Робота над помилками в салоні Renault Trafic

Салон Renault Trafic також особливо не видозмінився. Однак з огляду на те, що у нас в руках дещо краще оснащеніша машина, ніж минулого разу, візуально інтер’єр виглядає теж краще. Наприклад, крім мультимедійної системи з багатим функціоналом, з’явилося її обведення сріблястою смужкою разом із блоком мікроклімата. На жаль, цього разу в тестовій машині не було встановлено додатковий USB-порт. Хоч мені вдалося справитися і без нього, але можливість мати підключеними дві флешки – це дуже зручно. Та й коштує ця опція мінімум 1172 грн. і включає в себе ще й тримач для смартфона. Правда, треба розуміти, що таку опцію можна дозамовити лише з аудіосистемою, тож до загального бюджету на покупку треба буде виділити мінімум коло 8000 грн. Якщо ж ваше рішення все ж виключатиме додатковий USB-порт, то замість нього у верхній частині передньої панелі буде заглушка. Але я би поскаржився на відгук сенсорного екрана. Щоб система отримала команду, на монітор треба тиснути більше, ніж того би хотілося, а це  трохи відволікає від дороги. Тож рекомендую робити всі налаштування на місці, а на ходу використовувати лише найнагальніші функції.

тест-драйв, Renault Trafic

Зверніть увагу на два кольори пластику обшивки Renault Trafic. Оскільки двері важкі, то й внутрішня ручка велика й міцна.крім звичної широкої ніші з місцем під пляшку, є ще один невеликий відсік для дрібнішої поклажі. Над ним – динамік аудіосистеми

тест-драйв, Renault Trafic

Водійське сидіння Renault Trafic оснащене регулюванням висоти. Тягнучи важіль вгору, сидіння підіймається, штовхаючи вниз – опускається. Хоч сидіння обшиті звичайною чорною тканиною з простеньким профілем подушки, однак все одно обшивка прошита помаранчевою ниткою

тест-драйв, Renault Trafic

Піднявши ручку з лівого боку спинки водійського сидіння Renault Trafic вгору, можна відрегулювати спинку за кутом нахилу

тест-драйв, Renault Trafic

Відерегулювати водійське сидіння Renault Trafic за глибиною можна, потягнувши чорний металевий важіль під кріслом на себе, розблокувавши таким чином механізм регулювань

тест-драйв, Renault Trafic

Потягнувши на себе шапочку над кріпленням пасків безпеки передніх пасажирів Renault Trafic, можна розблокувати їхній механізм та відрегулювати паски за висотою

тест-драйв, Renault Trafic

Передні пасажирські двері Renault Trafic не відрізняються від водійських, крім наявності лише однієї кнопки електросклопідйомника

тест-драйв, Renault Trafic

Над водієм в обшивці даху Renault Trafic знаходиться мікрофон системи гучного зв’язку. Протисонячний козирок з тильного боку має пасок для документів

тест-драйв, Renault Trafic

Салонне дзеркальце заднього огляду в Renault Trafic не має функції автоматичного затемнення – у нічний режим його треба переводити вручну важелем під ним

тест-драйв, Renault Trafic

На маленькому дисплеї над салонним дзеркальцем заднього огляду в Renault Trafic знаходиться індикатор візуального попередження про непристібнутий пасок безпеки водія. Поряд, в обведеному білим контуром моніторчику показуються індикатори попереджень про особливості роботи пасажирської подушки безпеки… якої в нашій версії не було, тож ці індикатори були неробочі

тест-драйв, Renault Trafic

Панель приладів Renault Trafic не зазнала змін: електронний спідометр знаходиться в овалі центрального екранчика, а сегменти обабіч нього віддали під поворотники. У лівому колодязі – аналоговий тахометр, у правому – такий же вказівник рівня пального (по місту мій показник склав 7,1 л./100 км.). Над спідометром знаходиться монітор бортового комп’ютера, на якому, зокрема, можна переглянути показники середньої витрати пального. Під спідометром, а також на полях аналогових приладів знаходяться контрольні лампи

тест-драйв, Renault Trafic

Потягнувши на себе ручку під кожухом керма Renault Trafic, останнє можна відрегулювати за кутом нахилу

тест-драйв, Renault Trafic

Угорі передньої панелі Renault Trafic, ближче до водія, знаходиться монетниця, яка у європейських містах дозволяє тримати жетони для парковки у зручному місці. За монетницею знаходиться невеликий ящичок. Замовивши додатковий USB-порт, замість заглушки на фото буде стояти USB-вхід

тест-драйв, Renault Trafic

На всю ширину передньої панелі Renault Trafic простягається ящичок, розділений на дві частини перегородкою. Дно цього ящичка має профільовану поверхню, тому звідти буде зручно забирати речі

тест-драйв, Renault Trafic

Одне з нововведень у новому тестовому автомобілі Renault Trafic – мультимедійна система MediaNAV Evolution, у якій є буквально все. Загальна претензія – щоб система отримала команду, треба зайве тиснути на екран, а це відволікає від дороги. Головне меню дозволяє швидко перейти до другорядних меню прослуховування радіо, музики із зовнішніх медіаносіїв, телефонії, суто карти, окремо навігації, а також налаштувань автомобіля і системи. Щоб екран системи не сліпив уночі, є спеціальний нічний режим, що вмикається сенсорною кнопкою у вигляді місяця в лівій частині екрана. З правого боку завжди показується годинник. Над екраном розмістили кілька фізичних кнопок: лівіше всіх – вимкнення мультимедійки, правіше йдуть зменшення/збільшення гучності. Справа від останніх – по одному входу USB та AUX. Лівіше ж від кнопки вимкнення – мікрофон системи гучного зв’язку. Новим є й декоративне сріблясте оздоблення навколо блоків мультимедійної системи та мікроклімату

Також помітив нову накладку на задній лівій стійці даху з вентиляційними вирізами на ній. Можливо, завод покращив систему циркуляції повітря по салону.

тест-драйв, Renault Trafic

Зліва від керма на передній панелі Renault Trafic знаходиться коректор фар, поєднаний в один блок з регулюванням підсвітки панелі приладів. Щоб однакові за розміром шайбочки відрізняти на дотик, вони мають по-різному спрофільовані поверхні. Коректор має 4 фіксованих положення, за якими зручно слідкувати за допомогою білої мітки між шайбочками. Справа від них – кнопка зміни режимів Grip Control, ще правіше – заглушка. Бокові дефлектори круглі й попри комерційну спрямованість машини мають хромоване оздоблення на ручці

тест-драйв, Renault Trafic

Над боковими дефлекторами обдуву Renault Trafic знаходяться підсклянники. Таким чином, вирішується й питання паралельного охолодження чи підігріву напоїв у них

тест-драйв, Renault Trafic

Під кнопками зліва від керма Renault Trafic знаходиться відсік, де зручно тримати, наприклад, телефон. Однак у відкритому стані ящичок постійно зачіпаєш лівою ногою

Якщо говорити про суб’єктивні відчуття, то я цього разу зовсім не чув скрипу з боку дверей вантажного відсіку. Навіть під час їзди поганою дорогою звідти не було чути жодного звуку.

тест-драйв, Renault Trafic

За кермом Renault Trafic знаходиться фірмовий пульт керування аудіосистемою. Кнопкою Source Audio змінюється джерело програвання музики, а кнопкою справа здійснюється прийом чи закінчення дзвінка. Бокові клавіші пристосовані для збільшення і зменшення гучності. Унизу ще однакнопка – Mode/OK – яка в режимі радіо дозволяє змінювати тип радіочастот. З тильного боку пульту є барабанчик, за допомогою якого змінюється або трек, або радіостанція вперед чи назад

Крім цього, не одразу зрозумів, як можна зручно вмоститися за кермом. Адже спочатку традиційно відхиляв спинку назад, але ліва нога надто сильно впиралася в подушку сидіння. І навіть опустивши крісло в найнижчу точку, ситуація зовсім не покращилася. Та це комерційна машина, тож посадка має бути максимально робочою, а відтак – вертикальною. І одразу змінюється відчуття за кермом!

тест-драйв, Renault Trafic

На водійському дверному підлокітнику Renault Trafic знаходяться електросклопідйомники передніх дверей і електропривід зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Останній представлений профільованою ручкою, повертаючи яку навколо вісі, обираєш дзеркальце для налаштувань. Подальше штовхання джойстика в різні боки змінює положення дзеркалець

Окремо хотів би зупинитися й на кермі. Давно не керував автомобілем без шкіряного оздоблення, але й без нього здалося, що кермо не таке слизьке й навіть зручніше для обхоплення. І це без спеціальних виступів під великі пальці. Автомобіль на момент тесту встиг пройти більше 54 000 км., але ознак зношеності матеріалів взагалі не помітно, кермо абсолютно не затерте. Те ж стосується і салону, в першу чергу обшивки сидінь.

тест-драйв, Renault Trafic

На правій стороні напливу центральної консолі Renault Trafic знаходиться прикурювач, об’єднаний з розеткою на 12В

тест-драйв, Renault Trafic

У передній панелі, справа від важеля КП в Renault Trafic знаходиться випадний підсклянник для центрального пасажира переднього ряду

Позитивно відгукнуся і про роботу системи мікроклімату. Під час попереднього тесту кондиціонер забули заправити, тож доводилося їздити в доволі спекотних умовах. Але цього разу… я був здивований, наскільки швидко система охолоджує великий салон.

тест-драйв, Renault Trafic

Блок мікроклімату Renault Trafic являє собою три поворотних ручки і дві кнопки. Ліва ручка відповідає за розподіл напрямків обдуву, центральна – за швидкість роботи вентилятора, а права – за температуру повітря. Усі ручки мають профільовану поверхню для зручності оперування ними і помаранчеві мітки для зручності обирання режимів. Кнопки ж мають помаранчеві індикатори – лівою вмикається кондиціонер, а правою – система рециркуляції повітря

тест-драйв, Renault Trafic

Справа від блоку мікроклімату Renault Trafic знаходиться кнопка увімкнення обігріву заднього скла, оснащена помаранчевим індикатором. Поряд ще одна заглушка. Ручки центральних дефлекторів обдуву також мають хромоване оздоблення

тест-драйв, Renault Trafic

Навпроти пасажирів у передній панелі Renault Trafic є ще одна ніша, куди можна покласти два телефона. Полиця має невеликий бортик, а також профільовану поверхню дна

тест-драйв, Renault Trafic

Renault Trafic має доволі об’ємний рукавичний ящик, у кришці якого ще й додаткове кріплення для паперів. Відсік ще й має підсвітку

Цього разу мені вдалося випробувати Renault Trafic і в ролі пасажира. У першу чергу проїхався в кабіні, на одному з об’єднаних сидінь. Одразу скажу, що це реально дуже тимчасове місце, яке більше нагадує центральне місце заднього ряду багатьох легкових авто: спинка та подушка випуклі й ніби намагаються виштовхнути тебе, тож використовувати пасок безпеки тут буквально необхідність, особливо на високих швидкостях. При цьому ані подушка, ані спинка не мають регулювань. Не мають їх і решта сидінь пасажирського відсіку, але останні набагато подібніші до водійського: чітко спрофільовані під кожного окремого пасажира, через що сидіти на другому й третьому ряді надзвичайно комфортно, особливо якщо порівнювати з іншими комерційними авто або ж, для прикладу, столичними маршрутками. До послуг двох крайніх пасажирів зліва – по підскляннику в обшивці борту, а двоє мешканців третього ряду навіть мають свою кишеньку в спинці дивану другого. Водночас підлокітників немає зовсім, а підвіконня надто скруглене, тож руку там не затримаєш надовго. Поспати навряд удасться, адже спинка надто вертикальна. Та ситуацію в моєму випадку дуже сильно змінив кондиціонер, повітроводи якого були як на другому, так і на третьому ряді. Без нього мікроклімат позаду був би важкуватий.

тест-драйв, Renault Trafic

Для зручнішої посадки в пасажирський відсік Renault Trafic пристосована така ручка з правого боку дверного отвору

тест-драйв, Renault Trafic

Біля ручки відкривання бокових дверей Renault Trafic знаходиться прапорець їхнього блокування

тест-драйв, Renault Trafic

На дверях пасажирського відсіку Renault Trafic знаходиться демпфер, за допомогою якого також зручно закривати двері

тест-драйв, Renault Trafic

Натиснувши на важіль із зовнішнього боку сидінь другого ряду Renault Trafic, спинка ближнього з них відхиляється вперед, щоб решта пасажирів могли потрапити на третій ряд

тест-драйв, Renault Trafic

Другий і третій ряд Renault Trafic у нашому випадку мав систему обігріву і кондиціонування, щоправда, блок керування нею є лише у пасажирів другого ряду. Це дві ручки, ліва з яких збільшує обдув холодним повітрям, а права – теплим. Причому навіть здалося, що верхні дефлектори подають лише холодне повітря, а нижні – тепле. Напрямок обдуву верхніх можна відрегулювати за висотою, штовхаючи повністю дефлектор, чи за кутом, прокручуючи ручку посередині кожного з них

тест-драйв, Renault Trafic

Дефлектори обдуву для третього ряду Renault Trafic уже не мають свого пульту керування

тест-драйв, Renault Trafic

Вздовж стелі Renault Trafic пристосовано кілька ручок для пасажирів

тест-драйв, Renault Trafic

Простір на другому й третьому рядах Renault Trafic приблизно однаковий – для ніг і голови місця більше, ніж достатньо, а от якщо поряд сидітимуть ще два пасажири, то доведеться, звісно, трохи впиратися ліктями

тест-драйв, Renault Trafic

Щоб відрегулювати за висотою підголівники передніх сидінь Renault Trafic або ж зняти підголівники задніх, потрібно розблокувати їхній механізм, натиснувши на кнопку біля основи їхніх лівий стійок

тест-драйв, Renault Trafic

Щоб паски безпеки бокових пасажирів задніх рядів Renault Trafic не стукали об обшивку, їхні леза можна зафіксувати в бортах у спеціальних кріпленнях

тест-драйв, Renault Trafic

В даху Renault Trafic також є кріплення для пасків безпеки пасажирів задніх рядів, однак вони не такі міцні й часто самі випадають зі своїх кріплень

тест-драйв, Renault Trafic

Лівий пасажир другого ряду Renault Trafic має доступ до підсклянника і місткої полички для речей

тест-драйв, Renault Trafic

Навіть під ногами пасажирів другого ряду Renault Trafic є кріпильні петлі, що недвозначно натякає на справжнє призначення автомобіля

тест-драйв, Renault Trafic

У пасажирському відсіку Renault Trafic в бокових панелях також є динаміки аудіосистеми. Лівий пасажир третього ряду має доступ до розетки на 12 В, яка захована під своєю кришечкою

тест-драйв, Renault Trafic

Крім цього, для лівого пасажира третього ряду Renault Trafic доступний і підсклянник

тест-драйв, Renault Trafic

Центральний і лівий пасажир третього ряду Renault Trafic мають доступ до невеличкої кишеньки на спинці другого

тест-драйв, Renault Trafic

Сидіння пасажирського відсіку Renault Trafic обладнані кріпленнями ISOfix для дитячих крісел

тест-драйв, Renault Trafic

Кожен з рядів Renault Trafic має такий плафон освітлення з трьома положеннями перемикача: в нульовому світло постійно вимкнене, у центральному – вмикається лише за відкритих дверей, а правому – увімкнене постійно

тест-драйв, Renault Trafic

Ліва стулка задніх дверей Renault Trafic має ручку з внутрішнього боку. Зазвичай двері відкриваються на 90 градусів, але потягнувши на себе лопатку біля їхніх петель, можна відкрити стулки на всі 180 градусів. У нижній частині обшивки зроблено заглиблення, як можуть додати потрібний сантиметр, коли потрібно перевезти, наприклад, довгі дошки

тест-драйв, Renault Trafic

На правій стулці дверей вантажного відсіку Renault Trafic ручка знаходиться в її торці

тест-драйв, Renault Trafic

У похідному стані об’єм вантажного відсіку Renault Trafic складає 1,8 куб. м.

тест-драйв, Renault Trafic

Зазвичай двері Renault Trafic відкриваються на 90 градусів, але потягнувши на себе лопатку біля їхніх петель, можна відкрити стулки на всі 180 градусів

тест-драйв, Renault Trafic

Вантажний відсік Renault Trafic накривають одразу дві полички. Причому та, що ближче до дверей, може легко відкидатися назад для зручного доступу до поклажі або ж її можна опустити і зафіксувати нижче

тест-драйв, Renault Trafic

Вантажний відсік Renault Trafic освітлюється лише одним плафоном, який має той самий перелік режимів, що й салонне освітлення

тест-драйв, Renault Trafic

Під плафоном освітлення вантажного відсіку Renault Trafic є зручна ніша, де можна ховати доволі великі й крихкі речі

тест-драйв, Renault Trafic

Потягнувши за червону петлю, спинку третього ряду сидінь Renault Trafic можна буде скласти вперед

тест-драйв, Renault Trafic

Потягнувши на себе тонший металевий важіль, третій ряд сидінь Renault Trafic можна перекинути вперед. Таким чином, звільниться більше місця для багажу

тест-драйв, Renault Trafic

Зі складеним третім рядом сидінь об’єм вантажного відсіку Renault Trafic уже дорівнює 3,4 куб. м.

тест-драйв, Renault Trafic

Щоб вийняти сидіння другого і третього рядів з Renault Trafic, потрібно розблокувати їхні кріплення до підлоги, натиснувши на профільовану кнопку в торці металевої планки по центру, а потім зсунути кріплення вперед

Сторінка 3 з 6123456