- Renault Koleos: більше, ніж середньорозмірний кросовер
- Чим Renault Koleos подібний до інших авто?
- Преміальніший порівняно з конкурентами інтер'єр Renault Koleos
- Топова техніка в середньорозмірному Renault Koleos
- Чи є сенс брати Renault Koleos?
- Технічні характеристики Renault Koleos
Топова техніка в середньорозмірному Renault Koleos
Renault Koleos в Україні пропонується з єдиним двигуном. Але з яким! Це 2,0-літровий дизель потужністю 175 к. с. та, що важливіше, крутним моментом 380 Нм. Останній можуть запропонувати хіба що серйозні пікапи. При цьому всьому витрати пального у міському циклі більш, ніж адекватні – всього 8,6 л./100 км.!
Для автомобілів Renault вже стала звичною функція екорежиму, тож і на Koleos вона є. Вмикається кнопкою на центральній консолі. У такому випадку на панелі приладів з’являється надпис Eco, а реакції мотора ніби трохи гасяться, щоб уможливити більшу економію.
У світовому масштабі Renault Koleos пропонується з кількома коробками, однак на нашому ринку доступний лише варіатор X–CVT, запозичений у партнерів по концерну Nissan. За важелем КП це не помітиш – він такий же, як і в інших автомобілів Renault, та й хід його дуже схожий за відчуттями. Залишився і ручний режим, що працює звичним чином: скидаючи вручну віртуальну передачу, можна гальмувати мотором, причому доволі ефективно; підвищуючи, ефективніше розганяєшся.
У верхньому лівому кутку центрального екрану панелі приладів знаходиться індикатор обраного режиму варіатора Renault Koleos або ж обраної віртуальної швидкості в ручному режимі. Більше того, система підкаже значком плюс момент, коли треба перемкнутися на одну передачу вгору.
Renault Koleos комплектується повним приводом, причому в будь-якому оснащенні. Режимів усього три: передньопривідний, автоматичний розподіл тяги між вісями за умови просковзування коліс однієї з вісей, а також жорстке блокування моменту між передком і задком.
Renault Koleos більше зорієнтований на комфортне і плавне пересування, тож кермо налаштоване відповідним чином: тотально ватним його назвати не можна, але реакції на обертання наскільки це було можливо плавні. На панелі приладів можна викликати меню контролю тиску в шинах. Воно з’являється з правого боку в нижньому кутку центрального екрана. Ця опція є базовою. У топовій комплектації Renault Koleos отримує не лише задні, але й передні датчики паркування, підкріплені якісною картинкою з камери заднього огляду. На останній наявні траекторні лінії різних кольорів: зелена показує, що перешкода знаходиться на прийнятній відстані й рух можна продовжувати, жовта – що треба акуратніше здавати назад, а ще краще зупинитися, червона ж – що критично важливо не продовжувати рух назад.
У випадках, коли поза межами візуальної доступності дзеркалець заднього огляду з’являється автомобіль, Renault Koleos попереджає про це миготінням піктограм на площі дзеркалець. Так працює система контролю сліпих зон, яка з’являється з найдорожчої комплектації.
З базового оснащення Renault Koleos отримує круїз-контроль, який, традиційно для автомобілів цієї французької марки, керується максимально легко. На центральному тунелі встановлено перемикач між власне круїзом і обмежувачем швидкості. На лівій спиці керма знаходиться решта кнопок. Перемикачем, у положення +, встановлюється задана швидкість, причому задавати її можна вже з 30 км./год., що дуже зручно й під час повсякденної їзди містом. Подальші операції з перемикачем або збільшують, або зменшують зафіксоване значення на 2 км./год. Відновити швидкість круїз-контролю, якщо вона раніше була зафіксована, можна натисненням кнопки R. А от кнопка O перезаписує раніше зафіксоване в пам’яті значення.
Позаду салонного дзеркальця заднього огляду Renault Koleos встановлено датчики дощу і світла. Суттєвих дощів під час тест-драйву не було, тож на 100% сказати щось про перший – складно. Щоб його активувати, потрібно просто штовхнути правий підкермовий перемикач з нульового положення на одну позицію вниз. А от до реношного датчика світла претензій немає традиційно – оптика вмикається завжди тоді й настільки, наскільки треба. Щоб активувати датчик, ручку в торці лівого підкермового перемикача треба перевести в останнє положення проти годинникової стрілки.
Підвісці Renault Koleos властиве своєрідне яхтове розгойдування на великих плавних нерівностях та крени під час проходження крутих поворотів. Хоча тут зробив би зауваження за реакцію на серію невеликих нерівностей: їхній проїзд і гучний, і тряский. Хвилинку, здається такі звуки я вже десь чув… Точно, це ж той же Nissan X-Trail, на якому мені вдалося проїхати ледь не всю Україну в ранньовесняний період. Із дискомфортом ще можна змиритися, але звуки справді дратують. Примушуєш себе їхати ще обережніше, бо кожне потрапляння великих важких коліс у яму середніх розмірів супроводжується таким стуком, що виникає бажання зупинитися і оглянути їх – чи все з ними гаразд. Уже з базового оснащення кросовер комплектується системою курсової стійкості ESP, яку, однак, можна відключити кнопкою унизу передньої панелі, зліва від керма.
Про гальма Renault Koleos важко сказати щось конкретне. Їх цілком вистачає для того, щоб сповільнювати великий, на вигляд престижний, позашляховик. Однак замислившись, я розумію, що вони не пристосовані для різких сповільнень. Тільки для впевненого гальмування під час спокійного вояжу вулицями міст і заміськими трасами. Блок антиблокувальної системи ABS подібно до інших Renault захований біля щита моторного відсіку за шумоізоляційним покриттям. У критичних випадках йому допомагатиме система допомоги під час екстреного гальмування AFU. Якщо автомобіль зупинився на ухилі, під час перенесення ноги з педалі гальм на газ тиск у гальмівній системі ще деякий час зберігатиметься завдяки стандартній системі допомоги під час старту на підйомі HAS.
Позаду важеля КП Renault Koleos стоїть перемикач електронних ручних гальм, причому з базової комплектації. Підняв його вгору – і машина автоматично затягнула ручник, ще й повідомить про успішне закінчення операції червоною лампочкою на ньому. Натиснув – автомобіль може продовжувати рух. Сам перемикач ручника стильний, зі сріблястим оздобленням.