль з лівого боку валу керма Renault Koleos, його можна відрегулювати за висотою і глибиною

тест-драйв, Renault Koleos

Потягнувши на себе верхній сегмент, кріплення передніх пасків безпеки на центральних стійках Renault Koleos можна відрегулювати за висотою

Фронтальна подушка безпеки водія у Renault Koleos вмонтована у вал керма, пасажирська встановлена над декоративною панеллю перед пасажиром. Бокові подушки є лише спереду і зашиті вони у боковинах спинок передніх сидінь. А от шторки є і спереду, і ззаду, заховані в центральних стійках.

тест-драйв, Renault Koleos

Водійська подушка безпеки вмонтована в кермо Renault Koleos

тест-драйв, Renault Koleos

Передня панель прикрашена планкою під дерево, оздобленою по колу сріблястим пластиком. Тут же – фронтальна пасажирська подушка безпеки

тест-драйв, Renault Koleos

Шторки безпеки в центральних стійках Renault Koleos є для обидвох рядів

тест-драйв, Renault Koleos

Бокові подушки безпеки у Renault Koleos є тільки для передніх пасажирів і зашиті вони в боковини спинок сидінь

Фронтальну пасажирську подушку безпеки в Renault Koleos можна відключити перемикачем з правого боку передньої панелі. Додається й адекватна інфографіка, де пояснюється, що за увімкненої подушки встановлювати дитяче сидіння задом наперед не можна.

тест-драйв, Renault Koleos

З правого боку передньої панелі Renault Koleos знаходиться вимикач пасажирської подушки безпеки. На ньому графічно показано, що за увімкненої подушки ставити дитяче сидіння задом наперед заборонено

Про непристібнуті паски безпеки пасажирів переднього ряду повідомить спеціальний індикатор над салонним дзеркальцем заднього огляду. Ним Renault Koleos оснащується з найпростішої модифікації. Натомість бортовий комп’ютер доступний лише з максимального оснащення і ось чому. Справа в тому, що це не звичайний борткомп’ютер з фіксованим розміщенням табло десь посередині панелі приладів, а набір з двох екранчиків, показники яких можна по-різному конфігурувати між собою! При цьому, попри відсутність фірмової реношної системи налаштувань систем авто Multi Sense, підсвітку приладів, як і всього салону, можна змінювати. Усього доступно п’ять кольорів: синій, фіолетовий, червоний, зелений та жовтий, що наближається до білого. По салону LED-підсвітка знаходиться над нішою центральної консолі, у декоративних панелях дверей, а також всередині дверних ніш. Максимально заспокійливо виглядає синя підсвітка, якою я і користувався найчастіше. Однак повернімося до наших двох екранів: один розміщений під електронною шкалою центрального моніторчика, інший – у його правому верхньому кутку. Нижній може показувати інформацію з датчика тиску шин (детальна інформація з якого насправді показується справа від табло), показники одометра разом із тріп-комп’ютером, повідомлення про активовані ручні гальма, які двері нещільно закриті та інше. Усі ці дані змінюються за допомогою тумблера на правій спиці керма. Другий екран особисто мені найзручніше було використовувати для відображення підказок навігації, хоча сюди можна вивести й компас. Ці показники змінюються кнопкою на кермі, на якій зображено кілька квадратиків один за одним.

тест-драйв, Renault Koleos

Над салонним дзеркальцем заднього огляду Renault Koleos знаходиться індикатор непристібнутих пасків безпеки переднього ряду. Правіше, у білому обрамленні, індикатор роботи фронтальної пасажиської подушки безпеки. На фото світиться попередження, що вона увімкнена, тож саджати дитину задом наперед спереду не можна

тест-драйв, Renault Koleos

На правій спиці керма Renault Koleos керування цілим набором додаткових функцій. Разом із тим, призначення кнопки OK залишилося незрозумілим, адже жодне з меню бортового комп’ютера ніколи не вимагає підтвердження виведення інформації. З іншого боку, можливо, кнопка буде потрібна під час налаштовування сервісних функцій, з чим під час тесту я справи не мав. Зміна даних на екранчик під центральним монітором здійснюється за рахунок перемикача правіше кнопки OK. Разом із тим, меню у верхньому правому кутку центральному монітора панелі приладів змінюються за допомогою кнопки з кількома квадратиками у верхній частині спиці. Поряд із нею керування прийомом/відхиленням дзвінків, а із самого низу – увімкнення голосового керування смартфоном, щоправда, українською мовою ця функція недоступна

тест-драйв, Renault Koleos

Панель приладів Renault Koleos з обидвох сторін оздоблена сріблястими рамками. Вона поділена на три частини, центральна з яких є електронним монітором, що також оздоблений з боків сріблястими смужками. Тут знаходиться основна частина контрольних лампочок, а от головна частина екрана може змінюватися, зокрема, в ECO-режимі виводиться економетр. Про ECO-режим додатково також повідомить зелений надпис у нижньому правому кутку екранчика. Вказівники зліва (температури двигуна) та справа (рівня пального) стрілкові. Панель підсвічується відповідно до світла, яким підсвічується і решта салону

У топовому оснащенні кросовер має електроприводи регулювань сидіння водія і переднього пасажира. Однак, якщо в останнього їх є лише два: за висотою (передній джойстик з профільованою поверхнею) і кутом нахилу спинки (задній), то водій має ще й регулювання поперекової підтримки (задня об’єднана кнопка з двома тактильними смужками на ній, які допомагають на дотик зорієнтуватися, вперед чи назад регулюватиметься валик). Матиме автомобіль також двоступеневу вентиляцію обидвох передніх сидінь. Оскільки Koleos випробовували у перших числах березня, коли тепло бувало нечасто, вентиляція спрацьовувала швидко, та аналогічна система на братньому седані Talisman у літню спеку не справлялася. Активується вона двома кнопками зі світловою синьою індикацією на центральній консолі. Кермо усіх Koleos обшивається шкірою, тож під долонями завжди буде приємна гладка поверхня.

тест-драйв, Renault Koleos

На боковині основи подушки водійського сидіння Renault Koleos знаходятьс електроприводи регулювань. Переднім з тактильними смугами на передній частині слайдера змінюється глибина посадки (поштовхами вперед чи назад) і висота (вгору чи вниз). Середнім – кут нахилу спинки (штовхаючи вперед або назад). Задня кнопка складається з двох: збільшення поперекової підтримки (передня частина кнопки) і її зменшення (задня)

тест-драйв, Renault Koleos

Переднє пасажирське сидіння Renault Koleos має всі ті ж регулювання, що й водійське, крім поперекової підтримки

На дверному підлокітнику водія розміщений блок передніх і задніх електросклопідйомників, яким Renault Koleos оснащується із базової комплектації. Кнопки не залишають сумнівів – саме такі використовуються на моделях Nissan, зокрема, тому ж таки X-Trail. Їхній плюс в тому, що вони великі й ними зручно користуватися всліпу, адже навіть за розміром кнопки приводу переднього та заднього скла відрізняються. З іншого боку, на мою суб’єктивну думку, виглядають вони дещо старомодно, а літера A на водійській говорить про те, що лише водій має імпульсний режим склопідйомника – решта дверей ні. Шкода. Перед цими чотирма кнопками знаходиться ще одна, яка блокує приводи склопідйомників на пасажирських дверях. Також, попри те, що панель електроприводу виглядає простувато за рахунок гладкого чорного пластику, увесь блок ніби відокремлений симпатичною хромованою смужкою – вже щось.

тест-драйв, Renault Koleos

На водійському підлокітнику Renault Koleos знаходиться блок електричних склопідйомників, майданчик яких з боку оформлений хромованою смужкою. Літера А на водійському означає, що лише він обладнаний автоматичним режимом. Перед склопідйомниками кнопка їхнього блокування для дверей пасажирів

Перед блоком електросклопідйомників Renault Koleos знаходиться й блок електрорегулювань зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Це базове оснащення представлене слайдером і штовхаючи його вліво чи вправо, обираєш дзеркальце, яке хочеш відрегулювати. Натомість за напрямками позиція дзеркалець змінюється за допомогою джойстика позаду з чотирма стрілочками. Дзеркальця також підігріваються після увімкнення обігріву салону.

тест-драйв, Renault Koleos

Слайдером обирається одне із зовнішніх дзеркалець Renault Koleos, а джойстиком позаду вони регулюються за чотирма напрямками

Наш Renault Koleos, крім цього, мав також електропривід складання дзеркалець заднього огляду. За нього відповідає маленька кнопка біля слайдера електроприводу їхніх регулювань. Салонне ж дзеркальце заднього огляду на тестовому автомобілі мало електрохромне покриття, що дозволяло автоматично затемнювати його поверхню вночі. Для цього треба просто натиснути кнопку на корпусі дзеркальця: якщо світиться зелений індикатор – попутні авто не засліплять. Також тестовий кросовер комплектувався косметичними дзеркальцями у протисонячних козирках. Відкривши їхню кришечку, вмикається лампочка їхньої підсвітки всередині.

тест-драйв, Renault Koleos

Біля блоку електричних регулювань дзеркалець Renault Koleos є ще одна кнопка. Вона дозволяє примусово скласти зовнішні дзеркальця

В Україні найдорожча комплектація Renault Koleos пропонується з мультимедійною системою RLink2, що володіє екраном діагоналлю 8,7 дюйми. На цьому моніторі не лише транслюється інформація з допоміжних систем, але й унизу, ледь не в кожному підменю, є сенсорна кнопка, яка викликає випадне меню з різноманітними додатковими можливостями чи налаштуваннями (набір залежить від підменю, звичайно). Карта навігації на такому велетенському екрані виглядає прекрасно, адже її деталізація просто неймовірна. Разом із тим, під час використання у дорозі хочеться, щоб підгальмовувань після натискань на сенсорні кнопки не було взагалі. Та все одно це набагато краще, ніж у інших брендів. Фізично карта знаходиться на SD-картці у відповідному слоті центральної консолі. Один із найцікавіших розділів RLink2 – помічник економного керування. Наприклад, у вкладці «Додаткові» буде вказано розширені параметри їзди водія, зокрема, останній зафіксований тріп-комп’ютером пробіг, середню швидкість руху на цьому відрізку, а також середні витрати пального. Посередині екрану – дві шкали із зірочок, які показують, наскільки екоефективно ви вмієте прискорюватися, а також наскільки чітко ви передбачаєте усі короткотривалі зупинки. Із самого низу – ще дві цікаві шкали: загальна оцінка навикам ефективного керування і відстань, яку вдалося подолати, не спалюючи пального. Щоб зрозуміти, як досягнути кращих показників, у системі передбачено навіть тренінг економного керування, який активується сенсорною кнопкою під усіма шкалами. Фіксовані сенсорні кнопки керування мультимедійкою знаходяться чомусь якнайдалі від водія – з правого боку екрану. Вони розміщені в стовпчик: вимкнення системи, збільшення/зменшення гучності та швидкі переходи до домашнього меню, меню керування допоміжними системами авто і меню компонування головної сторінки. Оформлення RLink2 має футуристичний вигляд, та до нього є і практичні претензії. Зокрема, попри матове покриття екрана, він на сонці любить блікувати, а глянцева чорна поверхня центральної консолі за лічені хвилини збирає пил та дуже швидко покривається сіткою мікроподряпин. За звук у топі зазвичай відповідає аудіосистема 3D Sound Arkamys з вісьмома динаміками, однак нам пощастило ще більше, оскільки у салоні лунала преміалка від Bose. До неї можна під’єднати перелік пристроїв за допомогою роз’єму jack, через який, зокрема, під’єднується й iPod, і двох USB-входів. Кумедно, що біля задніх дефлекторів також є роз’єм jack та два USB, однак останні пристосовані лише для зарядки гаджетів, на що недвозначно натякають піктограмки біля слотів. Усі входи спереду розмістилися на стінці центрального боксу. Якщо на вашому «православному» Android або попсовому Apple встановлений відповідний додаток, ви зможете відобразити меню свого смартфона на екрані RLink2 за допомогою функцій Android Auto та Apple CarPlay.

тест-драйв, Renault Koleos

Одна з найцікавіших особливостей мультимедійної системи Renault Koleos є його еко-меню, де можна подивитися, наскільки економно вдається їздити. Зокрема, на вкладці “Додатково” можна стежити за пройденим кілометражем відповідно до тріп-комп’ютера, середньою швидкістю, а також витратами пального. Нижче – блок, у якому можна переглянути оцінку свої здатності ефективно вправлятися з педаллю газу і передбачати імовірні зупинки, що не сприяють економному керуванню. Також система ставить водію оцінку за 100-бальною шкалою і рахує відстань, яку вдалося подолати, не використовуючи пального. Якщо уявлення про економну їзду доволі примарні, автомобіль також допоможе підкувати водія теоретично, за допомогою кнопки “Тренінг еко-режиму”. Зліва від неї звична для RLink2 кнопка повернення до попереднього меню, а справа – виклик додаткових налаштувань. Справа від екрана у стовпчик розміщені основні сенсорні кнопки: вимкнення мультимедійки, збільшення/зменшення гучності аудіосистеми, перехід до головного меню, меню налаштувань дорожніх систем автомобіля, а також компонування екрана. Як екран мультимедійки, так і поверхня консолі навколо нього матові, однак все одно доволі сильно блікують, а чорній поверхні ще й залишаються відбитки пальців та мікроподряпини. З обидвох боків центральна консоль ніби огорнута дефлекторами обдуву, які у свою чергу обведені сріблястою смужкою. Такі ж сріблясті мотиви є і на ручках регулювання дефлекторів за напрямком обдуву, а також шайбі закриття/відкриття заслінок дефлекторів. Ці ручки мають приємну тактильну поверхню, а шайбочка ще й мітку, за допомогою якої легше стежити за її положенням

тест-драйв, Renault Koleos

По центру передньої панелі Renault Koleos – низькочастотник Bose

тест-драйв, Renault Koleos

Задні пасажири Renault Koleos мають власні мікрофони системи гучного зв’язку

Наш Renault Koleos був оснащений двозонним клімат-контролем, основне меню керування яким заховане в мультимедійній системі. З одного боку, щоб його дістатися, варто просто потягнути пальцем вгору за «язичок» унизу екрана. З іншого боку, далеко не завжди з першого разу сенсор «чіпляє» той язичок на палець, а причепивши, доводиться тягнути його більше половини висоти екрану, інакше меню знову заховається вниз. У будь-якому разі є й легший спосіб контролювати мікроклімат. По-перше, унизу екрану тієї ж таки мультимедійки завжди відображається напрямок обдуву, швидкість вентилятора, а також чи увімкнений кондиціонер. Механічним чином можна відрегулювати температуру обидвох зон за допомогою круглих ручок під екраном. Оздоблені вони красиво – по центру той же чорний глянцевий пластик центральної консолі, а їхній обідок має сріблясте оздоблення. Між ними, зліва направо, розташувалися кнопки пришвидшеного розігріву лобового скла, рециркуляції повітря, безпосередньо клімат-контролю, а також обігріву заднього скла (базова функція), причому всі вони мають світлову індикацію.

тест-драйв, Renault Koleos

Сріблясті ручки регулювання температури двох зон з чорними глянцевими вставками посередині виглядають красиво. Між ними ряд допоміжних кнопок, усі з індикаторами й також сріблястого кольору: прискореного розігріву лобового скла, увімкнення рециркуляції повітря, режиму клімат-контролю й обігріву заднього скла. Також видно синій язичок, утримуючи який можна витягнути меню системи мікроклімату Renault Koleos. У згорнутому ж стані на екрані можна переглянути інформацію про напрямок обдуву, швидкість вентилятора, а також чи увімкнено кондиціонер

тест-драйв, Renault Koleos

Під блоком системи мікроклімату Renault Koleos знаходиться ряд допоміжних кнопок, обведених сріблястою лінією. З-поміж них особливо цікавими є вимкнення системи Start/Stop (справа від ECO), а також підключення допомоги під час паркування (ще правіше), яка включає три варіанти автоматичного паркування і один – виїзду з паркомісця. Обидві кнопки мають індикатори

Щоб важкі частки дизельного вихлопу менше потрапляли в салон, у Renault Koleos стандартно встановлено протисажовий фільтр.

тест-драйв, Renault Koleos

Оскільки Renault Koleos оснащено дизельним двигуном, в машині встановлено протисажовий фільтр. Крайні дефлектори обдуву мають підковоподібне оздоблення. Також сріблясті смужки є на ручці регулювання напрямку обдуву дефлектора, а також у нижній частині шайби перекриття руху повітря через дефлектор. Ручка і шайба мають рифлену поверхню, за рахунок чого ними зручніше користуватися, а шайбочка додатково має індикатор, який візуально вказує, чи закритий дефлектор

Унизу центральної консолі Renault Koleos знаходиться блок кнопок, з-поміж яких хотілося би виділити дві – це двоступеневий підігрів передніх сидінь. Особливо тішить, що таке оснащення є і в базі.

тест-драйв, Renault Koleos

Під ручками клімат-контроля зняходяться кнопки двоступеневих підігріву і вентиляції передніх сидінь з індикаторами (для підігріву – червоними, для вентиляції – синіми)

Надзвичайно приємно, що Renault Koleos укомплектований одразу трьома розетками на 12 В у салоні. Перша з них об’єднана з прикурювачем і знаходиться в ніші під центральною консоллю, обслуговуючи передніх пасажирів (до прикурювача у базовій комплектації додається й фірмова попільничка, яку з нашої машини, вочевидь, забрали на пам’ять інші журналісти). Розетка для заднього ряду просто прикрита кришечкою і розташована з тильного боку боксу між передніми сидіннями. Достатньо зручно розмістили й розетку в багажному відсіку – вона також має кришечку та знаходиться біля лівої ніші. Усі вони доступні з базового оснащення.

тест-драйв, Renault Koleos

Під центральною консоллю Renault Koleos ніша з гумовим килимком на дні, однак смартфон влазить у неї не повністю. На стінці ніші розетка для передніх пасажирів, об’єднана з прикурювачем. Ніша підсвічується кольоровою салонною підсвіткою, тож там легко буде знайти дрібні речі вночі

Зсувний підлокітник над боксом між передніми сидіннями – зручна опція в дальній дорозі. Лікоть, відповідно, лежить природнішим чином на ньому, а за рахунок обшивки шкірою з прострочуванням білою ниткою він ще й виглядає стильно. З іншого боку, у висунутому вперед положенні, підлокітник накриває підсклянники, тож скористатися ними вже не можна буде. Їхня ніша закривається шторкою, ручка якої оздоблена хромованою смужкою. Слід зауважити, що всього підсклянників аж чотири, хоча два єдино функціональних розташовані по діагоналі відносно одне одного. Поряд з ними іще два менших, куди можна поставити, наприклад, пластиковий стаканчик. Опція, яку зустрічав на Nissan – підігрів або охолодження напоїв у підсклянниках: для цього слугує невеликий слайдер на стінці одного з них та жалюзі, які можуть зупинити або подати потік повітря. Однак варто розуміти, що охолодження чи нагрівання залежить від температури, яка виставлена у системі мікроклімату, адже повітря подає саме вона. Ну, і щоб не закінчувати з підсклянниками на не дуже гарній ноті – кожен із них має гумовий килимок, який зручно діставати за рахунок спеціального язичка. Таким чином, якщо всередині підсклянника назбирався бруд, пилюка або кришки – його можна легко почистити. Кожна з перерахованих тут функцій і можливостей також доступні з бази.

тест-драйв, Renault Koleos

За важелем КП Renault Koleos знаходиться чотири підсклянника під зсувною шторкою, ручка якої має декоративний сріблястий елемент. Підсклянники не рівнозначні за розмірами – один до одного по діагоналі розміщені по два більших і по два менших. У менші стане стандартний пластиковий стаканчик. Дно підсклянників встелене гумовими килимками зі спеціальними язичками, тож вичищати бруд з них буде легко. Елемент набору курця – фірмова попільничка. Однак за потреби її можна використовувати і як звичайну дорожню склянку

тест-драйв, Renault Koleos

Функція, що перекочувала в Renault Koleos із автомобілів Nissan – обігрів або охолодження напоїв у підсклянниках, дефлектор якої знаходиться у передній стінці відсіку з ними. Слайдером обдув можна перекрити, але його температура залежить від тієї, що встановлена в системі мікроклімату

тест-драйв, Renault Koleos

Підлокітник між передніми сидіннями Renault Koleos обшитий шкірою з білим прострочуванням. Його можна зсунути вперед, за рахунок чого лікоть зручніше лежить на ньому

тест-драйв, Renault Koleos

На стінці боксу між передніми сидіннями в Renault Koleos знаходяться два входи USB, а також по одному AUX і SD

тест-драйв, Renault Koleos

Renault Koleos володіє містким бардачком

тест-драйв, Renault Koleos

У кришці відсіку для рукавичок Renault Koleos є й кріплення для картки

Renault Koleos можна похвалити за те, що на задньому ряді для всіх трьох пасажирів є триточкові паски безпеки з базового оснащення.

тест-драйв, Renault Koleos

Карта задніх дверей Renault Koleos також має гарне оздоблення з глянцевої панелі під дерево зі сріблястим обрамленням і шкіряну обробку з прострочуванням підлокітника. На ньому ж знаходиться кнопка електросклопідйомника. Кишенька в дверях має простір під пляшку, а нижній динамік так само оздоблений хромованою смугою та бейджиком бренду Bose

тест-драйв, Renault Koleos

Задній ряд Renault Koleos чітко показує, що цей кросовер дійсно топовий у модельному ряді. Подивіться лише на величезний простір для ніг. А наскільки зручно сидіти на крайніх місцях! Сидіння ніби відформовані під тулуб. А от по центру традиційно обшивка даху тисне на голову

тест-драйв, Renault Koleos

Широкі пороги Renault Koleos і спереду, і ззаду прикривають сріблясті накладки з вказівкою моделі

тест-драйв, Renault Koleos

Якщо крайні паски безпеки задніх пасажирів не використовуються, ремені можна закріпити у спеціальному фіксаторі біля дверного отвору Renault Koleos

тест-драйв, Renault Koleos

Нестандартно вирішена кишенька на спинці передніх сидінь Renault Koleos – у вигляді сіточки

тест-драйв, Renault Koleos

Задні дефлектори обдуву Renault Koleos оздоблені сріблястим елементом, їхні ручки – хромованою смугою, а шайба перекриття дефлекторів має приємну тактильну поверхню з міткою положення. Під ними два слоти USB для зарядки гаджетів, а також AUX-вхід

тест-драйв, Renault Koleos

Також задні пасажири Renault Koleos мають розетку на 12 В під кришечкою

тест-драйв, Renault Koleos

На задньому ряді Renault Koleos усі пасажири, в тому числі й середній, матимуть триточкові паски безпеки

тест-драйв, Renault Koleos

Під салонними ручками Renault Koleos знаходяться гачки для одягу, щоправда, вони замалого розміру

тест-драйв, Renault Koleos

Задня частина салону Renault Koleos освітлюється елегантними світлодіодними лампочками, відомими з преміальних моделей бренду. Кожна з лампочок вмикається окремою кнопкою біля неї

З бази ж Renault Koleos має кріплення для встановлення дитячих сидінь. Про це повідомляють відповідні бейджики на спинці заднього ряду.

тест-драйв, Renault Koleos

Спеціальні позначки на спинках заднього ряду Renault Koleos із надписом ISOfix свідчать про можливість встановлення дитячих сидінь зі спеціальними кріпленнями

тест-драйв, Renault Koleos

Прошитою білою ниткою шкіряною петлею зручно розкладати задній центральний підлокітник Renault Koleos

тест-драйв, Renault Koleos

У торці заднього центрального підлокітника Renault Koleos знаходяться перемикачі двоступеневого підігріву крайніх місць з тактильними накладками

Підголівники заднього ряду Renault Koleos мають скруглену форму, хоча стосується це більше крайніх місць. Усі підголівники регулюються за висотою, для цього слугує невелика кнопочка біля їхніх стійок. Затишнішу атмосферу ззаду створює й додаткове невеличке тонування скла в задній частині салону.

тест-драйв, Renault Koleos

Задні підголівники Renault Koleos ніби охоплюють голову з обидвох боків, та стосується це більше крайніх місць

З базової комплектації задні пасажири Renault Koleos отримають повітроводи кліматичної системи, оздоблені сріблястим пластиком. За допомогою ручок з хромованими смужками на дефлекторах вручну змінюється напрямок обдуву, а колесиком посередині – перекриваються чи відкриваються повітроводи. Спинки заднього ряду складаються вперед, збільшуючи об’єм багажного відсіку. І хоч абсолютно рівної підлоги не виходить, однак вона принаймні не має сходинок. Скласти спинки можна і вручну, однак набагато зручніше це робити за допомогою системи Easy Break, важелі якої знаходяться на обидвох стінках відсіку. Кожен із них складає свою половину спинки. Під підлогою багажного відсіку лежить запасне колесо, яке, хоч і має цілих 17 дюймів діаметру, та все одно менше, ніж стоковий розмір дисків, що вже встановлені на кросовері.

тест-драйв, Renault Koleos

У торці кришки багажника Renault Koleos знаходиться кнопка електроприводу закриття кришки багажника

тест-драйв, Renault Koleos

Також у торці кришки багажника Renault Koleos є зручна ручка для її закриття

тест-драйв, Renault Koleos

Похідний об’єм багажного відсіку Renault Koleos складає 505 л., що немало. Для зручності завантаження багажу є салазки по обидва боки підлоги. Добре, що поверхня бампера покрита хромованою захисною накладкою

тест-драйв, Renault Koleos

Шторку багажного відсіку Renault Koleos можна скласти, щоб вона не заважала

тест-драйв, Renault Koleos

На лівій колісній арці Renault Koleos під кришечкою є невеличкий важіль, який “викидає” з-під заднього бампера фаркоп

тест-драйв, Renault Koleos

З тильного боку спинок заднього ряду Renault Koleos позначено місця кріплення дитячих сидінь. Ближче до підлоги знаходяться міцні металеві петлі для кріплення багажу

тест-драйв, Renault Koleos

Освітлення багажного відсіку Renault Koleos представлене одним плафоном на лівій боковині

тест-драйв, Renault Koleos

За лівою колісною аркою Renault Koleos є невеличкий ящичок, поряд з яким – розетка під кришечкою

тест-драйв, Renault Koleos

За правою колісною аркою Renault Koleos – ще один, але трохи більший ящик

тест-драйв, Renault Koleos

На обидвох боковинах багажного відсіку Renault Koleos знаходяться важелі системи EasyBreak – потягнувши їх, спинки падають вперед, щоправда, розкладати їх назад доведеться вручну. Пластикові гачки для багажу поряд також ніхто не відміняв

тест-драйв, Renault Koleos

Спинка заднього ряду Renault Koleos складається у співвідношенні 60/40

тест-драйв, Renault Koleos

З повністю складеним заднім рядом сидінь об’єм багажного відсіку Renault Koleos складає 1777 л.

тест-драйв, Renault Koleos

Кріплення полиці Renault Koleos можна вийняти, щоб воно не заважало перевозити об’ємні багажі

тест-драйв, Renault Koleos

Під підлогою багажного відсіку Renault Koleos знаходиться органайзер з домкратом, балонним ключем і буксирувальною петлею

тест-драйв, Renault Koleos

Під органайзером лежить запасне колесо Renault Koleos на сталевому диску, а всередині нього захований сабвуфер Bose

Сторінка 3 з 6123456