Простуватий в салоні й водночас нафарширований Renault Zoe

Renault Zoe оснащений центральним замком, що зсередини блокується чи розблоковується за допомогою кнопки зі світловою індикацією над центральними дефлекторами обдуву.

тест-драйв, Renault Zoe

Зсередини двері Renault Zoe можна заблокувати кнопкою з червоним індикатором угорі центральної консолі. Поруч із нею – увімкнення аварійної сигналізації

Натомість для керування замком дистанційно пристосована спеціальна картка-ключ. Zoe – друга модель із сучасної лінійки Renault, яка оснащується карткою ще старого типу. Інша така – Captur. Але дещо все ж таки відрізняється від аналогічного девайса компактного кросовера. Так, є та ж профільована більша кнопочка розблокування замків та менша – блокування. Натомість дві інших – незнайомі. Перша, із зображенням штепселя, відкриває дистанційно порт зарядки, що знаходиться за передньою емблемою марки. Четверта кнопка дистанційно вмикає систему мікроклімату, скажімо, перед очікуваною поїздкою. І у цієї кнопки є суттєва перевага перед функцією відкладеного увімкнення клімат-контролю через мультимедійку – якщо остання працює тільки тоді, коли машина стоїть на зарядці, то з ключа ви можете увімкнути “клімат” у будь-який момент, навіть коли авто перебуває на відкритому повітрі посеред класичної пострадянської нічної стоянки. Таким чином, поки ви йтимете до машини, вона вже продує салон до комфортної температури! В решті – це добре знайома картка-ключ з отвором у верхній частині, щоб підв’язувати її до решти ключів чи брелока, а також з фізичним лезом ключа, яке витягується з корпусу після натискання сірої кнопочки на боковині картки.

тест-драйв, Renault Zoe

Картка-ключ Renault Zoe поки що старого формату, але, схоже, це скоро може змінитися. Крім звичних кнопок розблокування (з двома тактильними крапочками на ній) і блокування центрального замка, є й нові: кнопка з піктограмкою штепселя дозволяє відкрити лючок зарядного пристрою або ж відключити машину від мережі, а інша – дистанційно вмикає систему мікроклімату. Класичний ключ залишився – він витягується з нижньої частини картки після натискання на сіру кнопку з лівого боку

Зазвичай у мене на практичних випробуваннях українськими реаліями переважно кросовери. А тут електромобіль, та ще й звичайний хетчбек. Очікую, що доведеться бути акуратнішим, обираючи напрямки. Та на мій подив сам кліренс уже високий – жодного разу чиркнути днищем не довелося. Але тоді ще одне питання – що тоді по простору в салоні? Спереду взагалі ідеально. Там не лише купа місця над головою, а ще й посадка висока (знову ж таки – батареї під тобою даються взнаки). Тож відмінність від кросовера мінімальна, а посадка у відносно твердих пласких сидіннях по суті табуреткова – ну, все правильно, Renault Zoe ж зроблено для коротких поїздок по місту, а не дальняків у Карпати. Збентежила, щоправда, відсутність підлокітника між передніми сидіннями – за таку високу ціну машини очікуєш його побачити (детальніше в кінці публікації). Renault Zoe комплектується чотирма електросклопідйомниками, причому кнопочки виглядають охайно. З іншого боку, водійський оснащений імпульсним режимом, але жодна піктограмка на кнопочці про це не повідомляє – не критично, але мінус. Позаду електросклопідйомників знаходиться велика кнопка їхнього блокування для трьох інших дверей.

тест-драйв, Renault Zoe

Карта дверей Renault Zoe зроблена з пластику нетипової фактури. Ручка відкривання оздоблена хромом, а от повноцінної дверної ручки немає, щоправда, є заглиблення в підлокітнику. Середньочастотник аудіосистеми оздоблений блакитним пластиком, а дверна ніша має два відокремлених відсіка, один з яких призначений для ємностей з водою

тест-драйв, Renault Zoe

Передній ряд Renault Zoe вирізняється простором завдяки високій лінії даху

тест-драйв, Renault Zoe

Карта передніх пасажирських дверей Renault Zoe відрізняється лише наявністю тільки одного склопідйомника, внаслідок чого дверна ручка трохи довша

тест-драйв, Renault Zoe

Салон Renault Zoe візуально не викликає жодних запитань, але на практиці відчувається бюджетність матеріалів

тест-драйв, Renault Zoe

Renault Zoe оснащений чотирма електросклопідйомниками, кнопки яких мають приємні заглиблення під пальці. За склопідйомниками – велика кнопка блокування кнопок на пасажирських дверях

Перед блоком електросклопідйомників у Renault Zoe знаходиться невеличкий джойстик електрорегулювань зовнішніх дзеркалець заднього огляду. Повернувши його вліво чи вправо, відбувається вибір дзеркальця для регулювання, а штовхаючи джойстик у різні боки, вже безпосередньо регулюєш їх. Водночас разом із цим джойстиком мені ще не траплялося положення, позначене піктограмкою позаду. Розвернувши контроллер на 180˚, дзеркальця примусово складаються, що корисно в умовах тісних паркінгів. Про обігрів уже мовчу – зараз це вже доволі стандартна опція.

тест-драйв, Renault Zoe

Джойстик електрорегулювань зовнішніх дзеркалець заднього огляду на Renault Zoe має зручну тактильну поверхню. Повернувши його вліво чи вправо, обирається регульоване ліве чи праве дзеркальце відповідно, а штовхаючи джойстик у різні напрямки змінюється положення дзеркалець. Водночас, є й функція їхнього електроскладання, яка активується після розвороту джойстика на 180 градусів від нульового положення

Салон Renault Zoe обшивається чорною тканиною із симпатичною прошивкою синьою ниткою. По центру сидінь також є дизайнерські вставки з чорно-блакитних елементів. Тканина непроста, має водовідштовхувальну поверхню Teflon. Водночас бокові частини спинок передніх сидінь обшиті матеріалом, що нагадує шкіру, оточеним чорним профілем.

тест-драйв, Renault Zoe

Під подушкою передніх сидінь Renault Zoe – металевий важіль регулювання глибини посадки

тест-драйв, Renault Zoe

Такою милою ручкою з тактильними напливами на боковині спинок передніх сидінь Renault Zoe змінюється кут нахилу спинки

Задній ряд приносить менше одкровень. Сам за собою я сісти можу (мій зріст – 1,8 м.) – для колін ще й залишається кілька пальців простору до переднього сидіння. А з головою біда – піднявши підголівник на повну висоту, голова лягає на обшивку стелі, якраз у місці кріплення кришки багажного відсіку. Хоча формально усі три місця оснащені підголівниками, які в неробочому стані повністю ховаються у спинку, не перешкоджаючи огляду назад через салонне дзеркальце. Само собою і центральне місце не для довгого на ньому сидіння – про простір над головою мовчу. Щоправда, воно м’якіше, ніж у автомобілів вищого класу, де таке місце нарочито тверде і факультативне.

тест-драйв, Renault Zoe

Усі три задніх пасажира Renault Zoe мають свій підголівник, який у неробочому стані ховається майже в один рівень зі спинкою сидіння. Підголівники прошиті симпатичною блакитною ниткою. Зверніть увагу, що леза паска безпеки центрального пасажира ховаються в спеціальний паз у стелі, щоб він дарма не звисав і не заважав

тест-драйв, Renault Zoe

За допомогою ось такої кнопочки в основі стійок підголівників Renault Zoe можна відрегулювати їхню висоту

Renault Zoe має як фронтальні водійську (в серцевині керма) і пасажирську (в передній панелі), так і бокові подушки безпеки (у спинках передніх сидінь), щоправда, теж лише для першого ряду.

тест-драйв, Renault Zoe

Це панель приладів Renault Zoe. Незвично, але для електромобіля очікувано, що на ній немає жодного аналогового елементу. За декор відповідає широка рамка з чорного глянцевого пластику, а також візуальні фонові інсталяції на самій панелі. Організація приладів максимально проста. З лівого боку знаходиться стовпчик батареї, який показує залишковий заряд. У момент зарядки значок батареї візуально інформує, що заряджання проходить нормально, поряд із нею з’являється фігурка автомобіля з розеткою, а ще правіше – наявний заряд у цифровому вираженні. Над ним умовно показується час до кінця зарядки, який загалом відповідає реальному. У правому кутку TFT-дисплея знаходиться бортовий комп’ютер, який, зокрема, надає інформацію щодо середніх витрат енергії на 100 км., а також середньої швидкості. Під білою смужкою рядочком розташували сигнальні лампи

тест-драйв, Renault Zoe

Справа від панелі приладів Renault Zoe знаходиться кнопка, призначення якої під час тест-драйву я до кінця так і не зрозумів. Порившись в інтернеті та знайшовши книжку з експлуатації, виявив, що вона, очікувано, змінює візуальне оформлення панелі приладів. Хоча в нашій машині майже нічого чомусь не відбувалося, лише на третій клік значок акумулятора ставав трохи більшим

тест-драйв, Renault Zoe

Всередині керма Renault Zoe знаходиться водійська фронтальна подушка безпеки

тест-драйв, Renault Zoe

Бокові подушки безпеки Renault Zoe зашиті у спинки передніх сидінь

Під валом керма Renault Zoe знаходиться зручний важіль розблокування механізму регулювань керма за висотою і глибиною. Останнє особливо оцінив, адже не в кожному хетчбеці B-класу побачиш таку функцію.

тест-драйв, Renault Zoe

Ось таким L-подібним важелем під валом керма воно у Renault Zoe регулюється за висотою та глибиною

Наплив над салонним дзеркальцем заднього огляду Renault Zoe вміщує в собі невеличкий екранчик, на якому знаходяться індикатори непристібнутого паска безпеки водія (працює разом із не надто надокучливим та мелодійним зуммером), а також індикація увімкненості фронтальної пасажирської подушки безпеки, обведена білою смужкою. Тут же інфографіка, яка повідомляє, у яких випадках краще не ставити дитяче крісло спереду.

тест-драйв, Renault Zoe

Освітлення переднього ряду Renault Zoe складається з трьох лампочок зі своїми вимикачами. Крайні мають лише два положення, тоді як центральний вимикач у середньому положенні вмикатиме салонне освітлення за відкритих дверей. Перед плафоном – мікрофон системи гучного зв’язку

тест-драйв, Renault Zoe

Інформаційне табло над салонним дзеркальцем заднього огляду Renault Zoe має індикатор незадіяного паска безпеки водія. Білою смужкою відокремлене табло передньої пасажирської подушки безпеки, де показано, чого не варто робити за вимкненої та увімкненої подушки

тест-драйв, Renault Zoe

Дзеркальце заднього огляду Renault Zoe, на жаль, не електрохромне, на нічний режим переводиться тумблером під ним

тест-драйв, Renault Zoe

Косметичне дзеркальце перед водієм просто прикрите кришечкою. Також тут пасок для кріплення документів, а сам протисонячний козирок Renault Zoe можна вийняти з правого кріплення і закритися від сонця з лівого боку

тест-драйв, Renault Zoe

На кришці косметичного дзеркальця, що у правому протисонячному козирку Renault Zoe, показана небезпека неправильного встановлення дитячого крісла, а також вказано, що про це можна дізнатися з книжки по експлуатації

До мультимедійних систем Renault у мене ніколи не було претензій як щодо швидкодії, так і щодо, в першу чергу, наповнення. Те ж стосується і мультимедійної системи R-Link Evolution з відносно невеличким сенсорним ємнісним екранчиком на 7 дюймів, хоча компактному хетчбеку більше поки що і не треба. Вона нагадує систему з Renault Captur, але з деякими змінами. Наприклад, фізичні кнопки винесені справа від екрана. Візуально в один блок об’єднані кнопки переходу по меню (стрілочки вгору та вниз) і хромована кнопка вибору між ними. Тут же й кнопка швидкого повернення до головного меню. Гумовою ручкою з хромованим обідком змінюється гучність, а глянцевою чорною кнопкою в ній система повністю вимикається. У верхній частині екрана мультимедійка завжди повідомить, у якому меню перебуваєш. Унизу, з лівого боку – сенсорна кнопка повернення на один крок назад, з правого – виклик випадного меню з додатковими налаштуваннями. Повертаючись до функціоналу системи, варто ще раз вказати на його насиченість як чисто статусними фішками, так і дійсно потрібними речами. З потрібного, а подекуди необхідного – навігація зі стандартною картографією. Але, на відміну від карт, завантажених в системи інших Рено, карта в Zoe відверто слабша, явно орієнтована більше на Європу. Вочевидь, у представництві розуміли, що колосальних продажів моделі не буде, тож карту сильно не перепрошивали. Хоча це лише мої здогадки. Розділ «Мультимедіа» включає в себе широку гаму можливостей програвання музики, показу фото і навіть відео! Зокрема, можна скористатися вбудованим радіоприймачем з подвійною антеною або відтворювати файли з пристроїв, під’єднаних через роз’єми jack або USB (що в лотку перед важелем КП), при цьому система здатна зчитувати й MP3-файли. Аудіо в електромобілі непросте – це 3D-Sound система Arkamys потужністю 4х35 Вт. Відповідно по динаміку (передні мають блакитне оздоблення) встановлено в картах передніх і задніх дверей. Усіма функціями аудіосистеми зручно керувати і з підкермового джойстика, що знайомий за багатьма іншими моделями Renault. До системи можна під’єднати і смартфон через Bluetooth-зв’язок, однак чомусь саме цього разу мій телефон вона не побачила. Розділ «Автомобіль» пропонує водію і пасажирам, зокрема, різні еко-функції, наприклад, стеження за потоками енергії графічно та у цифрових показниках. Меню «Сервіси» більше стосується можливостей, об’єднаних з телефоном, а «Система» відкриває доступ до багатьох інших налаштувань безпосередньо мультимедійки. З точки зору дизайну, R-Link Evolution оздоблений по колу чорним глянцевим пластиком, а також хромованою смужкою під екраном, хоча звичне зауваження до пластику – висока чутливість до відбитків пальців і подряпин.

тест-драйв, Renault Zoe

Компактний екранчик мультимедійної системи Renault Zoe підкреслений хромованою смужкою. Ручкою з гумовим покриттям і хромованим обідком змінюється гучність звучання аудіосистеми. Всередині ручки знаходиться чорна глянцева кнопка вимкнення системи. Над ручкою можна знайти кнопку швидкого переходу в домашнє меню. Стрілочками вище відбувається перехід по пунктах меню, а хромованою кнопочкою – їхній вибір. Екран сенсорний і у верхньому лівому кутку завжди відображає назву меню, в якому знаходишся. Кнопка швидкого повернення знаходиться у нижньому кутку, а в правому – виклик впадного меню з додатковими налаштуваннями. З-поміж доступних меню на домашній сторінці керування навігацією, пошук інформації щодо систем автомобіля, виклик мультимедіа з різних пристроїв, сервісів, доступних лише з підключеним смартфоном, власне підключення смартфона, а також налаштування самої мультимедійки

тест-драйв, Renault Zoe

Зацікавлення викликала нестандартна картографія в навігаційній системі Renault Zoe: з одного боку, вона має ориінальне оформлення, а назви прописані на двох мовах, та на практиці карта не дуже добре деталізована в регіонах

тест-драйв, Renault Zoe

З підключенням телефона до мультимедійки Renault Zoe цього разу вийшло непорозуміння. Як видно із фото, активною є лише кнопка налаштувань, де можна попросити систему здійснити підключення. Однак у моєму випадку результат завжди був негативним. Разом із тим, у випадку позитивного вирішення такого конфузу, система здатна поіменно відображати телефонну книгу контактів, показувати журнал дзвінків, надає можливість вручну набрати ще не записаний в книжку номер і навіть прослухати голосові повідомлення через штатну аудіосистему

тест-драйв, Renault Zoe

Перейшовши у режим програвання музики з радіо Renault Zoe, отримуєш можливість переглядати інформацію з трьох вкладок: бачити лише обрану радіостанцію, бачити список кількох станцій “попереду” і кількох “позаду”, а також бачити лише частоти, на яких знаходяться станції. Мітка AF у кутку екрана говорить про те, що система автоматично шукає частоту, на якій кожна радіостанція має найчіткіший сигнал. У режимі списку станції можна гортати двома сенсорними кнопками з правого боку екрана. Також на цьому фото можна побачити, що система час від часу “спамить” корисними сервісними повідомленнями і надає інформацію про температуру за бортом і час.

тест-драйв, Renault Zoe

Обираючи джерело програвання медіафайлів на Renault Zoe, є можливість обрати з USB-, SD-, AUX-входів або Bluetooth. Водночас протягом тесту я не зміг підключити телефон, а також не користувався AUX-входом, однак при цьому їхні кнопки завжди активні

тест-драйв, Renault Zoe

Найцікавіше у блоці керування аудіосистемою Renault – це те, що від моделі до моделі він змінює свій функціонал. Наприклад, у Renault Zoe бокові клавіші збільшення/зменшення гучності будуть ідентичними до інших моделей. Як і барабанчик зміни треків/радіостанцій позаду блоку (про його наявність повідомляє велика піктограмка по центру). А от клавіша між кнопками гучності здатна не лише приглушити звук повністю, але й прийняти або відхилити дзвінок. Верхню кнопку Media пристосували для виклику меню відтворення медіафайлів з різних джерел, тоді як кнопка Radio поряд викликає суто меню радіо

тест-драйв, Renault Zoe

Динаміки з обидвох боків передньої панелі Renault Zoe відтворюють високі частоти

тест-драйв, Renault Zoe

Середньочастотники у передніх дверях Renault Zoe мають цікаве оформлення

тест-драйв, Renault Zoe

На жаль, такого ж оформлення не мають динаміки в задніх дверях Renault Zoe

тест-драйв, Renault Zoe

Під центральною консоллю Renault Zoe знаходиться невеличкий ящичок з прогумованим покриттям. На подіумі в кутку – розетка на 12 В під кришечкою, а на передній стінці ящичка – по одному слоту SD, USB та вхід AUX. Також вище помітно слот для картки-ключа

Блок клімат-контролю Renault Zoe також подібний до блоку, що стоїть на Renault Captur. Уночі він ефектно підсвічується по колу блакитним кольором. При цьому всі кнопки мають світлову індикацію помаранчевого кольору, тож завжди розумієш, яка функція чи режим увімкнені. Ключову роль у композиції блоку грає ручка зміни температури з цифровими показниками на її прозорій поверхні. Обідок ручки оформлений хромом, а її гумова частина має нерівний профіль, за рахунок чого ручку зручніше крутити, однак їй не вистачає інформативності при переході між різними положеннями. У її центрі – чорна глянцева кнопка увімкнення режиму клімат-контролю. З протилежного боку ще одна ручечка, однак уже меншого розміру, але зі схожим оздобленням хромом та профільованою поверхнею. Відповідає вона за зміну швидкості вентилятора. У її центрі така ж чорна глянцева кнопка, яка вмикає досі незнайому нам функцію – перехід до меню налаштувань мікроклімату салону в мультимедійці. Тобто якщо кнопка на картці-ключі просто вмикає вентиляцію, то тут, у меню, можна налаштувати конкретні параметри, зокрема, о котрій годині вентиляція повинна бути увімкнена (щоб до вашого приходу в салоні вже було прохолодно або тепло) та у які дні, адже паралельно можна створити кілька налаштувань на різний час. Залишається одна й та ж умова – машина повинна бути на зарядці, інакше функція не працюватиме. Решта кнопок між ручками логічно об’єднані у три стовпчики. Крайні два мають по дві кнопки, розділених візуальною перегородкою, центральний – три. Крайні ліві відповідають за прискорений розігрів лобового скла та обігрів заднього, праві – за вимкнення кондиціонера й активацію режиму рециркуляції повітря. Посередині – зміна напрямку обдуву, відповідно, на обличчя, обличчя і ноги та просто ноги.

тест-драйв, Renault Zoe

Центральні дефлектори Renault Zoe ледве помітні посеред великої чорної панелі центральної консолі. Спершу трошки бентежить два регулятора дефлекторів: довгим, із хромованою смужкою змінюється обдув по боках, круглим барабанчиком з приємною тактильною поверхнею – за висотою

тест-драйв, Renault Zoe

Блок клімат-контролю Renault Zoe подібний до тих, що використовуються на багатьох доступних Renault: є більша ручка контролю температури повітря і менша – швидкості вентилятора, обидві з безліччю помаранчевих індикаторів. Ручки оформлені однаково: прогумоване покриття і хромований обідок. Усередині більшої – чорна глянцева кнопка увімкнення режиму клімат-контролю, усередині меншої – виклик меню в мультимедійній системі, яке відповідає за таймер активації системи мікроклімату, коли машина, скажімо, в гаражі на зарядці. Блок кнопок між ручками також повністю укомплектований індикаторами увімкнення. Центральним стовпчиком із трьох кнопок змінюється напрямок обдуву: на обличчя, тулуб чи ноги. Правими двома вимикається кондиціонер або ж активується рециркуляція повітря. Є також і функція пришвидшеного розігріву лобового скла, у лівому кутку блоку

тест-драйв, Renault Zoe

Функція обігріву заднього скла в Renault Zoe буде корисною за умов зимової експлуатації

Здивувало увімкнення підігріву передніх сидінь на Renault Zoe. В цілому, нічого нестандартного, три рівні підігріву (що є дуже добре), які змінюються прокручуванням спеціального барабанчика. Однак знаходиться він чомусь в дуже незвичному й навіть незручному місці – по обидві сторони центрального тунелю. Тобто його доводиться намацувати десь у районі колін.

тест-драйв, Renault Zoe

Здивувало розташування барабанчиків триступеневого підігріву сидінь у Renault Zoe – на стінці центрального тунелю

тест-драйв, Renault Zoe

Зліва від важеля ручних гальм Renault Zoe є невеличкий ящичок, де можна тримати речі, потрібні під рукою. За потреби можна навіть використати невеличке заглиблення під самим важелем. Підсклянники мають різний діаметр – в задній зайде паперовий стакан, у передній – навіть пляшка

Чорні нашивки з білими піктограмками на спинках як задніх сидінь Renault Zoe, так і переднього пасажирського, свідчать про наявність кріплень ISOfix та можливість встановлення дитячого крісла.

тест-драйв, Renault Zoe

Чорні нашивки з надписом Isofix на сидіннях Renault Zoe вказують, що навіть спереду можна поставити дитяче сидіння

тест-драйв, Renault Zoe

На передній панелі Renault Zoe креативні зображення геометричних фігур, які вочевидь імітують електронні схеми. Також на панелі зімітовано вертикальну блакитну прошивку. Уздовж усієї панелі простягнулася блакитна планка. Над рукавичним ящиком – містка ніша, де зручно тримати, наприклад, телефон

тест-драйв, Renault Zoe

Renault Zoe володіє рукавичним ящиком непоганого об’єму

Натиснувши на заглиблення в кріпленні передніх пасків безпеки на центральних стійках Renault Zoe, ремені можна відрегулювати за висотою. У випадку ж ДТП тяжкість наслідків зменшить штатний переднатяжувач пасків.

тест-драйв, Renault Zoe

Натиснувши на заглиблення всередині кріплення передніх пасків безпеки до центральної стійки Renault Zoe, їх можна відрегулювати за висотою

Хоч задній ряд Renault Zoe і не має таких регулювань, але паски безпеки є у всіх трьох пасажирів, причому трьохточкові. Ремінь центрального пасажира кріпиться в лівому кутку панелі даху, тож вручну його треба кріпити у двох точках на подушці, справа і зліва від середнього місця. Водночас лезо цього паска у неробочому стані можна зафіксувати за допомогою кронштейну в даху.

тест-драйв, Renault Zoe

Карта задніх дверей Renault Zoe має простіше оформлення. Але ручка відмикання також хромована, є невеличке заглиблення під дверну ручку, кнопка склопідйомника, динамік аудіосистеми, а також містка кишенька

тест-драйв, Renault Zoe

Звісно, від хетчбека B-класу, яким по суті і є Renault Zoe, важко чекати багато простору на задньому сидінні, але… його тут вистачає. Проблема може бути лише з можливістю покласти голову на підголівник

тест-драйв, Renault Zoe

Над дверима Renault Zoe знаходяться зручні ручки для тримання

тест-драйв, Renault Zoe

Хоч задній ряд Renault Zoe буде тіснуватий для трьох дорослих пасажирів, та для всіх передбачено триточкові паски безпеки. Оскільки центральний кріпиться в панелі даху, його треба кріпити у двох місцях подушки. Візерунок обшивки сидінь простенький, але має свій смак: наприклад, крайні місця мають прошивку в клітинку блакитною ниткою

тест-драйв, Renault Zoe

Пасок безпеки середнього заднього пасажира має кріплення в задній стійці даху Renault Zoe. Кріпити його треба у двох місцях, а в неробочому стані для жала паска зроблено отвір у стійці

тест-драйв, Renault Zoe

Головне – відрізнятися. Навіть отвір кишеньок на спинках передніх сидінь Renault Zoe зроблений збоку. Кишеньки щедро прошиті блакитними нитками

тест-драйв, Renault Zoe

А так виглядає підсклянник для задніх пасажирів Renault Zoe. Разом із ним організовано й невеличку поличку для речей. Знаходяться вони між передніми сидіннями

Повноцінне запасне колесо для Renault Zoe не передбачено. Замість нього під м’яким дном багажника знаходиться органайзер, з місцями під компресор у спеціальному пакеті та ємність з клеєм для покришок. Тобто максимум, що ви зможете зробити – заклеїти самостійно шину.

тест-драйв, Renault Zoe

Кришку багажного відсіку Renault Zoe зручно закривати за допомогою ручки в обшивці кришки

тест-драйв, Renault Zoe

За рахунок відсутності паливного бака багажник Renault Zoe має непоганий об’єм як для хетчбека B-класу. Щоправда, частина його крадеться двома великими сумками з дротами зарядки, якщо вам знадобиться заряджання не в домашніх умовах

тест-драйв, Renault Zoe

Зі складеною спинкою заднього ряду Renault Zoe об’єм багажного відсіку суттєво збільшується, але полика все ж трохи заважає

тест-драйв, Renault Zoe

Навіть у похідному стані об’єм багажного відсіку Renault Zoe складає більше 300 л.

тест-драйв, Renault Zoe

Ось такими кнопочками з тросиками кріпиться поличка багажного відсіку Renault Zoe до його кришки

тест-драйв, Renault Zoe

Підсвітка багажного відсіку Renault Zoe представлена одним плафоном у кріпленні полички

тест-драйв, Renault Zoe

На кріпленні полички багажного відсіку Renault Zoe є ось такі гачки для багажу

тест-драйв, Renault Zoe

По багажнику Renault Zoe розкидані металеві петлі для кріплення особливо важкого багажу

тест-драйв, Renault Zoe

Такий отвір у ковроліні днища багажного відсіку Renault Zoe є ручкою, за яку можна дістатися до “підвалу” багажника

тест-драйв, Renault Zoe

Під підлогою багажника Renault Zoe запасного колеса немає – лише набір для ремонту шини: у спеціальному органайзері є окремі місця під ємність із клеєм та манометр у захисному пакеті. Над манометром кріпиться буксирувальний гак

Спинка заднього ряду в Renault Zoe складається, але, на жаль, не окремо. Оскільки в машини немає паливного бака, то похідний об’єм багажного відсіку більший, ніж міг би бути, але рівного майданчика зі складеним заднім рядом не виходить. Більше того – можна побачити, яким високим виявляється перепад між дном та спинкою. Покритикувати можна і процес складання – для цього треба водночас натиснути дві кнопочки з обидвох сторін спинки. Суб’єктивно, мені це було робити зручніше з боку багажника, хоча за потреби це цілком можна зробити і з боку заднього ряду сидінь.

тест-драйв, Renault Zoe

Натиснувши кнопки по обидві сторони спинки заднього дивана Renault Zoe, спинку можна скласти. Біля кнопок стоїть кронштейн з гачком, за який можна зачепити пасок безпеки крайніх пасажирів, щоб він не заважав

тест-драйв, Renault Zoe

Склавши спинку заднього ряду Renault Zoe, і так непоганий об’єм багажного відсіку стає ще більшим

Сторінка 3 з 512345