Компанія не збирається відмовлятися від існуючої дилерської мережі, більше того – саме за її допомогою доставляти автомобілі. Однак планується також збільшення кількості цифрової реклами для підвищення продажів через інтернет. Редакція блогу kk-auto вважає цей вибір вдалим, оскільки подібна маркетингова модель вже була організована фірмою Tesla і вже довела свою ефективність у продажі транспортних засобів.

Директор з продажу Volvo Ален Віссер заявляє, що компанія планує продавати автомобілі через інтернет, але запевняє: “Ми не бачимо у найближчому майбутньому мережі продажів без автодилерів”.

Volvo S80 2011

На цей час компанія має більше 2000 партнерів по всьому світу, тож вводячи можливість онлайн-замовлення Volvo хоче покрити ще більшу частку ринку. Незважаючи на те, що багато виробників автомобілів та дилерських компаній ввели онлайн-замовлення деталей, ніхто з них на націлювався на спроби розширення свого бізнесу через інтернет-продажі. Віссер не уточнив того, як цей процес буде працювати і чи буде він піднімати правові питання по типу тих, що викликані прямими продажами Тесли своїх автомобілів.

Volvo XC90

Новий Volvo XC90

Volvo також анонсувало, що вони зменшать свою присутність на найбільших світових автошоу і сконцентруються на трьох головних у Азії, Північній Америці та Європі. Компанія на сьогодні зайнята процесом реконструкції цілої виробничої лінії для нового 2015 XC90 у зв’язку з початком його продажу всього через три місяці.