Не секрет, що Porsche – преміальна марка, і навіть раніше, ближче до своїх витоків, вона все одно не вважалася продуктом для масового споживача. В компанії не бажали опускатися до рівня інвалідних візків, як це практикувалося в Радянському Союзі, але зробити бюджетне авто треба було, щоб збільшити прибутки виробника. Цю проблему вирішили творчо, об’єднавши досвід продукування двох своїх моделей – 356 та 911. В результаті вийшов Porsche 912. Нагадуючи формою свого кузова, але сповна не повторюючи, 911, машина стала більш доступною для середнього класу, і людина могла відчути себе у престижному авто, не переплачуючи грошей.

Porsche 912, 1966

Лише окремі шильдики дають розуміння того, що це не 911

Зусилля по створенню цього авто вилилися компанії у додаткові доходи, адже продаж 912 і 911 співвідносився приблизно у 2:1 відповідно. Дуже скоро на аукціоні Gooding&Co продадуть таку машину, яка зберегла усі риси того класичного Porsche, що так полюбився споживачам. Автомобіль оснащено 1,6-літровим 4-циліндровим двигуном потужністю 102 к. с. та 5-ступеневою механікою. Також цей Porsche укомплектовано дисковими гальмами на усіх колесах та незалежною підвіскою спереду та ззаду. За замовленням встановили також два дзеркальця заднього огляду специфічного дизайну та панель приладів з п’ятьма “колодязями” показників, а кузов пофарбували у колір GulfBlue.

Porsche 912, 1966

Диски з хромованими ковпаками та деяка зкругленість кузова видають 912

Треба визнати, що ця машина чудово збереглася, і протягом ремонту у 1990 році отримала лише нові деталі підвіски від Koni, а також фари від Cibie. Було перешито шкірою панель приладів, сидіння та карти дверей. Незмінними ж лишився заводський хром, ключі, кермо і навіть працююче радіо Blaupunkt. Навіть диски коліс датовані 1966 роком. За всієї краси автомобіля орієнтуються всього на 60 000-80 000$.

Більше оригінальних фото на Gooding&Co