Що ж, схоже американців не перевчити… Toyota успішно стартувала зі своїм гібридом Prius, і з моменту його дебюту вже змінила кілька поколінь (зараз навіть наші “дайці” отримали бонус від японців), але й досі зберігає свою популярність. Кілька голівудських зірок не оминули увагою хороший сімейний автомобіль, який до того ж є екологічно чистим. Шаленіючи від успіху, в Toyota вирішили ще більше допомогти американцям економити на пальному. За рахунок розмірів машини зокрема. І переробили свою iQ під бренд Scion. Та заокеанські споживачі не звикли так багато економити – витрати на пальне для здоровенних 6,0-літрових моторів стали невід’ємною частиною їхнього життя. Тому більше не буде економічного мікромобільчика у версії для США. Що ж, це зробив би будь-хто, якби продажі компанії впали на 50% і склали за весь 2014 рік всього 2040 одиниць.

Машинка оснащувалась 1,3-літровим мотором потужністю 94 к. с., чого явно замало для середньостатистичного американського покупця. З витратою в близько 5 л./100 км. також було важко здивувати споживача. Для цього треба компенсувати недолік, скажімо, якоюсь іншою практичною складовою, наприклад, об’ємом багажника. Однак його фактично немає. Разом з тим iQ підпала під загальне усічення модельної лінійки бренду Scion, який планує капітально оновитися і представити вже на Нью-Йоркському автошоу у квітні першу з трьох своїх новинок.