Щоб прискорити розвиток водневих технологій в автомобілебудуванні, Toyota прийняла рішення надати у вільне користування 5,680 своїх патентів до 2020 року. 1,970 патентів стосуються безпосередньо водневих паливних елементів, 3,350 – програмного забезпечення для контролю за паливними елементами, 290 – патентів, пов’язаних зі зберіганням водневих ємностей, а 70 – патентів зі сфери виробництва і поставки водню.

Нагадаємо що японський автовиробник випустив модель Toyota Mirai на водневих паливних елементах, вартість якої складає $57,500, що знаходиться фактично на одному рівні з Tesla Model S, хоч вони і знаходяться у різних категоріях. Mirai має 154 к.с. та максимальну швидкість у 175 км/год, тоді як автомобіль від Tesla розвиває 209 км/год при потужності в 421 к.с. і має значно вищі динамічні характеристики, та і виглядає, вона, якщо чесно, набагато краще за свого японського суперника.

2016 Toyota Fuel Cell Vehicle, водневі паливні елементи, Toyota Mirai

Раніше у 2011 році Toyota придбала 2.4% акцій Tesla Motors, яких успішно позбулася у жовтні 2014 року і судячи з усього компанія відмовилася від планів обладнання своїх електричних версій RAV4 батареями від Tesla, а буде розвивати свої власні водневі паливні елементи. Слід зауважити, що вони мають такі переваги: швидкість заряджання та, судячи з усього, кількість циклів служби батарей.

2016 Toyota Fuel Cell Vehicle, водневі паливні елементи, Toyota Mirai

Наданням своїх патентів Toyota хоче впровадити всезагальне використання паливних елементів у весь спектр автомобілебудування: від легкових автомобілей до вантажівок і автобусів, і за рахунок цього розвинути свою водневу інфраструктуру.

Це рішення Toyota анонсувала вчора на CES в Лас Вегасі.