Отримавши досить скромну презентацію в польській Познані, модель Caddy надала можливість гучного виходу в світ своїй модифікації Caddy Maxi у Женеві. Новинка побудована на основі базового VW Caddy, але має на 47 см. довший кузов, при цьому колісна база видовжена на 32 см., що дозволяє перевозити як більшу кількість вантажів, так і довші за розміром предмети.
За умови розкладених трьох (!) рядів сидінь об’єм багажника все одно складає пристойних 550 л.. Цього вистачить середньостатистичній сім’ї при поїздці на якийсь курорт, ще й “безавтомобільних” друзів можна захопити. А якщо забрати всього лиш третій ряд, то власник отримає цілих 1350 л., чого вже вистачить і для перевезення доволі великих і габаритних предметів. А ось складання другого ряду навряд часто знадоблятиметься, оскільки 3700 л. – це вже вантажний показник! Спеціальна комерційна модифікація Caddy Maxi Kasten у стандартному варіанті може вмістити 3,2 куб. м., з опційним складним сидінням переднього пасажира (Flex Plus) вийде вже 4,7 куб. м.; вантажопідйомність при цьому більш, ніж гідна – 1005 кг..
На вибір покупцям запропонують 5 моторів: три дизельних і два бензинових. Зокрема, дизелі TDI матимуть об’єм у 2,0 л. і потужність від 102 до 150 к. с.. Бензинки ж продовжать традиції “дауншифтінгу”: малюк в 1,0 л. видаватиме 102 к. с., а старший двигун з “дорослим” об’ємом 1,4 л. матиме 125 к. с.. Так чи інакше навіть у Німеччині перші машини зможуть відправитися до клієнтів лише в червні за ціною від 18950 євро за вантажний фургон з бензиновим силовим агрегатом (125 к. с.), а коли ми отримаємо можливість за божевільні гроші придбати собі фуру – невідомо.