Схоже на те, що американських споживачів у концерні VW недооцінюють, оскільки замість всесвітнього дебюту Passat B8, на “материку вільних людей” запропонують лише рестайлінгову версію американського варіанту моделі. Відтак, час презентації в Америці новенького VW Passat B8 відкладається принаймні на найближчих кілька років, поки не “виснажиться” стиль модернізанта. Традиційно, при таких операціях слід очікувати зміни оптики і бамперів, що дозволяє кількома штрихами освіжити вже трохи нуднувату зовнішність авто. Також на вибір з’явиться кілька нових малюнків дисків, а крім них, буде доопрацьовано комфорт всередині, зокрема, сидіння машини. Заводська мультимедійка стане активніше “спілкуватися” з приладами на базі Android та Apple, щоправда, в ретроградському суспільстві американців не слід очікувати на РК-дисплей панелі приладів.
Треба розуміти, що північноамериканський брат європейського VW Passat насправді його брат у другому коліні, оскільки має суттєві відмінності в дизайні. Через це взаємозамінні деталі кузова у двох автомобілів знайти важко. Більше того, лінійка силових агрегатів також відрізняється. Вартість такої машини у Штатах складає 21 000 доларів за модифікацію з 1,8T і 5-ступеневою механічною коробкою передач.
Наразі базовий, абсолютно новий VW Passat B8 комплектується скромним на об’єм, але серйозним за потужністю мотором 1,4 л. у 125 к. с. 5-ступеневу “механіку” тут не використовують, оскільки для технологічного мотора запропонована 6-ступенева коробка. Такими машинами наразі можуть задовольнятися лише європейці. Таким чином, у той час, коли весь світ прямує до ще більшої глобалізації, VW вирішив рознести модифікації однієї моделі не лише просторово і стилістично, але й за часом, презентуючи їх у різні періоди.