Чи є між різними модифікаціями Renault Trafic зовнішні відмінності?

Та все ж спершу кілька слів про зовнішність Renault Trafic. За час виробництва машини останнього покоління кузов чи його дизайн ще не встигли жодним чином змінитися.

тест-драйв, Renault Trafic

Дизайн лінії бокових вікон Renault Trafic викликає захоплення, навіть якщо його порівнювати з легковиками

тест-драйв, Renault Trafic

Потужнішу версію Renault Trafic відрізняють хромовані емблемки на дверях з надписами “dci140” та “Energy”. На задньому ж плані легендарний Жовківський замок у Львівській області – чудове місце, куди можна вирушити з родиною на новенькому мікроавтобусі

тест-драйв, Renault Trafic

Вздовж бортів Renault Trafic проходять незафарбовані пластикові накладки. Вони убезпечать кузов від пошкоджень під час маневрування у місті або на тісних парковках

Натомість, якщо говорити про відмінність версій (нагадаю, у нас на тесті 140-сильна модифікація, але раніше брали на випробування й 115-сильний автомобіль), то є буквально мінімальні нюанси. Наприклад, на водійських дверях є бейджик dci 140, тоді як на слабшій машині замість числа 140 – 115. Разом із тим потужніший автомобіль додатково має надпис Energy. Чи означає він якісь додаткові плюшки тестового варіанту? Навряд, скоріше зайва акцентуація на силі двигуна.

тест-драйв, Renault Trafic

Запам’ятайте ці фари – найближчими місяцями їхній дизайн оновиться, адже Renault Trafic вже отримав рестайлінгову версію, тож чекаємо на появу нових машин

тест-драйв, Renault Trafic

Дивлячись на Renault Trafic посеред старих містечок європейського типу, розумієш, що це і є стихія такої розвізної машини

Також, порівняно з попередньою, зеленою, тестовою машиною, помітив, що раніше нижня частина задніх дверей була обшита накладками із зернистого поліуретану товщиною 4 мм. Тепер же цих накладок немає. Переглянувши додаткові матеріали по моделі, зрозумів, що це додаткова опція, яку пропонують за доплату. Що справедливо і, загалом, знадобиться майбутньому власнику. Те ж стосується і дефлекторів вікон на передніх дверях – на цій тестовій машині їх також не було.

тест-драйв, Renault Trafic

Передній бампер Renault Trafic лише частково забарвлений у колір кузова, хоча за додаткову платню більша його частина може бути зафарбована

тест-драйв, Renault Trafic

Стара бруківка, зелена травичка і Renault Trafic… ідилія

тест-драйв, Renault Trafic

Обидві стулки задніх дверей Renault Trafic мають по склоочиснику, відтак, навіть у погану погоду нормальний огляд назад буде забезпечено

З-поміж незначних негативних нюансів хотілося би згадати лише два моменти. На жаль, задні стулки дверей мусять закриватися у суворо визначеному порядку – спочатку права, потім ліва. Якщо робити навпаки – замок на правій створці буде зішкрябувати фарбу на лівій. У цьому зв’язку довго не міг зрозуміти, чому по центру одних із задніх дверей знаходиться невелика вм’ятина та скол. Спершу губився у здогадках, що ж таке інші журналісти мали робити з машиною, щоб він тут з’явився. Але навіть не надто пильне дослідження схеми закривання дверей дозволило це усвідомити – вони явно намагалися закрити праву стулку другою. Щодо другого моменту – далеко не завжди мої пасажири з першого разу могли закрити бокові зсувні двері, адже ними треба було добряче гупнути. А оскільки здебільшого в салоні сиділи представниці прекрасної половини людства, для них це іноді було зробити важко, особливо зсередини. Тут я би додав міцну й велику ручку, за допомогою якої було би легше тягнути двері, або ж просто переналаштувати замок.

тест-драйв, Renault Trafic

Задній бампер Renault Trafic незафарбований, що дозволяє почуватися комфортніше під час маневрування у тісних місцях – дрібні подряпини будуть малопомітними

тест-драйв, Renault Trafic

По центру бортів, як і на минулому поколінні Renault Trafic, простягається виштамповування, однак воно тут дещо іншої форми

Сторінка 2 з 6123456