Безперечно мій “колєга” Микола зацікавиться цією статтею, бо його ледь не найбільша мрія – керувати Теслою Model S з двома багажниками: одним нормальним і одним як у “Запорожця”. Однак мова піде не про цю модель, а про їхнього первістка, якого вирішили запустити у виробництво заново, припинивши випуск у 2012 – Roadster. Справа в тому, що цьому електрокару створили пакет модернізацій під назвою 3.0 package. З назвою ніби все гаразд, але до чого тут 3.0? Адже так найчастіш позначають літраж двигуна у ДВЗ…

Насправді все залишилось, як і було – це той самий родстер з електродвигуном. Дозволю собі припустити, що 3.0 позначає ті зміни, які відбулися, оскільки модернізовано батареї, аеродинаміку авто і вдосконалено опір вільному коченню шин. Якраз назбиралося 3 пункти. Отже, пройдемося по кожному в порядку їхнього зазначення.

Батареї оновили з огляду на ту ж Model S. Справа в тому, що з 2008 року оригінально встановлювані батареї родстера застаріли і їхня ємність вже недостатньо відповідає сучасним вимогам. Таким чином їхню ефективність було підвищено приблизно на 31% у порівнянні з дорестайлінговою машиною.

Аеродинаміку вдосконалили на 15%, зменшивши коефіцієнт аеродинамічного спротиву Cd з 0,36 до 0,31. Можливо стало також не супер-пупер, але було гірше – сьогодні є автомобілі навіть із меншим показником Cd.

Опір вільному коченню шин зменшили на 20%. У сумі всі ці показники дають можливість більше проїхати на одному заряді – близько 640 км не перезаряджаючись.