Особисто мені ніколи не подобалося перше покоління вельми популярного кросовера Νissan Qashqai. Скажу лише, що однойменний концепт із таким же іменем виглядав набагато цікавіше. Серійна ж версія була типовим обмилком, ще й за досить високу ціну і, на мою думку, не дуже багату комплектацію. Друге покоління стилістично більш вивірене. Воно водночас вписується у загальний нинішній дизайн марки, а з іншого володіє тими рисами, які викликають зацікавленість у перехожих і змушують їх повертати голови вслід. Попри все, слід відзначити великий вклад цієї моделі у “кросоверізацію”, зокрема, і України, як держави, де доріг фактично немає, будьмо відверті. Той незначний відсоток рівних магістралей, побудова яких зумовлена транзитом іноземців, не вирівнює статус-кво. Тож фактично кожного власника Nissan Qashqai можна привітати із тим, що на британському заводі японської марки у Сандерленді з конвеєра зійшов уже 500 000-тисячний автомобіль.
До речі, йдеться саме про друге покоління Nissan Qashqai, саме цих машин буде тепер бігати півмільйона по усій планеті. Однак це число залишалося би непоміченим, якби не одне але! Це число рекордне, адже ще жодному автовиробнику в Британії не вдавалося досягти цього показника за настільки короткий проміжок часу – всього 21 місяць. Як повідомляє businessua, інші колишні рекордсмени досягали позначки у 500 000 із моделями Ford Cortina MK1 i Austin/Morris 1100/1300 за 34 і 29 місяців відповідно. Тож у Nissan Qashqai суттєва перевага над попереднім рекордом.
Сам автовиробник дослідив, що з моменту старту виробництва Nissan Qashqai у січні 2014 року кожні 62 секунди з конвеєра у Сандерленді сходив один автомобіль. Пол Уілкокс, голова Nissan у Європі, стверджує, що нині по усьому світу, враховуючи попередника другого покоління Qashqai, їздять вже 2,5 млн. таких автівок. Саме тому нинішній ювілей може святкувати кожен власник подібного кросовера, адже він доклав до цього руку… і гроші 🙂