Екологія вступає у силу навіть серед багатьох спортивних змагань, зокрема, у перегонах на витривалість. Останніми роками тут панує Toyota. Та не так складно виграти змагання, як потім втримати першість. Тому цього року стару машину TS040 LMP1 вирішили суттєво модернізувати, щоб знову перемогти конкурентів із запасом випередження. Силовий агрегат вирішили залишити старий – 1000-сильний бензиновий V8 плюс пара електромоторів, а от над аеродинамікою вирішили попрацювати, причому починаючи ще зі старого минулорічного боліда, в січні ж обкатали на треку “Поль Рікар”. Суть змін полягає в наявності двох комплектів аеродинамічних елементів, які будуть встановлюватися залежно від треку – чи він переважно прямий, чи з багатьма поворотами. Відрізнятимуть комплекти конфігурацією антикрила, кришки моторного відсіку і передніх аеродинамічних елементів.

фото Toyota TS040 LMP1, WEC, 2015, Silverstone, Сільверстоун

Порівняно з минулим сезоном машину лише суттєво модернізували. Однак силовий агрегат залишився незмінним

Також переналаштували кінематику підвіски, доробили силову структуру кузова (що вплине більше на безпеку в аварії) і дещо зменшили вагу машини. Двома болідами керуватиме відповідно два склади пілотів. До першого входитимуть Ентоні Девідсон і Себастьєн Буемі, але до них також приєднається і Казукі Накадзіма. Другим болідом керуватимуть Алекс Вюрц, Стефан Сарразен, а також Майк Конвей, який раніше посідав місце резервного і тестового пілота. Натомість його колишню посаду отримає пілот “Формули-1” у минулому – Камуї Кобаяші. Відомо, що заїзди змагань на витривалість розпочнуться 12 квітня на британському “Сільверстоуні”. Доволі ризиковий хід – видавати хай добре, але все ж оновлену СТАРУ машину, маючи успіх у минулих змаганнях. Адже це провокуватиме конкурентів вивести гарно доведені нові машини!