Компанія не збирається відмовлятися від існуючої дилерської мережі, більше того – саме за її допомогою доставляти автомобілі. Однак планується також збільшення кількості цифрової реклами для підвищення продажів через інтернет. Редакція блогу kk-auto вважає цей вибір вдалим, оскільки подібна маркетингова модель вже була організована фірмою Tesla і вже довела свою ефективність у продажі транспортних засобів.
Директор з продажу Volvo Ален Віссер заявляє, що компанія планує продавати автомобілі через інтернет, але запевняє: “Ми не бачимо у найближчому майбутньому мережі продажів без автодилерів”.
На цей час компанія має більше 2000 партнерів по всьому світу, тож вводячи можливість онлайн-замовлення Volvo хоче покрити ще більшу частку ринку. Незважаючи на те, що багато виробників автомобілів та дилерських компаній ввели онлайн-замовлення деталей, ніхто з них на націлювався на спроби розширення свого бізнесу через інтернет-продажі. Віссер не уточнив того, як цей процес буде працювати і чи буде він піднімати правові питання по типу тих, що викликані прямими продажами Тесли своїх автомобілів.
Volvo також анонсувало, що вони зменшать свою присутність на найбільших світових автошоу і сконцентруються на трьох головних у Азії, Північній Америці та Європі. Компанія на сьогодні зайнята процесом реконструкції цілої виробничої лінії для нового 2015 XC90 у зв’язку з початком його продажу всього через три місяці.