Легкова техніка Renault Trafic

Ну що ж, а тепер ближче до самої суті сьогоднішнього тест-драйву Renault Trafic. У чому все-таки технічна відмінність тестової модифікації від слабшої? Оскільки потужність нашої версії більша, одразу хочеться припустити, що тестовий мікроавтобус має двигун набагато більшого об’єму. Та це не так. Більше того, як на базовій, так і на потужнішій версії встановлений ідентичний мотор. Але з кількома відмінностями. Наприклад, крім рейки Common Rail, наш автомобіль має не одну турбіну, а цілих дві! Теоретично, це повинно допомагати утримувати хорошу віддачу двигуна як на низьких обертах, так і на високих. Про загальну ідентичність двигуна для обидвох версій свідчить і кількість обертів, на яких досягається пікова потужність та момент (140 к. с./3500 об./хв. і 340 Нм/1500 об./хв.). Така енергозабезпеченість дозволила підвищити максимальну швидкість до 181 км./год. та покращити розгін до 100 км./год. до 10,8 с.! За свідченнями заводу дорожча версія навіть викидає на 10 г./км. менше CO2 (164 г./км.). Якщо говорити про витрати пального, то заводський показник по місту більше, ніж підтвердився – у мене вийшло 7,1 л./100 км., тоді як на заводі вказали 7,2. Так само на 0,1 л./100 км. вдалося покращити й показник у змішаному режимі – до 6,1 л./100 км. До речі, автомобіль споживає навіть менше пального, ніж 115-сильний варіант, тож на дорожчій версії можна… економити!

тест-драйв, Renault Trafic

Важіль розблокування капота Renault Trafic знаходиться під передньою панеллю з лівого боку. На його поверхні – невелика ямка під великий палець

тест-драйв, Renault Trafic

Основна відмінність нинішнього тестового Renault Trafic полягає в двигуні. Зараз ми випробовуємо 1,6-літровий турбодизель потужністю 140 к. с.

тест-драйв, Renault Trafic

Зліва від екрану мультимедійної системи Renault Trafic кнопка увімкнення системи Start/Stop, яка обладнана помаранчевим індикатором роботи. Лівіше пластикова заглушка вказує, що комплектація авто може бути значно багатша. Дефлектори обдуву можна закрити за допомогою горизонтального барабанчика під ним. Останній має профільовану поверхню і мітку положення

тест-драйв, Renault Trafic

Лючок паливного бака Renault Trafic не має блокування – йому не дозволяють відкритися водійські двері. На кронштейні його кріплення зайве нагадування про необхідний тип пального на кількох мовах. Щоб закрити кришку горловини, потрібно вставити її у пази і прокрутити лише на 90 градусів

тест-драйв, Renault Trafic

Такий запас ходу – 1200 км. – показує борткомп’ютер Renault Trafic після заправки повного баку пального

тест-драйв, Renault Trafic

А такий запас ходу – 1500 км. – борткомп’ютер Renault Trafic показував після приблизно 70 км. їзди по трасі з моменту останньої заправки

Коробка передач незмінна – 6-ступенева механіка. Вона пропонуватиметься для будь-якої з модифікацій, варіантів немає. Раніше у мене була претензія, що увімкнувши першу швидкість, через декілька секунд важіль ніби закріплювався на місці, супроводжуючи це глухим стуком. Цього разу такої особливості я не помітив. Звісно, перша та друга швидкості вмикаються не ідеально точно, але шукати їх не доводиться. Ідеальними я би назвав останні три швидкості – їх вибір максимально чіткий.

тест-драйв, Renault Trafic

Цього разу робота 6-ступеневої механіки Renault Trafic мені сподобалася більше – передачі вмикалися чіткіше, а останні три – взагалі ідеально. Примітно, що перед увімкненням задньої передачі потрібно підняти шайбочку під голівкою важеля

Привід у Renault Trafic передній, що й зрозуміло – тягнути на задню вісь важкий кардан немає сенсу. А для перевезення вантажів слугує старша модель Master.

тест-драйв, Renault Trafic

Така кнопка зліва від важеля КП Renault Trafic дозволяє увімкнути режим Eco, що допоможе зекономити до 10% пального

Кермо Renault Trafic попри відсутність на ньому шкіряної обшивки та спеціальних напливів під великі пальці, мені сподобалося. І це не пусті слова. Подекуди мені здавалося, що керовані колеса затягують автомобіль в поворот краще, ніж високий мікроавтобус міг би із цим справитися. Справді, зворотній зв’язок із колесами надзвичайний і гідний навіть легковика.

тест-драйв, Renault Trafic

Під блоком мікроклімату Renault Trafic знаходяться кнопки аварійної сигналізації (зліва) і центрального замка (справа) з помаранчевою індикацією закритого стану

Мені імпонують і налаштування підвіски Renault Trafic. І далеко не тим, як автомобіль заходить в повороти, про що я вже сказав вище. На адекватній, і я би сказав комерційній, швидкості мікроавтобус проходить нерівності, а також лежачі поліцейські максимально комфортно. Тобто не підкидає і не трусить навіть задню частину кузова. Це ще раз доводить, що машина цілком може слугувати сімейною автомобілем.

тест-драйв, Renault Trafic

Тримати переднє та заднє засклення Renault Trafic в чистоті дозволяє правий підкермовий перемикач приємної згладженої форми. Потягнувши його на себе, лобове скло збризне омивач, а склоочисники після цього пройдуться кілька разів, прибираючи рідину і бруд зі скла. Штовхнувши перемикач вниз на один крок, склоочисники будуть очищати скло періодично, що корисно під час невеликого дощу. На це вказують і три смужки, які символізують це положення. Наступні два – вмикають по черзі першу та другу швидкість склоочисників. Відрегулювати, наскільки часто будуть спрацьовувати склоочисники в першому положенні можна за допомогою шайбочки по центру перемикача з напливом під пальці угорі. Всього є чотири режими чутливості. Ручка з напливом в торці відповідає за заднє скло – перше положення після нульового вмикає лише склоочисники, а друге, яке треба затискати – і омивач. Для зручності керування чутливістю очисників лобового скла і роботою задніх між ручкою в торці та шайбою знаходиться біла мітка їхніх положень. У торці також знаходяться дві кнопки керування бортовим комп’ютером, що дозволяє рухатися по його меню як вперед,так і назад

тест-драйв, Renault Trafic

Лівим підкермовим перемикачем Renault Trafic керується освітлення мікроавтобуса. Поштовхами вгору та вниз вмикаються відповідно правий та лівий поворотники, а режими основного освітлення змінюються торцевою ручкою з напливом під пальці. Вона має три положення: прокрутивши її від себе з нульового на один крок, вмикаються габарити, прокрутивши далі – ближнє світло. Дальнє вмикається, коли штовхаєш із цього положення перемикач від себе. Потягнувши ж його на себе, можна разово блимнути дальнім світлом. Для стеження за положеннями ручки справа від неї поставлено білу мітку. А от керування протитуманками має свою мітку на самій шайбі по центру перемикача. Шайба також має наплив угорі, й положення від себе вмикає фари, а на себе – задні ліхтарі

А от що мене дійсно здивувало в Renault Trafic, то це дискові гальма як спереду, так і ззаду. Побачивши це, я навіть попросив, щоб мене ущипнули, аби я точно знав – це не сон. Звісно, вони не дотягують до найкращих зразків із мертвою хваткою, на яких мені вдавалося проїхатися. Але навіть добре завантажений мікроавтобус вони зупиняли доволі різко. Власне, інакше й не може бути, адже діаметр дисків спереду становить 296 мм., а ззаду – 280.

тест-драйв, Renault Trafic

Рекордом витрат пального на Renault Trafic цього разу став показник у 6,1 л./100 км.

Сторінка 4 з 6123456